czwartek, 20 czerwca 2013

Bloglovinowo potrzebuje pomocy!!!

przeniesienie się na bloglovin mnie przerasta ;)
nie rozumię tego przejścia :)




Po znalezieniu naszego bloga przez wyszukiwarkę, wygenerowany zostanie kod w języku html. Nie zamykając okna z wygenerowanym tekstem,  przeklejamy go i wstawiamy na swój blog jak tradycyjny gadżet <html>. Po zakończeniu tej czynności klikamy Claim blog i gotowe! Nasz blog jest już na bloglovin'.


co ludzku co to pisze??!!


blog się wyszukuje, ale jakoś automatycZnie ten kod html sie nie przenosi ......
nie kumam



42 komentarze:

  1. Nic się nie martw - ja tez tego nie kumam : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. A po co Aniu przenosiłaś? Wystarczyło zmienić konto bloggera na google+ i wsjo działa jak było ;-).Przecież ostatnie komentarze u mnie zamieszczałaś już na moim koncie g+ i nie miałaś z niczym żadnych problemów ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I umowmy sie nie przenioslam ;) bo nie potrafię ;)

      Usuń
  3. No i Aniu żeby ułatwić życie innym dodaj z gadżetów opcję obserwuj mnie przez maila-jak się w g+ nie połapiesz to tak będzie kontakt z Tobą;chyba że masz konto na fb.
    ps.przejście na blogowina NIE BYŁO konieczne-wystarczy zmienić na google+; jest tam ciut popaprane z tymi kręgami-ale po ludzku---od kręgów trzymasz się z daleka;
    2.prowadzisz normalnie bloga;tylko dodajesz gadżet "obserwuj mnie przez g+ czy jakoś tam";
    3.analogicznie-jak chcesz kogoś obserwować to u kogoś klikasz na to;dodajesz do odpowiedniego kręgu-np blogi i cześć :-).
    To mówiłem ja;4 Koty :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Google plus już miałam i to dziadostwo
      Jakieś ,
      A nie chce sie logowac przez Fb bo ... Chce zachować mimimum prywatności , pojawia sie tam wiecej prywatnych informacji ....

      Usuń
    2. No ja Ci powiem;że jakoś z G+ dogaduję się;idę właśnie bawić się ustawieniami-cóż wobec tego dodaj opcję śledzenia przez maila;zrób post w którym prosisz o dodanie Cię do obserwowanych tą drogą.

      Usuń
  4. Słowo honoru;że ostatni wpis-tu jedna z Bloggerek opisuje jak to zrobić:
    http://www.justdawnelle.com/2013/06/how-do-you-follow-along.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie korzystam z takiej lopatogii jak to po kolei zrobić ;) i nie da sie ;)

      Usuń
  5. Aniu! Nie wiem w ktorym miejscu masz problem, wiec nie wiem jak pomoc...Wygenerowalas ten kod? Jesli tak, to skopiuj go. Wejdz do bloggera tak jakbys chciala wstawic gadzet HTML na swojego bloga. Tam w miejsce na tresc wklej ten kod. Potem znowu przejdz do okienka w ktorym generowalas kod i kliknij Claim blog.
    Masz jakiegos komunikatora GG np? Jesli chcesz to pomoge, ale musimy sie bardziej "mobilnie" skontaktowac
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co to gadżet html ;) i tym bardziej gdzie go wstawić ;) piszesz ze w miejscu na treść , ok spróbuje skypa, ale mi sie wylogował i nie pamietam hasła ;)
      Ok spróbuje raz jeszcze i ew sie odezwę ;) ale to już raczej wieczorkiem , zamykam po dziewczynki :)
      Pozdrawiam Aniu

      Usuń
    2. Do gadzetu wchodzisz przez bloggera: najprosciej lewy gorny rog na twoim blogu - pomaranczowa ikonka B, potem klikasz na nazwe swojego bloga, potem przechodzisz do zakladki Uklad (po lewej stronie), klikasz link do Dodaj gadzet i wyszukujesz wstawianie gadzetu HTML, i tam wstawiasz tekst wygenerowanego kodu.
      Jakby cos to pisz.A

      Usuń
    3. chyba zadziałało.
      Korzystałam z tej podpowiedzi z twojego linku, ale niestety ,tego przejścia nie zrozumiałam.
      szczerze nigdy nie korzystałam z tych ustawień ;)

      ale ostatnie to łopatologicznie - pomarańczowa ikona B itd zrozumiałam....

