niedziela, 21 lipca 2013

Idź na całość



Ja, konwencjonalna, minimalistka ...szukająca elegancji i wygody jednocześnie, ostrożnie łącząca kolory ,a właściwie stawiająca na jedną mocniejszą barwę....w łączenie wzorów nawet się nie bawiąca.....
tym razem ....
paski i paski i prawie paski ......i to oczywiście w letnim wydaniu ...



wór -stWÓR made by Sivka, entuzjastycznie przyjęty przez moje córki- jest przecież " cudowny, piękny, przepiękny ,najładniejsza twoja torebka ..... "
że zacytuję kilka epitetów :)
dla mnie świetny, wpisuje się w moje wakacyjne plany i nastroje......

jak lato to i białe spodnie, kolejna para :) w mojej letniej szafie nie może ich  zabraknąć:)
mnie się nawet ten melanż barw podoba,a wam ??

wystąpili
koszulka- Terranova
spodnie-wiekowy vintage
biżu -krakowski butik
worek- made by Sivka :))
buty- też jakieś wygodne japonki nawet nie wiem skąd

45 komentarzy:

  1. Jak pięknie i kolorowo. Sivke oczywiście znam - zdolna bestia ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, letnio i kolorowo. Osobiście bardzo lubię takie połączenia,gdzie biel nieco tonuje kolory. Pozwala to zachować równowagę, a jednocześnie jest bardzo soczyście:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zamierzony efekt osiągnięty ;)) yupi :))

      Usuń
  3. Ta torebka jest superowa! I paskowato komponuje się z topem! Zaszalej i idź na całość jeszcze z kolorowymi spodniami ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah myślałam o kobaltowych ;) ale upały ... Więc ma być tez przewiewnie....

      Usuń
  4. Wakacyjny nastrój?! Taki posępny!? I trochę grubawo. Gdyby bluzka była nieco dłuższa.... Zgadzam się z Twoimi dziećmi i akceptuję jedynie torebkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm zastanawiałem sie czy nie jest zbyt posępnie ;) ale wieczorem po całym dniu w 36st ... To raczej zmęczenie ;)
      Grubawo ?! Co ?! Ja ?! Czy to że w spodniach ?! Jak ja to trudno , mnie w rozmiarze 38 jest dobrze ,jak to ze w spodniach ... Cóż ... W tym wypadku wierze Arabom , pije gorącą herbatę i nie rozbierać sie za bardzo ;)
      Top jak Top , a torebka fajna ;))

      Usuń
  5. Fajne połączenie pasków z paskami :) Jest kolorowo, wesoło, wakacyjnie. I to mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ot tak mnie poniosło ... Zwłaszcza ,ze mogę powołać sie na chwilową niepoczytalność z powodu upałów ;))

      Usuń
  6. Tak ma być bardzo wakacyjnie !!! Super kolorowo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) No to się udało ;)
      U nas mega upały ....

      Usuń
  7. uwielbiam te paski i Ciebie w nich!!!
    wór od Sivki jest wspaniały i towarzystwo mu stworzyłaś jak należy!
    bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Taro, mam nadzieje, ze Sivce tez sie bedzie podobało tło ;)

      Usuń
  8. Aniu super wakacyjnie,kolorowo i podziwiam Twoja odwage do kolorow :) a torebka jest rewlacyjna xxxbuziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha odwagę ... Bialy plus jeden kolor to odwaga ?! Ok, dziś trochę wiecej ;) fajnie ze sie podoba :)

      Usuń
  9. Kurrcze torebka rządzi ;-) i to refleksyjne spojrzenie na przedostatnim zdjęciu-czyżbyś wypatrywała nowych inspiracji? :-);a tak nawiasem mówiąc-fajnie byś wyglądała w topie o takich soczystych kolorach jak na tej torbie ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypatruje deszczu bo trawnik trzeba podlać ;)
      Torebka zaiste fajowa.
      Oj jeden wzorzysty w zanadrzu mam ..... Pewnie sie pojawi wkrótce ;))

      Usuń
  10. :*:D
    Jaka tam konwencjonalna! Lubisz kolory (zieleń to kolor!) Jesteś odważna, że zaryzykowałaś z tym worem (na odległość i w ogóle...)
    No i bluzka dobrana IDEALNIE! Poza tym wór jest tak kolorystycznie zmontowany, że do wszystkich jednokolorowych ubrań będzie pasował.

    Mogę ukraść jedno ze zdjęć i wkleić na swojego facebooka??? (pochwliłabym sie robótką :D :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pierwotnie widziałam go z total białym ;)
      Ale mam nadzieje ,ze Ty mistrzyni tła choć trochę pozytywnie odbierzesz te moje próby ;)) hahahah
      Hmmmm Kradnij... Choć dla Ciebie mam zamiar sfotografować sie z nim nad oceanem ;))

      Usuń
  11. świetna stylizacja!:))
    kolorki żądzą;))

    OdpowiedzUsuń
  12. W ogóle to nie wyjaśniłaś, czemu Ci się buty nie podobały :(

    Dla mnie bardzo pozytywnie, wakacyjny melanż zapewniony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha melanż ostatnio w pl nabrał nowego znaczenia ;))) nie aż taki nie bedzie :))

      Usuń
  13. Zanim przeczytalam mialam powazne podejzenia kto jest autorem tego wora :). Bluzeczka i wor stowrzyly wspanialy duet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah Tak , Aniu ... Czesto kręcimy się wokół tycha samych blogów :) to i nie trudno o rozszyfrowanie autora wora :))
      Mnie się tez spodobało połączenie :)

      Usuń
  14. Uwielbiam Cię w kolorowych paskach!! I kolorowe paski same w sobie również. Jest bardzo wakacyjnie a wór będzie ekstra dodatkiem do total white:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak od koncepcji wora do total white wyszedł pomysł na wór :)) i wogóle kojarzy mi sie z wakacjami i plażą więc ... Klimat robi dobry :))

      Usuń
  15. No i super Ci w paskach i to takich kolorowych, wór super, Sivka górą....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajna torba...świetnie pasuje do wakacyjnych stylizacji, ożywi niejedną fotkę:)
    pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej Aniu:)
    No nie wierzę własnym oczom! Wow, tyle barw! Super, letnio, wakacyjnie! Jestem pod wrażeniem:)) No i jest uśmiech na twarzy!
    Buziaki kolorowe- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No uśmiech to mizerne raczej ;))
      Ale i tak dzięki za opinie :)) pozdrawiam :))

      Usuń
  18. I połączenie wzorów i kolorów wyszło Ci idealnie! Bardzo podoba mi się połączenie pasiastej bluzki i torby! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to sworzylyscie z Sivka swietny duet: Ona wdziergala Ci cudo, a Ty zadbalas o idealna oprawe dla tego cuda;)
    Torba swietnie wyglada z ta bluzeczka pasiasta i biela spodni, ale mysle ze bedzie pasowala jeszcze do wielu innych zestawow! Super:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) No mam nadzieje ze Sivka nie musi się wstydzić za tło ;)) i oprawę ;)

      Usuń
  20. Połączenie kolorów mega!! A worek by Sivka jest genialny !!

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie też się bardzo podoba:)))świetna torba:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie, się ten melanż barw bardzo podoba i top super! Ja uwielbiam latem topy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) hmm mnie się tez podoba i skoro lato w pełni to jeszcze nie raz w ten lub podobny sposób powedruje w świat ;)

      Usuń