piątek, 9 sierpnia 2013

Pocztówka ....znad krawędzi



Ta krawędź to Pointe du Raz, najdalej wysunięty na zachód półwysep Bretanii, co jednocześnie czyni go najbardziej wysuniętym na zachód punktem Francji. Za nim tylko tajemnicza wyspa Ile de Sein majaczy się w tle i bezkres oceanu......Uwielbiam takie miejsca. Oczywiście w rozmowach z zaprzyjaźnionymi Francuzami mówiłam,że błam na końcu świata.... francuskiego świata.... więc dla takiego frankocentrycznego narodu jak całego świata.....

Dziś stylizacyjnie to powrót do kolorów niekolorowych i rękodzieła....ale tak lubię....
a ....te rękodzieło to mój gliniany wyrób własny dyndający na sznurku u szyi ;) lubię je wyjątkowo


tu Ile de Sein, boski krajobraz nieprawdaż ?!

48 komentarzy:

  1. Hej Aniu:)
    Tak krajobraz jest boski! Piękne kolory natury!
    Twój strój idealnie współgra, no i są białe spodnie:) Uwielbiam takie klimaty!
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , Francja to przepiękny kraj , a wybrzeża bardzo urozmaicene .... Sama Bretania - to moje wielkie marzenie !
      Stylizacja miała być przede wszystkim wygodna , tego dnia przemierzyłyśmy 500 km :))

      Usuń
  2. Już pisałam ale się powtórzę:))bardzo lubię Twoje pocztówki:)))piękne widoki a Ty na drugiej fotografii wyglądasz ślicznie:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) cieszę sie Reniu :) ze Ci sie podoba ! Czasem myśle ,ze szkoda do szuflady wkładać tyle zdjec , niech ogląda je świat :))

      Usuń
  3. Twoje córeczki mają cudownie...mogą poznawać takie wspaniałe miejsca:) widoki przepiękne, a Ty Aniu kwitnąca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama zazdroszczę moim córkom , perspektyw ! Obie są dwujezyczne , i obu w tym roku dochodzi kolejny ! A języki to perspektywa i wyjątkowy komfort ... Podróżowania chociażby ;)

      Usuń
  4. Błękit morza i nieba jest niesamowity. Pięknie wyglądasz na ich tle:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski krajobraz, ale bez matki z córką na rękach byłby o niebo gorszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha córka to nuz niezły klocek do noszenia , ale przy tylu kilometrach które przemiarzalismy czasem trzeba ją troszeczkę supportować :))

      Usuń
  6. Piękne pocztówki:)))
    świetna także stylizacja,idealnie pasuje:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki ! W sumie pierwsze nie jest moja zasługą ;)

      Usuń
  7. :-) i kogoż to Penelopo tak wypatrujesz na tych zdjęciach śląc tęskne spojrzenia ku bezkresnym wodom? :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Penelopa nikogo nie wyglada już ... Wszyscy za kim mogła by tęsknić powędrowali w
      Ten bezkres razem z nią ;))
      Upaja sie raczej błękitem i przestrzeniom, i wiatrem który lubi czuć we włosach !!!

      Usuń
    2. Zaiste cieszy mnie Twa rodzinna sielanka;cieszę się;że masz przy Sobie tych wszystkich którzy Ci są bliscy;ale w bezkresie wód;w bezmiarze wzburzonych fal można różne dziwy dostrzec-nowe nadzieje,nowe drogi;ukryte cele...Otchłań morze ( i nie tylko morza) skrywa wiele tajemnic...Tylko Ci co ich wypatrują odnajdą je....:-).

      Usuń
    3. ;) i ta wersja podoba mi sie bardziej !

      Usuń
  8. Wielbię takie miejsca!!!

    Gliniany wyrób PIĘKNY - wiesz, że ja wszelkie własnoręczne gadżety cenię najmocniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ...
      Jako ze zachodni Capo da Roca wiele lat temu tez "zaliczyłam " to pozostaje mi marzyć teraz o Nordkapf ... Zreszta marzę o nim od wielu wielu lat !
      I dzięki za uznanie :) rękodzieła ;)

      Usuń
  9. Pięknie Aniu, i jeszcze raz pięknie...pozdrawiam Ciebie i dziewczynki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Po komentarzu Mariusza to ja ze swoim wypadne blado:P
    Penelopo zdolna bestio korale stworzylas piekne;-)
    Lubie biale spodnie wiec podoba mi sie.
    Krajobraz cudowny.
    Pozdrawiam cieplo, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Mariusz jest złotousty ;)
      A komplement kiedy szczery cieszy nawet bez metafory ! Pozdrawiam Cie serdecznie Elu !

      Usuń
  11. Krajobraz przepiękny!!! Juz doczekać sie nie moge kolejnego posta gdzie sie wybierasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie byłam ! W
      Magicznej Bretanii !!! To staroceltycka cześć Francji i jeden z najbardziej urozmaiconych kawałków wybrzeża !

      Usuń
  12. Uwielbiam wyroby własne wszelakiego rodzaju!! Być na końcu świata nawet tylko/aż francuzkiego musi być mega przeżyciem!:) Pięknie tam. Cudownie wyglądasz z tym wielkim błękitem w tle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pięknie. Teraz trzeba mi na północ ;))

      Usuń
  13. o jejciu...jak pięknie!!! aż dech zapiera!!!
    a to co Ci dynda na szyi bardzo mi się podoba:)))
    w końcu powoli powracam do blogowych zaległości!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak nadrabiaj zaległości hahaha nadrabiaj ...
      Choć tak szczerze mówiąc jest to trudne ;))

      Usuń
  14. Przepiękny ten koniec świata! ;)
    I Ty wyglądasz idealnie, kolorystyka jaką uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) ja tez lubię brązy i kolory niekolorowe !
      I mam nadzieje udać sie na jeszcze nie jeden koniec :))

      Usuń
  15. ale niesamowity krajobraz!!!
    ❤ pozdrawiam:*
    Do 19 sierpnia u mnie na blogu do zgarnięcia sukienka EVY MINGE

    OdpowiedzUsuń
  16. widoczki piękne :) tyle jest cudownych miejsc na świecie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calkowicie sie z Tobą zgadzam !!! Życia branie żeby wszystko zobaczyć !

      Usuń
  17. Aniu napisałaś, że będziesz w Krakowie 22, 23 sierpień, to nie weekend więc nie wiem czy będę się mogła urwac. Odezwę się bliżej tego terminu czy dam radę...

    OdpowiedzUsuń
  18. To tak już jest , ze wpadam na dosłownie chwilę ;) latem szkoda czasu na siedzenie choćby w najpiękniejszych mieście :))

    OdpowiedzUsuń
  19. very nice place! it looks so nice there!!! I love castles!

    OdpowiedzUsuń
  20. hej:) jestem cały czas w blogosferze ale tylko od strony podglądacza, no i nawet nie zostawiam śladów po sobie :P

    Może wrócę do blogowania ale nie w takiej formie jak wcześniej.

    U mnie się sporo zmieniło ale mam nadzieję, że październik wszystko uporządkuje i zacznie się układać po mojej myśli.

    Twoje zdjęcia, relacje są super, czytam, oglądam ;)

    Pozdrawiam baaaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu to trzymam kciuki za wszystkie plany i marzenia !!!! I odzywaj sie
      Częściej !!!

      Usuń
  21. wspaniale miejsce i twoje rekodzielo pieknym dzielem jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce magiczne i dziękuje Agnieszko !

      Usuń