niedziela, 19 maja 2013

Noszę bo...lubię



Mowa oczywiście o paskach. Post co prawda mógłby nosić również tytuł "Pocztówka z..... Trewiru", ale tego Trewiru z zdjęciach jak na lekarstwo, to i skoncentrowałam się na paskach.
Pojawiają się na każdym niemal blogu, opatrzone komentarzem- że właściwie to noszę od zawsze, że ciuch to kupiony kilka miesięcy temu zanim wybuchnął pasiasty boom, albo że właściwie to miałam już nie ubierać ,ale super innowacyjne połączenie wymyśliłam ,to ubrałam....
a ja?!
NOSZĘ BO LUBIĘ
NOSZĘ BO SIĘ ŚWIETNIE W NICH CZUJĘ
NOSZĘ BO MODA NA PASKI?! WSZAK TO MOTYW PONAD CZASOWY

a że akurat w tym sezonie tanie sieciówki się naprodukowały tej  pasiastej odzieży ...to tylko lepiej, bo mnie od wszechobecnych neonów nawet okulary słoneczne nie chronią ;))

Więc na spacerze po pałacowym parku  prezentuję się tak






Pałacowa fasada pokrywa się rusztowaniami, więc mi niestety plener stracił urok:)
a miesiąc temu wyglądał jeszcze tak




 a na jeszcze strarszych fotografiach tak





A ten ceglasty budynek w tle, to Bazylika ,jedna z najstarszych w Europie. która łaskawie posłużyła mi za tło to fotek stylizacji :)










a wycieczki kończymy obowiązkowo

placem zabaw

lub lodami





albo jednym i drugim ;)


a popołudnie idealne kończy się na tarasie i własnym kawałku łąki








Idealna sobota, szkoda tylko,że poprawa pogody jednodniowa :((

Wystąpili
Marynarka H&M
Sukienka LoLA & Liza
Buty - S. GIL Peterson
Pasek -H&M
Torebka- żebym ja to wiedziała
Anna, Alicja i Aleksandra oraz Bazylika i Pałac Konstantyna w Trewirze, którego kolejna odsłona niewątpliwie nastąpi
pozdrawiam kontynuując trzeci już długi weekend majowy :)

82 komentarze:

  1. "noszę, bo lubię" - mogę się podpisać pod Twymi słowyma:D
    fajowo wyglądałaś! też lubię czerń i biel z dodatkiem czerwieni:))
    cudny pałac...człowiek jak spaceruje w takim otoczeniu, to od razu lepiej się czuje...
    a z dzieciakami, to wiadomo...jest wycieczka - są lody!:D
    świetna fotka z dmuchawcem! w ramki i na ścianę!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To granat !!! Ok ciemny, ale granat ;))
      Tak , dmuchawce latawce wiatr ;) takim fotkom mogę chyba całą ścianę poświęcić ;)

      Usuń
    2. hehehe, to ja już ślepnę na stare lata...;)))
      dzięki takim fotkom będzie co wspominać:D

      Usuń
  2. Aniu kochana, ślicznie prezentujesz się w paskach! Piękna sukienka, urocze czerwone dodatki! Zdjęcia w parku- cudowne:) A córeczki- słodziutkie!!! Też lubię tak przy winku..hmmm:)

    Pozdrawiam ciepło- Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm ....uwielbiam dobre wino , dobrą książkę i zachodzące słońce .,,

      Usuń
  3. Hehe, to ja Ciebie rażę swoimi neonami i kolorami, nie uciekniesz przede mną :D Paski, rzeczywiście motyw uniwersalny. Najlepiej im z bielą i czerwonymi dodatkami. Czyli tak, jak u Ciebie. Przyjemne i pożyteczne.

    A posty z serii Anna i Anna jeszcze wrócą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razi mnie neonowo - turkusowa ulica ;) jeżeli neon to czemu wszyscy turkusowy ???!!!!

      Wrócą , wrócą , jak zacznę sie rozprawiać z moją letnią szafą ;)

      Usuń
  4. Fajny fason żakietu i szpilki-kolorrrr :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki wyglądasz super w tej sukience!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam, ale coś tam w pasy mam, wolę te pionowe ale nie mogę nic spotkać, Ty noś jak lubisz i już..ale masz śliczniutkie dziewczynki, Twoje zdjęcie na tarasie świetne...pozdrawiam całą rodzinkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) noszę , bez dorabiania filozofii ;)
      A dziękuje , tak panny są urocze , żywiołowe i zabawne :)

      Usuń
  7. Oj Panno Anno! Przepiękne masz zdjecia:)
    Dwa skarby przecudowne!:) Gdybyś potrzebowała niańki to chętnie służę:D

    ps. szczerze mówiąc to nie wiem jak dwie małe dziewczynki wyglądają w rzepaku, ale powiem mężowi że chętnie bym się przekonała:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha tylko żeby mąż na takie sugestie sie nie wystraszył ;) No chyba że z mamą raz jeszcze pobiegasz po polu ;) rzepaku

      Usuń
  8. I bardzo dobrze nosisz bo lubisz:))))do tego super wyglądasz i te czerwone dodatki....:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieje ze dobrze wyglądam ;) pozdrawiam !

