wtorek, 23 lipca 2013

Parada Słoni


W wielu miastach na świecie - Londynie, Amsterdamie, Szanghaju, Mediolanie ,ale także w Luksemburgu odbywa się "największa wystawa na Świecie" nazwana" Paradą Słoni"
jest to rodzaj happeningu plenerowego. W różnych punktach miasta rozstawione kolorowe figurki słoni, pomalowane przez mniej lub bardziej znanych artystów, każdy ma imię i każdego można kupić. Po co ?! by wesprzeć ogranizację zajmującą się ochroną słoni w Azji.
 Słonia kupić nie zamierzam, ale na polowanie wybrałam się z moimi dziewczynami w ramach spędzania wakacji w mieście.
z 55 znajdujących się w Luksemburgu w pierwszym dniu wyprawy znalazłyśmy aż 23 :) i wierzcie mi są piękne ! Upał i zmęczenie wygrał, ale wystawa do października, więc jeszcze okazja będzie poznać kolejne słonie :) Dla dziewczynek była to niewątpliwie spora atrakcja ....


Moda ?! była miejska- na spacer wybrałam się w ostatnio mojej ulubionej sukience-
 bo biała
 bo bawełniana
 bo luźna
 bo koronka
                         na spacer jakby nie było po stolicy w sam raz



więcej zdjęć nie ma, trudno robić sobie zdjęcia z samowyzwalacza na mieście :)

ale bliżej obejrzeć sukienkę możecie tutaj 
jeżeli oczywiście czujecie niedosyt stylizacyjny ;)

a teraz słonie.... i moje piękne modelki




Podobają wam się takie happeningi ?! mnie bardzo !!! a jeżeli jeszcze przyświęca temu szczytny cel ?! jestem tym bardziej na Tak !



48 komentarzy:

  1. Ukradłabym takiego słonia i postawiła przed blokiem! Kilka najlepiej! Wspaniała idea, a słoniki pieknie pomalowane! A Ty laska, że hej w tej pięknej sukni! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne są i wcale nie miałabym nic przeciwko temu ,żeby na stałe wpisały się w krajobraz miasta :)

      Usuń
  2. Tak jak pisze Sivka, słonie bym podkradła, piękne i kolorowe, dziewczynki miały niezłą frajdę a Ty, jak zwykle, uroczo wyglądasz w tej białej sukni, poogladałam dokładniej na balkonie, buciki dobrałaś świetne...pozdrawiam Aniu ciebie i dziewczynki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi Basiu ,ja również bawiłam się świetnie na polowaniu na słonie :)) jak mała dziewczynka :) fajnie ,ze zajrzałaś i na Moj balkon ;) sukienka jest piękna , zgadzam się !

      Usuń
  3. Aniu! Jak Ty dokladnie wiesz jak sie ubrac, zeby nie "zginac" na tle tych kolorowych cudnych slonikow;) Biel sukni pieknie "rzuca sie w oczy", a wzor koronki - podziwiam... Pisalam zreszta przy okazji poprzedniego postu z ta sukienka. Bardzo mi sie podobasz w niej;)
    A wystawa sloni super!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz Aniu , o tym zupełnie nie pomyślałam ,ze ja dla kontrastu taka stonowana. :))

      Usuń
  4. Bardzo pozytywna akcja. Piękne słonie i śliczne dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jakie piękne! Chętnie postawiłabym jednego z nich w salonie:)
    Wiesz co? Uroczo wyglądałyście! Twoje dzieciaczki są przesłodkie a Ty w tej koroneczce prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i sie rumienie :) a do salonu który ?! Czarno- złota Angelina ???!!