      Usuń
    4. Aniu wielkie dzięki :))

      coż do pracy potrzebuję wyłacznie długopisu i całe szczęscie ;)

      Usuń
    5. Już się miałam brać za tłumaczenie, ale chyba już po kłopocie? :)

      Usuń
    6. mam nadzieję Sivko kochana , wyskoczyła mi wielka,chamska ikona follow me
      czy coś jeszcze ??!!

      Usuń
    7. Powiem Ci, że mnie to dziadostwo zaczyna wkurzać i ta wszechobecna gorączka "obserwująca". A nie można podlinkować wszystkich fajnych blogów i mieć na pasku na własnym? Tylko te hece, kto ma więcej obserwujących? Jeju:(
      U mnie jest bloglovin, bo 100 lat temu "założyłam" ale nie umiem obserwować innych...

      Usuń
    8. jak widać ja jestem impotentem komputerowym, nawet pisanie na klawiaturze to problem :)
      jak coś nie jest totalnie intuicyjne to się wykładam... do nie dawno nie wiedziałam co to aplikacja ani nawet ,że togo używam ;)
      i to mówi żona człowieka który ze sprzedawania aplikacji żyje ;))

      jakoś na liczbie obserwatorów mi nie zależy ,
      ale zależy mi na tych kilkunastu osobach ,z których opiniami się liczę, z którymi wymieniam opinie i informacje i których posty z chęciom oglądam i komentuję.

      100 komentów0- super, obserwjemy
      mam za nic , ale jeden napisany szczerze i do mnie cenię bardzo.
      i trochę bałam ,się ,że obudzę się z ręką w przysłowiowym mocniku i że nie znajdę WAS ! MOJE DROGIE!

      a czemu nie poproszę męża ??!! bo on uważa to za straszną głupotę i stratę czasu. no trudno, on dla relaksu przegląda giełdę to ja mogę blogi ;))

      i poza tym ja jestem ciekawa ludzi, to się z nimi w tej, wirtualny sposób spotykam.

      a swoją drogą opisują zjawiska na blogach można by doktorat napisać ;) z jakiejś socjologii, psychologii mediów ....

      Usuń
    9. I akurat Sylwia mam nadzieje ,ze ciebie to FOLLOW ;)

      Usuń
    10. Ja mam na pasku tych, których lubię:)
      Zaczęłam grzebać jednak i z tego wszystkiego do reszty straciłam anonimowość :(

      Usuń
    11. Swoją droga ciekawe jak ??!!!

      Myślałam , ze u ciebie to akt odwagi ;) podpisywać sie z imienia i nazwiska pod własnymi opiniami ;)
      Odwaga , ale
      Niestety i spore ryzyko :((

      Usuń
    12. Eno, ja się swoich opini nie wstydzę :D

      Usuń
    13. Tutaj jest opisane przez blogerkę Rasz jak przenieść obserwowane blogi - http://rasz-rush.blogspot.com/2013/03/zmiany-na-bloggerze-changes-on-blogger.html
      Spore zamieszanie z tymi obserwatorami powstało...
      Można też zaobserwować na FB ulubione blogi, jeśli ktoś ma tam konto oczywiście lub przez google+ - ale tu trzeba uważać, bo jak Sylwia można się przelogować z blogowego nika na prawdziwe imię i nazwisko, można to jednak odwrócić. Niestety nie umiem tłumaczyć zbytnio spraw technicznych. Znaczy tak wirtualnie, na żywo lepiej mi idzie ;)

