wtorek, 25 czerwca 2013

Tak też lubię !





Tak się zapędziłam w poprawę swojego wizerunku, że ...łatwiej mi ubrać się do pracy, na oficjalny raut niż na spacer aktywny z córkami. Wszelkie trampki poszły w odstawkę i nawet do jeansów, które ostatnio zakładam nader rzadko ubieram klasyczną koszulę,bluzkę z jedwabiu ....
ale przecież t-shirt i jeansy to też klasyka.....dobre jeansy i ciekawy t-shirt ;)

dziś więc na luzaka, w końcu szliśmy uczyć się jeździć na rowerze na dwóch kółkach....





A to stroje moich transformers :))







nauki skończyły się sukcesem po......15 minutach.......



Wystąpili
Jeansy Lee
T-Shirt Vero Moda
Kurtka -Apostrophe
Buty- krakowski szewc
Pasek nn
oraz panny AA


78 komentarzy:

  1. ale fajne transformerki!:))) zdolne do tego!
    przynajmniej się za nimi nie naganiałaś za długo:D
    kurteczkę bym Ci zabrała! odjazdowa!
    masz rację, że dżinsy, to już klasyk...też uważam, że można do nich założyć wszystko i iść wszędzie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technika mojej córki mnie powaliła na łopatki -
      Stanęła, pomyślała jak to zrobić .... i zrobiła :))
      Trzeba było jedynie pocwiczyc startowanie ... Niesamowite . Jak można nauczyć sie jeździć samym myśleniem ????!!!!!

      Usuń
    2. No to muszę uważać jak będę w PL ;) żeby kurtka ze mną wróciła ;))

      Usuń
    3. hihihi, ja myśleniem nauczyłam się zrobić łuk na nauce jazdy autem;) musiałam wszystko sobie w głowie ułożyć;)

      p.s. kiedy będziesz i gdzie?;)))

      Usuń
    4. 5-15 lipiec , Ustron , Kraków i okolice ;)

      Usuń
  2. Aniu! Calkiem stylowo wygladasz jak na Instruktora Nauki Jazdy Na Rowerze;))) Koszulka jest swietna, a kurteczka jeszcze lepsza - ma super kolor!
    A Dziewczynki zdolniachy...po Mamusi;)))
    Buziaki! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ... Tak .. Kurtka jest świetna ;))

      No mama naukę jazdy na rowerze jakoś gorzej wspomina ;))

      Usuń
  3. Koszulka jest idealna, sama mam podobną. Zdjęcie Twojej córeczki leżakującej na murku po prostu świetne :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No loża szyderców tyleż musiała być ;))

      Usuń
  4. Ależ masz cudne dziewczyny!
    A z Ciebie stylowa maumsia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) z pierwsza teza zgadzam sie w całości ;)
      Druga - cóż bardzo o nią sie staram ;))

      Usuń
  5. czyli twoja corcia juz wie ze trzeba pierwsze pomyslec a potem kurtke bym chciala oj tak, dzinsy, bez dzinsow dzisiaj ani rusz,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona tak ma ze wszystkim ;) nawet z nauką chodzenia ;)
      Kurtka udana ,zgadzam sie ;)

      Usuń
  6. Dziękuję za miłe słowa:)
    Podoba mi się Twoja kurtka! Świetny kolor. No i cudne masz dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dżinsy to klasyka i można do nich wszystko, Twój luzak super, kurtka świetna i ma piękny kolor, dziewczynki masz wspaniałe, ochraniacze na kolana i łokcie, konieczne ha!ha!, pamiętam, jak moje wnuki tak jeździły, teraz już śmigają bez tylko kask obowiązkowy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , bez gadżetów ani rusz ;)
      Dzięki za odwiedziny :))

      Usuń
  8. I Ty w tych obcaskach za rowerkiem? Dzielna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te obcaski to taka nowa wersja adidasków :))
      A
      Poważnie są idealnie wygodne :))

      Usuń
  9. lubie czytać/oglądać właśnie TAKIE posty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze chyba czwarte zdjęcie od góry ściągnę i ustawię jako tapetę na pulpicie bo tak fajnie wyglądasz ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie każesz mi liczyć ;))

      Usuń
    2. Oj Anka, Anka nie wyrywaj facetow na blogerze;-)

      Usuń
    3. Eeee Lusiu wesoło to będzie jak się nasi partnerzy o tym dowiedzą-wrestling Polska-Luksemburg ;-).

      Usuń
  11. Dżinsy i skórzana kurtka to prawdziwa klasyka gatunku, która nadaje się na wiele okazji, w tym na lekcje jazdy na rowerze dwukołowym ;)
    Rewelacyjna kurteczka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tym razem od jesiennej klasyki chętnie odeszłabym do szortów z t- shirtem ;))

      Usuń
  12. Witam Aniu!
    Super luźny zestaw! A kurteczka to mój numer jeden! Lubię takie zestawy!
    A jakie zdolne córeczki i słodkie jak miód!
    Pozdrawiam cieplutko- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, rewelacyjnie wygladasz, kurtka i koszulka sa cudowne, Masz racje, dobre jeansy uzupelniaja calosc.
    Corunie masz takie slodkie, ze az mi zal, ze moja juz jest taaaka duzo;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka piekna z niej kobieta ! Więc chyba nie masz czego żałować !

      Usuń
  14. Kurtka jest super:)
    podoba mi się ten luźny zestaw:)
    śliczne córeczki:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. odrobina elegancji jednak pozostała w postaci butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szale odbudowy szafy wywaliłam wszystkie trampki ... Zostały tylko buty do biegania .... Ale te jakoś nie wyjściowe ;))

      Usuń
  16. Bardzo lubie takie klasyczne luzaki + kolorystyka! małe cyklistki (tak sie chyba nazywa rowerzystki)-są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka
      Taka trochę nie moja ;) ale
      Co tam ;))
      A cyklistki - rowerzystki - uwielbiam !

      Usuń
  17. Ale fajne wojowniczki! Pozycje przybrały jak dwie małe atomówki;)
    Pierwszy raz widzę Cię w takiej troszkę roc'n'drollowej wersji i bardzo mi się podobasz:) I bardzo dziękuję za tak miły komentarz u mnie, nawet nie wiesz jak się ucieszyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atomówki ?! Hahaha One wolą Spiderman , Spoderman 'a wow ...
      Miałam niezły ubaw oglądając je ;))

      Rockendrolowo ;) chyba rzadziej ;) ale zdarza się ;) W końcu kobieta nie jedno ma
      Oblicze ;))
      Pozdrawiam Śliczna !

      Usuń
  18. piękne są takie chwile ... u mnie to było już tak dawno ;))
    I strój na taką okazję idealny ,
    chociaż moje stopy ubrałabym jednak w trampki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubierając sie właśnie wtedy uswiadOmiłam sobie ,że nie mam żadnego obuwia sportowego ..... Ach potrzeb tyle .... A finanse ograniczam , bo odrobina zdrowego rozsądku mówi mi ,ze lepiej przeznaczyć je na podróże ;))

      Usuń
    2. podróże nade wszystko :)
      każda nas wzbogaca ,
      a trampki ... hmm jeśli gdzieś w myślach złożyłaś na nie zapotrzebowanie to nadarzy się okazja i będą :))

      Usuń
  19. Ja też tak lubię, nawet mam bardzo podobna kurtkę:)I mam taki sam problem jak Ty, brak sportowego obuwia:)))chodzę na wysokich obcasach i rzadko schodzę do ,,parteru" płaskiego obuwia u mnie brak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja przed urlopem muszę naprawić ten brak ;)) bo bruk i góra na mnie czeka :))

      Usuń
  20. Uleciał mój komentarz:(

    Dobra, to lecimy od nowa:

    Trransformerki rulez w tym poście, sorry :D

    Czy buty, to pan szewc zrobił od A do Z ?????? Tak z niczego????Wiem, wiem, ze skóry :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem Transformers Rulez ;) nie pierwszy i nie ostatni raz ;))

      Ze skóry , utalentowana bestia ... A tak poważnie , nie na specjalne zamówienie , ale w formie praktyk zawodowych .... Potem mama sprzedawała w zakładzie pracy za grosze ;))
      A szewc w Krakowie za złotówki ;))

      Usuń
  21. Bardzo podoba mi się zestawienie koszulki z kolorem kurtki :) Sama mam jeansy Lee i są one najwygodniejszymi spodniami w mojej szafie ;) Dziewczynki świetnie zabezpieczone przed upadkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystycznie tez mi sie podobało, dlatego odwazylam sie pokazać taki strój roboczy na blogu ;))
      Oj są !

      Usuń
    2. Nie jest on znowu taki "roboczy" ;)

      Usuń
  22. Zdjęcia z dziewczynkami świetne :) My właśnie kupiliśmy pierwszy rower dla syna. Na razie idzie tak sobie, ale były tylko dwa podejścia.
    Bardzo fajny, luźny zestaw, idealny na tego typu wypady
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) poradzi sobie ;))
      Na biegowym młodsza od roku śmiga tak , ze nie sądzę żeby miała kłopoty z równowaga jak przesiądzie sie na pedałowy
      Starsza cóż jazda na 4 kółkach do tej pory ,aż uznała ze czas najwyższy sie nauczyć , mimo ze upadki mogą boleć ;))
      Strój sie sprawdził ;) w boju , a to chyba najważniejsze :))
      Pozdrawiam rownież !

      Usuń
  23. ale fajna kurtka :) gdy chodziłam do szkoły miałam taką z Giny Tricot :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi powitać taka modową buntowniczkę ! :))
      Kurtka owszem udana , marzę ostatnio żeby ubrać ja do kwiecistej sukienki ....

      Usuń
  24. Dziewczynki są urocze:)))))a Ty w tej kurtce wyglądasz super:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Reniu jak zawsze za ciepłe przyjęcie stylizacji ! Pozdrawiam !!!

      Usuń
  25. Dla mnie w tym zestawie tylko kurtka się liczy!!! Widziałabym Cię w niej ale do luźnej, małej czarnej, kryjących czarnych rajstop i butów na koturnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) o widzisz ;)
      Taki zestaw już był ;)
      Zobacz - Anna i Anna #2 z 15 lutego bodajże ;)
      No prawie taki , bo ze szpilkami ;))

      Usuń
    2. Faktycznie, wcześniej nie widziałam tej odsłony.Podoba mi się, zwłaszcza ujęcie z torbą. Przyznasz jednak, że w kryjących czarnych rajstopach i luźniejszej sukience tamta stylizacja nabrałaby innego charakteru. Oczywiście torba świetnie pasuje.

      Usuń
    3. Absolutnie tak !!! Co wiecej rozglàdam się za jakąś fajną czarną sukienką .... Ale to nie sezon na takie nabytki ;))
      Pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
    4. " No prawie taki sam tylko trochę inny " ;))
      Jak sie ma dzieci na etapie bajkowym to cytaty z Disneya same się pchają pod palce ;) hahaha

      Usuń
  26. Zdolne masz Coreczki:) a mamusia wyglada swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdolne ;)
      Miło Cie znów widzieć !

      Usuń
  27. Przepięknie wygladasz w tej ramonesce, ma świetny odcień, dobrze dobrany do Ciebie i idealnie na Tobie leży! ;)

    Strasznie miło czytało mi się Twój komentarz! Przyznam szczerze, że spódnica jest prezentem niespodzianką od sklepu, zauroczyła mnie tym, że świetnie leży - najlepiej z wszystkich moich maxi ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj komentarz nie miał w żaden sposób cie urazić ! I chyba taki nie był , bo napisałam ze jest ok stylizacja , tyle .... No właśnie ... Ty potrafisz z każdego ciucha wycisnąć wiecej , Siebie !!!! A to jest znacznie trudniejsze ;))

      Usuń
    2. Ale mi na prawdę było miło przeczytać ten komentarz, zarówno pierwszy jak i drugi. Cieszę się, że ktoś zauważa moje inne podejście i to docenia! ;)

      Usuń
  28. świetny t-shirt i kurteczka:) zestaw idealny na wycieczkę rowerową:) w końcu na jednoślad nie wsiądziesz w spódnicy ołówkowej;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocze zdjęcia i świetne dzieciaki :) Fajnie wyglądasz! Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie i będziemy się wzajemnie obserwować :) Buźka

    www.voguerka.blogspot.com
    www.facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  30. super luźny look!
    a dziewczynki ślicznotki:))

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie i do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam wsród obserwatorów :) bardzo mi miło ,ze Moj blog Cie zaintersował ! Chętnie zajrze !

      Usuń
  31. Nie no sorry, ale misses transformers są najwspanialsze. Luzak luzakiem, ale obcas jest :)

    Wracam!!! I pochwalę się sukienką ze ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miss Transformers ;) yes !!!!

      Swietnie czekam na post !

      Usuń
    2. Hehe miałam dylemat, jaką formę wybrać - a jednak!

      Usuń
  32. Na luzaka, ale obcas musi być :)))) skads to znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Transformersi to miestrzowie :)

    OdpowiedzUsuń