sobota, 1 czerwca 2013

Anna i Anna # 11



Nie ,nie przestałam dokonywać rewolucji w szafie ;) dziś kolejna porcja dywagacji na temat jeansowej koszuli, ponoć" must to have " i ciuchowi pozwalającemu na wiele zestawień.
Czy miałam w swojej szafie?!
 Nie,nigdy.
Może dlatego ,że często chodzę w jeansach,ale nie przepadam za zestawieniem jeans- jeans.
A jasny jeans koszuli z białymi spodniami dawał mi efekt piżamowy ( kupiłam, pochodziłam po domu i wrażenie się spotęgowało;)
więc jak to z jeansową koszulą jest.
Postanowiłam kupić granatową - bo powinno się z bielą dobrze komponować i na dodatek ostatnio blisko mi do granatu ;) tą kupiłam w Promode,mocno przecenioną, model z 2010 roku, ale dobrze odszyta, ładnie wykończona. Spoko.
Oglądamy
Wersja Anna przed







Tak, wiem, te spodnie miały się nie pojawiać ;) na ulicy się nie pojawiają, leżą w szafie do zadań specjalnych - bloga ,hahhaha i sprzątania.
Jeans i jeans ,wersja bleeeee
Chyba też macie takie wrażenie.

Ale ogladajmy dalej
 Anna po w kilku wersjach

# 1

To kolorystycznie te same odcienie.
Kupując ją mierzyłam do ciemniejszych spodni i było bleee ...nadawało by sie na wersje przed ;) ale kiedy ten sam ocień ?!
Tylko z koszulą na zewnątrz


#2

Czy do środka ?! W modowym magazynie usłyszałam ,że na zewnątrz to jamais ( nigdy) bo skraca sylwetkę


Ale dla mnie to taki ciemny ,zimowy look, jakiś bez wyrazu.
Popróbujmy to ożywić

# 3 czerwienią



Tak, płaszczyk uwielbiam ,na deszczową wiosnę. Problem tylko jeden, we wnętrzach się go ściąga ....więc ...

# 4 dodajemy żółty

Sweter znacie i ten sposób noszenia również ;)

A tak ?!
#5




Tak napewno jesienią i zimą pochodzę, potrzebowałam do tego swetra kołnierzyk i chyba w końcu znalazłam


Ale Tyle wersji jeansowej
Popatrzmy dalej

#6



To trochę odgrzewany kotlet, bo tę odsłonę już widzieliście. Ale co mogę zrobić skoro pogoda w weekend dopadła nas wcześniej niż mój wolny czas na ten post ;)

I #7

Powiem tak, dziewczyny oglądam wasze stylizacje i niezmiennie podobają mi się czerwone spodnie. Ale kiedy juz jestem w sklepie dopadają mnie wątpliwości. Ja ?! Mój tyłek?! Rurki nie specjalnie jako fason mi leżą ....
Ale pogrzebałam w szafie i znalazłam ...
Czerwone ,lniane .....wygodne
Więc prezentują się tak

#7 z koszulą na górze



#8
koszula do środka, jak widać fason spodni szyty pod tunikę więc mało wyjściowy i w takich wysokich spodniach wyglądam jak własna babcia


#9 ale z paskiem?!
I tu się zastanawiam .... Ten na pewno nie, ale czy inwestować i szukać szerokiego ?!



Pytań do tego posta rodzi mi się wiele

Jak się wam podoba?! Jakie macie typy? I co z tymi czerwonymi spodniami ?! W wersji weekendowo- wycieczkowej ?!
Czekam na wasze opinie i sugestie !

56 komentarzy:

  1. Witam Aniu:) Mnie najbardziej podoba się wersja z żółtym swetrem i białymi spodenkami! Super to wygląda:)
    Jeśli do tych czerwonych spodni, to wg mnie super gdy koszula jest na zewnątrz. Dorzuciłabym niebieską lub białą marynarkę i fajny ten zestaw wtedy:)
    Buziaczki kochana! Czy ka widzę słońce u Ciebie? U nas nie było dziś tak łaskawe:)
    Buziaki-Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i w czerwonym płaszczyku też ślicznie!!!

      Usuń
    2. Kupując w głowie miałam białe spodnie lub białe szorty ;) żółty sweter załapał się z przypadku , ale dobrze to całości zrobiło ;)

      Spodnie lniane, czerwone to taki eksperyment ;) hmmm sama póki co nie mam jeszcze do niego przekonania ....

      Usuń
    3. Zresztą jak i nie mam przekonania jeans do jeansu ;)
      Pozdrawiam Cie serdecznie Aniu!

