niedziela, 14 października 2012

Pomaluj mój świat na żółto

i jeszcze na rudo, czerwono i brązowo...
czyli jesień w pełni...
co prawda ostatnio zimno się zrobiło i deszczowo i nijak fajnie nie jest , ale udało mi się wyskoczyć do parku i porobić kilka fotek tego kolorystycznego cudu :)
mało więc dziś stroju, jako że za statyw służy mi deska do prasowania ;) to nie ciągnęłam jej ze sobą na spacer...więc tylko szybkie zdjęcie stroju inspirowanego naturą i tyle ....

ale w kolejce czai się sukienka home-made :) tylko dodatki dokupię więc zachęcam do zaglądania









i mały bonusik dla wytrwale oglądających do końca :) ja w oczach mojej 4-o latki





18 komentarzy:

  1. uwielbiam takie jesienne zdjęcia:)

    a Ty Panno Anno pięknie się prezentujesz na jesień :) fajny nie nudny zestaw no i ta energetyczna żółć, super!

    no i brawa dla małej artystki, mama jak żywa:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hej:) pomyślałam, że chętnie zrobię dla Ciebie broszkę:) Tylko napisz jakie kolorki by pasowały do Twojego berecika:) hmmm:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście bardzo dziękuje

      Usuń
    2. adres poproszę:) alusiow@gmail.com
      sowa już gotowa do odlotu :)

      Usuń
  3. piękne te zdjęcia, ja to nawet nie zwracam uwagi na to, czy drzewa w ogóle stoją na swoim miejscu.

    muszę zachorować na bluzkę musztardową...

    OdpowiedzUsuń
  4. 5ty na szczęście, oby trwał dłuugo. W ogóle nie wiem, czy wiesz, ale skrócili nowym pierwszoroczniakom studia o rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi takich kolorow, mam na mysli natury a nie ubran, bo w zolciach/musztardach wygladam jak umierajaca ;)

    ale taki kolor na drzewach..oj chcialabym zobaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze ja nie ;) ( wyglądam jak umierająca ;)

      Usuń
  6. bardzo Ci ładnie w żółtym. Ja nie noszę żółtego bo uważam, ze jakoś tak do mnie nie pasuje.
    A co znaczy napis nad rysunkiem Twojej córeczki w jakim to języku?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor bluzki! Jesienny i bardzo twarzowy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna miodowa bluzeczka idealnie pasująca do klimatu za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jak cudnie, uwielbiam jesien i tez lubie jak pada :) wyciszaja mnie wtedy takie dni. Bluzka sliczna sama sobie podobna sprawilam moja troche ciemniejsza musztardowka. Obrazek przeslodki moje dzieci juz mi takich nie rysuja ale mam pochowane i czasami ogladam razem z nimi i sie smiejemy. No to czekam na sukienke :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna jesień :) śliczne zdjęcia. Ja nie zdążyłam się nawet nią nacieszyć, bo już jest zimno i szaro i ponuro, czekam teraz na wiosnę, oby szybko zima minęła :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy aby to moje Krakowskie Bulwary Wiślane ? :D Cudowne zdjęcia a Ty kolorystycznie w pełni oddajesz nastrój jesieni :) No i obrazek czterolatki genialny.... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecia jesieni!!!jako amatorka totografiii dodaje do obserwowanych:-)

    OdpowiedzUsuń