wtorek, 23 października 2012

Tous me veux de bonheur!

Polski internet milczał na ten temat, więc może ja wam coś opowiem....

W ostatni weekend w Luksemburgu odbył się ślub następcy tronu Księcia Guillaume,
przyszłego Grand Duc'a Luksemburga z hrabianką belgijską Stephane  de Lannoy.
Wielka feta w mieście...
przyjechało do tego małego państewka sporo szlachty europejskiej i koronowanych głów.....
Ach, co to był z ślub...
a ta rewia mody na czerwonym dywanie.....
czyli gala dla zwykłych śmiertelników niedostępna
suknia panny młodej kosztowała mniej więcej tyle ile 10 letnie zarobki mojego M ....
ale była to gala niezapomniana
bo ile razy w życiu dzieje się coś tak rzadkiego i niezwykłego
mnie było dane oglądać to na żywo na rynku...
i najsłodsze było to ,że Guillaume wyglądał na naprawdę zakochanego ..
Stephane na wzruszoną ...
a całość naturalna i radosna
i z tym was zostawiam




a to fotka ,jedyna zrobiona przeze mnie po ślubie cywilnym





pocałunek jak z bajki ...





a to moje młodsze dziewczę, o książęcym imieniu , i jak widać sporymi kwalifikacjami na zostanie księżniczką :)
w końcu Grand Duc ma jeszcze dwóch synów :


;))

21 komentarzy:

  1. <3

    u mnie do wygrania bransoletka z kryształkami Swarovskiego, zapraszam : http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-malvare.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe dlaczego nikt nic nie mówił o takim wydarzeniu... ładna para z nich, widać że są szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za przemiłe słowa :)
    A Córcia faktycznie ma predyspozycję na zostanie księżniczką!

    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo słońca w ten ponury czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nno cóż, chyba w ogóle w Pl za dużo się nie usłyszy o Luksembourgu

    OdpowiedzUsuń
  5. A no właśnie a u nas w mediach cisza

    OdpowiedzUsuń
  6. To musialo byc bardzo ciekawe wydarzenie. No to ja zycze ktoregos z tych ksieci jako ziecia przyszlego :) zdecydowanie mala twoja ma potencjal na wasza wysokosc :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się kiedyś śnił Książę William, ale wyleczyłam się, jak dorósł i coraz bardziej przypomina swojego ojca. Prędzej bym się z Księżną Kate chajtnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buhahaah
    No to Guillaume bije go na głowę , przystojny i jak na wysoka szlachtę taki normalny wyluzowany ... I dowcipny

    OdpowiedzUsuń
  9. masz piękną księżniczkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam ten ślub, oczywiście tylko w telewizji. Podoba mi się ta Stephane, taka śliczna i skromna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ksiezniczka jak sie patrzy hehe...ale to chyba ksiaze powinienna koniku przyjechac/?:)
    fajnie ze tez zapuszczasz wloski:)myslalam o drozdzach wlasnie tylko mialam zamiar je pic...narazie lykam skrzyp ipije pokrzywe:)))plus oczywiscie maski maseczki oleje....:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na picie drożdży się nie pisze , poza tym gdzie kupić piwne?! I jeszcze trzeba je dobrze zabić ... A ba dodatek jest obrzydliwe w smaku ...
      W szalonej młodości trenowałam na trądzik , ale potem odkryłam tabletki drożdży piwnych :)

      Usuń
    2. poszukam w aptece, zaciekawilo mnie to:)pewnie maja tez zbawienny wplyw na wlosy:)

      Usuń
  12. Przed nałożenie na skalp ,wkładam buteleczkę do kubka z ciepła wodą na parę minut.Pod wpływem ciepła olejek jest już rzadszy i łatwiejszy do nałożenia :)
    Mam nadzieję ,że pomogłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypominają mi się dziewczęce marzenia o księciu z bajki, ach... ;) Choć z jednej strony nie oczekuję wystawnego życia, a tym bardziej ślubu, to z drugiej strony jakaś taka kobieca cząstka tkliwości we mnie siedzi i mówi "ach, jak byłoby cudownie choć raz..." Jakie to kobiece, prawda?:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. anonimki u mnie zawsze doszukuja sie czegos by zrobic ze mnie idiotke :D dzieki ze jednak mialas sile napisac cos w ich kierunku ;P :*

    OdpowiedzUsuń
  15. TAK TAK SŁYSZAŁEM O TYM!


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń