sobota, 13 kwietnia 2013

Pocztówka z ......



hmmmm....
Tak, sezon na wycieczki uważam za otwarty !!! choć nieśmiało przymierzałam się do nich od początku marca, to sami wiecie,jaka wiosna tegoroczna jest. A ja na zimę hibernuję. Z kubkiem kakao, książką mogłabym przez zimę spod pierzynki nie wychodzić ;)
A jak wycieczki to
będą więc i pocztówki ,z wędrówek po okolicy, tej bliższej i tej dalszej.
Bo niezależnie czy mieszkam w rodzinnym Krakowie, małżeńskim Koszalinie czy emigracyjnym Luksemburgu w okolicy zawsze jest wiele miejsc, do których warto zajrzeć.

A i pewnie tło atrakcyjniejsze będzie od mojej białej ściany czy ogrodowego żywopłotu :)
Będzie przede wszystkim wygodnie i funkcjonalnie, bo taka jestem. Lubię szpilki i elegancję,ale biegać za dzieciakami się w nich nie da. Ja w każdym razie nie potrafię ;)

Dziś pocztówka z Luksemburga, a na niej futurystyczny budynek Filharmonii Narodowej. I Park 3 Dębów i MUDAM,czyli Muzeum Sztuki Nowoczesnej i stare połaczone z nowym, jak w modzie, mieszanka ;))
I ja, w pasiaku już znanym, czerwonym trenczu i rozwianym na wietrze włosie ;) i ...element niezbędny Alicja i Aleksandra
Zzapraszam do mojego Luksemburga










;) w tle najlepszy dziadek świata



Filharmonia








MUDAM


jak zawsze ciekawa jestem waszych opinii stylistycznych

Wystąpili
Trench-Cassis
Pasiak -H&M
Jeansy -C&A
Buty-Mustang
Torbiszcze- H&M
oraz córki-księżniczki A&A

PS.
jak macie ochotę to w poscie z 3 grudnia-Mój własny kawałek nieba-więcej panoram miasta moich marzeń
(nie wiem jak się polinkowywuje,żeby napisać po prostu macie to TU ;)

44 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia!! Uwielbiam takie relacje z ciekawych miejsc! Płaszczyki macie obie piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Córki zdecydowanie księżniczki:))))bardzo ładnie wyglądasz i na pewno wygodnie:))))a na Twoje pocztówki to ja chętnie będę zaglądać:))))nie wiele podróżuję dlatego lubię oglądać różne miejsca i coś się o nich dowiedzieć:)))bardzo fajny post:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podróżuję ;) nałogowo .
      Dziękuje i miło mi , że znajdzie choć jedna amatorka moich pocztówek ;))

      Usuń
  3. Aniu! Swietne zdjecia - piekne miejsca! Ja tez jestem wedrowiec i zaczelismy juz swoje wycieczki po okolicy:) Luksemburga nie znam, wiec chetnie bede "poznawac" z Twoich relacji.
    I tak jak Ty - wciaz z dzieciakami, wiec dokladnie Cie rozumiem, ze musi byc wygodnie. Ale to nie wyklucza, ze modnie i pieknie;) Czerwien swietnie komponuje sie z paskami i klasycznym dzinsem:) Fajne polaczenie komfortu i stylu. Super! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wiem . Wiele miejsc z Twoich postów zanotowałam ;) jako warte do zobaczenia ;) ale to na dłuższą wycieczkę ;) bo ponad 300 km ;) ale kto wie , kto wie ;))
      Hahah jeszcze paski oswoisz i to dopiero będzie ;)
      Pozdrawiam Aniu ;))

      Usuń
  4. Dziadek jest the best! ;)Zresztą Twój Luksemburg również!
    Aniu wyglądasz rewelacyjnie w tym pasiaku i czerwonym idealnym płaszczyku! A córy urocze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuje Olu, dość entuzjastyczna Twoja opinia :))
      Plaszczyk ?! Cóż mogę go śmiało nazwać zakupem 2012 roku :)))

      Usuń
  5. Fotki fajne-idealne żeby ustawić na tapetę ;-); a patrząc na Was obie-przypomina się piosenka Lady in Red ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Red ;) to jeszcze nie raz będzie :)))

      Usuń
  6. styl kojarzy mi się z marynarski , a uwielbiam takie :) noo i ta torba - świetna !!
    Wycieczki jak najbardziej , czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna dzisiaj ;) wykorzystując pogodę i niedziele ;)

      Usuń
  7. Wycieczki, to jest to, co lubię prawie najbardziej! Dlatego tak lubię blogi dziewczyn, które los rzucił gdzieś tam w świat, bo mogę sobie z Wami powędrować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) To zapraszam :)) w każdą moją małą podróż:))

      Usuń
  8. Zdjęcia super ładnie wyglądacie z córeczką w tych płaszczykach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby zrobić linka w okienku pisania posta (widok html) zrób link gdzie zamiast adresu do Google wstawisz jakiś swój a zamiast słowa link wstaw dowolny tekst który ma być linkiem.
    Możesz tez zrobić to tak ze w oknie pisania postu zaznacz jakiś fragment tekstu który ma być linkiem, wybierz z paska narzędzi guzik "link" itam wklej adres do którego chcesz odesłać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki :)) wiedziałam ,że znajdzie się ktoś kto spróbuje mi to wytłumaczyć :) teraz czas wypróbować :))

      Usuń
  10. fajnie się ubrałąś, wygodnie i klasycznie:)) w pięknym miejscu mieszkasz:))córcie modeleczki:))a mistrz drugiego planu- dziadek-super:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) hahah tak , zgadzam sie , i że miejsce do życia fajne i dziadek the best ;)

      Usuń
  11. też lubię wycieczki! świetne fotki!
    fajne dziewczyny jesteście:)))
    zestaw bardzo mi się podoba! lubię takie połączenia kolorystyczne i często używam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Energetyczny Plaszczyk niewątpliwie i jaki fotograficzny ;)
      Dzięki za wizytę :)

      Usuń
    2. "fotograficzny" - podoba mi się:D

      Usuń
    3. Noooo
      Przez ten autokorektor na analfabetkę wychodzę ;)

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia :-)) A najpiękniejsze są Wasze uśmiechy! I nie byłabym sobą, gdybym nie zauwazyła soczyście czerwonego, cudownego płaszczyka :-)) (I Twojego, i Córy ;-) ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , bawiliśmy siè świetnie to i uśmiechy takie naturalne , niewymuszone :)
      Płaszcz tez skradł moje serce!

      Usuń
  13. Paski i trencz (do tego czerwony) to idealne połączenie.
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , ożywcza klasyka ;)
      Dzięki ! I pozdrawiam!

      Usuń
  14. ale radość widać :) fajnie się bawiliście, zazdroszczę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy tak ciepły i słoneczny dzień to i humory w górę ;) pozdrawiam również!

      Usuń
  15. Wiesz, moze ci znajomi nie wspominali ci o tym, bo to wyszlo teraz, podczas ferii wielkanocnych wlasnie, sporo ludzi wyjezdzalo, tez sie o tym dowiedzialam bedac w Polsce, ale po powrocie potwierdzila to kolezana z ktora pracuje , a ktora jest z Walonii. Prawo to dotyczy tylko francuskojezycznych szkol. Ja tez mieszkam we Fladrii, co prawda bardzo blisko Brukseli, ale historycznie i administracyjnie to Flandria wlasnie, ale moj syn chodzi do katolickiej szkoly francuskojezycznej na obzezach Brukseli.
    a teraz co do twojej stylizacji. Wygladacie pieknie, wiosennie. Malutka - bardzo stylowa panna; tak wiosna nadchodzi, czas obudzic sie z z zimowego snu, bedzie teraz wiecej zdjec z pleneru jak mniemam. Piekny budynek filharmonii - taki czysty w swojej formie. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie będzie wiecej :)
      Haha z Belgii rownież ;)

      Usuń
  16. świetny czerwony płaszczyk:) super stylizacja w marynarskim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia. Fajne to gdzie dziadek wychyla się zza kolumny ;)
    Czerwień uwielbiam, więc Twój trencz bardzo przypadł mi do gustu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Cieszę sie bardzo ;) ze się podoba :)

      Usuń
  18. Uwielbiam takie zdjęcia z miejsc w których nie byłam.
    Widzę, że uwielbiasz podróże z dzieciakami, ja też czasem mam jeszcze okazję wybrac się ze swoimi, chociaż teraz coraz rzadziej...są dorosłe;-)
    Twój trencz jest piękny i bardzo dobrze prezentuje się na Tobie w połączeniu z paskami. Malutka modeleczka też w pięknej czerwieni
    Dziewczyny jesteście śliczne buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Elu za ciepłe słowa :))
      Pewnie jeszcze obok stylizacji pojawią się miejsca off/roadowe, czyli takie do których pewnie gdyby nie miejsce zamieszkania nigdy bym nie trafiła :)
      Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieje , ze ze zdrowiem powoli lepiej !

      Usuń
  19. Pogoda Wam dopisała : ) Dziadek skradł moje serce : )))

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie w tym Luksemburgu! muszę się tam kiedyś wybrać :) na szczęście tak cieplutko już jest...
    śliczny trencz! niedługo będziemy chodzić w samych bluzeczkach.. jak dziś w Paryżu! >20 stopni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie , fajnie , najfajniej z dziećmi ;))
      I rzeczywiście od wczoraj > 20 st , bajka :))

      Usuń
  21. No nie będę ukrywać, że oboje czujemy totalne zniechęcenie do tego wszystkiego i dopiero teraz doceniam, jak to dobrze studiować.

    Zaglądam cały czas, tylko niestety nie zawsze mam czas na pisanie, choć bardzo bym chciała.

    Po pierwsze to mnie Ola (młodsza?) rozczuliła. 3 zdj od końca.
    Po drugie - chcę taki płaszczyk!
    Po trzecie - zestaw idealny na wycieczki wiosną, buty mi co prawda nie do końca podobają się jako osobny element garderoby, ale sytuacja wycieczkowa jest pełnym ich usprawiedliwieniem i dla całości są świetne. Sama na wycieczki wybieram wygodne i nie do końca reprezentatywne dla bloga buty np. adidaski i proszę bardzo oto dowód http://focus-on-vogue.blogspot.com/2012/07/berlin_15.html.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młodsza Ola , wogóle jest takim rozczulaczem wszystkich ;) jej dialogi :)) największego twardziela rozkładają na łopatki.
      A ja odkryłam,że te buty to ... Jedyne na płaskim obcasie ... A obcasy w trawniki się wbijają .... Oj .... I wybrałam sie kupić Baleriny i wyszłam z sandałami na obcasie ;) ...

      Usuń