wtorek, 2 lipca 2013

Lato w mieście


Lipiec zaczął się pięknie. Tak jak lubię, słonecznie i umiarkowanie ciepło. Można dosłownie ubrać się we wszystko co przyjdzie do głowy,zachowując komfort termiczny.
Lato w mieście to konieczność połączenia luzu ze "służbową" elegancją. A najlepiej 2 w 1. Jak szampon. Wash & Go.
Dziś więc i taka stylizacja, codzienna,letnia.....
tak,wiem, białe spodnie miały się już nie pojawiać....i dwa tygodnie wytrzymałam bez tej części garderoby....ba dwa z hakiem :) ale co ja mogę ,że do wszystkich moich pomysłów pasują, akurat białe :))
Wymiana korzystna, te na wyprzedaży z rabatem 50%
Bluzka ma niestety tendencję do dźwigania się , co powoduje ,że często robię tak


żeby wyglądać tak




może dlatego bluzeczka mimo,że ładna ma już z 15 lat i ząb czasu się jej nie ima ;)??!!

A po pracy i w porze lunchu,zawsze można wrzucić na luzik ,o tak...




albo jeszcze większy luzik





taaaaaa.......dawno nie cieszyłam się z tego ,że....mam długie włosy....kiedy one tak urosły....jednej zimy






z letnim pozdrowieniem, nastawiam ucha co myślicie

wystąpili
Spodnie -H&M
Bluzka- Orsay
Marynarka- H&M
TOrba- 5th Avenue
Sandały -Salamander
Okulary -Vision Ekspress

Panny A&O w instytucjach.....jeszcze .... :)

70 komentarzy:

  1. Ojej nie nakładaj na siebie tego strasznego ograniczenia skoro tak kochasz białe spodnie!!! Noś to co lubisz i w czym czujesz się dobrze:) Mi się podoba zestaw i im bardziej na luzie tym fajniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ja mogłabym na okrągło ;))

      Usuń
  2. Jestem jak najbardziej za bialym garniturem! Natomiast bluzke w wydaniu "sluzbowym" zmienilabym na inna. Nie zebym byla za sztywnymi mundurkami do pracy, zwlaszcza w lecie, ale jednak wybralabym taka bardziej zabudowana ;)

    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak i nie ;)
      w klimatyzacji i tak marynarki nie ściągałam ;) więc zabudowa była po samą szyję ;)
      Nawet guzik w niej zapięty ;)
      A taka temperatura to rzadkość więc pokusa gołych pleców od 14.00 spora ;))

      Usuń
  3. musze Ci powiedziec ze w bieli prezentujesz sie genialnie :D a co do podciagajacej sie bluzki - tez nie znoszę tego uczucia!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze ,że genialnie ;) bo uwielbiam :))

      Usuń
  4. biały na lato zawsze się sprawdza :)
    garnitur jak najbardziej !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No, nareszcie zowu biel!!;) Garnitur jest super i nos ile Ci sie podoba - jak dla mnie - napewno mi sie nie znudz;).
    Bluzeczka ma ciekawy print, ale ja z zamilowania do komfortu nie znioslabym jak mi sie podnosi co chwile do gory.. Co nie zmienia faktu, ze jest swietna na upaly i idealnie pasuje do garniturku:)
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) garnitur to jeansy i osobno marynarka , ale razem ciekawie wyglądają
      Bluzeczka ostatnio miałam na sobie przed narodzinami starszej córki i po dwóch pierwszych obciągnięciach w dół przypomniałam sobie dlaczego jej nie noszę ;))
      Choć fakt printa super , i dlatego jeszcze jest ;)

      Usuń
  6. może i nosisz te spodnie często, ale rzeczywiście pasują do wszystkiego:) bardzo dobry zakup:) bluzka ma fajny wzór, safari , dzikie i zwierzęce i krój tez fajny:) rozkwitasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Monisiu, ze zakup dobry to wiem , ale dlaczego musiałam kupować 3 razy ??!!

      Usuń
  7. Aniu bardzo ładnie i świeżo przez ta biel :)Mnie sie podobasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm zacznę od tyłu i od tego co najlepsze-czyli od Twoich włosów na przedostatnim zdjęciu-R E W E L A C J A !; ostatnie-też fajne ale..za taką Anią to bym się na ulicy z przyjemnością obejrzał ;-).
    Bluzeczka-tu nie mam żadnych zastrzeżeń-ładniusia;warta zainteresowania i pokazania w innych stylizacjach :-).
    Spodnie zaś...kurcze fajnie w nich wyglądasz;ale zdaje się miałaś się w lato (w końcu) pokazać w alladynkach;a tu nic ;-(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Mariuszu za tyle komplementów :))
      Alladynki :) hahaha może jeszcze nie znalazłam idealnych dla mnie ??!!! Mają być w brzoskwiniowe kwiaty pamiętasz ??!!! Duże kwiaty ! Ostatnio w Promod spory wybór ... Ale materiał jakiś sztywny ....

      Usuń
  9. Co masz do bialych spodni? Fajne sa! swietnie wygladasz. A bluzka-stara, ale jara! - jak to mowia:) Tez lubie takie miejskie zestawy.
    A wiesz, ze dzis o tobie myslalam? Pomyslalam sobie. Dawno nie widzialam Anny z Luksemburga; Tak sobie pomyslalam i oto jestes! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ;) i wcale rzadko nie bywam ;) a przynajmniej przed urlopem mnie sporo , mimo gorącego okresu ....
      Do białych spodni mam tylko to ,ze chodzę w nich czesto ;) za czesto mam wrażenie ;))
      Ale w sumie kiedy jak nie latem ;))

      Usuń
  10. Dla mnie: biały garnitur zdecydowanie na tak! buty i torba też, bluzka zdecydowanie na nie!! Zamiast- biało-zielone grochy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah ... A wiesz że grochy za mną chodzą ?! Nawet mierzyłam - czarno- białe z żółtą lamówką ...

      Usuń
  11. Nie cierpię "dźwigających się" bluzek! Nie na moje nerwy! Ale fason z gołymi plecami kuszący :D Bardziej widzę ją do powłóczystej jasnej maxi kiecy...
    Ty cała na biało - oczywiście, że noś! Kto Ci zabroni:)) Twój kolor włosów tak ładnie na jej tle się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie ... Ale 6 lat Wystarcza żeby amnezja była , a print skusił..
      Ale szybko przypomniałam sobie dlaczego właściwie jej nie noszę ;)
      .. Hahaha i właśnie wczoraj będąc w sklepie taki zestaw właśnie widziałam w lustrze - z maxi , białą ;) oj kusi mnie ona kusi .... Ale niestety nie ma na nią przeceny ;)) a 50 euro to ... Zdecydowanie za dużo na kieckę ;))
      Kolor wlosów fajny się zrobił ... Taki jak lubię ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  12. zaczne od czesci ktorej Ci strasznie zazdrosze piekne wlosy, cudo...
    dalej kolej na czesci ktorych Ci troche mniej zazdroszcze piekna sylwetka i to mama 2 dzieci, dlugie nogi , Wygladasz suuuper i nos te biale spodnie bo fajnie Ci w nich buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Izuniu dziękuje za komplementy.
      O ile włosy tak same z siebie mAją i grunt to im nie przeszkadzać , to sylwetka to pot i łzy . Dużo potu ;))
      Pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
  13. Biel Ci pasuje więc noś, w spodniach wyglądasz super, włosy masz śliczne i sliczny kolor....co do bluzki to ponoć odkryty brzuch jest hot więc nie ma się co przejmować...pozdrawiam...miłego dnia Aniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Hot biel Basiu to się chętnie godzę , na goły brzuch już nie ;) nosiłam jako 16 latka i to im ten trend zostawiam ;))
      Pozdrawiam i miłego dnia życzę !!!

