piątek, 21 września 2012

W życiu piękne są "takie" chwile

Witam, w szalonym tygodniu :) tego posta właściwie miało nie być, zdjęcia powstały tak spontanicznie..jako zabawa ..ale po kolei
Szalony tydzień to pierwszy tydzień roku szkolnego ( w Luksemburgu zaczyna się on 15 września) więc wszelakie zapisy również wystartowały ,a możliwości i potrzeb sporo. Zwłaszcza , że moja 4-latka poszła do pierwszej klasy !!! tak, tak, obowiązek szkolny zaczyna się znacznie wcześniej niż w ojczyznie, na szczęście szkoła jest bardzo przyjaznym miejscem ;) także dorośli z wielkim zaangażowaniem zapisuję się na kursy językowe , kulinarne, artystyczne....sama zaczynam naukę luksemburskiego i kontynuuje francuski...
więc ten dzień ,zaczął się nornalnie. kawa, dobra ksiązka..."zło : zaczęło się wydarzać kiedy próbowałam wyjść z domu ;)
upadł mi cień na podłogę , czarne drobinki rozbryznęły się po sporej części łazienki...sprzątanie
10 min do wyjścia...ubrana..jeszcze tylko wytuszować rzęsy i....znów..pośpiech moim wrogiem...wypadł mi z rąk tusz, przetoczył się przez moją NOWĄ bluzkę i łup na podłogę...sprzątanie, przebieranie...w pierwsze ciuchy które wpadły mi w rękę
i bieg po córcie..zapisy na balet klasyczny ( marzenie przyszlej księżniczki) i pierwsze zajęcia.. ja co ? godzina luzu i NIE ZABRAŁAM ZE SOBĄ KSIĄŻKI!!! nie pamiętam już kiedy ostatnio wyszłam z domu bez ksiązki w torbie :((
usiadłam na ławce i zabrałam się za przeglądanie blogów..coś w końcu przez godzinę trzeba robić ... ( dzięki ci iphonie żeś taki wszechstronny) i ... zaczęłam autofoty sobie strzelać dla zabicia czasu.
Potem telefon przejęła moja 4-latka i ...strzeliła kilka fotek mamie ;)) i wielu bardziej interesującym od mamy drzewom, liściom i bramie
więc żeby jej praca na marn nie poszła ...powstaje ten post :))
aha...jak kiepski dzień to kiepski dzień i lazagne za szpinakiem mi się w piecu też wysuszyła :((

A ubranie to taki "zwyklak "na szybciorka po córki biec ..

Bluzka -SH (mój najnowszy łup z polskiegi SH )
Kamizelka- made by Teściowa
Jeansy , jak zwykłam nosić
Buty -to moje nowe trampki ;) Tamaris -tak,tak natym polu zaszły największe zmiany-od 3 miesięcy nie ubrałam trampek, adidasków
Torba- 5th Avenue (będzie obecna do znudzenia w moich kreacjach ,bo mimo że stan posiadania moich torebek wzrósł o 300% to i tak mam ich aż 4 ;)

Autorka zdjęć ;)

1 komentarz:

  1. piekna torba:)))masz urocza pocieche hehe:)))
    pozdrawiam i dziekuje za wizyte:)

    OdpowiedzUsuń