poniedziałek, 3 czerwca 2013

W czerwieni i kwiatach



Jakoś tak moje czerwone lniane spodnie w poprzednim poście nie wzbudziły w was specjalnego entuzjazmu. A ja w pełni wasze zdanie podzielam ;) O ile kolorystycznie granat z czerwienią w parze idzie,to nie zawsze fasony się zgadzają. Jasne da się tak chodzić...ale ...no właśnie ...mnie też czegoś brakuje. Jest luz, ale gdzieś zapodziała się kobiecość. A w końcu ...Być kobietą Być kobietą ,to blog o poszukiwaniach zagubionej między pampersami kobiecości. I o ile macierzyństwo i matkowanie to najlepsze co mnie w życiu spotkało, to jednak fajnie też Być kobietą :))
Dziś wracam do was z tymi samymi spodniami, w innym zestawieniu :)
Ten komplet kupiłam na komunię mojego bratanka, w tym roku ten młody mężczyzna pisał maturę....
więc mocny vintage ,ale  .... chyba nie traci uroku.









 i jak wam się podoba ta odsłona  tych portek ??!!

46 komentarzy:

  1. nooo...mnie się podoba bardzo! czerwień i kwiaty dają 100% kobiecości!
    mnie się te portki z koszulą dżinsową też podobały i jak widać mają potencjał:)
    a komplet nic nie stracił po tylu latach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale mnie się spodnie podobają i dobrze noszą,ale z koszulą,jakoś przytłaczały :)
      da się nosić ;) to dobrze .....

      Usuń
    2. pewnie, że da:))
      a czerwone portki, to jest TO!

      Usuń
  2. kobieco
    i letnio ... świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tunika jest bardzo ładna i z czerwonymi spodniami świetnie się komponuje kolorystycznie. Spodnie dużo zyskały w tej odsłonie, ale ich fason dalej mnie jednak nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem to już tak jest :) ja nie jestem fanką rurek :)

      Usuń
    2. Widzialabym tutaj nie rurki :), a spodnie o prostych, wąskich, ale nie za bardzo, nogawkach i trochę podwyższonym stanie- tak jak pisałam pod Twoim poprzednim postem. Taki model był kiedyś w Promod w różnych kolorach.

      Usuń
    3. Widzialabym tutaj nie rurki :), a spodnie o prostych, wąskich, ale nie za bardzo, nogawkach i trochę podwyższonym stanie- tak jak pisałam pod Twoim poprzednim postem. Taki model był kiedyś w Promod w różnych kolorach.

      Usuń
    4. W tym roku Promode , który łaskawie na sklep na przeciwko mojego gabinetu ;) rownież miała w ofercie rożne lniane spodnie , Kusilo mnie na szare ;) ale zajerze raz jeszcze ....

      Usuń
  4. A ja bardzo lubię taki fason:)))do tej tuniki świetnie wyglądają:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Reniu ,ale Ty podobnie jak ja nie masz już 18 lat :))

      Usuń
  5. Uwielbiam lubiane spodnie, a zwłaszcza w takim fasonie jak Twoje. Mam ich kilka par w różnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luźne lniane spodnie latem uwielbiam , takie i jeszcze .... Szersze ;)

      Usuń
  6. Tunika na tak..te porteczki jednak na nie ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawt gdybym założyła na dôł ściągacz i poudawała alladynki ;) hahahhaha

      Pozdrawiam Cie serdecznie !

      Usuń
  7. bezchmurne niebo, słońce, piękna działka.. no cudownie! :) I uśmiech jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano jak słońce świeci to o uśmiech i energię nie trudno ;) pozdrawiam Basiu!!!!

      Usuń
  8. Ja też lubię szerokie spodnie! No i czerwień!
    A może jakiś dekolcik w tuniczce wyciąć ...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm z dekoldem byłaby pewnie częściej używana ;) ale .... Utalentowanego krawca brak ;) a i maszyny do szycia dla tego mniej utalentowanego ;)

      Usuń
  9. Aniu! Tu portki sa zdecydowanie "na swoim miejscu"! Ja tez lubie takie luzne, szerokie spodnie, a Twoje w dodatku maja super kolor. Komplet, mimo swojego "wieku", jest nadal swietny! Wygladasz kwitnaco, kobieco i wiosennie. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zdecydowanie lepiej niż w mniszej koszuli z poprzedniego posta ;) hahaha przynajmniej w wersji z tymi spodniami ;)

      Usuń
  10. Oj, przepraszam, ale mnie się czerwone portki od razu spodobały! I podobaja się jeszcze bardziej! Proszę ich nijak nie przerabiać, bo są idealne takie, jakie są i dają wieeele możliwości!
    Czerwień z beżem, czerwień z zielenią, czerwień z błękitem. Nawet z pomarańczem i fuksją! Każda tuniczka pasuje (fasonem) do takich spodni! Wiem co mówię, mam takich kilka sztuk....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To odważne połączenia kolorystycZne ;) hahah i mówi to szara Sivka ;))
      Popatrzym jeszcze co mamy w szafie i co ciekawego w tej kwestii na półkach sklepowych sie znajduje ;)
      Z pomarańczowym Moj typ na pierwszy ogień !

