niedziela, 30 czerwca 2013

Odgrzewany kotlet



Taka ze mnie blogerka jak z Koziej D ..Trąbka.
W ciuchach które kupuje ,chodzę na co dzień i jak mi już zestaw wyjdzie i mi się podoba to chodzę dalej. Jasne czasem zmieniam dodatki, ale czasem ...
więc dzisiaj podwójnie odgrzewany kotlet - sukienka w paski z postu Noszę, bo lubię
tyle, że bez żakietu
i odgrzewana po raz drugi Dolina  Petrusski



Ale lubie i sukienkę i zaciszne centrum Luksemburga,



i jak zwykle ścieżki zaprowadziły mnie w miejsce nieznane.....
Samotną , porzuconą i jakby przyklejoną do skał .....kapliczkę



i ku radości moich małych towarzyszek


i już wiadomo kto modeling opanował  :)

PS ....no cóż kompaktowe aparaty fotograficzne są do ......jednak będę z sobą  ciągać lustrzankę

53 komentarze:

  1. aj pannoAnno ta sukienke mozesz pokazywac codziennie bo jest przeurocza, a jakie fajne miejsca nam pokazujesz, dzieci maja radoche,pozdrawiam acha ze zdjec wynika ze jest cieplo u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciepło :) może nie bardzo ,ale słonecznie i to najważniejsze :)

      Usuń
  2. Ale, ale... Buty. Gdzie zdjęcie?! Zbliżenie proszę! Przecież to grzech totalnie o nich zapomnieć i kazać mi ślepcowi dopatrywać się ich wspaniałości!

    Bardzo dziewczęco. I kobieco. Jestem za. W 100000%!

    Czas nauczyć się większe zdjęcia dodawać - do zobaczenia na mailu jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty obłędna, zgadzam się :)

      a zdjęcia specjalnie zmniejszone, bo jakość podła. ot eksperyment z kompaktem...miało być wygodniej nosić :)
      to wyglądam gołębia

      Usuń
    2. Na szczęście kliknę na zdjęcie i mam powiększone :)

      Usuń
  3. Możesz tak odgrzewać te kotlety :) bardzo fajnie wyglądasz i basta :) Buty sa piękne i poprę poprzedniczke gdzie zbliżenie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. No to szkoda;że nie jesteś resteuratorką bo smaczne kotleciki serwujesz na wieczór :-). Dla odmiany pochwalę buty-bo się mi podobają :-).
    ps.co Ty masz do kompaktów? :-);ja mam,używam i pomijając zdjęcia na duże odległości-nie narzekam ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) komentarz z dowcipem :)) lubię :))
      Buty są obłędne i jak na szczudła wygodne ;)

      Oj , mam sporo .... Ja nie potrafię , na kompakcie . Od zawsze lustrzanka , i zawsze tryb manualny .... Kompakt .... Żadna przyjemność z aktu tworzenia i światła brak ....

      Usuń
  5. Swietn wpis;)najwazniejse aby podchodzic z dystansem do mody i nie podazac slepo za nia:)
    Sukienka jest super!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje śliczna, w sumie .... Ostatnio byłam w tej sukience 2 miesiące temu ..... To daje średnia 3 , w porywach 4 razy do roku ;) i jeszcze mam mieć poczucie winy ,ze sie powtarzam ;))

      Usuń
  6. Sukienką możesz nas raczyć znacznie częściej! Jest świetna:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jest. Moda na paski jest ponadczasowa. Świetna sukienka. Pięknie połaczona z żakietem, pięknie też z czerwonymi dodatkami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) sukienki są takim mało wymagającym strojem . Niewiele można w nich zepsuć ;) jedynie nie dobierając fason do siebie . Reszta ,zawsze sama wychodzi ;)

      Usuń
  8. Witam:) Aniu, wyglądasz ślicznie! Bardzo podoba mi się ta Twoja sukienka! Myślę sobie, że to zupełnie ok zestawiać jedną rzecz, kilkukrotnie, na różne sposoby:) Ja też pokazuję na sobie takie moje codzienne zestawy, jedną rzecz w różnym wydaniach:)
    Buciki śliczne!
    A Twoje dzieciaki to słodziaki, ale to wiesz najlepiej:)))
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)
    P.S
    Dzięki Aniu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest ok , zestawiac na rożne sposoby , ale mieć "gotowca" i po raz kolejny serwowac go na blogu ?! Ale cóż , blog to raczej opowieść niż pokaz mody ;))
      Pozdrawiam Aniu !

