niedziela, 12 maja 2013

Dzień Świstaka

Najważniejszy dzień w roku, albo przynajmniej jeden z tych z najważniejszych.
Co roku celebrowany,
co roku zatrzymujący nas na chwilę.......
12 maja



                                                                12.05.2007






12.05.2008




tak, ja spędziłam go na porodówce
siłami natury,12 dni po terminie,po 27h porodzie przyszła na świat Alicja.....
najpiękniejszy prezent na pierwszą rocznicę ślubu


                                                                 12.05.2009


12.05.2010


12.05.2011





12.05.2012



Paris en amoureux

ale oczywiście nie zapomnieliśmy o owocu tej miłosci
i
jako dobrzy rodzice wsiedliśmy zaraz w TGV i za 2:15'
byliśmy w domu dmuchać świeczki







12.05.2013


Był KinderBal, był dzień na sportowo i.....

będzie BabySitter ,nasz przyjaciel, za 10 minut poopiekować się naszymi śpiącymi królewnami ,a my ?!
 ja wbiję się w czerwoną sukienkę ,monsieur A pod krawat ....tak,będzie romantyczna kolacja,święce i .....no wiecie :)

40 komentarzy:

  1. Aniu droga! Gratuluję rocznic! Wszystkiego najlepszego! Miłego i romantycznego wieczoru:))) Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I pięknie jest:))) No, to ja nie przeszkadzam...

    OdpowiedzUsuń
  3. O, widzę zdjęcie z Zatoru. Też mam zdjęcie na tym siedzisku.

    Wszystkiego najlepszego na kolejna wspólne lata dla Was! :)

    Też mieliśmy z mężem niedawno rocznicę ślubu i to 10-ą... Ale my jacyś tacy nieromantyczni:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Zatoru ;)

      Hahah nasza historia romantyczna to sobie romantycznie obchodzimy :))

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego:))))Pozdrawiam całą rodzinkę bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. 12.05 to chyba Wasz Dzień. Tworzycie niesamowitą rodzinę! Nic tylko życzyć szczęścia dalej! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Aniu! Jeszcze zdazylam dzis!!!! Wszystkiego najlepszego i wielu wspanialych rocznic w rdzinnym, kochajacym sie gronie! Cudowne zdjecia:)))
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego!Dużo szczęścia!
    Masz świetną rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje dziewczyny za życzenia !!!!!


    Było klimatyczno- romantycznie , sushi smakowało , babysitter się spisał ... A noc potem była krótka ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. świętujci ten dzień jeszcz przez wiele, wiele lat...dla Waszego skarba też wszystkiego NAJ!...pozdrawiam...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  10. miłego wieczoru życzę i wiele wspólnie jeszcze spędzonych lat:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Was :)
    Ja też brałam ślub w 2007 roku, ale w czerwcu.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zycze wielu dalej szczesliwych lat, morze milosci, dzieciaczkow zdrowych, spokoju i zrozumienia, usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetnie Ci się złożyło, że urodziłaś córkę w dzień ślubu :) Ciężko tak trafić :) Fajnie i romantycznie :)

    Życzę dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak 6 w toto ;)

      I wcale nie planowane ;) druga planowaliśmy powtórzyć sukces i .... Mamy czerwcowego bąbla ;)

      Usuń
  14. Cudowny prezent na rocznicę slubu:) I jaki zbieg okolicznosci:)
    Odpowiadając na Twoje pytanie to mam 28 lat:)
    Więc bliżej mi do tej 30stki:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah to nie było pytanie ;)

      Usuń
    2. A raczej pytanie retoryczne ;))

      Jak ubiór nas zdobi i kreuje - kobieta ?! Dziewczyna ?! Jak chcesz !!!

      Usuń
  15. Piękne kalendarium :)
    Dzięki za odwiedzanie mnie na blogu i komplementy :)
    pozdrawiam, Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudne rocznice:) sama radosc:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej...ale pięknie...prześlicznie wyglądałaś! cudna suknia i oryginalny bukiet!:))
    a jak fajnie, że tego samego dnia są też urodzinki córci:)))
    przepięknie się wszystko ułożyło...Moc zdrowia, szczęścia i miłości życzę Tobie oraz całej rodzince!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego!! Samych cudownych chwil!! Wyglądałaś zjawiskowo!! Suknia piękna a bukiet powalił mnie na kolana!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekne zdjęcia! Wyglądałaś zjwiskowo! Z resztą... ciągle wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj pięknie,pięknie i biała suknia i kwiaty i dzieciaczki:-) Jeszcze wielu wspaniałych rocznic i urodzin życzę:-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju jak dobrze, że jeszcze po powrocie z 'pracy' tu zajrzałam. Szkoda, że już 13 no prawie 14 maja ale życzyć kolejnych pięknych dni mogę i dziś:) dla mnie maj też jest szczególnym miesiącem. Wszystkiego dobrego moja Droga:) No i najlepszego dla Ali :) Alicje z maja są najlepsze:) Ja nie wiem kiedy znów siądę do blogowania, jestem w innym świecie. Pozdrawiam bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Och piękna jesteś!
    Wszystkiego najlepszego!
    Tak długo rodziłaś 27h !
    Zdjecie z Twoja córcią, trzymająca się kurczowo Twojej nogi jest najpiękniejsze, wzruszyło mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze raz wypada mi dziewczyny podziękować ! Za wszystkie miłe życzenia :)) dziękuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. wiem, że o wiele spóźnione życzenia, ale wszystkiego dobrego! a dwa święte w jednym to dopiero radość i szczęście :)

    Pozdrawiam i ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piszę komentarz po raz trzeci, i za każdym razem znika;-)
    Aniu , spóżnione jednak bardzo szczere....dużżżżo szczęścia i miłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, spóźnione ale szczere , i takie są najlepsze ;)) dziękuje bardzo serdecznie !

      Usuń
  26. Ach...tyle pieknych rocznic majowych! Zyczenia dla wszystkich :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawie ;) udało sie i z drugą księżniczka w maj trafić ;)

      Usuń
  27. Świetny post i taki romantyczny. Jestem pod wrażeniem, ja także uwielbiam maj i ... Paryż :) Pozdrawiam cieplutko, życzę wszystkiego naj

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie że celebrujecie ten dzień, masz super rodzinę :) życzę Wam szczęścia i jak najwięcej takich rocznic!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie :) piękna para, piękną masz córeczkę , wspaniałe, ciepłe, romantyczne zdjęcia:)!

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniały zbieg okoliczności na pierwszą rocznicę ;) życzę Wam wszystkim dużo zdrowia i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuje dziewczyny po raz kolejny !

    OdpowiedzUsuń