      Usuń
  14. Witam Aniu!
    Super letni zestaw do pracy i po :)) A spodnie są super i fajnie oglądać, jak je zestawiasz na różne sposoby:)) Też kocham moje białe rurki:)
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aneczko ! Jak zawsze ze pochlebną opinię :))

      Usuń
  15. Przepiękny letni zestaw kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz w tym garniturze:)))biel jest idealna na lato i bardzo elegancka:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Reniu ! Tez tak uważam ! Pozdrawiam !

      Usuń
  17. Ależ miło u Ciebie i jak się cieszę, że już jestem ;))
    Aniu, ten luzik jest piękny, a ten jeszcze większy luzik najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olu !!! Fajnie ,ze znów jesteś !!!

      Usuń
  18. MOje dwa wczesniej napisane tu komentarze poszły w blogerski niebyt, ale do trzech razy sztuka ...:-)
    Ja też tak mam, że jak coś mi podejdzie, to potrafie w tym chodzić na okrągło i tylko zmieniać dodatki. Co do tego typu bluzek, to dobry pomysł, w pracy marynarka, a po pełen luz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super GraZynko ,ze chciało Ci sie pisać po raz 3 :))
      Ja niepracuje w biurze i mam większy luz pod wzglendem dress codu ;))

      Usuń
  19. Fajnie :)podoba mi się tak na biało! kiedy w końcu ja się ,,doszyję" ;) takiego kompletu?! Włosy Masz piekne i kolor też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszyjesz , jak przestaniesz dążyć te piękne sukienki , które wzbudzają u mnie brzydkie uczucie zazdrości !
      Włosowy komplement od posiadaczki pięknych wlosow ??!! Fiu fiu .... Dziękuje Kasiu !

      Usuń
  20. Swietny zestaw.
    Motyw na bluzce bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. bo biel to właśnie typowo letni kolor na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tu mam czego zazdrościć - tych długich włosów, co ledwie przez jedną zimę urosły i tych białych spodni na smukłych bioderkach! Jedno i drugie w sferze moich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) i kto mi o bioderkach pisze ;) wysoka smukłą laseczka ;)
      Włosy ok , są długie ;)

      Usuń
  23. ja tam Cie lubię w białych spodniach i lubię oglądać Twoje propozycje z nimi ;) Połączenie bieli z wzorem bluzeczki jest świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja :))
    Obserwuję i zapraszam!

    ______________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo , miło mi powitać !
      Oczywiscie bardzo chętnie zajrzę ..... Tyle że po urlopie ;))

      Usuń
  25. podoba mi się luzik i ta wersja ciut mniej lużna też:D
    i Twoje włosy!!! rrrude!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LuZik ;) teraz przez najbliższy tydzień polski luzik ;) a włosy - taki brązowy trochę ten rudy , w zależności od światła ;))

      Usuń
  26. Wyglądasz nieziemsko w tej stylizacji! :))

    Może obserwujemy?
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , oczywiscie zajrzę!!!.... Po urlopie ;)

      Usuń
  27. Ania, no brak mi słów.. goły brzuch albo odsłonięte ramiona:-) Dziewczyno, lato Ci służy, cudowny masz ten "biały garnitur", marzy mi się taki. Anka!!! bosko wygladasz
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu , No pewnie w ocenie sporo życzliwości się mieści , ale
      Myśle ze wyszło nie najgorzej ;))

      Usuń
  28. Czyzby jakis incydent sie zdarzyl, ze moderujesz komentarze;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Od początku ustawiłam moderację komentarzy i niemożność komentowania przez Anonimów , w tym drugim przypadku Uznałam , że skoro ja występuje nieanonimowo , to w druga stronę tez powinno działać ;)

      Usuń
  29. Dziś biało, elegancko i kusząco,. Ta torebunia ma ciekawy kształt, czy to kolor miodowy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuje . Torba żółta w kierunku musztardy ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe, fajnie się razem komponuje

    zapraszam do mnie na nowy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Biały garnitur to jest to! Ideał na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniała bil▶ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń