poniedziałek, 30 września 2013

Eksperyment medyczny



Z koszulą jeansową trochę już w tym roku eksperymentowałam :)
Z różnymi efektami  Tu do zobaczenia
Ale z bielą ten granat komponował mi się najlepiej. Pomyślałam więc, że alternatywą Do TEJ stylizacji mogłaby być biała spódnica. Całe lato szukałam ..prostej, ołówkowej. Ostatecznie znalazłam taką jesienią w sklepie......medycznym :))
Jest z porządnego, grubego materiału, nie prześwituje, dobrze odszyta , ma szlufki i miejsce na dość szeroki pasek....i gdybym kupiła ją np w C&A to pewnie nie miałabym takich obiekcji.......a mam .....
Więc zestaw dość ekstrawagancki ;))













Co myślicie ?! Gdybyście nie znali pochodzenia domyślilibyście się ,że to odzież służbowa ?!! Czy nadaje się na miasto ??!!


ps . Tak ,biegam jeszcze w sandałach i z gołymi nogami :)) oby jak najdłużej :))




Wystąpili
Spódnica - CEZAL
Koszula -Promod
Sandały- Salamander
Torebka- Mano
Zegarek ICE

44 komentarze:

  1. Aniu! Spodniczka wogole nie wyglada na "sluzbowa", ale na bardzo elegancka. Jej klasyczny kroj pieknie prezentuje sie z casualowa koszula! Swietnie, wyglada tak zawiazana! Wygladasz super. A u mnie niestety zimno i sandalki juz dawno poszly w "odstawke"..:(
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu za tak pochlebną opinie :))
      Na ulicy jakoś tez ludzie nie wskazywali na mnie palcem ;)) ze oszalałam ;))

      Usuń
  2. tak samo uwazam spodniczka jest fajowa, normalna spodniczka, ktora sie fajnie prezentuje do koszuli. udany zestaw, u nas tez tak swieci sloneczko i mowie ze mamy polska zlota jesien w Bonn buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ... Całe lato takiej zwykłej prostej szukałam .... ;))
      Oby to słoneczko jak najdłużej nam świeciło !!!

      Usuń
  3. bardzo ciekawa stylizacja:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) i rownież pozdrawiam

      Usuń
  4. Nie no; Ty powinnaś zmienić nazwę bloga na Panna Anna z Pudełeczka ;-);ale co do stylizacji-dorzuciłabyś do tego czerwoną bandankę coby było w stylu westernowym i będzie tip top ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu z Pudełeczka ??!!

      Nie miało być westernowo :((

      Usuń
    2. Bo zawsze wyglądasz jak z pudełeczka ;-);a co do "nie bycia westernowo"-no to załóż jakąś jedwabną-bo brakuje mi czegoś do tej koszuli;a pierwotnie bandanka wydawała się najlepszym pomysłem.:-)

      Usuń
  5. Bardzo dobra całość! Że ja nie wpadłam na to, aby białą spódnicę namierzyć w sklepie dla personelu medycznego !!! Genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!
    A gdzie tak ciepło?? :(
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo ... W Luksemburgu ... Zazwyczaj deszczowym :)
      Lato stulecia :))

      Usuń
  7. pewnie, że się nadaje! ja jako była służba zdrowia zezwalam Ci w niej biegać:D
    i powiem Ci że fajowy zestaw wymodziłaś! torebka FANTASTYCZNA! nie wiem czy już ją pokazywałaś, jeśli tak, to nie wiem czemu nie wpadła mi w oko...może na tle tego zestawu wygląda tak genialnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ! Za pozwolenie :) hahaha teraz to czuję się już upoważniona ... Hahaha
      Torebka miała premierę z czerwoną sukienką :) ale
      Rozumiem ... Tam na coś innego patrzyłaś ;))
      Fakt . Nowa i od razu ulubiona :)) do wszystkiego jesienią pasuje :))

      Usuń
    2. pewnie na tle tej czerwieni nie rzuciła mi się tak w oczy;))
      też tak mam, że nowe rzeczy do wszystkiego mi nagle pasują:D

      Usuń
  8. Też tak myślę, że się nadaje, nie widać, że to ze sklepu medycznego wiec, nie ma problemu Aniu. Świetny zestaw.
    Zazdroszczę Ci ciepełka, ja to chyba jutro w ciepłe buty wskoczę i na cebulkę, bo noce i ranki bardzo zimne, brr!!! Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ranki i wieczory chłodne ... Ale w dzień jesienne upały ;)
      Takie jak lubię -22-23 st :))

