sobota, 27 lipca 2013

Pocztówka z ...Esch sur Sure




Miał być post Anna i Anna, ale technika się zbuntowała. Komputer ( wg mojego męża ) umiera. Dysk przepełniony jak gąbka wodą i nic nie chce działać jak powinno. Zdjęcia Anna" po" stanowią poniekąd moją dumę ...która póki co zostanie na karcie pamięci....dopóki nie zbuntuje się aparat fotograficzny....
Anna" przed "też utknęła na dysku zapasowym, bo tu ...dziwne,ale kabel się złamał i też nie działa...i choćbym zrobiła zdjęcia....zabraknie efektu ..............
no ciekawie jest ....
więc dziś zamiast celebrowania rocznicy moich metamorfoz ....zabiorę Was na wycieczkę.
Pewnie nigdy tu nie dotrzecie ;) bo daleko od wszystkiego, a samo w sobie Esch sur Sure aż taką atrakcją turystyczną nie jest.
Esch nad Surą to malowniczo położone ruiny  XXI wiecznego zamku, jedne z najstarszych w Luksemburgu, nad rzeką Surą, na której to postawiono zapory i stworzono ogromny zbiornik retencyjny ,a jednocześnie wspaniałe tereny rekreacyjne. Nasza więc wycieczka zaczyna się od ścieżek górskich w Ardenach ....a kończy nad wodą.
 Idealnie w tak upalne lato :)

Stylizacyjnie ,jeżeli używanie tego słowa nie jest w moim przypadku nadużyciem ;) wygląda to tak:










I sam Zamek tak:






przedpołudnie w górach, popołudnie nad wodą




pozowanie w kostiumach pozostawiam młodszym bohaterkom mojego bloga ;))

Wystąpili
Bluzeczka -Orsay ( przeżywająca drugą młodość po 10 latach )
Spódnica ,którą sama nazywam pieluchową, bo z tak cienkiej bawełny jest ,zabieram do każdej walizki urlopowej , kupiona w jakimś osiedlowym sklepiku w Krakowie
Buty - wygodne i do dłuższych wypraw w sam raz ;)
oraz Ala i Ola dodające uroku zdjęciom, a mojemu życiu sensu :)


P.S.
mam nadzieję ,że po powrocie z podróży marzeń uporam się z kłopotami technicznymi  :))a póki co kończę pakować walizki, oczywiście ledwie się domykające ;) i w drogę ......en Bretagne !!!

48 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje zrobić na wakacjach jeszcze piękniejsze :))

      Usuń
  2. Ach te kłopoty, wiem coś na ten temat, też mój M. mówi, że dysk przeładowałam, chodzi komputer wolno i...czasami mam nerwa...a Ty widzę, że świetnie spędziłaś czas na wycieczce, śliczne zdjęcia...pozdrawiam Aniu Ciebie i dziewczynki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuje za pozdrowienia , czasem myślę,że powinnam w opisie zdjęć dodawać opowieści moich dziewczynek :) to prawdziwy świat magi , pięknych księżniczek zaklętych w rzeźby przez złą Gorgonę ;) .... Surrealizm :))

      Usuń
  3. Małe sprostowanie - zamek jest z XV wieku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ????!!!!
      Informacje zwięzłam z portalu Polska. Lu ... aż z ciekawości sprawdzę :)
      Zresztà wiek nie ważny - i tak mieszkała w nim straszna Gorgona ;)

      Usuń
    2. Ba ... Widnieje nawet informacja ,ze ruiny pochodzą z wieku X !!!!

      Usuń
    3. To normalne, że był dobudowywany, ruiny- X ale stan zachowany- XV w! Napisałaś XXI - więc zareagowałam, i tyle! Na marginesie: wszystko jest ważne co piszemy, bo inni to czytają i o to chyba chodzi?! Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Szpóudniczka szliczna jak jej Właścicielka :-). Co zaś do zamków-widzę;że nie tylko ja się po nich włóczyłem.
    A co do pierwszego zdjęcia-pasowałby mi taki podpis:
    "Ania z Zamkowego Wzgórza".
    ps.a Malbork "zaliczyłaś"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj , bardzo lubię się po zamkach włóczyć , zwłaszcza w ruinie ;)
      Ależ oczywiście i w Malborku i w Gniewie i Kórniku i Książu i ... Hahaha na Wawelu wiele razy ;))

