poniedziałek, 3 grudnia 2012

Mój własny kawałek nieba


hmmm.... na przekór pogodzie i zimowej modzie zdjęcia w klimacie lata i nie tylko
Ale za to z mojej ukochanej, nowej ojczyzny :)
chyba jestem emigrantką z powołania, kosmopolitką i ..ostatnio też poliglotką, ale...
uważam ,że mieszkanie w wielokulturowym, multi-języcznym kraju jest jednym z najbardziej rozwijających doświadczeń, jakie mnie spotkały w życiu. I jeszcze bardziej utwierdziły ,że jakiekolwiek uprzedzenia rasowe, nacionalistyczne ,ksenofobia i wszelkie jej pochodne biorą się z niewiedzy i biedy.
Jestem też więc pacyfistką ;) do szpiku kości.
Mój patriotyzm to mówienie o kulturze, kuchni i miejscu Polski w Europie ,każdemu kto chce słuchać i kosztować, ale ....mieszkać wolę tu w Luksemburgu ;) wybaczam mu nawet permamentny brak pogody ;)
to mój kawałek nieba na ziemi.... zostawiam was więc z kilkoma fotkami i prowokacją do własnych przemyśleń.





i ja ,w jednej z wielu wędrówek po mieście

13 komentarzy:

  1. Bardzo spodobało mi się to co napisałaś ! ;)) Duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. po 1 to chcę więcej zdjęć Twojego Nieba;)
    po 2 właśnie zadecydowałam o przeprowadzce do Twojego Nieba!
    po 3 zgadzam się z tym co napisałaś! sama czuję się ograniczona bo mało wiem, mało widziałam i doświadczyłam ale do każdego człowieka staram się podchodzić z uśmiechem i niestereotypowo :)

    pozdrawiam

    ps no Kazimierz to piękny jest cały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądrze powiedziane! Lubie przestronnych ludzi :)


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mysle, ze w obojetnie w jakim kraju w Europie to bym sie czula dobrze. Choc im dluzej jestem emigrantka tym bardziej chce wracac do korzeni. Jak jestem w Polsce robie sobie wycieczke w miejsca gdzie dorastalam, bywalam, chodzilam na randki i placze wtedy i tesknie....

    OdpowiedzUsuń
  5. sie zgadzam z kazdym slowem dotyczacym mieszkania w wielokulturowym miescie :)))
    bardzo rozwiajajace choc bardzo tez meczace (przynajmniej mnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam, ja czuję się przytłoczona podczas kilkudniowego pobytu w dużym mieście, a co dopiero w obcym kraju ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buhahaah ale Luksemburg to nie jest duże miasto ;) w całym państwie jest mniej ludzi niż w Krakowie ;)

    Ot , prowincja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na coś nowego :)


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flirciarz , rozumiem ze te uśmiechy maja mnie zmotywować ;) do nowego posta. Będzie , tylko potomstwo odgonie od komputera :)

      Usuń