      Usuń
  9. Spodnica wyglada " nie sluzbowo" tylko bardzo elegancko. Z koszula jeansowa wyglada ciekawie.
    Zazdroszcze, ze mozesz biegac jeszcze w sandalach z golymi nogami, u mnie dzisiaj rano bylo 0 stopni na termometrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ranki coraz chłodniejsze ... 9st ;) ale
      Prognozy pogody i tak u nas bardziej łaskawe , to korzystam ....
      Może być chlodniej , wskoczę w kozaczki ... Byle słonko nas nie opuszczało !!!
      Pozdrawiam !

      Usuń
  10. Ale z Ciebie jest zaradna kobietka!!!:) Podziwiam Cię w tym zestawie bo spódniczka ma długość idealną, nóżki smukłe no i zestaw kolorystyczny też jeden z moich ukochanych!! Pięknie!! A spódniczka na miasto jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) :)))))

      Bez szaleństw , ale ... Zgrabnie wyszło ;))

      Usuń
  11. koszula jest totalnie wspaniała, super współgra ze spódnicą!
    Masz do tego cudowną kobiecą figurę:*:*:*:*: ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*i dziekuje za tak liczne komentarze na blogu:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olu za komplementy :)
      Twojego bloga ... Lubię ... Przybliża mi modę i inspiruje :))

      Usuń
  12. Ale wspaniale wyglądasz, cudowna stylizacja !! Jestem zachwycona :)

    Pozdrawiam i z miłą chęcią obserwuję :*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Z medycznego? Acha. Nic mnie już nie zdziwi :D Jest idealna, nie za obcisła (nie cierpę opinających się na udach kiescek!), zgrabna, świetna! Zazdroszczę nabytku, bo ja długo marzyłam o takiej białej i się poddałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz bo do CeZaLa nie zajrzałaś ;)
      Mówiłam ze konsekwentna jestem ;) to znalazłam . Z jeszcze tego lata :))

      Usuń
  14. Ta spódnica idealnie na Tobie leży! Zachwyca mnie, na prawdę! Do tego kolorystyka tego zestawu taka jaką uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu!
      Kolorystykę tez bardzo lubię !!!

      Usuń
  15. W życiu bym nie powiedziała, że spódnica pochodzi ze sklepy medycznego. Brawo Aniu za pomysłowość. Super wyszedł Ci zestaw i zgrabnie w nim wyglądasz. Zazdroszczę ciepełka, weekend był jeszcze dosyć ciepły, ale dzisiaj jest już chłodno. Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu :))
      Pomysłowość :) niech tak bedzie :))

      Usuń
  16. To świetny pomysł kupić taka spódnicę w sklepie medycznym. Nie wpadłam na to a takiej właśnie poszukuję. Bardzo twarzowy zestaw.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) Krysiu !
      Mnie tez sporo czasu zajęły poszukiwania ... Takiej ... Właśnie :))

      Usuń
  17. W zyciu bym nie wpadła na to, że spódnica z " medyka" :-) Mi podoba sie tez ta jeansowa koszula, Kapitalnie to wygląda, supeł ekstra:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz ... A mnie świadomość pochodzenia Gniecie ;) No może już trochę mniej ;))
      Dzięki za komentarz :) miało być bardziej casualowo :))

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziekuje !!!
      I miło mi ,ze dołàczyłaś do obserwatorów !!!

      Usuń
  19. Jestem pod dużym wrażeniem pięknie połaczyłaś te kolory baaaardzo mi sie podoba ten look :) i zazdroszcze gołych stóp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co cieszę sie kazdym ciepłym i słonecznym dniem ... I popołudniami wyleguje na leżaku :))
      Dzięki Marzenko ze wpadłaś !

      Usuń
  20. ładna koszula, poluję właśnie na taką ciemną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) o widzisz ,a ja trochę kręcę nosem bo nie wiem z czym nosić ;))

      Usuń
  21. bardzo elegancko,stylowa. Pasuję to do ciebie :)
    pozdrawiam,Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje bardzo ... Takie słowa lubię czytać ... I słyszeć :))

      Usuń