      Usuń
  11. A mi się spodnie bardzo podobają:). Tunika zresztą też:). Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Aniu!
    O i tu jest szał! Cudownie! Jest czerwień, którą przełamałaś kontrastującą bluzeczką! Tak jest super!!! Kobieco, z klasą, klimatycznie:) Dla mnie bomba:)

    Buziaki i ciepłe pozdrowienia- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) dziękuje Aniu jak zawsze za ciepłe słowa :))
      Pozdrawiam !

      Usuń
  13. Gratuluje Aniu pomysłu wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj! Jest kobieco i to bardzo, to sztuka być super mamą i kobietą seksi ale dajesz radę. Spodnie muszą być w bardzo dobrym gatunku, że tyle lat mają i świetnie wyglądają, tunika piękna, jesteś kolorowa i taka wiosenna a właściwie to już letnia, tak trzymaj PannoAnno...pozdrawiam...buziaki dla dzieciaków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu za ciepłe słowa !

      Hahaha jako anegdotę powiem Ci ,ze od mojej 5 latki usłyszałam ostatnio "mamo jesteś sexi - lady " ;)

      Od Ciebie oczywiscie dziewczynki wycałuję !
      Pozdrawiam !

      Usuń
  15. Tak, ten zestaw jest bardzo ładny!
    Kobiecość jest widoczna jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to nie wzbudziły Twoje czerwone portaski u nikogo entuzjazmu...a ja!!!!!! chwaliłam i podziwiałam od razu, bo kolor czerwony uwielbiam od zawsze. Uważam, że lniane spodnie powinny byc właśnie w takim fasonie a nie tam żadne rurki:P
    Aniu cudownie wygladasz w tym zestawie, tunika jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda , Ty i Tara chwaliłyście :) ale
      Odniosłam się do większości ;)
      Mnie sie tez podobają , znaczy krój . Może przydałoby się im bardziej wyjściowe wykończenie na górze ;) ale do dłuższej góry jak najbardziej :) i masz racje lniane lepiej wyglądają szersze ;)
      Tak tunika jest śliczna , tylko ja zawsze w tym zestawie czułam się Zbyt wyjściowo ;)
      Ale to powoli sie zmienia :)
      Pozdrawiam Cie Elu bardzo , bardzo serdecznie ! Jesteś bardzo ciepła osobą !

      Usuń
  17. specjalnie wrocilam do tego poprzedniego postu, ktorego nie widzialam bo bylam na urlopie, i calkowicie zgadzam sie z Lusiunia,spodnie sa mega, w obu wydanich i prezentujesz sie wspaniale, kobieco i na luzie bardzo pieknie...serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Myśle ,że trochę tak z nami kobietami jest raz elegancja na wysoki połysk ,a raz totalny luz jest nam potrzebny :))
      Myśle ze głównym attutem tych spodni jest ich kolor i jakość :)

      Usuń
  18. Kolor piękny, materiał idealny na lato :) ale ja jednak widzialabym Ciebie w fasonie cygaretek do tych pięknych wysokich obcasow. Mam wrażenie,ze re spodnie zaburzają proporcje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) reklamacjeów sprawie Tego o fasonu do projektantów i producentów tego kompletu ;) myśle ,ze problem z fasonem tez jest taki , ze 10 lat temu cygaretki nie były popularne ;)

      Usuń
  19. No i właśnie dobrze napisałaś, że się fasony koszuli i spodni nie zgrały. A tu idealnie - bluzeczka, a szczególnie pasek delikatnie zaznaczają talię no i wszystko kolorystycznie się komponuje.

    Nawiasem mówiąc, ja też do niedawna miałam takie czerwone spodnie vintage rozmiar XXXL które zwężyłam, ale i tak były za duże, więc się ich pozbyłam. I tak nie miałam czego do nich nosić, więc decyzja była tym łatwiejsza. Zainwestuj w marynarkę w paski niebeisko - białe - w H&Mie były fajne, poszukaj ich w internecie, pewnie jeszcze gdzieś są. Do takich spodni są one wprost stworzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło tej marynarki o której piszesz chodzę i chodzę i nie
      Mogę sie zdecydować ;) i są jeszcze u nas w sklepach , i to jeden z Twoich postów które pamiętam ;)

      Usuń
  20. Więc jak widzisz, koncepcja stroju została sprawdzona, taki klasyczny marynarski styl, szkoda, że moje spodnie okazały się za duże. Tak więc czas na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń