czwartek, 14 lutego 2013

Oświadczenie...Jeremiego


Oświadczenie
-Nie zakocham sie tej wiosny
już w nikim!
Choćby śpiewem się zaniosły
słowiki!
Choćby zapachniały wszystkie
jaśminy!
Choćby zapłakały wszystkie
dziewczyny!

Nie zakocham się tej wiośnie
na przekór
-No i chyba słusznie ,boś nie
w tym wieku.
Trzeba umieć się wycofać
z arenki
gdy zaczyna służyć sofa
do drzemki.

-Nie uwikłam się to wiosną
w ten wątek!
-Górą w tobie wziął po prostu
rozsądek.
-Nie usłucham ja tej wiosny
 zupełnie!
Postulatów jej najprostrzych
nie spełnię!

Nie ,nie pójde ja tej wiośnie
na rękę!
Serce w żadną mi nie wrośnie
panienkę!
-Za to darzę cię estymą
nareszcie!
-Zakochałem ja się- zimą
już wcześniej.....

                                                             Agnieszce
                                                                                       -Jeremi

                                                                                           wiosna 1964
"Agnieszki Osieckiej i Jeremiego Przybory listy na wyczerpanym papierze"

Panna Anna zakochała się zimą w Monsieur A. juz 10 lat temu.....
i takiego kochania i takiej miłości i takiego spełnienia
właśnie wam życzę!



ps. z przymrueniem oka ;)


10 komentarzy:

  1. Ta korespondencja Agnieszki i Jeremiego jest niezwykła.
    Ja też poznałam mojego męża zimą. :)
    Najważniejsze, że właśnie jest Ten Ktoś w naszym życiu, a że akurat fizycznie w danym momencie znajduje się daleko, to nie ma znaczenia, bo przecież duchowo, uczuciowo jest bardzo blisko.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Uwielbiam.mogę czytać bez końca
      Jeremi
      Paryż. Owszem , ładne miasto, ale wybudowali je strasznie daleko od Ciebie, tak jakoś nieprzewidująco ....

      Agnieszka
      Zostawiłeś mnie samą w pustym mieście , w którym pełno jest tylko Twojej nieobecności ....

      Usuń
  2. Również życzę miłości aż po grub :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż po Grób "
      W wykonaniu Renaty Przemyk ?!!
      Hahaha oby nie ;))
      Choć ....
      jeśli kochasz mnie
      Jesteś w siódmym niebie
      Tulisz mnie przez sen (..) myślisz pożądaniem ....


      Tak na ten etap piszę się obiema rękami !!!! :))))

      Usuń
  3. Ostatnie zdjęcie rozwala na łopatki : ))) Miłości Kochana !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również poznałam sie zima z moim:) Bardzo fajny wiersz, lekki, choc nie czytam poezji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana niech ta miłość i spełnienie trwa wiecznie
    a mówia ,że jak zakochać się to tylko na wiosnę, a ja też męża poznałam zimą;-)
    Dziękuje bardzo za miły komentarz

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze sie ze znalazlas swoja poloweczke:)))i jestescie szczesliwi:)
    wszystkim tego zacze:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może dlatego Walentynki są zimą ;)
    Do wiosny pączkujące uczucie ma szansą rozkwitnąć :)))

    OdpowiedzUsuń