wtorek, 4 września 2012

Kolorami jesień się zaczyna






złotawa, ruda i......
tak, właśnie moja ulubiona pora roku się zbliża, pod warunkiem ,że jest słoneczna :)
te barwy....
ach
tęskni mi się za Beskidami we wrześniu
i z tej nostalgii zaszalałam w sklepach polskich...
i poza uzupełnieniem szafy w letnie ciuszki ,kolejna część wakacji jeszcze przede mną, kilka typowo jesiennych
jak widać żółcień musztardowa dominuje...
Płaszczyk H&M
Sweterek Terranova
Torba 5th Avenue
Szal Orsay
spodnie Takko

9 komentarzy:

  1. kolory super:) czekam teraz na zdjęcia zestawów;) też bym chętnie odwiedziła góry na jesień, najpiękniejsze. hmm w sumie jesień jest fajna!

    a co do moich zdjęć to robiła koleżanka, raczej nie przykuwamy wielkiej uwagi co do póz, ja nie jestem modelka a ona fotografem ale dziękuję za opinię następnym razem weźmiemy ją pod uwagę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. musztardowy sweterek wygląda zachęcająco :) błąd naprawiony, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie się zgadzam jesień = kolory :) Odcienie żółtego czy jak ktoś woli musztardowy to dla mnie ideały na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na kolejny post:) co to za obijanie się hę Panno Anno? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pogoni za latem .... Jeszcze urlopik się trafił....

      Usuń
  5. ładniutki zestawik :) szkoda,że nie widzę u Ciebie ikonki do obserwowania bo bym zaobserwowała z chęcią :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuu nie wiedziałam ze trzeba jakieś dodatkowe ikonki ustawiać ... Hmmm .... Poszukam i ustawie , jak już dortre do kompa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny musztardowy sweter! :)
    zapraszam do obserwowania, buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna ta musztarda!!! :)

    OdpowiedzUsuń