wtorek, 8 stycznia 2013

Liebster i takie tam


Dziś kosmetycznie i tagowo.
Liebster Award ,taki tag krążył jesienią w blogosferze,wyróżnienie owe dostałam i ja ;)
co bardziej miłe,to od BigBeautifulLulu, czyli osoby od której się wszystko zaczęło.

Myśle,że nie ma sensu odgrzebywać zabawy
ale na kosmetyczne pytania (3,5,9 i 11) odpowiem ,chociażby dlatego, że sama lubię czytać recenzje, ale i przede wszystkim o tych perełkach
A pytanie były takie


1. Wolisz otrzymywać, czy dawać prezenty?
2. Kolorówka, czy pielęgnacja? Bez jakich kosmetyków mogła byś się obejść.
3. Jaki kosmetyk gości w Twojej kosmetyczne ok. kilku lat/miesięcy i nie zamienisz go na inny odpowiednik?
4. Szpilki, czy baleriny?
5. Kosmetykiem, którego muszę użyć codziennie jest…
6. Jakie jest Twoje życiowe motto? I dlaczego własnie ono.
7. Mieć, czy być?
8. Pierwsze wspomnienie z dzieciństwa?
9. Dzień zaczynam od…
10. Najdziwniejsze miejsce, w którym udało Ci się usnąć?
11. Jakbym mogła stworzyć kosmetyk idealny, to co to by było i jakie by miało właściwości?

więc po kolei

3. Od lat.. hmmmm... przeszło 10 i niezmiennie  w okresie zimowym jest
peeling z 12% kwasem glikolowym,którego używam jako kremu na noc 2-3 razy w tygodniu.
Zaczynam jesienią Raz na Dwa tygodnie
powoli przechodzę do Dwa na Dwa ,Dwa na Raz w tygodniu i ku wiośnie co drugi dzień :)
dzieki niemu pozbyłam się problemu przetłuszczającej się cery,pryszczy,wągrów i szarego odcienia z powodu klimatu kaloryferowego ;)
To zdecydowanie moja największa miłość kosmetyczna!
Do kupienia w aptekach,czasem na zamówienie :)
Drugi mój cud to
IWOSTIN,krem fizjologiczny z ceramidami.
jedyny krem na dzień,po którym nie łzawią mi oczy,pod makijaż i na codzień
i nie ,nie ma w składzie parafiny!



Po trzecie kocham Ziaję i jej płyny micellarne, tak bardzo,że hurtem przywożę z Polski. Rózne,właściwie nie ma znaczenia który :)


JAk Ziaja to i płyny do demakijażu

lubię i uważam,za jedne z najlepszych na rynku ( to już 4)


Mój niezbędnik w pielęgnacji wrażliwej skóry mojej starszej córki-jedynie płynna parafina się sprawdza w kojeniu suchej , swędzącej skóry
czasem podkradam i sobie taką kąpiel stosuję
Diprobase,to mieszanka wazeliny i lanoliny do zadań specjalnych, na podrażnienia,wysypki,świąd ...
oraz jedyny szampon z Nivea
wszystkie już od 4,5 roku


i ostatni to ulubieniec ostatnich miesięcy,również przywozony 1200km ...

Peeling z Avokado, owocowy sorbet ....pycha....i zapach i działanie

5. kosmetykiem którego muszę używać codzienie jest....płyn do demakijażu oczu :)) najlepiej z Ziaji ;)

11. Idealnego kosmetyku nie muszę tworzyć sama ,stworzyła go natura
to OLEJ LNIANY
moje kolejne zauroczenie od kilku miesięcy
do czego ?
do włosów- i do olejowania i zabezpieczania końcówek i wygładzania puchu na sucho
do twarzy- do demakijażu i zamiast micella i kremu :)) wersja wieczorna dla leniwych
do ciała- balsam idealnie nawilżający ...trochę długo się wchłania ,zwłaszcza na mokrą skórę ,ale efekt....
i 9 dla wytrwałych
od czego zaczynam dzień??!!
od inwazji dwóch małych dziewczynek i porannych 15 minut codziennego przytulania
:)))
wyrzut endorfin i kuracja uszczęśliwiająca -polecam!!!!

