środa, 5 czerwca 2013

Pocztówka z ...... Luksemburga




Po tym poście pewnie będziecie się zastanawiać ,czy w mojej szafie znajdują się jeszcze jakieś inne spodnie niż te białe i czy znam jeszcze jakieś inne kolory ;)
Znam, ale tegorocznej wiośnie pozwoliłam się uwieść bieli, przede wszystkim, i po wielu latach nieobecności w szafie granatowi. I choć sobie obiecuję,że już nic w tych kolorach nie kupię-kupuję :) jak te bluzko-tunikę.
Miękka lejąca się bawełna, ładne srebrne wykończenia przy dekolcie .....i ten nasycony granat ;) Niestety na tych zdjęciach chyba szczegółów nie widać ;(





Jako ,że obiecałam Wam spacery po Luksemburgu dziś zapraszam Was na pierwszy. W towarzystwie oczywiście moich ślicznych córeczek.

Dzieje Luksemburga zaczynają się w X wieku, kiedy Hrabia Zygfryd odkupił od biskupstwa trewirskiego
ziemię wokół skały luksemburskiej, wokół której wyrosło miasto ,a później całe państwo. Miasto położone jest w dolinie dwóch rzek -Pertusski i Alzetty i to właśnie w dolinę tej pierwszej Was dziś zabieram.


  Petrusska ciągnie się przez wąwóz położony prawie w samym centrum miasta,w którym to również znajduje się najstarsza część miasta- Grund. Piękny ,malowniczy i bardzo zielony. A na kilka widoczków z perspektywy zapraszam was do innego mojego postu -Zobacz

hahaha nauczyłam się podlinkowywać :)) Dziękuję Mon Cherries za instrukcję !

Na tym moście każdą pierwszą niedzielę miesiąca począwszy od maja do października odbywa się wernisaż? kiermasz ? rękodzieła tzw "ART IN GRUND"



dzieła różne
ale kataryniarz ten sam co tydzień z inną melodią, i co roku z nową, odrestaurowaną katarynką




To Ala i jej ornitologiczne zapędy -bo kaczuszki mają pomarańczowe nóżki, wiem o tym ;)




Wąwóz łączy kilka pięknych starych mostów, i kilka nowych, mniej fotogenicznych ;)





a pod mostem mini trail ...niestety byliśmy za wcześnie ...miniatury pociągów jeżdżą po 14.oo
ale dziewczynki sobie poradziły i tak


próbowaliśmy zrobić modową sesję zdjęciową pod mostem, ale dziewczynki domagały się obecności na zdjęciach więc wyszła tak ;)


a do ścisłego centrum miasta z wąwozu można przejść takimi schodami w górę







albo takimi




motywacja duża do wspinaczki - lody !!!
 i jak każdą wycieczkę należy kiedyś skończyć słowami - miło nam ,że odwiedzacie nasze miasto !
pozdrawiam was serdecznie i do następnej :))

PS.

W komentarzach proszę nie zapomnijcie i  napiszcie też coś odnośnie stylizacji ;))

49 komentarzy:

  1. Witam:) Cudownie:) Znam Luksemburg i bardzo podoba mi się widziany Twoimi oczami:) Bardzo ładnie Ci Aniu w granacie:) No i oczywiście w białych spodniach! Śliczne te Twoje córeczki:))
    Buziaczki i do następnego razu:))
    Pozdrawiam-Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje oczy są zawsze pełne zachwytu ;) i jeszcze wszystkich ścieżek w tej dolinie czy tez wąwozie nie przeszłam. Za każdym razem gdzie indziej skręcę , w inne przejście wejdę ...
      Buziaczki Aniu !

      Usuń
  2. Wow Aniu piękna wycieczka śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje opowiastki zapowiadają się bardzo ciekawie:-) Pierwsze i drugie zdjęcie z widokiem- śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Twoje wycieczki:)))bardzo ładne zdjęcia:))razem z dziewczynkami wyglądacie ślicznie:)))białe spodnie z tą bluzką wyglądają świetnie:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Reniu !
      Hahaha przynajmniej wiem dla kogo teraz robię te pejzaże ;)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz w granacie! Bardzo udany zestaw i śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje , trochę czuje sie rozgrzeszOna ;) z nagłej miłości do granatu ;)

      Usuń
  7. Przeczytalam wszystko od deski do deski i zaczne od stylizacji....uwielbiam biale spodnie a z granatem zaczelam przyjaznic sie od niedawna.
    Aniu podobasz mi sie w tym stroju, jest sportowo i elegancko zarazem. Co prawda masz niezla juz konkurencje w osobie swoich ksiezniczek, wiec napisze.....dziewczyny wygladacie cudownie.
    Dziekuje za fotki z wycieczki, nigdy nie bylam w tYm kraju i pozaje go dzieki Tobie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))
      Oj granat zagościł u mnie dopiero w tym roku ;) ale jest elegancki ,a jednocześnie cieplejszy niż czerń ... Uwielbiam !!!!
      A dziewczynki oj tak rosną , pieknieją :))
      Do Luksemburga to Was pewnie nie raz zaproszę , choć pewnie nie zawsze bedzie tak Słonecznie ;)
      Pozdrawiam Cie Elu !

      Usuń
  8. Pieknie w tym Luxemburgu. Juz od dawna sie wybieramy i wybrac nie mozemy :) Pozdrowienia z Amsterdamu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ;) a my w sierpniu wybieramy sie do Amsterdamu :))

      Usuń
  9. Genialny post! z przyjemnością przeczytałam przed snem! Będę się z toba zabierać na kolejne wycieczki po Lukseburgu, moze któregoś razu wybiorę się twoimi sladami - przecież w sumie niedaleko mieszkam. Pięknie wygladacie, cala trójka, dziewczynki sa wspaniałymi modelkami. Ale u ciebie tam ciepło widać. Bardzo odpowiadaja mi klimaty tego kiermaszu :) dobranocka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie byłaś ???!!!
      Moje ścieżki już dawno zawiodły mnie i do Brukseli !
      Dzień dObry w ten słoneczny poranek !

      Usuń
  10. Jak milo pospacerwoac z Toba po pieknym miescie i zagladnac w te wszystkie pieken zakatki! Czekam na kolejna czesc wycieczki:)
    Zestawu z bialymi spodniami sie prawde mowiac spodziewalam - wiem, ze je lubisz! I dobrze, bo wygladasz w nich swietnie!! Granatowa tuniczka ma super kolorek. Zreszta do bieli pasuje wszystko, wiec czekam na kolejna odslone Twoich ukochanych portek;)))
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dobrze ,ze sie podoba ;) wycieczka oczywiscie ;))
      Bo na portki to w jakiś sposób jesteście skazane ;) hahaha pól mojej szafy sie z nimi dobrze komponuje i co ja zrobię ;)
      A jak taka pogoda bedzie nadal to na pewno bedzie tez dużo bieli !

      Usuń
  11. Oj zazdroszczę takiego spaceru, w słonku, w pięknym mieście... Ślicznie wyglądałaś. Granat bardzo Tobie pasuje. Dodatkowo zestaw granat plus biel jest rewelacyjny i bardzo wakacyjny. Pozdrawiam Was dziewczyny wszystkie, bo księżniczki robią Tobie dużą konkurencję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za taka przychylną opinię ! Pogoda wakacyjną , na szczęście i oby jak najdłużej więc i zestawy w tym klimacie same sie tworzą !
      Dziewczynki są urocze to prawda i to nie tylko subiektywna ;))
      Pozdrawiam Cie serdecznie !

      Usuń
  12. córeczki masz naprawdę śliczne, a Luksemburg jest uroczy! dobrze bym się w nim czuła....
    co do stylizacji, to jestem jak najbardziej na TAK! nic na siłę! ja też jak coś lubię, to chodzę w tym gdzie się da (patrz moje czerwone rurki;))..a połączenie bieli, granatu z kroplą czerwieni, to klasyk! zawsze chętnie oglądam takie zestawy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. I tak . Dziewczyny piekne , Luksemburg sielski bardziej niż wielkomiejski ;)
      Trochę sie omawiałam ,co to za blog Modowy ;) hahah skoro ja w jednych portkach na okrągło chodzę ;)
      Ale dziś w sukience , więc tak jakoś bardziej weekendowo te portki ;)

      Usuń
    2. mnie to nie przeszkadza...wolę takie blogi, są bardziej naturalne i życiowe....niż takie, gdzie dziewczyny co dwa miesiące robią remanent szafy;)

      Usuń
  13. Po pierwsze wycieczka świetna, już lubię Luksemburg! Miejsca pokazane w linku przepiękne! Aż dziw, że mnie tam nigdy nie poniosło, w czasach wypraw autostopowych :(
    Dziewczynki na torach, jak Guliwerki w krainie liliputów :D

    Po drugie: Granat lubię, mam trochę w szafie tego "wybuchowego" odzienia, a ta tunika baaardzo ładna! Lubię takie rękawy, luźności i połączenie z bielą(które uskuteczniam na sobie od dawna; zresztą kiedyś w którymś z postów śmiałam się, że wyglądam, jakby sponsorowała mnie Nivea:D)

    Po trzecie: Wór dla Ciebie się robi, kolory cieszą oko, mam nadzieję, że Ci się spodoba całość :D