      Usuń
  2. Z czerwonymi spodniami genialnie i z żółtym sweterkiem - cudo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula wersji w czerwonych spodniach aż 3 ;) ale ... Podejrzewam ,że z koszulą na górze ;)

      Usuń
  3. Fajna koszula i faktycznie ma wiele możliwości:)))moim zdaniem żółty sweterek i jeansy wyglądają najlepiej:)))Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Reniu , mnie tez sie ta podoba :)

      Usuń
  4. Pierwszy wariant jeansowy SPRZED. Fajna dobra klasyka;do może tylko do dodania czerwona bandanka.Z wariantów po-zdecydowanie szóstka za sprawą bardzo mi się podobającego połączenia butów i spodni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz , bandanka do dobry pomysł , muszę tylko w półce córki poszukać ;)

      Usuń
  5. Hm...Najbardziej podoba mi się zdjęcie nr 2, gdzie ciemna koszula jeans do jasnych spodnie jeans... :D O dziwo, dobrze wygląda taki total jeans look! Ja to bym nosiła taką do czarnych leginsów, najlepiej błyszczących udających skórę. Albo fajnie po hipisowsku - do długiej spódnicy z falban, a koszula spięta paskiem na biodrach i kowbojski kapelusz i buty do tego... Poobająmi się też te spodnie czerwone. Właśnie nabyłam o podobnym kroju...bordowe(kolor, którego nie cierpię, nie wiem, co mi sie stało:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ... Patrzę jeszcze raz na zdjęcie nr 2 i widzę ombre ;) może dlatego efekt całkiem spoko ;)
      O spódnicy myślałam , ale beż do kolan i wąski pasek ;) No i może bez kapelusza hahahah
      Taką opcję zostawiam dla Ciebie ;)

      Usuń
    2. Nie, ja w kowbojskim stylu się nie czuje sobą, ale cholernie lubię na innych:D

      Usuń
    3. Wiesz ja tez w ten sposób czulabym sie przebrana ;) ale np na piknik country ?! ;)

      Usuń
  6. Oj! Ile wersji!
    -wersja przed całkiem dobra
    -z wąskimi spodniami super, lepiej, moim zdaniem, bluzka do spodu, jesteś zgrabna, możesz tak nosić
    -czerwony płaszcz ożywia, jest pięknie
    -z żółtym sweterkiem lepiej do białych spodni, pięknie i bardzo zgrabnie
    -z czerwonymi spodniami koszula na zewnątrz
    ale każda wersja jest ładna więc możesz nosić jedną koszulę na tyle sposobów ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu za tak poważne potraktowanie tematu ;)) takie opinie są dla
      mnie bardzo cenne!!!!!
      Bo chOć lubię wysokie obcasy i elegancję na wysoki połysk ;) czasem musi tez być luźno i wygodnie , bo najbardziej w życiu lubię być mamą ;) żeby na przykład puszczać latawce i bawić się w berka kucanego ;)

      Usuń
  7. Też uważam, że z czerwonymi spodniach na wierzch. I że z żółtym swetrze na ramionach jest ładnie. Ja nie mam prasowej koszuli i chyba się nie zdecyduję na zakup. Jakieś nie moje klimaty.... ale zarzekać się nie będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Małgosiu ja mogłabym w jeansie na okrągło ;) szukam więc kompromisu miedzy elegancją , a luzem ;)

      Usuń
  8. Aniu Kochana mnie najbardziej przypadła do gustu wersja z białymi spodniami jest najlepsza ze wszystkich, natomiast z czerwonymi spodniami zdecydowanie wypuściłabym koszulę na wierzch. Białe spodnie mają idealny krój dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie się z Tobą zgadzam :) to także Moj typ! Ale dobrze mieć alternatywę ;) zwłaszcza że białe spodnie nie sprawdzają się kiedy za oknem chlapa :))

      Usuń
    2. No właśnie te chlapa, u mnie non stop pada dzisiaj zmokłam jak kura, kusiło mnie wrzucić zdjęcia z tego faktu :)

      Usuń
  9. Wersja z pierwszego zdjęcia najlepsza:) czerwień z jeansem świetnie się komponują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak granat z czerwienią zawsze bedzie przyciągał wzrok :)

      Usuń
  10. dla mnie wersja z bialymi spodniami jest the best! czerwone spodnie szalenie podobają mi się u innych dziewczyn, sama zaś - mam obiekcje co do nich. za malo mam odwagi, wydaje mi się, że mam w nich duzy tyłek. ciesze się, że odkryłas mego drugiego bloga, bo to on najlepiej oddaje moja osobowość. Pozdrawiam cieplutko z Belgii ( dzis o dziwo nie pada!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) No to widzisz do czerwonych spodni mamy podobne obiekcje ;) choć ogólnie czerwień bardzo bardzo lubię ;)