      Usuń
  6. Ja wolałbym koci happening ;-);
    a co do szłoni-szkoda;że nie zaszłoniłaś tego czarnego w złote kwiaty; wyszlibyście zasłoniście ;-).
    Co zaś do stylizacji-wyszłaś bardzo fajnie (jak zawsze zresztą...:-); )no i fajne połączenie sandałów i torebki ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaszłoniłam czarnego bo nie było tam odpowiedniego murku na aparat ;)
      I też uwielbiam koty :)) tyle ,ze chyba nie są gatunkiem zagrożonym ;))

      Usuń
  7. śliczna sukieneczka :) a dzieciaczki jakie słodkie:) fajne słoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi by się przydał taki kolorowy słoń na ulicy:D Może wtedy moi nadęci sąsiedzi "z wyższych sfer", stali by się normalnymi uśmiechniętymi ludźmi:P W sumie ten w motylki też będzie dobry:D

    piękne zdjęcia:)!
    ściskam Was:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz o aspekcie łagodzenia obyczajów nie pomyślałam ;) kolorôterapia ;) o tak .... Bardzo by sie przydała, po ostatniej wizycie w pl myśle ,ze nie tylko na Twojej ulicy ;))

      Ostatnio w Krakowie stitano mnie na przejściu dla
      Pieszych ze za wolno z dzieckiem przechodzimy :(( smutne w sumie :((

      Usuń
  9. To bardzo fajny pomysł:)))ja też jestem za:))Twoje dziewczynki to prawdziwe modelki:)))Pozdrawiam wszystkie panie bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ożywia miasto niewątpliwie :)) urozmaicenie i dodatkowa atrakcja turystyczna /))

      Usuń
  10. Hej Aniu!
    Wow! Jak Ty cudownie wyglądasz w tej słodkiej sukience! Bardzo podoba mi się ten zestaw! Dziewczyny są śliczne!
    A słonie są mega! Mogłabym mieć takiego w ogródku:))
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu z komplement ! Moje dziewczynki tez chętnie widziałyby takiego w ogródku ;)
      Póki co kupiłam wersje mini i farby - stworzą własnego :))

      Usuń
  11. Sukienka już poprzednim razem mnie zachwyciła. Dzisiaj na kolorowym tle wygląda jeszcze bardziej wyraziście:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie te słonie są piękne! Takie radosne, pełne energii, koloru, inspiracji! :)
    A do tego masz przepiękną sukieneczkę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdą teza Basiu sie zgadzam !
      :))

      Usuń
  13. Panno Anno... Wyglądacie swietnie, cała trójka :)
    A slonie w tle genialne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te słoniki rzeczywiście niesamowite. Co za kolory!!! Cała trójka wygląda super.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Krysiu ! U ciebie podejrzałam ostatnio inny sposób noszenia koronkowa sukienki ! Oj na pewno skorzystam z inspiracji :))

      Usuń
  15. Aniu cudowne wakacje! Sukienka doskonala na upal, fajna w kroju no I koronka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cudowne , nawet w mieście ! Na szczęście upał trochę odpuścił - jest zaledwie 28st ;))
      A sukienka to miłość od pierwszego wejrzenia !

      Usuń
  16. pierwszy raz słyszę o takim czymś. Jak dla mnie bomba! tak na marginesie bardzo fajnie wyglądasz, wszytko ze sobą świetnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tez bomba !
      A za komplement serdecznie dziękuje !

      Usuń
  17. super sukienka ;D
    i dzieciaki cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Slonie robia wrazenie, az mi szkoda, ze mam juz dorosle dzieci i nie mialabym z kim sie pobawic;-)
    Aniu, sukienka jest piekna, wygladasz seksownie i modnie a dziewczynki sa slodziutkie.
    Zagladalam do Ciebie i musze Ci powiedziec, ze przypadl mi tez do gustu zestaw z bluzka w pasy z worem od Sivki.
    A za wizyte w Krakowie masz minusa , duzego bo lubie Krakow i chetnie bym przyjechala na spotkanie z Toba;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu , w Krakowie będę jeszcze po 20 sierpnia :)

      Usuń
  19. Wystawa piękna, każdy słonik ma coś w sobie :) A w tej sukience wyglądasz super, ale to już Ci chyba pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. :)) być może , ale post to raczej o słonoach nie o mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Słonie są cudne, kolorowe! Dziewczynki musiały być zachwycone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , zresztą nie tylko dziewczynki :))

      Usuń
  22. Bardzo ładną masz tą sukienkę, a słonie na zdjęciach są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Anetko ,
      I zgadzam sie , słonie cudne !

      Usuń
  23. Fajna sprawa z tymi słoniami fajne zdjęcia!!! :)

    OdpowiedzUsuń