piątek, 7 czerwca 2013

Świat nie widział



Świat nie widział.
Czego ?!
A no mnie w koronkach!

Białą sukienkę, to miałam ostatnio na sobie jako nastolatka, taką bieliźnianą, plażową. Haftowaną  albo koronkową NIGDY!
Ale jak śpiewał Rysiek Riedel -Nigdy nie mów nigdy!
                                               Bo nigdy to cholernie długo!

Więc moje nigdy zmieniło się w TERAZ!
jest sukienka, jest biel i jest koronka i jest.....co najważniejsze pogoda, żeby w tej sukience chodzić !





mam nadzieję,że podoba się Wam ,równie mocno jak mi

pozdrawiam !

wystąpili
Sukienka PROMOD -kocham ten sklep
Buty- Salamander
Torebka MEXX, hahha w rzeczywistości jest za mała dla mnie, zabrałam z sobą żółtą dużą :) pasowała do paznokci ;)
bransoletka - H&M

55 komentarzy:

  1. Też kocham Promod:-)
    Aniu, wygladasz obłędnie w tych koronkach.

    Do mnie pomalutku zaczęło zaglądac słonko i zaraz humor mi się poprawił:P dzięki za reprymendę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      Reprymenda sie należała ;) haha

      Usuń
  2. Ożeszty! Sukienka jest przepiękna! Taka w stylu lat '60. Moja mama w takich chodziła, szytych prze moją babkę. Ach, ten fason... Ach, ta biel... Ach, ta koronka....Szczery zachwyt, nawet z odrobiną zazdrości :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz , nie pomyślałam o tym , moja mama tez miała podobną , sama na szydełku zrobiła :)
      Tak , sukienka skradła moje serce od razu , właściwie wiedzialm ,ze kupię zanim zmierzylam ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładna. :) Też mam jedną białą koronkową sukienkę, ale założyłam ją tylko raz na ślub kuzynki 2 lata temu. Jakoś nie mam pomysłu na nią poza większymi imprezami.
    Promod też bardzo lubię, zawsze mnie tam coś skusi.. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszłam do pracy ;) ale pewnie zależy od fasonu ;) tutaj jest bardzo prosty !
      RównieZ pozdrawiam !

      Usuń
  4. A ja kocham koronki i od razu pokochałam Twoją sukienkę:)))jest śliczna i ślicznie w niej wyglądasz:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Reniu , to kochamy ją razem :)

      Usuń
  5. Witam:) Aniu! Oj jakie śliczności dziś!!! Piękna ta sukienka!!! Cudownie wyglądasz w koronkach:) Ja jestem zachwycona!
    Buziaki serdeczne- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) jedynie pozostaje mi żałować , ze nie mam takiego fotografa jak Ty ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  6. Sukienka jest przepiękna, a ja uwielbiam koronki!
    No i świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w tej sukience, która sama w sobie też mnie zachwyciła! Super, tak promiennie i świeżo:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zamierzony osiągnięty !
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Cudo cudownie Ci w tych koronkach powinnas czesciej takiie nosic.usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem częściej sukienki mi sie przytrafiaja ;)

      Usuń
  9. Aniu Twoja sukienka mnie zachwyciła!!!Pięknie w niej Wyglądasz :)
    Właśnie w takim wydaniu uwielbiam koronkę, prosta forma! wtedy koronka prezenntuje się najlepiej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz Kasiu absolutna racje , sama w sobie Koronka jest bogata ;) wiecej nie trzeba !

      Usuń
  10. Aniu! Przyznam szczerze, ze ... szczeka mi opadla! Jest szal po prostu! Musisz, po prostu musisz zaczac chodzic czesciej w sukienkach! A ta konkretna jest przepiekna! Koronka ma sliczny wzor, taki "gruby", uwielbiam takie. No i fason i ta biel... Powtorze jeszcze raz - jestem oczarowana Twoja kobiecoscia!
    Pozdrawiam serdecznie! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) miło mi niezmiernie , i fajnie jeszcze czymś Ciebie zaskoczyć !
      Pozdrawiam Cie Aniu serdecznie !

