czwartek, 12 września 2013

Anna i Anna #13



Anna i Anna, tak bez tego cyklu blog ten by nie istniał, najprawdopodobniej ....

więc po raz kolejny zapraszam was do przeglądu potworów z mojej szafy :))

dziś sportowa sukienka, ważny ciuch w garderobie matki małych dzieci...częstość wizyt na placach zabaw właściwie regulowana jest wyłącznie pogodą ;)

Jeans staje się znów bardzo trendy, w wesji total denim ...hmmm..... w moim wydaniu wygląda to tak:



lub tak


tak, to zdjęcie z moją mamą

czego się czepiam w tej sukience ?!

w upał -za gorąco, kiedy chłodniej krótki rękawek i mini -za zimno
stąd pomysły na ...o zgrozo....legginsy

i brak wytaliowania powoduje nieco workowaty wygląd.....
ale jak widać ...nie raz i nie dwa 

co myślicie o tej sukience???
ma wylądować w koszu ???
ja mam ambiwalentne odczucia.....jak zawsze ....
może po przeróbkach.....ale szycie poczwórnie złożonego jeansu to wyczyn


i sukienka, którą często nosiłam tego lata. 
Sportowa w kroju, z miękkiej bawełny więc super przyjemna w noszeniu....






ubrałam zestaw bransoletek, choć to nie był trafiony wybór, sportowy zegarek myślę,że pasował by lepiej.
a buty :) skórzane sportowe....nie załapały się na zdjęcie :)


obie wyciągnięte z szafy , ta fotka z tej samej imprezy


co myślicie?! niewątpliwie ta druga wygrywa jeżeli chodzi o komfort noszenia.
Ważne kryterium. Jeżeli więc macie sugestie co do obu...napiszcie :)
krytykę znoszę dzielnie :))

i pozdrawiam serdecznie moją kochaną mamę :))

58 komentarzy:

  1. Mnie podobają się obydwie, w równym stopniu i to bardzo! Zostaw dźinsową w spokoju i nie przerabiaj, a jak Cię denerwuje, to schowaj głęboko, bo być może kiedyś do niej zatęsknisz. Zimą pod nią podkoszul z długim rękawem, a na nią grubaśne swetrzysko lub jakaś narzutka, i nie zmarzniesz. :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ,że to jest myśl ... Znaczy pod luźny swetr wypróbowałam ... Ale myślę że taki grubasny byłby lepszy ....
      Pokombinuję i pokaże .... W swoim czasie :))

      Usuń
  2. Jeansową sukienkę zostaw ale nie nosiłabym do nich legginsów, chyba , że założysz dłuższe botki lub kozaki. Bawełniana sukienka bardzo mi się podoba, śliczny kolorek i krój. Jedyny minus to taki, że trochę podkreśla brzuszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wam dziewczyny coś nowego powoli się rodzi w mojej głowie ....
      Ten jedyny minus raczej spory jest ;))
      Hahaha
      Jak to mówi Hardcorowy Koksu ... "k... Bez diety się brzucha nie zrobi ";)
      Do nastęPnego lata kaloryfer się zrobi ;))

      Usuń
  3. Bardzo fajna ta czekoladowa sukienka ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem fason jeansowej jest dla Ciebie korzystniejszy. Nie nosilabym jednak do niej legginsow. Może zamiast nich lepsze byłyby rajstopy na chlodniejsze dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I proszę jaka dyplomatka ;))
      Hahaha
      leginsy były totalną porażką ;) wiem ....
      Na pierwszym zdjęciu są rajstopy , tyle że czarne a to nie tędy droga ;)

      Usuń
  5. moje skromne zdanie jest takie jak powyzej,jeansowa nos calkiem spoko, a jak jej teraz nie lubisz odluz do nastepnego lata, a ta druga napewno dobrze sie nosi, a mnie taki brzuszek by nie przeszkadzal, przeciez nie chcesz robic kariery modelki o nienagannym ciele jestes kobieta matka nie musisz juz miec super figury tym bardziej w rzeczywistosci jestes bardzo zgrabna i masz ladna sylwetke, nos!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje sie rekami i nogami:)

      Usuń
    2. Dzięki wam może i w tę jeansową tchnę drugie życie ;)
      No jak to nie muszę mieć super figury ???!!! Muszę ! Ale myślę ,że jeszcze z dwa maratony to i nie będzie problemu ;))

      Usuń
  6. Ta sportowa, brązowa sukienka podoba mi się. Ma kieszonki, które bardzo lubię i fajny fason. Myślę, że dobrze by wyglądała z wysokimi kozakami i rozpinanym, dłuższym swetrem.
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz kochana .... Rewelacyjna myśl !!! Dziś właśnie kupiłam Kozaki :) a za długim , brązowym swetrem rozglądam się wszędzie !!!!! Bo mi i inny pomysł na niego urodził się już latem .... Ale póki co producenci odzieży na to nie wpadli ;))

      Usuń
  7. Punkt pierwszy-wybieram brązową.
    Punkt drugi-dlaczego? Bo wyglądasz w niej niesamowicie kobieco i doskonale Ci w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat brązów jesienią u mnie nie zabraknie ;))

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się brązowa,jeansowa też nie jest zła ale może ja zrobiłabym coś z rękawami,tzn obcięła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz ... To jest akurat dobra myśl :))

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się ta brązowa (czekoladowa) kieca! góre ma taka przeze mnie ulubiona, a dół obcisły, seksowny! Fajna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) jest dodatku wygodna w noszeniu , co odkryłam w tym roku :))