      Usuń
  6. Aniu gadzet.html to jest takie cosik jak otwoszysz dashboard , jakbys chciala pisac nowego posta i klikasz tam na sowj blog wyskocza ci taki podzial na posty statystyka layot itp klikasz na layot otworzy sie nowe okienko pokaze post na surowo i tam jak zauwazysz sa slowa gadzety i klikniesz sobie na takie slowo wyskoczy ci nowe okienko i w tym okienku przesuwaj myszka wdol az do zobaczenia napisu HTML/JavaScript klikniesz na dodaj i tam mozesz dodawac takie wlasnie rzeczy jak blogovin emblemat czy jak to sie nazywa, nie wiem czy jest toj asno ale siestaralam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhahahha
      musiałaby jeszcze wiedzieć co to dashboard, layot itp......ale końcówkę zrozumiałam ;) pozdrwiam

      Usuń
    2. i wielkie dzieki za zaangażowanie ;))

      Usuń
  7. i kończąc tak kompromitujący wątek -
    posty tworzy się normalnie w bloggerze ??

    i ten cały bloglovin to tylko co ?! sposób na podglądanie kiedy się coś nowego pojawi ?? aaa....
    i ściągnęłam sobie aplikację na komórkę i wyświetla się tak jak lista czytelnicza i tak to ma być??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze, ze pojawil sie gadzet - czyli jest dobrze;)
      Jesli poszlas dalej zgodnie z instrukcja i przenioslas swoje obserwowane blogi - to w zasadzie juz koniec meki - jesli pojawia Ci sie lista nowych postow zamieszczonych na ulubionych blogach, to wszystko dziala!
      A posty tworzysz normalnie - jak zwykle. Chodzilo o to, zeby nie zgubic swoich ulubionych blogow.
      Buziaki.A

      Usuń
    2. a widzisz teogo to już nie jestem pewna.
      Coś mi od początku samo się ściagało ;)

      Usuń
    3. chyba gut....
      czas pokaże

      Usuń
    4. Jesli widzisz cos takiego jak lista czytelnicza, to znaczy , ze jest ok!
      Jak chcesz obserwowac nowego bloga (nie tylko bloggerowego) -wyszukujesz na wyszukiwarce Bloglovina, klikasz Follow) i dodaje Ci sie do obserwowanych.
      A

      Usuń
    5. no to zupełnie nie rozumię po co to zamiesznie.

      no chyba ,że google chciał sprzedać nową apkę ;)

      Dzieki raz jeszcze Aniu za zaangażowanie !

      Usuń
  8. oj...tu Ci nie pomogę...nawet nie wiem co to ten bloglovin;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli plotka jest prawda , tO tez będziesz sie musiała zapoznać ;)

      Usuń
    2. o kurcze...nie lubię takich zmian...;)

      Usuń
  9. Ja tego nie kumam, może w wolnych chwilach poczytam u Ciebie, może mi to pomoże...pozdrawiam Aniu i powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zadziałało , ale zupełnie nie rozumiem po co , coś co jest funkcjonalne i po ręka , zawieszać i wymyślać nowa aplikacje .

      Usuń
  10. MI się udało przenieś wszystkie obserwowane blogi na Bloglovin ale już ponad miesiąc temu . Był taki watek na Modnej Polce.Teraz nic już z tego nie pamiętam. Próbowałam go odszukać ale ni cholery nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziki dziękuje Grażynko za dobre chęci , ale dzięki Ani i Izabelli chyba sobie poradzilam , bez odwołania do męża ;))

      Usuń
  11. Ja tez kochana w bolach te zmiany przechdze, niemal w bolach porodowych! wiec niestety nic ci nie pomoge. sama dramatyczny apel wystosowalam u siebie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie sie udało ;)
      :))))
      I ty dasz radę !

      Usuń
  12. O widzę że zadziałało!!! Jak dla mnie to też straszne dziadostwo te wszystkie kręgi i inne! Było dobrze tak jak było a teraz kicha!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygraj zestawy FLOSLEK z serii ANTI-AGING
    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-zestawy-floslek-z-serii-anti-aging/

    OdpowiedzUsuń