środa, 25 września 2013

Lubię...


Lubię te chwile kiedy wracam z pracy do domu i mam godzinkę zanim pójdę odebrać moje księżniczki ze szkoły...
Lubię tę godzinę .....
Czasem zamiast rzucić się w wir codziennych spraw- pranie,prasowanie,gotowanie,
sprzątanie.....biorę luz
i siadam z kubkiem herbaty na schodach dobrze Wam znanego balkonu
i grzeję się w promieniach jesiennego słońca....
Jest Cicho, Spokojnie ,czuć Rytm Życia .....
Lubię ......To moje miejsce na świecie...to mój czas......







i  Lubię kiedy na koniec września jest tak ciepło i słonecznie
24 września- 24 stopnie w cieniu .......
Chłody i deszcze muszą jeszcze poczekać
Jeszcze nie teraz ....





wystąpili
Sukienka Reserved
Szpilki- Vendetta
Torba- Bocage

67 komentarzy:

  1. Piekna sukienka, slicznie Ci w bieli... Trzecia fotka - ulubiona:))
    Zazdroszcze Ci tej godzinki, ja w ciagu dnia nigdy nie jestem sam na sam ze soba.. Ale poki co, tak jak i Ty, mam jeszcze ...slonce!
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu :))
      Sentymantalnie ogladałam ostatnio fotki sprzed 10 lat....i też latam było sporo bieli ....chyba mi z nią po drodze :))
      Dlatego tę godzinę celebruję.....
      Łapię luz i promienie słońca.....

      Jeszcze troche i też Matylda pójdzie się uniezależniać od mamy ;)) i uspołeczniać z dzieciakami :))
      Trochę żal ,ale i duma spora :))
      Buziaki !!!

      Usuń
  2. Aniu, Aniu, wyglądasz przeuroczo!!! Także ślicznie Ci w bieli. Zdjęcia rewelacyjne - brawo także dla fotografa. A mój osobisty - ciągle przeziębiony. Oj, jak chciałabym 24 stopnie!!! Jeszcze w cieniu... Ja jestem zdecydowanie ciepłolubna. U mnie za oknem niestety siąpi deszcz i 11 stopni... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawa przyjmuje więc podwójnie :) za Stylizacje i zdjęcia ... Robię sama ;))

      Usuń
  3. i bardzo dobrze robisz!!! gotowanie, prasowanie...nie są najważniejsze w życiu..warto wygospodarować taką chwilę dla siebie:))
    w tej sukience wyglądasz jak księżniczka czekająca na księcia! tak mi się bajkowo skojarzyło:D śliczna jest!
    ale nie denerwuj mnie tymi 24-ma stopniami!!! u mnie właśnie leje i jest 8 !!!;))) idę w kaloszach na zakupy!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) księżniczka z kulawą nogà ;) hahaha
      No czeka na księcia ... A
      On Ciągle w pracy ;))

      Usuń
    2. no widzisz, to trafiłam:)))

      Usuń
  4. zazdroszczę takiej pogody, a do tego zazdroszczę możliwościu by usiąść na chwilę z kubkiem kawy łapiąc promienie słońca! Cudowna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba warto ! Trzeba !!! Sobie wygospodarować taka chwile tylko dla
      Siebie ....

      Usuń
  5. śliczna sukieneczka <3 pozazdrościć tylko pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , dziękuje ... Pogodą sama jestem zaskoczona ... :))

      Usuń
  6. idealna biała sukienka!!!♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. To Ci dobrze, bo u nas siąpi z nieba... Jaką energią emanujesz, kiedy się uśmiechasz. A o sukience ani słowa? Nic a nic? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) sukienka - prezent :)) od ... Cioci :)) urodzinowy ... Choć ja sylwestrowa .. Ale tak czesto sie widujemy ;))

