środa, 20 lutego 2013

Anna i Anna #3


Szafiarskich rewolucji ciąg dalszy ;)
Biała koszula, znajdzie się w każdej szafie..nawet mojej :)
od lat nie używana, za bardzo kojarzyła mi się z sesją egzaminacyjną :)
ale przywróćmy jej świetność

po pierwsze , wyciągnąłam z szafy jeansy....


nie jest dobrze....

te jeansy bronią się tylko tym,że były kupowane kilka lat i kilka kilogramów temu*
pora się z nimi pożegnać ...że nie mają jeszcze dziur...cóż nową parą zrobię dziurę ...budżetową ;))
więc nowe jeansy wyglądają tak
prawda jak zły fason potrafi zniekształcić figurę :)))

teraz dodatki
turkus-uwielbiam połaczenie turkusu z bielą


                                                                           efekt??!!


                                                 jakieś inne opcje???!!!
                                                                                      mnóstwo !!!!

                                   z tęsknoty za wiosną i kolorem,zwłaszcza zielonym ...
                                                                   
                                                                       dodajemy korale



i zielone wdzianko
będzie bardziej po krakowsku



tak, ciuchy bazowe
to samo ,a ileż opcji ;)
jeszcze moje dwie, małe zmiany

                                                      i poczułam się ubrana lepiej :))
                                          do tej granatowej marynarki jeszcze powrócimy :))


a jaki jest wasz faworyt ?!
jak nosicie biała koszulę ?!
ciekawa jestem waszych opinii :))

           i mały PS przyciały żurawie, zwiastuny wiosny, pełna radości oczekuję poprawy pogody !!!

*nie, nie stosuję żadnej diety, kilogramy zgubiłam gdzieś między 20 a 30 kilometrem ;))

wystąpili
koszula nn
stare jeansy-nie warto wspominać
nowe jeansy- C&A
wdzianko-Vero Moda
Marynarka -Apostroph
biżuteria i chusta nn

32 komentarze:

  1. Biała koszula + niebieskie jeansy + czerwona szminka i lakier na paznokciach = sukces :)

    Mi najbardziej podoba się zestaw nr 1 - minimalistyczny, taki jak lubię.

    "Jeansowe spodnie, efektowna sukienka, biała koszulowa bluzka, klasyczny żakiet oraz piękny sweter - są to rzeczy, które w odpowiednich konfiguracjach pozwolą stworzyć kilka zestawów odpowiednich na wszystkie możliwe okazje"
    Karl Lagerfeld w wywiadzie dla Burdy.

    Mi brakuje małej czarnej i chyba jeszcze nie trafiłam na idealny sweter...

    OdpowiedzUsuń
  2. A stare jeansy możesz zawsze skrócić a na wierzchu nosić lekką tunikę/bluzkę - masz prosty zestaw na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie skazujesz ich od razu na niebyt ;)

      Usuń
  3. A co do wiosny to do Polski nie prędko zalecą - sypie od dwóch dni śnieg... :(

    Ja na 5tym kilometrze wypluwam płuca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Polski z reguły 2 tygodnie poślizgu ;) wiosenka ma ;)
      Niestety za to lato zawita tutaj dopiero w sierpniu :((

      Usuń
  4. wow! jaka roznica z tymi jeansami!!wszystkie zestawienia bialej bluzki piekne. Klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ... Oj znalazłam krój idealny ... Dla
      Mnie :)))))

      Usuń
  5. świetnie wykorzystałaś zalety białej koszuli;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie biała koszula w każdym wydaniu jest super!! Wszystkie zestawy mi się podobają! Turkusowy naszyjnik cudowny!!!
    Kiedyś sama podobnego posta zamieściłam ;-)tutaj http://copiszczywszafie.blogspot.com/2011/03/czy-tylko-na-egzamin.html Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu , ja wogóle wzdycham do wszystkich twoich kreacji !!!!

