wtorek, 7 sierpnia 2012

Miasto Moje A W Nim

Ten strój to powtórka poprzedniego,mała zmiana -duży efekt
z stroju piknikowego -strój na spacer w stolicy
Bluzeczka C&A w kolorze intensywnej zieleni
mnie się podoba :) jak prosto jednym ciuchem zmienia się ogólny styl stroju,
właściwie poza torebką i okularami to całkowicie nowe ciuchy, spodnie uzupełniły moją kolekcję dwóch par jeansów, koturny..cóż mój M był w szoku.... pierwszy raz od 6 lat nie są to trampki.
Jak dla mnie jest to mocne wejście, pierwszy raz bez barw maskujących ;)
co myślicie?!

6 komentarzy:

  1. hehe też kocham trampki :) ładnie wyglądasz,bluzka fajnie z butami współgra :) a jeśli chodzi o kapelusze to zawsze są modne w lato ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolory bardzo fajnie ze soba wspolgraja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorków :) bardzo mi się podoba :)
    U mnie to jest na odwrót ;) mój M jest w szoku jak ubieram trampki albo w ogóle jakieś płaskie buciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ale twoja córka na 18 lat , moje 2 i 4 i są baaaardzo aktywne ;))

      Usuń
  4. Kurcze;niesamowite jak mocne kolory odmieniają prosty zestaw-po prostu z klasycznych rzeczy udało Ci się stworzyć prawdziwą perełke stylizacycją ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nowy gość :)) bardzo mi miło
      Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny :) i komplement :))

      Usuń