    OdpowiedzUsuń
  14. :)) mnie tez jakoś autostop zawiódł w wiele miejsc ,nawet nad ocean ,a do Luksemburga nie , dopiero życie . Wiesz ,ze ja sie przeprowadziłam w ciemno ??!! Nigdy wcześniej tu nie będąc ;) a decyzje podjęłam w 2 sekundy ;)?!
    Hahah Guliwerki to zobaczyłabyś jak wyglądają na tym pociągu ;) hahaha

    Żałuje ze podpowiedzialam Ci kolory wora ;) byłoby to ciekawe psychologiczne doświadczenie zobaczyć w jakich barwach mnie postrzegasz ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sekrecie zdradzę, że dodałam nieco kolorów do tych, o których mówiłaś! Są jasne, mocne i soczyste, a wór zrobił się nieco większy niż ten mój. Mam nadzieję, że to odbierzesz in plus... Przede mną jeszcze uszy :D

      Usuń
    2. Ganz gut , jak mówi moja Cora ;)

      Usuń
  15. Wycieczka świetna, pozwiedzałam sobie z przyjemnością, ja nie lubie białych spodni, bo źle w nich wyglądam ale Ty wyglądasz super i piękna bluzka, całość na 5 z plusem...pozdrawiam Ciebie i Twoje dziewczynki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ::)) dziękuje bardzo i za notę i za pozdrowienia !
      A na wycieczki oczywiscie zapraszam !

      Usuń
  16. widzę, że się świetnie bawiliście:) dziewczynki na pewno:) ślicznie wyglądasz- bluzeczka ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) tak ! Nasze spacery zawsze są ciekawe !
      I dziękuje za komplement :)

      Usuń
  17. Białe spodnie są również moimi ulubionymi od jakiegoś czasu , więc się nie przejmuj . Granat super ! A może właśnie pomyśl nad odwróceniem kolorów - dla odmiany - granatowe cygaretki ( wyszczuplą nogę jeśli będą z kantem ) i biała koszula ( albo szara - jak zwykle namawiam Cię do szarości ) plus czerwone szpileczki : )))) .... Może być udany duet : )))

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha wyczułaś mnie ;) rozglàdam się za granatowymi spodniami ;) cygaretki, albo chino ;)
    A i klasyczne szpilki czerwone tez oglądałam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny rodzinny wypad i piękne miasteczko :) a co do stroju, granat z bielą klasyk na wiosnę i lato i bardzo dobrze Tobie w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje , hahah miasteczko , w sumie fakt Nie jest duży jak na jedną z ważniejszych stolic europejskich ,siedziby najwiekszych rekinów finansjery światowej i instytucji unijnych ;)
      Ot przekorA :)

      Usuń
  20. Na początek-stara skleroza jestem bo obserwowałem Cię jako anonim;naprawione :-).
    A teraz zacznę od tyłu:
    -nie pochwalę krajobrazów-zgodnie z Twoim życzeniem-ale powiem tylko-zobacz zamek Książ i Krzyżtopór to pogadamy ;-).
    Stylizacja...:
    -szlag;chciałem pochwalić wzór butów;ale kiepsko widać;jednakże-chwalę na "zachętę";
    -spodnie-nie haremki-ale zobacz u Angelops Blog;fajne;ale ja bym Cię widział w jej ;-);
    -bluzka-fason ok;ale ja Cię widzę bardziej w pastelach :-).
    No i kurcze,masz fajne dwie "kaczuszki" ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z moim życzeniem było nie zapomnieć chwaląc widoki , skomentować Stylizacje ;) buty zwykle w kwiatki na koturnie ;)
      Ja i pastele ??!! Ta to ciekawostka ;) raczej mała szansa na świadomą realizacje ;) zupełnie mi sie nie podobają ;) za to haremek latem nie wykluczam ;)
      A "Kaczuszki " najlepsze na świecie !

      Usuń
  21. ladnie Cie jest w granacie,pieknie poazalas Luksemburg, a te dwie slicznotki dodaja uroku-...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Izabelo :))
      Tak małe dziewczynki to sam czar i urok :))

      Usuń
  22. Cudowne aniołeczki.
    Do twarzy Ci w granacie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam nic do napisania, bo nie mam się do czego przyczepiać. Wyglądasz świetnie, w końcu tak trzeba wyglądać na luzie.

    Weź mi nie pisz, że ja ładna jestem. Jak zobaczysz mnie wieczorem tuż przed zmyciem makijażu - myślę, że spokojnie będziesz mogła zmienić zdanie. Chociaż Twoje słowa znaczą, że M. robi coraz lepsze zdjęcia, także dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki

      i prosze nie podważać mojej opinii o Twojej urodzie ;)
      A zdjecia rzeczywiście màż robi Ci cudowne , żeby tak Moj chciał ;) ale on twierdzi , ze sie w ten sposób nad nim znęcam ;)

      Usuń