      Usuń
  11. ja za promod nie przepadam, ale ta sukienka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie biała, koronkowa sukienka to kwintesencja lata! Twoja jest śliczna!
    Też uwielbiam Promod. Niestety z reguły ceny są tam dosyć wygórowane. Już czekam na wyprzedaże :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) byle by to lato było ciepłe i słoneczne !!!

      Wiesz,ze pośrednio te sukienkę zawdzięczam Tobie ??!! Weszłam do Promod , oglądać spodnie i .... Wyszłam z ta sukienka :) ostatnia w sklepie ;)))
      Co do cen to Promod czy Zara, czy Esprit Luksemburgu to jedne z najtańszych sklepów , jest jeszcze H&M, w którym ubierają sie najbiedniejsi ;) i ... Ja ;)))

      Usuń
    2. Ooo! To cieszę się, że pośrednio znalazlas ją dzięki mnie :))

      W Hiszpanii Promod nie należy do najtańszych. Tańsza jest Zara i inne sklepy należące do Inditexu. Poza tym tani jest też H&M.

      Usuń
  13. Wspaniała sukienka i wspaniale wyglądasz! Naprawdę pięknie. Wzór koronki jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, ta sukienka jest boska! Do twarzy Ci w bieli, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza ta Twoja sukienka. Ja również ostatnio kupiłam białą koronkowa sukienkę ale jeszcze zastanawiam się z czym ja zestawić. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałam skórzane dodatki , Uznałam ,ze sama Koronka sie obroni ;) w końcu jest bardzo bogata sama w sobie ,
      Ale
      Oczywiscie chętnie podejrzę co Ty zaproponujesz ! Bo Ty Krysiu pięknie dobierasz dodatki !

      Usuń
  16. Podpadnę ale za takim fasonem nie przepadam;ale co byś powiedziała gdyby "spód" sukienki był w jakimś kontrastowym kolorze i do tego ta góra z białej koronki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałbym , że nie byłaby to wtedy biała sukienka ;))
      I tak ;) podpadłeś ;))

      Usuń
  17. Kurczę, powiem Ci, że zachwyciłam się całkowicie! Przepiękna jest ta koronka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie przepadam za koronkami , tak tym razem pozwoliłem się uwieść !

      Usuń
  18. Piękna sukienka, masz racje, nigdy nie mów nigdy, świetnie wyglądasz. Ja też nie lubie koronki ale...tez nie mówię nigdy....pozdrawiam, u mnie też cieplo i słonko...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super!!! Uwielbiam takie bieliźniane kiecki, a Ty jeszcze w dodatku dobrałaś najfajniejsze dodatki bo w kolorze skóry:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff w końcu ktoś zauważył ;) tak dodatki w postaci naturalnej skory przemyślane. ;) pozdrawiam !

      Usuń
  20. Fason - mój ulubiony - biel - moja ulubiona !!! Jest Bosko ! Zabrakło mi tylko do wszystkiego delikatnych sandałków - te są trochę " za ciężkie " - ale to tylko szczegół ! Super .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulino , słuszna uwaga ;) z jednym zastrzeżeniem , te delikatne nie zapinają mi sie wokół kostki ;) albo nie obejmują środstopia . Można powiedzieć żyje na szerokiej stopie ;))

      Usuń
    2. Aniu wyglądasz przepięknie! Śliczna ta sukienka taka elegancka i dziewczęca dodała CI takiej niewinności!!!

      Usuń
  21. Koronki i sukienki to moja milosc i namietnosc, dlatego zachwycam sie, a w dodatku biale koronki! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Trendy i sexy! Ile teraz jest sukienek właśnie kremowych i właśnie w koronkę, a ja nie mogę sobie żadnej kupić, bo już jedną kremową mam i drugiej nie potrzebuję do szafy. A na ślub siostry nie założę, bo nie będę przypominać panny młodej...

    Robisz wrażenie, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , ja ... Cóż oglądając te setki koronkowych sukienek w sklepach nie sądziłam ,ze kiedykolwiek w "czym" takim będę chodzic ;)
      Aż przyszła miłość od pierwszego wejrzenia ,do świetnej jakości , bawełnianej koronki i wyrazistego wzoru .
      Ale fakt na ślub sie nie nadaje , chyba ze własny ;))
      Dzięki !

      Usuń