piątek, 3 maja 2013

Pocztówka...sentymentalna




No cóż, wycieczki po okolicy muszą jeszcze na nas poczekać :(
skoro więc nigdzie nie wyjechaliśmy, a większość urlopu ( tak,tak ...3 maj nie jest dniem wolnym od pracy ) spędziłam w pościeli ....popodróżowałam we wspomnieniach....
I w taką podróż sentymentalną chętnie Was dziś zabiorę...do tych pagórków i łąk zielonych szeroko nad błękitną Wisłą rozciągnionych ;))
Dziś więc Kraków,ale od innej strony.

Moje miejsce sentymentalne, nieskomercjalizowane, kopiec za wejscie ,na który nie trzeba płacić, gdzie ....wycieczki nie docierają ....a widoki i przestrzeń mnie niezmiennie zachwyca.
Kopiec Kraka. Te zdjecia są podwójnie sentymentalne, bo ... Ala ma na nich 3 latka, tyle ile aktualnie ma Aleksandra i tak,czasem sobie je porównuję to ...tak mnie jakoś za serce to chwyta ;) jak są do siebie podobne i jak różne jednocześnie.














Zdjęcia te mają w sobie jakąś magię, a .... W żaden sposób nie były obrabiane w żadnym programie do obróbki zdjęć. To natura takie barwy stworzyła i pogoda....maj, zieleń w pełnym rozkwiecie, granat nieba przed burzą, wiatr i ...ostre słońce jednocześnie .....Magia!
Tak, magiczny Kraków....
Przy następnej wizycie w Krakowie ,nie zapomnijcie o tych mniej turystycznych miejscach ,ale nie mniej zachwycających .....moim Krakowie ;)





PS. Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe życzenia zdrówka dla mojej Kruszyny, pomogły :)
co prawda walczymy dalej z anginą,ale u starszej dziewczynki :(

37 komentarzy:

  1. Kochana zdjęcia są rewelacyjne, Kraków uwielbiam lubię tam wracać, widoki z kopca przyznaję obłędny ! Te Twoje kruszynki są cudne takie aniołki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu:) IDYLLA! Dzieciaki słodziaki:)) Buziaki- Anna:))

    OdpowiedzUsuń

  3. Super zdjęcia, starsza córa jest bardzo do Ciebie podobna :) życzę szybkiego wyleczenia anginy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie to zachować ! Ja tez twierdze że Ala to mała ja i charakterem tez .... Ale cała moja rodzinka męża wmawia ze to cały pan A. ;) chyba przez te niebieskie oczy ;))

      Usuń
  4. cudowne zdjęcia, napatrzeć się nie moge!!:)
    Dziewczynki cudne:)
    Zdrówka życze dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia , przydadzą sie ;)

      Usuń
  5. bajkowe zdjęcia...rzeczywiście mają w sobie jakąś magię... bardzo lubię takie podróże sentymentalne...lubię sobie powspominać...to podobno oznaka starości;)
    Twoje dziewczynki są takie śliczne, że aż żałuję upływu czasu...już żem za stara na kolejną pociechę;)
    buziaki dla córeczek:*
    zdrówka moc życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ja jestem stara od 10 roku życia ;) a moje nawłocie dopadła około 3 roku życia , bo wszystkie lubimy oglądać i opowiadać ... Starocie ;))
      Zdrowko sie przyda :)

      Usuń
  6. Zdjecia przepiekne chwytaja za serce,takie niby zwykle miejsca,niby ale maja jakis urok przecudny w sobie, bede do nich wracac napewno...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia a Twoje księżniczki są przeurocze:)))Pozdrawiam serdecznie i starszej córuni powrotu zdrówka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZEPIĘNE zdjęcia!!!
    MUSZĘ się tam wybrać!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie !!!

      Zwłaszcza że jesteś mistrzynià szukania klimatu takich miejsc !!!

      Usuń
  10. Dzisiaj jesteś Kobietą sentymentalną:-) Zielono i pięknie.Mam zupełnie inne skojarzenia z Krakowem:-)Dziewczynki są jak cukiereczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ja w gruncie rzeczy uważam ,ze Kraków jest zatłoczony, drogi i poza szlakami dla turystów brudny .... No Może na osiedlach jest już znacznie lepiej. Tam jedynie ceny są krakowskie ;)
      Ale ma tez kilka perełek ;) i pełno moich ścieżek i wspomnień :))

      Usuń
  11. Ahh piękne zdjęcia...!
    Dziewczynki piękniutkie!:)

    Obserwuję Cię!Będzie mi miło jeśli również będziesz mnie obserwować!:)
    imluckylady.blogspot.com/

    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) zajrze zajrze :))
      W gruncie rzeczy zawsze zaglądam do moich gości :)

      Usuń
  12. Ja kocham Krakow, spedzilam w tym miescie mile chwile.
    Twoje zdjecia sa cudowne, takie rodzinne i sielankowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodkie dzieciaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, dziewczynki urocze, sielsko i anielsko u Ciebie dzisiaj...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Basiu , dzisiaj tylko na zdjęciach ;)
      :(( chorujemy :((

      Usuń
  15. Śliczne widoki i przesłodkie dzieciaczki! Dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia!!!! Jestem pod wrażeniem jak piękne tło stworzyło burzowe niebo :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia. Dziewczynki urocze. Dużo zdrówka dla starszej córeczki, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są niesamowite, to prawdziwa magia jak sama piszesz!
    Ta piękna zieleń, niebo i Twoje dziewczyny, aż chce się jeszcze oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia z drzewami...boskie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  20. O bardzo piękne te zdjęcia i kolory takie intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje za wspólne oglądanie :))
    Trudno mi sie nie zgodzić ,ze miejsce piekne, wszak to moje ulubione , a i fotografia technicznie i plastycznie niezła :))
    Nie mówiąc już o urodzie modelek :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia wspaniałe, uwielbiam Kraków! Masz śliczne córeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. rzeczywiscie jakas magia jest w tym wszystkim, intymnosc, milosc, szczescie...

    OdpowiedzUsuń