poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Pocztówka z ....Maastricht



Prognozy pogody kłamią.
Z zapowiadanych 21st na niedzielę ,zrobiło się 25st i trochę nam gorąco było na tej naszej wycieczce ;)
Ciepło i bardzo słonecznie i to w Holandii, gdzie podobnie jak w Luksemburgu-przed chwilą padało,właśnie pada i nie martw się, będzie jeszcze dzisiaj padać :)
Lubimy Holandię,bo ...jest bardziej kolorowa i młodzieżowa niż stateczny i elegancki Lux.
Mój M do tego stopnia,że chętnie tam by się przeprowadził. Ale ja mówię na to stanowcze Nie. Lubię wyrafinowaną kuchnię francuską i dobre wina....i wcale nie mam ochoty od nowa adaptować się językowo.
Zostają też wycieczki, bo przy dobrej sieci dróg to jesteśmy tam za ...2h, wystarczająco blisko na jednodniową wycieczkę.A samo Maastricht?! miasto jak miasto, mimo ,że jedne z najstarszych w Holandii ,starą architekturą jakoś nie zachwyca, a nowa...to typowa "kubełkowa"
Żaden tam dziś wielki outfit, wszystko już było. Tyle ,że inaczej to zmiksowałam, i szary, przy białych spodniach,zrobił się bardziej letni....

to różowe i kolorowe wokół to rzeźby z wosku, choć prózno szukać kunsztu, moim dziewczynkom się podobały


co tu robimy??!! A no robimy własną suchą fontannę z rąk i nóg ;)


na co tak zaglądamy ,a na te kilka zabytków






motyw zasadniczy dla Holandii



i jak pisałam "kubełki "



Ala rzadko daje się fotografować , tu o dziwo pozowała.
Jej strój to kompozycja własna, bo czerwone rajstopki do kokardy myszki pasują, spódnica,bo nie jest chłopakiem ..a adidasy ?! bo są najwygodniejsze i już i będą pasować zawsze i już !!
(ma jednak coś po mamie,ja dopiero na studiach przestałam adidasy do wszystkiego ubierać ;))

A swoją drogą czy wasze dzieciaki też maja własne wizje w co się ubrać?! bo u mnie od 2 roku życia pewne rzeczy są ohydne i za nic na świecie nie da się przekonać, że ohydne akurat nie jest ;)


i  najfajniejsza rzeźba w mieście


wystąpili
Spodnie -C&M
Bluzka-Promode
Biżu -Promode
Buty -Tamaris

Torbiszcze wielkie i super praktyczne -H&M

32 komentarze:

  1. :)
    pieknie wygladasz w bialych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabytki cudne;ale Ty i Twoje nogi wyglądacie niesamowicie w białych spodniach;dodać do tego jeszcze bluzeczkę w żywych kolorach...:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) nie wiedziałam ,że mam jakieś nogi do podziwiania ;)
      Tym razem miało być stonowanie ;) następnym ... Kto wie jak ;)

      Usuń
  3. Ale masz śliczne dziewczyny :) Mój syn w sumie nie zwraca bardzo uwagi na strój, raczej stawia na wygodę. Zazwyczaj podoba mu się wszystko co kupię - jeszcze ;) Ale jak jesteśmy razem w sklepie, to pokazuje kilka rzeczy i sam sobie może z nich coś wybrać. Natomiast moja przyjaciółka ma córkę i ona od 2 roku życia ma już dość mocne swoje zdanie w kwestii mody ;)
    Podoba mi się ten Twój szary sweterek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , ja mam razy dwa , codzienne rozmowy o tym w co się ubrać ;) choć ostatnio adidasy są nienegocjowalne ;))
      Dziękuje , tak , szarak fajny :) lubię bardzo !

      Usuń
  4. Fajnie lubię białe spodnie :) Fajnie z ta bluzką wyglądają no i zdjęcia z wycieczki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ja do tej pory białe spodnie traktowałam bardziej urlopowo, ale powoli się przekonuję do miejskiego wykorzystania :)

      Usuń
  5. Jak już kiedyś wspomniałam - kolor szary ( i jego odcienie - aż do bieli ) to zdecydowanie Twoje kolory !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym się właśnie kierowałam ubierając biały do szarego ;)

      Usuń
  6. świetnie Ci w tych spodniach, piękna wycieczka, pogoda cudowna, prawdziwa wiosna a dziewczynki urocze, takie małe modelki...dzisiaj idę na rowerek, to tak na marginesie tej ilości rowerów co na zdjęciu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowerki super sprawa :)
      Dziękuje, modelki to prawda urocze :))

      Usuń
  7. Bo o to chodzi, żeby pokazywać to co sie ma w szafie, w różnych kombinacjach. To jest sztuka. Wyglądasz wiosenne -))
    Moi panowie nigdy nic nie potrzebują, wszystko mają, a jak gdzieś wychodzą, to ". Nic nowego mi nie kupiłaś?",pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest to sztuka :) zwłaszcza jak pól szafy wylądowało w kuble ...
      Ale powoli i mozolnie przeprowadzam tę swoją rewolucję ;) szafiarską ... Mam nadzieję tylko, że efekty widać ....

      Usuń
  8. hahaha:D mała na ostatniej fotce rozbroiła mnie całkowicie:D
    dziewczynki masz udane!!!
    mój synuś dał się ubierać długo...teraz najchętniej chodzi w dżinsach i dwóch bluzach...o dresach nie wspomnę;)
    Ty wyglądałaś super! na luzie, ale widać, że dopracowałaś całość...dodatki pasują jak trzeba:)))
    i dzięki za kolejną wycieczkę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę ! Wycieczek pewnie jeszcze sporo będzie :))
      Jest mi ogromnie miło, że ten mój mały wysiłek widać :)
      A swoją drogą kto by pomyślał, że brązy pasują do szarości :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny wiosenny zestaw, świetnie wyglądasz:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha:)))
    Dziewczynki królują, są CUDOWNE :D
    Połączenie kolorów genialne - co testuję na sobie:D A ta szara bluzka-świetna! Kocham takie luźne odzienie!
    Co do ubierannia dzieci - chłopcy mają inaczej, ida na łatwiznę, biorą wszystko jak leci. Do czasu - chyba. Zawsze tylko zwracałam uwagę mojemu synowi: zobacz, jak ci skarpetki pasują do koszulki (żeby sobie wyrabiał gust i smak od małego:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) zgadzam się :) SĄ !!!
      Dziękuje ... Hahaha jak widziałam u Ciebie szary swetr ;) pomyslałam, że szybko muszę opublikować Moj zestaw z białymi spodniami , co by potem plagiatu mi nie zarzuciłaś ;))
      ;))
      Oj , dziewczynki to kobietki i kokietki od kołyski :))

      Usuń
  11. Aniu! Super wycieczka, piekne zdjecia. A widzisz, zestaw nie zawsze musi byc nudny i nijaki przy tym, jak jest wygodny:) Idealny przyklad dzisiaj. Biale spodenki z szara bluzka - swietne polaczenie kolorow. Ja zreszta lubie szary ze wszystkim;)
    A moja ponaddwulatka ma scisle okreslone upodobania modowe i dokladnie wie co jej sie podoba, a czego za Chiny nie ubierze i juz! No i potrafi przebierac sie sama kilka razy dziennie w rozne zestawy ciuchowe, ale za to wtedy jak Matyska sie uprzebiera w domu panuje kojaca cisza..;)
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny ??!!! Oj , ;) aż tak tego zestawu nie postrzegałam ;)
      Ale to ogromnie miłe przeczytać taki komplement :))
      Oj , te małe kobietki ;)) dają nam popalić ;)

      Usuń
  12. wszystkie modelki od najmłodszej do najstarszej wyglądacie cudownie :)) więcej takich wycieczek !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , także w imieniu młodszych modelek :)

      Usuń
  13. Ale Ci się córy trafiły fajne :) Od starszej chcę bluzkę z myszką Miki!!!

    PS Jak mówiłam, tak zrobiłam i kupiłam sobie białe rurki, co by mi w szafie białych spodni nie zabrakło.

    PS 2 Wybacz, ale ja naprawdę uwielbiam się tak elegancko nosić, oczywiście nie 24h na dobę (Po szpitalu to trochę słabo się w szpilkach biega i nie o to tam chodzi).
    Ale obiecuję, że moja myszka Miki i kolorowe ciuchy wrócą już niebawem:)

    Ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS 1 - to czekam na twoje propozycje Modowe
      PS 2 - ależ ja twoją elegancję uwielbiam !!!!! Ale i lubię w niej taką ożywczą młodzieńczość !!!!

      Usuń
  14. świetnie wyglądasz:) białe spodnie i beżowo- szary top zawsze do siebie pasują i sprawiają, że wyglądasz bardzo wiosennie i lekko:) córa wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Białe spodnie ostatnio są moim faworytem :)

      Usuń
  15. Aniu śliczne masz te dziewczynki, urocze takie ;)
    A młodsza to niezła agentka :))
    Ty zaś wyglądasz cudnie w szarości i bieli!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, masz prześliczne i słodkie córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! I dziewczynki tez dziękuje za komplement !

      Usuń