      Usuń
  8. Cudownie wyglądasz w bieli. Sukienka jest przeurocza. Uważam, że taka godzina sam na sam ze sobą jest bardzo ważna i każdy powinien mieć na to szansę by nie zwariować! Zdjęcia cudownie ciepłe i jeszcze wakacyjne! U mnie 7 C i leje, uruchomiłam moje kalosze i z utęsknieniem spoglądam na resztki surfini kąpiących się w strugach deszczu:( Mój balkon już nie jest gościnnym, przytulnym azylem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie liczyłam że jeszcze tak wakacyjnie będzie ;) ale jest i z tego należy sie tylko cieszyć :))
      I mam tylko nadzieje ze pogoda , nawet nie temperatura , utrzyma sie jak najdłużej :))

      Usuń
  9. Alez cudnie wygladasz i przepiekne fotki! Tak ci ladnie w bieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) to dobry kolor do lekkiej opalenizny ;))

      Usuń
  10. Zazdroszczę takiej pogody :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja chcę takiego ciepełka a tu za oknami deszcze i zimno...
    Masz rację, taki odpoczynek należy się każdemu, godzina tylko dla Ciebie.
    Świetna sukienka Aniu, pięknie wyglądasz....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. koniecznie Aniu trzeba zawsze znalezsc czas dla siebie, pobyc z soba, oderwac sie chociaz na chwile od ziemi, jak ja to mowie, bardzo pieknie wygladasz i stworzylas na zjeciach ta atmosfere, udalo sie jestem pod wrazeniem takim ze zapomnialam napisac ze jest Ci cudownie w bieli :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z TObą i bardzo mi z tego powodu miło , ze sie podoba :))

      Usuń
  14. To PIĘKNY moment i mogą to docenić tylko inne zalatane matki. A fotki oddaja klimat tej chwili, brawo! Piękna Twoja biała sukienka! Widzę ją (jeju, czy ja ciągle musze mieć jakieś widzenia?!) w totalnie jesiennym, ba! zimowym wydaniu (wiesz: swetrzysko, buciko, czapisko). :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sivko :) strzał 100%
      Taką miała mieć premierę ;)) ale nagle lato wróciło :))
      Ty to mnoe znasz :)))

      I fakt , te chwile są bezcenne ... Jak żyje sie w permamentnym chaosie matczyno- domowym :))

      Usuń
  15. Hej:)
    Anulka wyglądasz cudownie! I jak pięknie pozujesz, na moim ulubionym balkonie!
    Sukienka jest cudowna, look jest mega romantyczny!
    Ja też uwielbiam chwile sam na sam:))
    Buziaki- anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu , z balkonem przesadzasz ;)) ale ... Ja jestem w gruncie rzeczy nieśmiała i ... Tak modowo , na mieście .... ;))

      Usuń
  16. Świetnie wyglądasz! A zdjęcia bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli udało mi sie choć minimalnie oddac urok chwili .... To ... Coraz lepszy ze mnie fotograf .... Albo modelka ;)

      Usuń
    2. Moim zdaniem i jedno, i drugie! :)

      PS. Niechcący usunęłam Twój ostatni komentarz...

      Usuń
    3. :))
      PS zdąża sie ... Zwłaszcza w epoce dotykowych ekranów i małych ikonek :))

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Aniu wyglądasz po prostu świetnie. Z posta na post rozkwitasz :-)

      Usuń
    2. :)) nie wiesz jak takie opinie z Twoich "ust" cieszą :))

      Usuń
  18. Z tą pogodą u nas tak dobrze nie ma:))))fajne miejsce na odpoczynek:))))ślicznie wyglądasz w tej sukience:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Reniu , pogoda super a i prognozy pogody dobre ... Będziemy cieszyć sie jeszcze słonkiem

      Usuń
  19. Super i tak na luzie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. :)) dzięki i rownież pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, letnie w klimacie, zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo przecież za oknami nadal mamy lato :))
      A w każdym razie słońce i temperatury tak sugerują :))

      Usuń
  22. White is one of my favourite color and the dress is Fantastic!
    Ciao from Italy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My also , I love white !!!
      Thx for your visit :)) all the best !