      Usuń
  7. Hej :)

    Mnie się pierwszy zestaw najbardziej podoba ale z turkusowymi dodatkami:) Masz racje te pierwsze spodnie to lekka pomyłka, nie widać Twoich pięknych nóg! No ale to było dawniej a teraz mamy elegancką kobietę. A z tym bieganiem to zazdroszczę, też bym chciała tyle motywacji!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tak mam że jak zacznę to potem z górki ;) motywacja to mitingi biegowe i klub Biegacza ;) w grupie raźniej :))

      Usuń
  8. Te jeansy faktycznie złe, drugie leżą znakomicie!
    A dodatki piękne, dla mnie kolorowe korale, boskie i Ty w nich taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też aktualnie najbardziej do zieleni ciągnie :))

      Usuń
  9. bransoletki przepiękne! :) wiecej uśmiechu!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;)
      Faktycznie ponurak ze mnie ;)

      Usuń
  10. Biała bluzka tak jak mała czarna są ponadczasowe, śliczne dodatki.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , dlatego odświeżanie szafy zaczynam od podstaw i ciuchów ponadczasowych :))

      Usuń
  11. Bardzo fajny blog !! Super stylizacja obserwuje i zapraszam do siebie mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę zajrzę zawsze zaglądam :()

      Usuń
  12. elegancko i kobieco, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje bardzo za cudowny komentarz, nawet nie wiesz jak mi sie milo zrobilo !!!!! :)
    a ze spodniami to calkowita racja! a jeszcze tak trudno kupic idealne :( wszystkie zestawy swietne, najlepszy? hmm ten z zielonym sweterkiem chyba chociaz wszystkie sa super !!! osobiscie nie lubie białych koszul, ale jesli chodzi o laczenie to najczesciej z czarnymi spodniami i sweterkiem :)
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe koszule to rzeczyście bardzo długo kojarzyła mi się z egzaminami :)
      Ale mi już przeszło :) może i dobrze !

      Usuń
  14. biala koszula + marynarka - bomba <3 polaczenie ZAWSZE na czasie, dobre na KAZDA okazje :) zakladajac szpile - do pracy, randka, restauracja, ale zmieniajac je na trampki zestaw nie traci wcale na elegancji :) sportowy dodatek jak najbardziej mile widziany :) super wygladasz w kazdym zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah masz rację co do sportowych zestawów :) trampki mogą być "stylowe"
      a w moim przypadku bardzo praktyczne :) muszę się rozejrzeć za conversami ;)

      Usuń
  15. biała koszula + korale+ zielone wdzianko = love it!
    Uwielbiam zestawy z naciskiem na kolor:)
    A kolor tej "narzutki" jest idealny. Szukam takich spodni:)
    Mam nadzieje ze do wiosny zdążę gdzies takie upolować...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ... Mam nadzieję , że wprowadzając kolor poprawie sobie trochę nastrój , w związku z kolejnym opadem śniegu mocno ponury ;))
      Wiosny wiosny mi trzeba !!!!

      Usuń
  16. No i znowu mi się podoba:) Lubię patrzeć na takie metamorfozy, bo tylko chwila skupienia (zamiast ubrać to co co mamy pod ręką) zastanowimy się dołączymy dodatki i od razu ciekawy zestaw gotowy.
    Pięknie wyglądasz w turkusach i zieleniach w okolicach twarzy. Dla mnie wygrywa zestaw numer 1 z turkusowymi dodatkami, jedyna moja porada to zamiast ciężkiego czarnego paska - możesz dać odrobinę węższy i z mniejszą klamrą i nie w kolorze czarnym (najlepiej granat w kolorze jeansów) nie będzie się wtedy tak odznaczał i odciągał uwagi od góry - ładnej białej koszuli i biżuterii :) Pozdrawiam ciepło!
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenna uwaga :) rozejrze sie za paskami :)

      Usuń