      Usuń
  9. Odgrzewany czy nie wygląda bardzo ładnie:)))śliczna jest ta kapliczka:)))a Twoje dziewczynki wśród krasnoludków wyglądają uroczo:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Renia jak zwykle życzliwa :))
      Kapliczkę trudno sfotografować, ba nawet trudno z daleka dostrzec tak zatopiony w skały i zieleń ... Ciekawe odkrycie ;)
      Dla dziewczynek w zestawieniu z krasnoludkami , wyszedł domek Śnieżki ..... Cudowny wiek kiedy jeszcze wierzy sie w baśnie ....

      Usuń
  10. Pięknie jest! Buty rewelacyjne i w ogole. Blog to przecież nie tylko pokazywanie swoich zestawów ubrań, ale w głownej mierze to co, się dzieje :) I myslę, że to najważniejsze jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak , trochę to opowieść o moich potyczkach z moda ;) więc powtórki będą ... No trudno ;)

      Usuń
  11. Kobieto, każdy tak ma! :) Ja też łączę ciuchy w zestawy i właściwie to już je szufladkuję - że to do tego, a to z tym :) Haha, ale po to mamy blogi - żeby szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szaleństwem to może u mnie w ograniczonym stopniu , ale może i na to przyjdzie czas !

      Usuń
  12. To raczej normalne, że w ukochanych ciuchach chodzimy "do śmierci technicznej" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też kocham paski i marynarski styl
    i mam w swojej garderobie kilka ulubionych - jak Ty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ulubiony dres , ale nie pokazuje sie w nim poza domem ;))

      Usuń
  14. Oj też tak mam że jak czasem w coś wlezę to noszę prawie że na okrągło i później sama siebie ganię za to;)
    Śliczna ta Twoja kiecuszka, w sam raz na letnie wypady:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lepiej odgrzewać sprawdzone kotlety, niż co chwila ustanawiać nową dietę, tylko po to, żeby innym smakowało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) No i prosze jak Kulinarnie sie zrobiło ;)

      Usuń
  16. Świetna ta kiecuchna, pasiaki zawsze są na czasie, pełen luz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam też często odgrzewam...sukienka super więc noś i jeszcze raz noś choć w drugim linku otwiera się nie ten "kotlecik" tylko niebieska bluzeczka...pozdrawiam ...buziaki dla dziewczynek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhaha Basiu ,w drugim to otwiera się befsztyk , czyli Dolina , nie sukienka ;)) tak szczerze to ubrałam ją po raz trzeci ;))

      Usuń
  18. Takie odgrzewane kotlety nie zawsze sa zle, rowniez w zyciu:) Wlasnie moja siostrzenica wychodzi za maz za chlopaka, o ktorym zwykla mawiac: A to takie odgrzewane kotlety ( ze niby chodzili juz ze soba kiedys, ale sie rozstali), no i sa najszczesliwsi na swiecie!
    Tak i z twoja sukienka. to jeden z tych krojow i wzorow(drobne paseczki) do ktorych mam wielka slabosc, mam podobna sukienke, moze czas ja z szafy wyciagnac, fajniutki jest ten twoj fotoreportaz, dziewczynki jak zwykle-the best!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w przypadku uczuć stara miłość nie rdzewieje ;))
      A sukienka cóż ... Jest w sam raz dla aktywnej mamy , wygodna , i pasuje do wielu okazji ;)
      Aguś to czekam na Stylizacje ! Których u ciebie na blogu tak niewiele .... Ale z chęcią poogladalam i te "Starocie " ;))

      Usuń
  19. Uwielbiam tę Twoją sukienkę, bardzo ładnie w niej wygladasz. NIe ważne jak długo leży w szafie, ważne, że wygladasz w niej mega<3
    Bardzo fajna fotorelacja i Twoje dziewczynki, ojj!!! rośnie Ci konkurencja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) trochę to tak, ze wole sie w nierozkloszowanych , ale rozkloszowane są wygodniejsze przy dziewczynkach ;) więc noszę ,noszę ;))
      Moja mała konkurencja rośnie i pięknieje ! I sie stroi ;)) ale sama wiesz , ze przy takiej konkurencji tylko serce rośnie ze szczęścia ;)

      Usuń
  20. Sukienka jest śliczna i bardzo do Ciebie pasuje. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) chyba jednak powinna znaleść sie w wakacyjnej walizce ;))
      Rownież pozdrawiam !

      Usuń
  21. Aniu małolato....Ty masz jeszcze przed sobą dużżżo czasu na mini i szleństwa z pazurem.
    To w sprawie Twojego komentarza u mnie:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ja nawet tej dzisiejszej sukience dołożyłabym 10cm dla przyzwoitości ;)

      Usuń
  22. Świetna jest ta sukienka i do tego w połączeniu z czerwonymi dodatkami, noś się tak jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) z tym chyba nie ma problemu ;))

      Usuń