      Usuń
  11. Spraw sobie czerwone spodnie, zobaczysz nie będziesz żałować. Musisz tylko znaleźć odpowiedni fason dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha rozumiem , że te odpadają ;)

      Usuń
  12. Najbardziej podoba mi się wersja z białymi jeansami. Jeans plus jeans też jest super tylko wtedy postawiłabym na dodatki w zdecydowanych kolorach np. miętowe szpilki/koturny, kolorowa torba jakieś jasne bransoletki. Ja mam patent że wkładam tylko przód koszuli za pasek spodni, to dobrze robi sylwetce. Fajny blog, super jak tak kombinujesz. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wizytę i rady :)) tak to dobry pomysł ożywienia i przełamania koloru :))
      Czesto do granatu dobieram żôłty bądź czerwOny :)

      Usuń
  13. Koszula jeansowa powinna się znaleśc w szafie każdej kobiety.
    Z czerwonymi spodniami, z białymi z z żółtymi dodatkami w tym Aniu podobasz mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dobrze, spodnie czerwone w tym wydaniu może sie obronię ;)
      Pozdrawiam Cie serdecznie !

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. O widzisz , a ja nadal nie przekonana ;)

      Usuń
  15. Aniu! Powiem Ci ta: ja osobisce uwielbiam zestawy dzins-dzins! Dlatego jak najbardziej jestem za wersja PRZED (z jasniejszymi spodniami). Dodalabym tylko jakas duza bizuterie w zdecydowanym kolorze i np. biala marynarke. Byloby super!
    Co do wersji PO, to zestaw z zoltym jest fajny i z plaszczykiem tez. Czerwien spodni cudownie komponuje sie z kolorem koszuli, ale fason portek nie jest dla Ciebie. Jesli upierasz sie przy tych spodniach, moze np. sprobuj jakis jasny top pod spod (bialy np.) wylozony na spodnie, a koszule po prostu calkiem rozepnij..
    Napewni wymyslisz jakas jeszcze fajna kombinacje!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę tak ,że koszule i kołnierzyk kojarzą mi sie z męskim stylem i jeszcze z naszyjnikami nie łączyłam ;) ale to całkiem nie głupi pomysł :)) może być ciekawie !
    Te portki czerwone tutaj to oczywiscie eksperyment ;) bo coś mi w tym nie pasi ;)
    Ale w następnym poście pokaże Ci je w wersji oryginalnej ;) gdzie wątpliwości nie mam :)) bo do noszenia go z jeansową koszulą to ja sie wcale nie upieram ;))
    Buźka ! I dzięki za opinie i pomysły :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Anno, pozwolisz, że się rozpiszę po egzaminach na temat wiadomo czego? Ciebie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę ;) hahaha tak myślałam ,że pożarła Cię sesja :)) trzymam kciuki !!!

      Usuń
  18. w czerwonym Ci najładniej:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , ale w płaszczu czy spodniach ;)
      Pozdrawiam
      :))

      Usuń
  19. ale namieszałaś:)) ale pozytywnie! mnie od razu te czerwone portki wpadły w oko! z nimi najfajniej ta koszula wygląda, ale koniecznie na wierzch!
    chociaż z tymi ciemnymi dżinsami nieżle i tutaj też z paskiem fajnie wyglądasz...bo tez nie przepadam za mundurkiem dżinsowym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę namieszałam :))

      Pozdrawiam :)) i nie dziwie się ,że akurat Tobie to się czerwone spodnie podobają :)) hahah

      Usuń
  20. Granat z czerwienią, po prostu cudnie. Pozdrawiam i zapraszam www.katejano.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że powinnas zdecydować się na czerwone spodnie - z prostymi nogawkami i trochę podwyższonym stanem. Co do koszuli to proponuję jeszcze inny sposób noszenia:częściowo rozpieta z małym topem (np. białym) pod spodem. Do tego wyrazisty, krótki naszyjnik. Inny sposób: koszula całkowicie zapieta i na wierzchu krótki naszyjnik w zdecydowanym kolorze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm chyba bliższy mojemu sercu naszyjnik na górę , myślisz ,że turkus i stare srebro byłoby ok ?! Albo jeszcze mi się wymarzył turkus z pomarańczowym , taki w lekko azteckim klimacie ;)
      Bo jakoś nie lubię koszuli rozpiętej ;)
      O czerwonych spodniach myśle i myśle i myśle ;) ....

