środa, 6 marca 2013

Anna i Anna #5

Jestem bardzo poważną osobą, wykonującą bardzo poważną pracę , w bardzo poważnej instytucji ,w bardzo poważnej atmosferze....
Za każde wymienione słowo poważne przybywa mi tak z 10 lat.
I właśnie dlatego czasem czuję się jakbym miała 40 lat więcej....
Swoją pracę, choć trudna uwielbiam, a równowagę emocjonalną zachowuję dzięki uśmiechom dwóch małych dziewczynek. No
bo jak się nie uśmiechnąć do takich dziubasków


Hahhaha tak miałam ochotę pochwalić się dziewczynkami ;)


Moja szafa wyglada więc tak , jakbym ją otwarła po trwającej kilka lat depresji...czarno ,szaro, smutno...
O tak....


To moja sukienka ,którą w okresie jesienno- zimowo- przedwiosenny ubieram najczęściej , w towarzystwie oficerek. Oficerki wysłałam na zasłużoną 5- letnią służbą emeryturę, więc nie mam butów to skomponowania innych jak znane wam już szpilki.
Jako wnuczka świetnej krawcowej, synowa zawodowej krawcowej i córka krawcowej amatorki...szyć umiem. Umiem , ale nie lubię. Ale zdaża mi się ;)
Więc kilka lat temu popełniłam taką sukienkę - tu Ala ma 7 miesięcy



Potem ubrałam ją jeszcze raz i zawiła w szafie....
Szkocką kratę lubię, sukienka jest wygodna, czy bombki są en mode czy de modé nie zastanawiam się wcale.
Mam problem z dodatkami, bo wełna dość ciepła i krótki rękaw w parze nie idą
Więc może wyglądać tak...



I tak...


I tak...

I mimo ,że kiedy ubrałam się tak ,do mojej super poważnej pracy ,zaskoczyłam wszystkich i usłyszałam sporo komplementów to ...
Zastanawiam się czy nie zbyt ekstrawagancko ,jak na mnie i czy przy okazji nie zrobiłam z siebie "dzidzi-piernik " .
Więc dajcie znać czy jest ok ,czy "dzidzia-piernik" ;)
A szara sukienka ?! Gdyby tak poszukać ciekawszego paska to ....hmmmm ....mam do niej również ambiwalentne odczucia.

i muszę rozpracować techniką robienia metamorfoz w ogrodzie, bo i światło lepsze i jakość fotek... tylko biegać dwa piętra żeby się przebierać....

Wystąpili
Szara eminencja - Bon Prix
Szpilki -vendetta
Pasek - nn
Szkocka - DIY ;)
Wdzianko - Cassis
Marynarka- Apostrophe

55 komentarzy:

  1. Witaj Aniu :) ta sukienka w szkocja krate juz moze byc moja :). Szara tez fajna z tym dekoldem dodaje kobiecosci ale rozumiem cie mnie tez juz sie szare ponudzily. Dziubaski przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło cię znów widzieć !!!!
      Dziękuję za komplementy :)

      Usuń
  2. Ach dziubaski zawsze ratują uśmiech. Sama w natłoku obowiązków przytulam swojego synka, gilgocze go w brzuszek i napawam radosnym piszczeniem. Dzieciom tak niewiele potrzeba do śmiechu... Dorośli.. no właśnie.. spracowani :P

    Córeczki prześliczne!

    Szara sukienka jest świetna, ta w kratę też doskonała. Jednak czerwona jakoś mi nie pasuje z marynarką i odcietymi na czarno butami. Nie wiem, co do tego zaproponowac.. może to kwestia długości i kroju marynarki? Gdyby była krótsza, bardziej dopasowana?..

    Genialne to zdjęcie z grzywką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Mam problemy z czym ją nosić. Niby ok , ale....
      Grzywka - zawsze do niej wracam , jak mnie Zmęczy zapuszczam i tak w kółko. Mam w głowie post o fryzurach moich ... Ale chwila zejdzie !

      Usuń
  3. świetna sukienka<3 uwielbiam kratkę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dzidzia piernik" jest zwrotem bynajmniej nie do Ciebie :-);wyglądasz niesamowicie w tej kracie;zwłaszcza na zdjęciu z Córcią ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety córcia ze swojej wyrosła ;)

      Usuń
  5. Według mnie jest ok, żadna tam z Ciebie 'dzidzia piernik' :-) A sukienka na Tobie prezentuje się bardzo dobrze!

    A uśmiechy dziewczynek - cudowne!

    Pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Oj ja w kolorze .... Czuje sie jakby wszyscy mnie obserwowali ... To chyba w tym największy problem ;)

      Usuń
  6. Pieknie Ci w sukienkach! Nie moge sie zdecydowac ktora fajniejsza... Szary uwielbiam, wiec pierwsza biore taka jaka jest. Ta w krateczke jest "trudniejsza", bo rzeczywiscie ciezko cos dobrac... Z czarnymi narzutkami jakos nie bardzo mi sie widzi, traci swoj urok. Sama w sobie jest piekna, wiec czekaj na cieplejsze dni i nos bez kompleksow!!
    A Corcie sa przeslodkie!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha , a to mi metamorfoza wyszła ;)
      Zastanawiałam się czy szara też nie do odstrzału , ale jak obejrzałam zdjęcia to wcale nIe byłam już tego taka pewna.
      Chyba po prostu mi się opatrzyła . Na następna zimę zrobię jej lifting dodatkami :))
      A w kratkę ... No właśnie ...

      Usuń
  7. Sukienka w kratę bardzo mi się podoba, widać że posiadasz "krawieckie korzenie" ;) Zdjęcie, gdzie jesteś w tej sukience ze swoją córeczką mnie rozczuliło! Uwielbiam jak mama i jej skarby są tak samo ubrane, wygląda to uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko one tak szybko wyrastają ;)

      Usuń
  8. W tej sukience wyglądasz bardzo ładnie, dodatki - pasek dobrze zrobił tej stylizacji i wdzianko też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szukam czegoś co złagodzi wzór ;) i pozwoli ubierać w chłodniejsze dni :)

      Usuń
  9. hej:) piękne te Twoje dziewczynki! aż sama się uśmiecham.
    a sukienka podoba mi się:) zdolna jesteś, nie ma co! mnie się marzą spodnie w szkocką kratę mmmmmarzenie;) a Ty wcale nie wyglądasz na dzidzie piernik! możesz tak iść do swojej super poważnej pracy i na spacery z dziewczynkami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie , dziewczyny super !

      No ba, na szydełku i drutach też potrafię ;) i nawet bardziej lubię niż igłę :))
      A spodnie w szkocką kratę nawet miałam w czasach licealnych ;) babcia szyła ;) ale gryzły ;)

      Usuń
  10. Szary to bardzo ładny kolor, bardzo elegancki.
    Kratka jest nie na każdą okazję, trochę ostrożnie z nią trzeba postępować.
    Jednak w dwóch sukienkach wyglądasz ślicznie, ładnie z paskiem.
    Mogę tylko podpowiedzieć, czy poradzić o zmianie szpilek/
    Pięknie będą wyglądać cieliste/nude w kolorze skóry.
    Wydłużą Ci nogi, a na pierwszym planie będą sukienki, nie będzie efektu z odciętymi na czarno butami;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, nawet powinnaś podpowiadać :))
      Pomyślałam już o szpilkach nude wcześniej , jako o bazie ;) ale że do tego zestawu ... tego nie ;) kupimy - zobaczymy :)))

      Usuń
  11. W szarej najlepiej :) bolerka odradzam każdemu, już są niemodne i dziwnie wyglądają, nie mogę się do nich przekonać, ale w kratce z paskiem super i romantycznie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie co do bolerek masz racje, to moje próby znalezienia czego na krótki rękaw

      Usuń
  12. genialna sukienka;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie sukienki są ładne. Szara faktycznie pasuje do pracy, jest bardziej elegancka, a ta w kratę na jakieś wyjście bardziej na luzie. Na pewno nie wyglądasz w niej jak dzidzia-piernik. Ale nie łączyłabym jej z czernią (oprócz paska), bo wtedy traci swój urok :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uffff ... Dobrze ze nie jak dzidzia - piernIk , bo wyrzucić bym jej nie potrafiła ...

      Usuń
  14. urocze dziewczynki!
    świetne stylizacje:)
    pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  15. W czerwonej wyglądasz zjawiskowo, na zdjęciu z córeczką obie prezentujecie się świetnie! ; )

    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Anno - będę szczera: ani jedna, ani druga mi nie odpowiada. Dlaczego?

    W szarej nie podoba mi się dekolt - wolałabym gdyby był klasyczny w łódkę. Pasek powinien być zapinany i węższy. Dół bym nieco zwężyła, podkreśliłoby to przecież Twoją nienaganną figurę.

    Szary jest pięknym kolorem, bardzo ładnie w nim wyglądasz - po prostu chodzi o to, by nosić również żywe kolory, dlatego kup 'małą czerwoną'.

    Kratka - jestem pełna szacunku dla cierpliwości do maszyny, uszycia sukienki, bo jest piękna, ale... nie dla Ciebie - niestety krój ani wzór mi nie odpowiada. Odnoszę wrażenie, że wyglądasz nieco infantylnie.

    Aczkolwiek nie mówię "nie", bo w nieco krótszej marynarce (wytaliowanej, na jeden guzik, czarnej do butów) i sukience bardzo ładnie byś wyglądała.

    Cieszę się, że inni dostrzegają Twoje zmiany. Tak więc z szarości nie rezygnuj i wybieraj wyraziste kolory. A dwa piętra to chyba nie problem dla mistrzyni sportu??? :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha
      Szarą początkowo spisałam na straty , ale oglądając zdjęcia ... Uznałam że dramatu nie ma , i lifting może jej pomóc ... Ale pewnie już na następną zimę. Niestety to dzianina i za przeróbki sie nie zabiorę .
      A kartka , No cóż ... Ów infantylizm nazwałbym efektem dzidzi- piernik . Niby ok , ale tak jakoś nie moje klimaty ;))
      Może z bombki zwężenie ???!! Nie wiem , póki co powisi w szafie ;))
      A z małą czerwoną mnie wyczułaś ;)) hmmm chodzi mi po głowie , ale producentom odzieży nie ;)) a szycie ??!! Ewentualnie , ale do tego trzeba mi jeszcze do Pl przyjechać :))
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. No chyba , że rzeczywiście znajdę dla niej dodatki ... Niestety wełna na podszewke w krótki rękawie ... No ni jak ubrać :)

      Usuń
  17. Kratka mi się bardziej podoba, pasuje Ci czerwony kolor :) Śliczne dziewczynki :D Ta blondynka(druga) się tak ślicznie uśmiecha, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje , że Ci sie u mnie spodoba :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Szare można rozweselić jakim kolorem i będzie radośnie:))kratka śliczna a dziewczynki przeurocze:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dołozenie koloru do dobry pomysł . Nie wiem jeszcze jakiego , ale
      Do następnej zimy mam sporo czasu :))
      Pozdrawiam również

      Usuń
  19. świetna sukienka w kratę;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Szarośc zawsze można ożywic jakimiś dodatkami ciekawymi a kratka- jest super. Dzieciaki to nagroda od życia, ważniejsza niż ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje , dzieciaki to najlepsze ci nas w życiu spotyka :)

      Usuń
  21. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana , co my tu mamy dzisiaj : )) Proponuje co następuje : ))) - czyli tak, pasek won ! I to od zaraz - kompletnie zdeformował fason sukienki, a co za tym idzie, Twoją figurę. Sweterek - kosz - natychmiast- po pierwsze nie nadaje się do tej sukienki, a po drugie dodał Ci z 5 zbędnych kilogramów- zupełnie niepotrzebnie. Za to marynarka super - szkoda że nie np. granatowa( tak jak na pierwszym zdjęciu) , ale w tej też bardzo fajnie. Może dodaj sznur wielkich, czerwonych korali, myślę że wtedy ładnie podkreśli całość i "wyostrzy" nieco całą stylizację. Ogólnie sukienkę nie spisywałabym na straty, za to sweterek ...grrrr- wiem że są bardzo praktyczne, ale bardzo dodają optycznie kilogramów ! Pozdrawiam Cię serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak jest , moja Ikono Mody , pasek , sweterek won ;)
      Marynarka jest granatowa , na obu zdjęciach , ot wina światła :)
      korale przemyślę , dla mnie może być za dużo ;)

      Usuń
    2. Nie kochana - będzie super ! Zobaczysz ! Tylko upnij włosy w koczek , marynarka w takim razie zostaje no i te korale - rewelacja będzie ! Zamiast dużych możesz założyć dłuuuugi sznur mniejszych , okręconych kilka razy wokoło szyi - będzie modnie i na prawdę ładnie ! Np takie http://los-caramelos.blogspot.com/2012/06/czerwone-korale.html

      Usuń
  23. Szara eminencja - genialnie się prezentuje!! Ale kratka mnie zauroczyła, piękne te zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Ufff coś sie ostanie w mojej szafie ;) jedynie szlify trzeba nadać :))

      Usuń
  24. zabawne, bo ja wykonuję mniej poważną pracę, a właściwie poważną, którą mogę robić w sposób zabawny, z mniej poważnymi ludźmi, w mniej poważnej atmosferze, a wszyscy mi dodają z 20 lat ;)
    Ten kraciasty komplet jest nieziemski! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tobie ?!! Przecież Ty nie dawno maturę pisałaś ;) hahah

      Usuń
  25. ta sukienka nie jest wcale taka ponura :) jej, boje sie "powaznych" zajec i przybywania lat.. haha pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest ?! Trochę jest ;) ale grunt to nie mieć tak ponurego nastroju :) w tej "poważnej " pracy , bo Depresja gotowa ;)

      Usuń
  26. Masz wspaniałego bloga , zazdroszczę na prawdę :)
    Ślicznie wyglądasz w tej sukience , bardzo Ci pasuje do figury i wg. A dziewczynki to masz przeurocze . :*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. O .. A mnie to chyba trudniej przyjmować komplementy niż krytykę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne masz te małe skarby, słodkie cudowności.
    Bardzo fajne są Twoje zestawy, classy,sexy mamma <3

    OdpowiedzUsuń