      Usuń
  23. Delikatnie zamyślona i troszkę kokieteryjna, taka ostatnio jesteś:-)
    Sukienka swietna, rozkwitasz Aniu,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Lubie Jesien :) zalapałam juz odpowiednio dužo energii slonecznej do rozkwitu ... Przed zimowà hibernacjà ... Hahah
      Pozdrawiam Elusiu serdecznie !!!!!

      Usuń
  24. Zazdroszczę Ci ten pogody, u mnie jest paskudnie zimno ;(
    Pięknie wyglądasz Aniu w tej bieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po cichutku źyczè sobie tej pogody jeszcze przez tydzien .... Nastepny weekend .... Oj .... Choć ta pagoda czesto do Was odchodzi .... :))

      Usuń
  25. Opis "lubienia" fajny jednakże mi do tego nie wystarcza mój dom. Im ciężej i bardziej kręto w życiu (jak ostatnio) skręca mnie do Serca Gór...Do przeżywania tego co Ty czujesz u siebie w domu;czekając na Córeczki; do tego rozkosznego "Lubię"..
    Jednakże ja potrzebuję poczuć Jego Rytm;potrzebuję zespolenia z Górami;ze wszystkimi stworzeniami które je zamieszkują...Siedzę nad Nim;chłonę jego piękno;wsłuchuję się w rytm jego tętnic...zespalam się z Jego rytmem;aż staję się sam Jego częścią..Puls gór staje się moim pulsem;jednoczę się z Nim;przechodzę na stronę tych którzy umiłowali ten rytm i podążam za jego wezwaniem;staję się częścią Serca;Szlaku;staję się Nimi...A Serce ciągle bije;żywo pulsuje dając znać kolejnym...Kto choć raz się z nim zespoli..nigdy nie zazna spokoju;aż ponownie w Nie zajrzy;a rytm jego bicia niesie się na wiele setek kilometrów;uderza do głowy; nakazując podążenie do niego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah Mariusz a mówimy o weekendzie , urlopie czy godzince w ciagu dnia ??!!!
      Kiedyś napisze o mojej największej życiowej pasji :))

      Usuń
    2. W pobliżu Serca czas nie ma znaczenia Aniu. Tam stajesz się jednością z Nim i nie ma znaczenia ile czasu tam spędzisz-każda minuta pobytu tam są jak lata;każda godzina jest jak wieczność..Tam jest po prostu mistycyzm..

      Usuń
  26. Zazdroszczę, zazdroszczę zazdroszczę!!! Nie pamiętam kiedy miałam taką chwilkę, usiąść i napawać się spokojem..... Cudnie wyglądasz!! Sukienka rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Z takiego luksusu korzystam od niedawna ;) ale po wakacjach wróciły chwile samotne :))
    Oj jak dobrze :)))
    Dziękuje :))

    OdpowiedzUsuń
  28. To drugie zdjecie jest obrazem tego co napisalas :). Ja tez tak lubie, taka chwile dla siebie. Nic nie robic specjalnego, siedziec sobie na wrzesniowym sloneczku i wdychac zycie cieszyc sie nim :). Aniu tak peknie wygladasz w tej bialej cudnej sukience. Zwiewnie, kobieco, przecudnie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i chce sie tylko powiedzieć " Chwilo trwaj boś piękna" L.Staff

      Dziękuje Aniu !!!

      Usuń
  29. Tak pobieżnie przeleciałam posty, ktore mam do nadrobienia u ciebie i powiem ci, że jestem zachwycona twoim blogowaniem, twój blog, który tętni życiem, rozkręca się z dnia nadzień, pieknieje, dojrzewa! Kurczę super! i super sceneria, ta chwila kiedy aktywna kobieta zatrzymuje się na chwilę w pędzie życia. Ta Jej chwila... Piękna sukienka Aniu i twoje zamyślenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko ! Bardzo miło mi sie czytało takie ciepłe słowa ... Bardzo motywujące i budujące .... Nawet nie wiedziałam ,że blogowanie tak wciąga ;) i że w sumie tyle będę miała do przekazania ;))

      Usuń