      Usuń
  10. druga podoba mi się znacznie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aneczko!
    Takie sukienki sa wygodne i praktyczne, ale dosc trudne.. Ten opuszczony stan zawsze nieco deformuje sylwetke, przesuwa proporcje, uwydatnia brzuszek;) Sama mam chyba ze trzy takie kiecki i rzadko nosze... Zwykle zakladam na nie wlasnie jakis gruby sweter. W zasadzie obydwie Twoje sa ok, ale chyba bardziej podoba i sie ta brazowa. Ma ciekawy dekolt i jest bardziej kobieca.:) Do dzinsowej na jesien - wysokie kozaki to dobry pomysl.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) jesteście dziewczyny kopalnià pomysłów :)
      Dlatego warto pokazywać Wam i takie nie dokońca dopieszczone Stylizacje :))
      Zamiast rozpaczać ,że nie mam w co się ubrać ... Można po małych zmianach wykorzystać zawartość własnej szafy :))

      Usuń
  12. Pomysł obcięcia rękawów w jeansowej wydaje się być naprawdę atrakcyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , też bardzo mi się spodobał !!!!

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko , Upsss ...
      Pomyślałam ,że chyba nietaktem bedzie opublikowanie Twojego maila ;)
      Napisze szczegóły !!!! Mailem :))

      Usuń
  14. JESTES WSPANIAŁA
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej:)
    Aniu jeans jest nieśmiertelny, więc zatrzymaj tę kieckę i miksuj dalej:) Znajdziesz złoty środek:)
    A moja faworytka to ta brązowa, jest super, fason i kolor!
    Buziaki ciepłe- Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm ... Chyba tak , tchnę w nią nowe życie ;)
      Brązową lubię , nic jej wiecej nie potrzeba :))
      Pozdrawiam !!!!

      Usuń
  16. jeans górą zawsze !:)

    obserwuje:*

    zapraszam do siebie na rewanż:D

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :))
      Biegnę oglądać ;))

      Usuń
  17. Ta druga jest bardzo ładna ale ja mam sentyment do jeansu:))))w moich czasach:))))takie rzeczy były obiektem westchnień i marzeniem:)))kocha jeans:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A też kocham jeans .... Stad znalazła się w mojej szafie ta sukienka . Ale cały czas szukam rozwiązań- elegancko , kobieco i jednocześnie wygodnie !

      Usuń
  18. nice outfits!
    http://donttrytoignoreme.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  19. W tej drugiej wyglądasz o 1000% lepiej! :)
    Obserwujemy?

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No 100% już wystarczy ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  20. Jeansowa ładna i noś ale bez leginsów, druga jest świetna i super w niej wyglądasz....pozdrawiam Aniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha tak wiem , legginsy były niewypałem ... Dlatego czasem dobrze zobaczyć się na zdjęciach ;))
      Pozdrawiam Basiu !

      Usuń
  21. Powiem Ci, ze w tej brązowej wygladasz naprawdę zacnie! :D super podkresla Twoje ksztalty:) pozdrow goraco swoja mame! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pozdrowienia :)) Mamie przekażę ;)
      O podkreśleniu kształtów była tutaj mała dyskusja :)) czy aby nie za bardzo ;)) ale masz racje , jakiś specjalnych kompleków nie mam ;))

      Usuń
  22. Ja w tej brązowej wolałabym, żeby pasek był wyżej i bez kieszeni.
    Uwielbiam takie sukienki, ten brąz jest bardzo twarzowy, choć nie zawsze potrafi być. A ta woda przy dekolcie jest bardzo ładna.
    Bardzo fajnie i kobieco w niej wyglądasz.
    Przy jeansowej też pasek wyżej, w talii ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahaha Olu , gdyby brązowa sukienka nie miała kieszeni , tudzież wyżej pasek ;) byłaby mimo iż z dzianiny bardziej elegancka :)) i pewnie te 4-5 lat temu nie trafiła do mojej szafy ;))
    Niestety aż tak ich przerobić się nie da :))
    Poza tym ... Pasek w talii , No cóż ... Chyba z paskami jest tak ,że w talii nie każdemu pasują. Ja tak nie lubię , mam wrażenie że jestem wtedy dysproporcjonalna. Krótki tułów .... Duży , długi tyłek ;))
    Ale oczywiscie dziękuje ze szczerość :) przy kolejnych zakupach wskazówki są jak najbardziej pożądane !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ty masz świetny tyłek!! Aniu! I sorry, że o nim piszę, ale to co kobiece jest najpiękniejsze!
      Dlatego lubie podkreślać paskiem talię;)

      Usuń
  24. Ja szczerze bym jeans wyrzuciła albo przepołowiła i podszyła na bluzkę i spódniczkę. Innej rady nie mam. A sukienka z dzianiny jest piękna, niczego jej nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz w tym,że jedną jeansowa kamizelkę mam i w sumie rzadko chodzę ... Ale .... Dzięki .... Właśnie w przebłysku coś mi się urodziło :))

      Usuń
    2. No to dobrze, że się coś rodzi :) Ale to przecież miałoby rękawy i mogłoby być bluzką jeansową do Twoich białych spodni np!

      Usuń
    3. ;) mój pomysł chyba lepszy ... Choć czasochłonny ... I wymaga wszycia rękawów ;)) ...... Hmmmmmm........

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Bywało sporo lepszych , ale dzięki !!!

      Usuń
  26. przyznaję, że wolę Cię w tej brązowej! ładnie podkreśla talię i biodra:)))

    OdpowiedzUsuń