      Usuń
  9. J tez mam paski tyle ze ciemno neibieskie zakupione rok temu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są granatowe , czego akurat może specjalnie nie widać ;) Ale SĄ ! Takie typowo marynarskie ;)

      Usuń
  10. piekne,eleganckie zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, uwielbiam Cie za ten tytul! Podpisuje sie pod nim obiema rekami! Nos, jak lubisz i nie ogladaj sie na innych! Wygladasz pieknie, i nawet te paski mi sie u Ciebie podobaja! Zdjecie tarasowe mnie zauroczylo, z tym kieliszkiem, taka rozmarzona....
    A my tez wycieczki, place zabaw, lody... i pogoda tez niestety poprawila sie tylko na chwile, ale mam nadzieje ze wkrotce wroci na dobre!
    Buziaki! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha tylko ja muszę uważać z tym co lubię ;) żeby czasem nie był szary drelich i wycięgniete swetrzycho ;)
      Ale doceniam , że choć raz paski Ci się spodobały ;))
      RoZmarzona ?! Rozleniwiona to tak ;)

      Usuń
  12. Też lubię paski-najbardziej właśnie klasyczne, poziome, granatowe. Świetny zestaw, a sukienka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie mnie tak w kierunku klasyki ciągnie ;)

      Usuń
  13. paeczki z czerwonymi dodatkami- rewelacja!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka. Idealnie współgra z czerwonymi butami i paskiem.
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu ! Bedzie jeszcze inna kombinacja kolorystycZna :)

      Usuń
  15. Lubię to połączenie kolorów i pasków:) Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alu ! Kiedy wracasz do blogowania ??!!! Taka pusta sieć. Bez ciebie :(

      Usuń
  16. Też bardzo lubię paski, zawsze lubiłam. I uważam że najlepiej wyglądają w towarzystwie czerwonych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ja jeszcze w planach mam żółty , który bardzo lubię z granatem :)

      Usuń
  17. Panno Anno wygladasz tak, że można się w Tobie zakochac.
    Sukienka jest cudna i dodatki czerwone sprawiają, że nie jest nudno.
    Paski rządzą, paski i Anka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Elu , ze uwielbiam Twoje komentarze ;) zawsze sprawiają że się uśmiecham :))
      Są takie bezpośrednie i spersonalizowane , wiem,ze piszesz do mnie , na nie tylko kopiuj - wklej !
      Rządy to jeszcze kruche ;) ale bardzo sie staram ;))

      Usuń
  18. Fajne masz buciki ;))
    Poluję sama na czerwone szpilki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zastanawiam sie nad klasycznymi szpilkami w czerwieni :) niby mam dwie pary , ale na słupku i z paskami :)

      Usuń
  19. Paski to motyw ponadczasowy - zgadzam się z tym co napisałaś. :)
    Piękna jest ta sukienka. Śliczne córeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc czemu nazywać to od razu nowa modą :)

      Usuń
  20. Wyglądasz na prawdę świetnie ! Sukienka bardzo kobieca - fason doskonale zakrywa co potrzeba i odkrywa co potrzeba , marynarka swoim krojem idealnie "narysowała" talię, a czerwone dodatki nadały całości niebanalnego wyglądu - jednym słowem - ( albo trzema) - oby tak dalej! Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zaliczam paski do "evergreenów" mody :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nie rozumiem dlaczego prawie każdy tłumaczy sie z tego , że nosi paski ? Ja też noszę bo lubię, bo mam na to ochotę, bo mi się podoba, bo to trendy, bo właśnie zakupiłam bluzkę i spodnie w paski -:))) Pozdrawiam -:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymaj ;)
      Hahaha ja tez z nowa bluzka w paski ;) ok prążki ;)

      Usuń
  23. Tak jak spiewał Kazik: "Idę tam gdzie idę, nie idę gdzie nie idę", możemy teraz zgodnym churem spiewać: Noszę to co noszę, nie noszę co nie noszę :D A w zasadzie nie tyle noszę, co zakładam... Nie lubię wtapiania się w tłum, więc zawsze, kiedy na topie jest co ja lubię, to mina mi rzednie :D Ale nic to, w ogólnym rozrachunku są ważniejsze sprawy, a my cieszmy wzrok i inne zmysły pięknymi obrazkami, uśmiechniętymi ludźmi, itp.
    Ło rany, a miałam tylko napisać, że fajna sukienka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) hahaha
      Sivko Ty nigdy nie będziesz wtapiać sie w
      Tłum ;) za dużo masz do powiedzenia ;) I przekazania światu :) i tak coś czuje ,ze nie zawsze takiego głównonurtowego ....

      ;) a widzisz na tych zdjęciach gdzieś tłumy ??!!!

      Usuń
  24. Bardzo podoba mi się hasło: "Noszę bo lubię!" Swietny reportaż z weekendu. Aż się rozmarzyłam patrząc na te zxdjęcia, ile w nich naturalności, spokoju, odpoczynku, luzu, relaksu, miłości, szczęścia po prostu! fantastyczne zdjęcia dziewczynek i te piękne budynki. Chciałoby się powiedzieć: chwilo trwaj! co do sukienki, bo tak się rozpisałam, że omalże zapomniałam dodać słówko na jej temat: uwielbiam takie bezpretensjonalne sukienki w paski, nawet mam podobną, pozdrowionka, u mnie lejeeee deszcz i jest 1 stopni ciepła tylko ):

    OdpowiedzUsuń
  25. Luksemburg patrząc po prognozach pogodowych jeszcze gorszy od Belgii ;) poprawa pogody była jednodniowa , od niedzieli dalej żabami rzuca ;)
    Jeżeli wszystko widać na zdjęciach to .... Dobra to fotografia która zatrzymuje chwile :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka wspaniale komponuje sie z biała marynarka :) Swietnie wyglądasz i masz urocze dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taki ze mnie marynarzyk jeden ;) dzięki za wizytę !

      Usuń
  27. My favorite color combination! red, white and black =) Very chic dear. Love the photos of your daughter blowing the dandelion. Its gorgeous


    Kisses
    Nuké


    www.girllilikoi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx, I like this color also , and use it very very often !
      And yes , my daughter is absolutely gorgeous !!!
      Thx for your visit Nuké from very interesting place in the world !
      KissEs

      Usuń
  28. Piękny pałacyk!

    Ładnie w paskach - te nieco oryginalniejsze niż wszechobecne leginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze to kwestia miejsca zamieszkania i przedziału wiekowego w którym sie obracamy , ale ... Ja nikogo nie widzialm w pasiastych legginsach ;)
      Poza własnymi zdjęciami z czasów podstawówki ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  29. Idealne połączenie pasków i białej marynarki i do tego te czerwone buty!:) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego będę sie trzymać !
      Pozdrawiam i dziękuje za wizytę !

      Usuń
  30. No i rewelacja!
    Tak, to wzór ponadczasowy!
    Ja też je lubię ;)
    Ślicznie wyglądasz Aniu, a czerwone dodatki są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olu , nawet z aktualnych trendów można wybierać co pasuje nam , moda nie jedno ma oblicze i niejedna interpretacje tego samego motywu !
      Pozdrawiam !

      Usuń
  31. piękna ta sukienka i leży na tobie idealnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :))I rownież pozdrawiam
      A.

      Usuń
  32. Jaką Ty masz świetną figurę!:) Wyglądasz bardzo fajnie!:)
    A JAKA SZCZESLIWA! :) ZAZDROSZCZE:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj trudno oczy od Ciebie oderwać!! Genialny zestaw!! Jak dla mnie wszystko idealnie dopracowane!! Rewelacja! A dziewczynki są cudne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj dziękuje za tak ciepłe słowa :))
      Zestaw rzeczywIście najpierw powstał w mojej głowie ,a potem cierpliwie dokupowywalam dodatki :)
      Dziewczynki są obłędne i na fotkach i w realu :))
      Muszę zacząć spisywać ich teksty :))

      Usuń
  34. Ах, какая там красота!

    oasis-kseniya.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  35. That girl is so so sooo cute! Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's very nice :) of course I'll Visited you also !

      Usuń
  36. Ja też jak mam ochotę to noszę swoją spódniczkę w pasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaczęło jakoś drażnić te tłumaczenie sie z tego ,ze Ubieram , No jasna cholera , po to sie ciuchy kupuje żeby nosić ;)

      Usuń
  37. Super sukienka w paski. I buty, bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje , buty są dość efektowne :)

      Usuń
  38. Doskonale Ci w tych paseczkach. Buty prześliczne i w moim ulubionym kolorze.serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Krysiu , wychodzi na to ,że niezła stylizacja mi wyszła ;)
      I o to chodzi !
      Pozdrawiam

      Usuń