      Usuń
  5. Malowniczy zamek:)I dobrze sfotografowany:)
    A spódnica jest ...i tu mi się ciśnie na usta (klawiaturę) dobitne słówko, ale się powstrzymam :D Jest cuuuudna! Ze względu na formę zwłaszcza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałem się czy wogóle jest co pokazać ;) ale
      Potem pomyślałam , ze takim osobom jak Tobie , kochana Sivko powinno sie spodobać ;) te moje bielizniane cuś ;))

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie wiązanie jak przy Twojej bluzce.Koraliki , drewniane kółka. Super. Sama ostatnio zakupiłam dwie sukienki w takim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) to Grażynko czekam na Twoje propozycje :))

      Usuń
  7. Nasz sprzęt też odmawia współpracy:((Śliczne zdjęcia i bardzo ciekawe miejsce:))piękna spódnica :)))Pozdrawiam serdecznie wszystkie panie pluskające w wodzie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu :)
      Czasem fajnie zobaczyć tez takie niekomercyjne miejsca :))

      Usuń
  8. Świetne te zdjęcia zamku ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Aniu:)
    Ależ to pierwsze zdjęcie jest piękne, ślicznie wyszłaś! Mnie się bardzo podoba ten letni zestaw, na wycieczkę idealny:) Piękne miejsce! Czekam na następne pocztówki z kolejnych pięknych miejsc:)
    Buziaki, wyjątkowo z Sosnowca:))
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) miło mi Aniu !
      Oj pocztówek bedzie sporo.... Z takich miejsc że mózg staje .... Ja jestem pod wrażeniem :))

      Usuń
  10. Malownicze miejsce i piękne zdjęcia!

    Podobają mi się tez buty, ale szkoda, ze trochę mało je widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) bo buty to już prawie zabytek ;))

      Usuń
  11. Slicznie wygladacie i miejsce tez jest piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne miejsce na spacer! No i ta woda na dodatek. Szkoda że nie potrafię się teleportować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może Cie teleportowałambym od razu do Bretanii ??!!! Jest niesamowicie !!!

      Usuń
  13. Mnie tez ostatnio padl komputer:-( i juz nie powstanie:-)
    Aniu gratuluje roczku i zycze Tobie i sobie zarazem, abys nadal sie zostala w swiecie blogosfery.
    A co do pieluchowej spodnicy to tez taka posiadam i kocham nad zycie.
    Aniu, slicznie wygladasz w wersji letniej , dziewczynki cudowne a zdjecia piekne.
    Wracaj szybko z tych wojazy buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieluchowa spódnica , jest boska ... ;)

      Usuń
  14. Zdjęcia z dziewczynkami są urocze, najładniejsze;)
    Ale zdjęcie pierwsze również bardzo mi się podoba!
    no i fajne miejsce, zakończone w wodzie, na takie upały w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) życia nie starczy żeby wszystko co piekne zobaczyć :))

      Usuń
  15. Ciesze sie, ze mimo klopotow technicznych udalo ci sie cos wstawic. Bardzo lubie takie sprawodzdania z miejsc gdzie sie bylo i tez z ciekawoscia przygladam sie stylizacji. Musze powiedziec, ze kobieta z klasa jestes i nawet podczas wycieczek dopracowana i swieza :). Ja to zakladam jakis powyciagany tshirt spodenki i calosc nieciekawa. Musze to zmienic :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) oj dopracowane ;) zaraz dopracowane ...
      Wycieczek w najbliższym czasie bedzie sporo ... Bo przeciEżw wakacje to wykorzystuje je do maxa :))

      Usuń
  16. odpocznij, wypocznij i naciesz się przy okazji czasem! A przy okazji chętnie po powrocie wybiorę się z Tobą w podróż po Twoich wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) zapraszam Basiu :))
      Choć wakacje aktywnie więc i sporo zdjec ;) niekoniecznie modowo , ale turystycznie jest pięknie !

      Usuń
  17. Pięknie zdjęcia i wiele radości widać na nich :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, krajobrazy i klimat tych zdjęć. Wyglądacie uroczo. Pozdrawiam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciało by sie powiedzeć: "chwilo trwaj" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chcę do tego zamku!!! pewnie nigdy go nie odwiedzę, to choć se popatrzyłam:D
    a spódnica jest rewelacyjna! wyjątkowo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamków w Luks sporo :)
      I ja tez je lubię zwiedzać :)
      A dla ciebie obfotografowałam latarnie morskie ;)) pojawią sie w następnym poście :))!

      Usuń