niedziela, 17 marca 2013

Relais pour la vie



specjalny outfit ;)
koszulka od sponsora ;) prawie jak chiński bazarek
spodnie dresowe Esprit
adidaski-Kangaroos

miejsce -Le Coque, Luksemburg
cel-Relais pour la vie
Liczba uczestników - 8812 w 182 ekipach

czyli bieg po życie, 
bieg solidarności z osobami chorującymi na nowotwory,
sztafeta trwająca 24 godziny nieprzerwanie..
a jednocześnie spora kampania edukacyjna,informacyjna, kwesta i świetnie zorganizowana rodzinna impreza sportowa :))
a jako że biegam i z ogranizującą imprezę Fundation Cancer współpracuję,nie mogło nas zabraknąć!

Bo każda forma przypominania, że ważny jest zdrowy tryb życia, profilaktyka, badania przesiewowe, wczesna diagnostyka jest warta uwagi i przestrzeni w sieci!!!
Pamiętajcie więc dziewczyny ! O badaniach, regularnych wizytach, samobadaniu ....wiecie...trzecią do częstości przyczyną zgonów kobiet są nowotwory- zwłaszcza te "kobiece"!!!


a teraz fotorelacja


odciskamy swój ślad
z moją poprzedniczką w sztafecie
i koordynatorem polskiej ekipy
moje małe sportmenki, przebiegły 1200m
czynny udział
i koledzy z naszej biało-czerwonej ekipy

i część informacyjna
megaColon... z nadżerkami, polipami, owrzodzeniami i nowotworami
bo zobaczyć znaczy uwierzyć
i voila

wystąpili
Anna,Alicja,Aleksandra i wiele ,wiele osób wielkiego serca

17 komentarzy:

  1. Gratuluję i podziwiam zaangażowanie:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz;a mi się najbardziej podoba Twoja...zielona łapka ;-);może to zabrzmi głupio;ale ten kolor doskonale pasuje do Ciebie i ciekaw jestem jak byś wyglądała w stylizacji w takim kolorze ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ostatnio kupiłam zieloną sukienkę ;) więc pewnie coś się pojawi w zieleni ;))

      Usuń
  3. Rewelacyjny pomysł - popieramy takie imprezy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Okrężnica mnie rozbawiła, z pewnością pobudza wyobraźnię, nie wiem tylko czy samoświadomość ludzi. Powinnaś trochę o tym popisać, jak w Luksemburgu podchodzi się do kwestii profilaktyki czegokolwiek.

    PS Zazdroszczę tych małych Panien :)

    A ja też będę biegać... jak śnieg stopnieje... może... :D Nie no, skakanka wciąż na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah wiesz , ze zamieszczając zdjęcia megacolonu pomyślałam o tobie ;)

      Skakanka ?! Hula-hop ? Wierz mi bieganie jest ciekawsze , trzeba tylko rozejrzeć sie po okolicy czy nie ma jakiegoś zrzeszonego klubu Biegacza , potem już samo sie dzieje - poznaje sie nowe osoby , jest wiele imprez i mittingów biegowych :)
      Dla
      Mnie to tez sposób na turystykę , w wiele miejsc po prostu bym nie dotarła , nie zwiedziła :) a lubię :)

      Usuń
  5. podziwiam bardzo zaangażowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super akcja! Nie moglo Cie tam zabraknac... zdrowie, sport, dobra zabawa, a do tego w zboznym celu! Tak trzymac:) Zdjecie z kolorowymi lapkami i Twoimi dziewczynkami mnie rozwalilo, cudo:) Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah pomyślałam sobie właśnie , że masz podobnie jak ja dwie przyboczne ozdoby ;) Home made ;)

      Usuń
  7. niezła akcja! szacunek :) ja bym przebiegła metr i się położyła, moja kondycja (i astma! zwalam na astmę) mnie kiedyś wykończą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była też ścieżka do chodzenia :) także nie ma wymówek ;)

      Usuń
  8. Przyznam się, że biegać to ja nie lubię;)
    Mogę sie wyginać, zginać i takie tam podobne, ale biegać nigdy, chyba że po życie jak Ty ! Dla celu, dla kogoś!
    Aż buzia się uśmiecha, że można tak dla innych, że jest chęć i dobry nastrój!
    Ślicznie wyglądasz, promieniejesz i nawet ta koszulka, nie taka zła ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam takie aktywności rodzinne,
      A moje dziewczyny jakie były dumnie , że biegały z mamą :))
      Oli to się buzia nie zamykała :))

      Usuń