19 komentarzy:

  1. domagam się odpowiedzi na pozostałe pytania ;)

    odpowiedź 9 wywołała taaaaaaaaaaaaaaaki uśmiech na mojej twarzy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 jest bardzo psychoanalityczna ;)

      6 ;)
      "Nie wolno się bać ! Strach to mała śmierć, a wielkie unicestwienie"
      cyt. z "Diuny" F. Herberta
      Ot, ułatwia podejmowanie wyzwań zawsze kiedy pojawia sIę lęk przed nowym

      Usuń
  2. hej tym pierwszym isis mnie zainteresowałaś, może pomyślę nad nim, jak już znajdę pracę. a olej lniany też bardzo lubię w sałatkach ale może sprbje go użyć w celach kosmetycznych:) a ziaję jest super!

    a od Lulu mam rozumieć, że zaczęło się blogowanie? też ją lubię, ciekawa dziewczyna.

    dzień chciałabym zaczynać od inwazji ale fajnej klaty męskiej;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męska klata idzie w tym czasie robić capuccino ;) i dwa kubki kakao ;)

      Usuń
    2. dobrze się ustawiłaś:) pozazdrościć!

      Usuń
  3. Ah kochana, szkoda slow ;D gdyby to anonimki jeszcze potrafili krytykowac. w sumie w notce pokazalam swoj stroj a oni musza doczepic sie mojego charakteru ;D i dodatkowo, jestem arogancka i dziecinna bo nazwalam siebie zajebista i krolowa. nastepnym razem zaczne narzekac ze jestem brzydka i gruba :(((((((


    ps. olej, olej, olej! dobry jest? uwielbiam olejowac wlosy, mam olej arganowy m.in, ale chce kupic inny zeby odzywic wloski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię go tak samo jak Arganowy , choć lniany jak dla mnie jest bardziej uniwersalny ;) zmywa makijaż !

      Usuń
    2. a drogi jest? dostane go w normalnych sklepach ?:) szukalam ostatnio kokosowego i znalazam w Almie ale jak zobaczylam cene to zjechalam..

      ps. wale sie w pape czemu nie mialam Cie w obserwowanych! jak moglam;< tyle ciekawych rzeczy tu piszesz!

      Usuń
  4. Mhm... akurat przyznam, ze miałam kiedyś ten de-makijaż dwufazowy z firmy Ziaja... i coś mi nie bardzo podpasował ;D, ale peeling z Avokado... bomba! ;D
    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest Moj ulubieniec ;)
      A każda z nas jest inna ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Ja wybrałam Iwostin i można taniej znaleźć w internecie niż aptece. Ciekawi mnie ten peeling na zimę, ale w Polsce chyba mało dostępny?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten egzemplarz kupowany w Pl;)
    A używam od 10 lat i zawsze kupowałem w Pl . Tylko trzeba poprosić w aptece żeby zamówili ;)
    Tutaj jeszcze nie szukałam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to w wolnym czasie poszukam i sobie zapiszę, żeby się przygotować na następną zimę :)

      Usuń
    2. A z maratonami to Ty powinnaś być moim mentorem :)
      Wysiłku ostatnio nie za dużo, w pokoju to tylko ćwiczenia oporowe, ale tylko czekam aż śnieg stopnieje.

      Usuń
  7. Oj ten peeling to mnie zainteresował !

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tylko skończy mi się mój czekoladowy peeling to zainwestuję w awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dwufazowy ziaji jest idealny! obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. ta ziaja do demakijazu jest swietna :)
    bedzie mi milo jesli mnie odwiedzisz i spodoba ci sie u mnie i rowniez mnie zaobserwujesz :P pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń