poniedziałek, 27 maja 2013

Pocztówka z .....Malbroucka



Jak wielka jest siła babskiego focha :)
Dwa dni po tym jak obraziłam się na świat, wyszło słońce. Co prawda na kilka godzin, a dzień i tak zakończył się deszczowo. Ale wystarczyło na poprawę samopoczucia i zorganizowania wycieczki. Tym razem jest to średniowieczny zamek Roszpunki ;)) w przygranicznej Lotaryngii- Malbrouck. Mało znany, nawet wrzucona nazwa w przeglądarkę wyrzuca od razu Malbork. Mimo,że znacznie mniejszy to niemniej ciekawy, zwłaszcza aranżacja wnętrz :) mało średniowieczna ,bo multimedialna pod wystawę francuskiego piosenkarza z lat 60 - Georga Brassens'a. Nie znacie?! ja też nie znałam, coś jak Bułat Okudżawa tyle,że śpiewa po francusku ;). Wystawa, ze możliwością odsłuchania nagrań, co akurat bardzo się podobało moim dziewczynkom.
Stylizacja ,więc mocno wycieczkowa, wygodna i mimo,że białe spodnie ;) praktyczna.
Dziś więc moje ostatnio ulubione kolory -biel i granat, z kroplą żółtego dla odmiany zamiast czerwieni.
tak,tak, znam inne kolory poza tymi trzema ;)



i teraz zapraszam na zwiedzanie zamczycha










  a z wierzy zobaczyłam pola rzepaku i więc nie mogłam sobie odmówić i takich zdjęć





  Ala ma 110cm ;) rzepak był wyższy ;) i widać nadciągającą już burzę która nieco naszą wycieczkę skróciła


wystąpili
Koszula jeansowa Promode
Jeansy - C&A
Sweter- Terranova
Torebka -Mexx
Buty- Brantano
Okulary -Vision Express
oraz
panny Alicja i Aleksandra
Chateaux de Malbrouck, Francja

i PS
dziękuję Wam dziewczyny za wszystkie słowa otuchy pod poprzednim postem ,a pierwsze zdjęcie i uśmiech dedykuję Lusiuni :) 







61 komentarzy:

  1. Kurrrcze jak wyglądają Twoje nogi w tych spodniach ;-);po prostu bajka ;-)))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) mimo,że rurki ?! ;))
      Pozdrawiam Cie serdecznie !

      Usuń
  2. Witam Aneczko! I od razu lepiej, jak widzę takie optymistyczne foty!!! Cudownie! Mój numer 1 zdjęcia w rzepaku! Buziaki i dla rodzinki również- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że fotki są super z rzepaku , a nadciągająca burza robi klimat ;)
      Pozdrawiam
      A.

      Usuń
  3. jakie piękne zdjęcia! No, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez przecudnie Ci w zoltym, zupelnie jak w czerwonym - swietnie:) a pierwsze zdjecie jest MEGA:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiscie wiem ,że wieża pisze się przez "Ż"

    Ale możecie mi wierzyć , że wierzyć już przez "rz" ;)
    Niestety nie mam w tej chwili dostępu do kompa żeby poprawić ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi, nie przejmuj się...ja w pośpiechu takiego czasami byka strzelę, że szok;)

      Usuń
  6. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av rosacea
    Botox Sandnes

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega piękne zdjęcia i mega piękna Ty sweterek super, dzieci kochane!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) zdjecia faktycznie takie letnie , kolorowe wyszły :) a dziewczyny to cały Moj świat ;))

      Usuń
  8. wiadomo, że nasz foch ma moc!:D
    jak Ci zazdroszczę tego zamku! ale dzięki za wycieczkę:)))
    dzieciaczki były chyba zachwycone...taki bajkowy zamek!
    ubrałaś się fajnie - żółty sweterek ożywił całość, no i miałaś nosa, bo rzepak Ci się trafił!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynki o dziwo ale bardzo lubią te wycieczki , wszak wszystkie księżniczki mieszkają na zamkach ;) za każdym razem zgadujemy która ;))
      A sweter z przypadku żółty, ale fajnie wyszło kolorystycznie :))

      Usuń
    2. też tak pomyślałam...że musiały się czuć jak księżniczki:))

      Usuń
  9. Świetny wycieczkowy zestaw. tego żółtego swetra zazdroszczę ogromnie. Zdjęcia w rzepaku niesamowite :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zwiedzać zamki... zazdroszczę wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tez lubimy , szczególnie w ruinie ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Faktycznie udało sie na zdjęciach uchwycić beztroskę ;)

      Usuń
  12. Pięknie tam i piękne zdjęcia:)))wyglądasz ślicznie i ten żółty sweterek bardzo mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Reniu za komplementy
      :) pozdrawiam bardzo serdecznie !

      Usuń
  13. Te kolory świetnie do siebie pasują! I trzeba przyznać, ze tło w postaci rzepaku tez dobrane idealnie! :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :)
    Fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia w rzepaku <3! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha pisałam Ci , że rzepak jest świetny ;)
      Teraz nie muszę zazdrościć już sesji ;) zdjęciowej ;)

      Usuń
    2. teraz ja zazdroszcze!:P bo nie pomyślałam zeby do tego rzepaku wejść:D

      Usuń
    3. Nic straconego ciagle kwitnie ;))

      Usuń
  16. Ślicznie ten sweter ożywiłam całość!
    Mimo wygodnego wyglądu, super wyglądasz!!
    A zdjęcia w rzepaku mi się marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olu , masz racje ! Choć to temperatura wymusiła ,ale tak , fajnie wyszło !
      To Olu teraz rzepak kwitnie ! Pewnie znajdziesz gdzieś jakieś pole ;)

      Usuń
  17. Aniu! Strasznie lubie Twoje relacje wycieczkowe, czytam i czuje sie jakbys mi osobiscie opowiadala o swoich wrazeniach! Tak naturalnie opisujesz. No i swietnie wygladasz! Zestaw kolorow bardzo fajny, swietnie ze postawilas na biale spodnie - ekstra leza na Twojej pupie;)
    Buziaki dla Twoich Malych Ksiezniczek, no i dla Ciebie rzecz jasna:) Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj jakbym opowiadała byłoby dłużej , wiecej szczegółowo i z większa dawką emocji .... Hahah
      Ale nie chce przynudzac ;)
      Hahah komplement dotyczący pupy mnie ubawił ;)
      Zwłaszcza ze autokorektor zmienia ten wyraz na pulpa ;) ok , spodnie dobrze leżą na mojej pulpie ;)) hihihi
      Dziękujemy za pozdrowienia , wszystkie trzy ;)

      Usuń
  18. piękne zdjęcia w rzepaku...moja córcia miała taką sesję podczas pleneru komunijnego ...zawsze lubię je oglądać i wracać wspomnieniami jaka ona malutka była:)
    świetnie wygladasz w białych spodenkach:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś kiedyś marzyła mi się taka sesja ślubna ;) to teraz nadganiam ;) z dziewczynkami ;) wszak to był dzień matki ;)

      Usuń
  19. Aniu, wzruszyłam się, dziękuje za dedykację, za Twój uśmiech, za rzepak. Blogowanie pozwoliło mi zrozumiec, że moda to tylko dodatek do życia, jest tyle innych fascynujących sfer;-)
    Bardzo się cieszę, że uśmiechasz się już do ludzi, że zły czas minął.
    Ja podziwiam moją Nienazwaną, wie, że ma raka piersi a potrafi życ tak jakby nic się nie stało. Mastektomia a Ona nadal myśli, że życie jest cudowne. Uczę się od niej takiego pozytywizmu.

    Aniu, pięknie wyglądasz, białe spodnie to hit tego lata, podoba mi się połączenie z żółcią, dziewczynki cudowne księżniczki i chyba dojrzałam też męża;-)
    Dobrze,że ruszyłaś cztery litery:P i wybrałas się na wycieczkę.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że Ci sie podoba. Czy hit , nie wiem , latem jakoś tak zawsze bez białych lnianych spodni ani rusz !
      I chyba od takich ludzi jak Nienazwana należy uczyc sie życia .prosze pozdrów ją serdecznie .

      Choć z własnymi nastrojami trudniej sobie poradzić ;) trwałej poprawy pogody póki co nie widać , ale i pól dnia dobre ;)

      Usuń
    2. Moja Nienazwana serdecznie dziekuje za pozdrowienia, szykuje sie do naswietlen i ma duzo energii. Kiedy przeczytala komentarze pod moim postem i zobaczyla ile nieznanych jej dziewczyn zyczy jej zdrowia i moblizuje do walki to byla wzruszona.

      Usuń
    3. I to chyba ludzki wymiar blogów ;)
      ze nie zawsze komentuje sie używając funkcji kopiuj - wklej ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz, piękne zdjęcia, śliczny w rzepaku i co za kolory, wspaniała wycieczka, dobrze czasami strzelić focha bo nawet pogoda się przestraszyła...pozdrawiam cieplutko, bo u mnie zimno i cały dzień padało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siła rażenia focha spora ;)
      No pogoda to główny temat roZmow ;) postów i pewnie nie tylko ;)

      Usuń
  21. Niesamowite te zdjecia w kwiatach. A miejsce to ma klimaty Malborka musialam sie wczytac, bo pomyslalam przez chwilke, ze jestes w Polsce. Aniu swietna kombinacja ciemny niebieski, musztarda I biel cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha wujek Google tez sie myli ;) i na mapie drogę do Pl wskazał ;) Pl tak , ale bardziej na południe ;)
      Kolory tak, zgadzam sie , to ostatnio moje drugie ulubione zestawienie ;)

      Usuń
  22. Ze wszystkich kolorowych kolorów,żółty lubię najbardziej :)
    Jeju, jak dorwę pole rzepakowe to odgapię seszyn zdjęciowy:D Śliczne jest to pierwsz rzepakowe zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Sivko dostarczyłam żółtego w nadmiarze :)) ale fajnie tak poczuć się jak " buszujący w rzepaku ;)" haha
      Zgapiaj, jeszcze kwitnie i fakt , Pierwsze zdjęcie ma te "coś " co przyciąga oko ;)
      Pozdrawiam żółtolubną Sivkę :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. ;) Ptysia bystre oko ;)
      Tak tez go lubię ;)

      Usuń
  24. koszula jeansowa + białe spodnie zawsze świetnie wyglądają:) i jkaie genialne widoki<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia ! Połączenie jeansu z bielą i musztardowym kolorem jak najbardziej trafione !Pozdrawiam i zapraszam na konkurs! :)

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2013/05/konkurs-wwwmergpl-wygraj-bon-50-z.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuje . Mnie tez sie taki melanż kolorôw spodobał .
      A
      Z konkursami to u mnie nie bardzo ;) za granice nie ma najczęściej wysyłek ;)

      Usuń
  26. Białe spodnie i jeansowa kosula - uwielbiam to połączenie.
    Zdjęcia piękne, szczególnie te z dzidzią i w kwiatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) niezmiernie mnie to cieszy ! Opinie tak stylowych dziewczyn podwójnie ;)
      Tak , fotki w rzepaku bardzo udane ;)

      Usuń
  27. Cudowne zdjęcia!! Wyglądacie rewelacyjnie wszystkie dziewczynki !! W tych białych spodniach wyglądasz znakomicie i ten żółty sweterek - bomba!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Aniu za tak miłe słowa !

      Usuń