      Usuń
    2. Turkus z pomarańczowym w połączeniu z granatem koszuli wyglądałby pięknie! Turkus i stare srebro to tez ciekawa opcja. Widziałabym tez czerwień ze srebrem lub, inna wersja- cyklamen z zielenią. Możliwości jest wiele :)

      Usuń
    3. to oczywiście moje hipotezy kolorystyczne, ale chętnie taki bym sobie sprawiła :) więc za nim znowu się wbiję w tę koszulę udam się na zakupy :)

      Usuń
  22. Dobrze, że załączyłaś nowszy post z poprawionym zestawem... oj dobrze :))

    A wersja dzinsu podoba mi sięu Ciebie ta, której nie wolno, czyli koszula na wierzch, bo utkana do środka jakoś fatalnie na Tobei wygląda... ale może to przez krój spodni.

    Poza tym, podziwiam Cię za odwagę. Porównanie do własnej babci, bezcenne!

    Uwielbiam Twoje wpisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) blog nie powstał w celu pompowania próżności własnej , pewnie lepiej być piękną i bogatą, ale.... trzeba też po prostu żyć i mieć trochę luzu wobec siebie :)
      nie noszę ciuchów w rozmiarze 36, nie mam urody Cindy Crawford i niestać mnie na ciuchy od CHanel ( a nawet gdyby to wolę je wydać na inne długoterminowe cele niż na szmatki)
      mam w domu lustro, ale czasem to zdjęcia są bardziej bezlitosne :) a że publikuję też porażki ?! cóz blogów trendseterek na pęczki :))
      a moją babcię uwielbiam, także za dystans do świata :)
      pozdrawiam Mistrzyni Grzebienia

      Usuń
  23. Żółty sweter założony do białych spodni i ten sam sweter założony na jeansową koszulę podoba mi się najbardziej! Nie wiem czy to zasługa swetra czy jego koloru, ale w nim wyglądasz zjawiskowo. Nie podoba mi się koszula jeansowa do czerwonych spodni, kiedyś i ja kombinowałam w tym kierunku, mam nawet zdjęcia znajdziesz je wcześniejszych postach, ale coś mi od samego początku nie pasowało, U Ciebie też nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) mnie tez nie ;)
      Ale kto nie eksperymentuje ten ... Wiesz o co chodzi ;)

      Usuń
  24. z białymi zdecydowanie najlepiej :) wygląda to fantastycznie :) z czerwonymi tak,e ale jak już pisałam fason mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) fason ;) nie Tobie jednej ;) ale zawsze to jakiś pomysł na przyszłość ;)

      Usuń
  25. Heloł :)
    Pierwsze primo: te jeansy do zadań specjalnych to tym razem pasują :) Oczywiście do momentu w którym nie założyłaś lepszych :)

    Drugie: Bardzo pozazdrościłam Tobie ciemnej niebieskiej koszuli, ale szukam dobrej i taniej zarazem :)

    Trzecie: A jak już pokazałaś tę koszulę z białymi spodniami, to jeszcze bardziej jej pozazdrościłam.

    Czwarte: Kopara opada - miodowy sweterek - widziany nie po raz pierwszy - spiorunował wrażenie. Jak on tu ładnie został wyeksponowany i wyglądasz bardzo bardzo dziewczęco! Tak, dziewczęco i noś go właśnie razem z niebieską koszulą i białymi rurkami. I kolejna rzecz, której Ci zazdroszczę.

    Piąte: Koszula wsadzona w czerwone wygląda strasznie. Oszczędzę porównań, ale po lampce wina na pewno bym nie omieszkała powiedzieć coś więcej niż 'strasznie'. Ogólnie, ta koszula i te spodnie - nie. Ona musi być wsadzona w takie spodnie, bo zarówno ona jak i spodnie są "luźne" tzn wiszą swobodnie. Koszula swobodnie wyjęta wyłącznie do rurek. Ja przynajmniej kieruję się taką zasadą. Coś musi być przylegające albo spodnie albo bluzka.

    Cd post wyżej...

    OdpowiedzUsuń
  26. Po pierwsze jeansy do zadań specjalnych lepiej wyglądają na zdjęciu niż w rzeczywistości ;)
    Po drugie granatowa koszula spełniła by wszystkie Twoje kryteria, jest swietnie odszyta i kupiona za 3 euro , przecena z 45 euro ;) na likwidacji sklepu , strasznie konserwanatami smierdziala , ale dwa prania i jej po problemie
    Po trzecie białe rurki to chyba już masz ;)
    Po czwarte cieszę sie ze Ci sie Alu podoba
    Po piąte - lubię jak komentujesz , jest bardzo rzetelnie i merytorycznie :))

    OdpowiedzUsuń