niedziela, 13 stycznia 2013

Anna i Anna #1


W końcu outfit :)
pojawiają się rzadko,niestety widać po jakości zdjęć ,dlaczego.
Hmmm....bez serwisu chyba się nie obejdzie....aparat drogi,więc aż się boję co w nim przy upadku się uszkodziło....

ale do rzeczy
zapowiadałam mój nowy autorski cykl ;)
Anna i Anna
i voila
to mój pomysł na bloga pokazującego moje zmagania z modą i stylem
oraz auto-metamorfozy ;)
Kiedy zabiegana singielka zostaje zabieganą mamą,często o sobie myśli na końcu.
Te z was, które mają dzieci coś o tym wiedzą. Moje wyjścia do sklepów kończyły się tym,że przychodziłam do domu z ciuszkami dla moich panienek i w ten sposób w mojej szafie zrobiła się kilkuletnia wyrwa.
Ubranie miało być czyste, odpowiednie do pogody i wygodne, żeby łatwo było biegać za uciekającą dwójeczką, niewiedzieć dlaczego każde w inną stronę.....
Szpilki, sukienki zastąpiły jeansy i trampki.....
Ale ...być kobietą to ...znaczy zadbać o swój mały "egoizmik" i znaleźć przestrzeń także dla siebie...
Styl to dbałość o szczegóły, jak za pomocą drobiazgów dopracować swój wygląd.
I ja cały czassię tego uczę. 
Fotki będą obrazować tzw PRZED jak ubierałam  się zazwyczaj, 
 i PO-kiedy znów chce poczuć kobieco

więc zapraszam, także do komentowania  ..pomysłu, stylizacji i spostrzeżeń


PRZED
Anna- płaszczyk i pierwsza,lepsza czapka, zakładana do wszystkiego i jedyna jaką miałam przez 2 lata
i Anna- mała zmian- komin, beret i ;) filcowa broszka


gotowa do wyjścia
Płaszczyk- Promode
Beret- C&A
Komin -C&A
Torebka -Bocage
Broszka-made by Ala
w przybliżeniu
łup wyprzedażowy,a jednocześnie piękna skóra i topowy motyw nitów
jako ciekawostkę dodam, że ...kupiona w sklepie vis-a-vis LUIS VUTON'a
hahah może kiedyś i tam jakoś nabędę :)

na berecie gości szczególnie miły gość- filcowa broszka, prezent od Ali
Ala, to prześwietna, młoda i kreatywna dziewczyna, tworzy takie maleńkie cuda i nie tylko
powinniście zajrzeć na jej blog co można wyczarować z filcu

cudna, nieprawdaż??!!
Zainteresowanych jej pracami zapraszam na jej bloga
borntobealice.blogspot.com



25 komentarzy:

  1. Cykl bardzo mi się podoba, mówi o tym jak w szybki sposób zmienić swoją stylizację na coś ciekawszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze tym razem udało mi się stworzyć coś ciekawszego ;)

      Usuń
  2. mam nadzieję, że jak ja bd miała dzieciaki to nie zabraknie mi siły, żeby i o siebie zadbać!

    ciekawa jestem cyklu, lubię podglądać progres:)

    cieszę się, że broszka się podoba, pasuje do Twojego bereciku:) i dziękuję za miłe słowa! bardzo mi się zrobiło ciepło na serduchu!

    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam berety - a płaszczyk świetnie leży ! Całość bardzo zgrana i udana ! Super .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za miłe słowa , moja Ikono Stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny kolor plaszczyka ...super
    Pozdrawiam E

    OdpowiedzUsuń
  6. z berecikiem o wiele ładniej,a kolor płaszcza cudowny

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę, że Ty też lubisz broszki-sowy. Bardzo to przyjemny i wdzięczny upiększacz każdej stylizacji. ;)
    pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , i podobnie jak u ciebie , rękodzieło i prezent ;)
      Tylko twórca inny ;)

      Usuń
  8. przepiękna kolorek płaszcza :)
    www.okomody.blogspot.com
    :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna zmiana! Bardzo podoba mi się torebka :) Fajnie dopasowałaś całą stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestes sliczna! Bardzo oryginalna uroda!;)

    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha nigdy tak o sobie nie myślałam ;)

      Usuń
  11. Broszka zniewalająca!
    Przepiękny płaszczyk. świetnie skrojony i w soczystym kolorze.

    Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk jest śliczny:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz obłędnie!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-sizemaniacom.html

    OdpowiedzUsuń
  14. A bardzo dobrze, chociaż sesji jako takiej i ferii nie mamy - bloki, bloki... Uścisk pana prof. ma lepszy smak niż niejedna nowa para butów :)

    Anna "PO" wiadomo że zdecydowanie lepiej :) Czapkę wywal!

    A czas na miłość? Nie tylko do własnych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za komentarze :) pozostaje mi dalej pracować nad wizerunkiem :))
    Cieszę się ze pierwsza mała metamorfoza się spodobała ...Pozostaje chwycić za aparat i pokazać wam następną

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kolor masz tego płaszczyka ;))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor płaszcza przepiękny !!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny płaszczyk! I cudny berecik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i proszę , prawdziwa dama do mnie zajrzała :)(

      Usuń