poniedziałek, 23 września 2013

Mama wraca do pracy


 Dziewczynki poszły do szkoły ,a mama wraca do pracy.
.


Sukienka z tego Postu - Anna i Anna #10   wzbudziła w was najwięcej entuzjazmu , jednak z czernią jest ..... za wyjściowa ...na co dzień.

Ok, można w szafie trzymać mocno wyjściowe kreacje, ale tak naprawdę kiedy w nich chodzić ?!
W tej może wyszłabym w grudniu, może za rok ,a może za 2 lata....
ale może wtedy będzie za duża
 za mała
za czerwona..
może .....
może ją ucodziennić ??!!!
Z czerwienią pięknie harmonizuje karmel, ciepły brąz...... I choć pierwotnie liczyłam, że we wrześniu będę jeszcze śmigać w sandałach .....ale ok, kozaczki są super :))




 

Dziewczynki  poszły do szkoły ,a mama wraca do pracy ...jeszcze tylko płaszcz ....i
na wszelki wypadek




I poczułam się jak milion dolarów ;))
Hahahahaa choć raz ;)))



76 komentarzy:

  1. O! Jest suuuper! Do tego kolor włosów pasuje do koloru kozaków idealnie! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah zauważyłam na zdjęciach to samo ())

      Usuń
  2. Pięknie!
    Bardzo mi się podoba, jak sprawiłaś, że sukienka nadaje się na co dzień. Chętnie zgapię:), jak tylko będę się znów mieściła w swoją czerwoną kieckę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka dzięki kieszeniom ma krój trochę taki codzienny :)) ale czerń dodaje szlachetnosci .... Ja swoją jak nie zwężę to długo już nie ponoszę :))
      Ewuś to czekam na Twoją wersje ... Za kilka miesiecy ;))

      Usuń
  3. Tak Aniu, świetnie ją ucodzienniłaś, torebka i kozaki idealnie poasują. Uwielbiam rzeczy wielofunkcyjne, na wiele okazji a dodatki czynią cuda...pozdrawiam Ciebie i dziewczynki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ... Chyba poza okazjami specjalnymi jak np własny ślub ;) nie warto inwestować w ciuchy jednorazowe ;)
      Dziekuje za pozdrowienia :))

      Usuń
  4. No i to prawda, wygladasz jak milion dolarow. Cudownie wygladsz w czerwonej sukience i ten karmel...trafiony.

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHAHA Czerwone sukienki górą! Twoja super. Masz super figurkę:) Ja też uważam, że szkoda mieć typowo wyjściowych rzeczy. Oczywiście są lepsze i te zwykłe, ale jak np we środę mam ochotę na elegancką sukienkę do sklepu, to czemu nie?
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ... W tym tygodniu czerwone sukienki rządzą ... Swoją drogą ciekawe na ilu jeszcze blogach ;)) nawet u Kasi Tusk ... Co pokazuje ile ona może mieć oblicz :))

      Usuń
  6. To fajna zabawa jak się ma podobny pomysł w tym samym czasie, prawda?

    Ten odcień czerwieni swietnie się komponuje z miedzianym brązem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) właśnie dlatego Twojà stylizacja wczoraj wzbudziła mój szeroki uśmiech ;))

      Usuń
  7. Aniu i naprawdę wyglądasz jak milion dolarów. Co tu mówić czerwień jest kobieca i sexy. I naprawdę nie uwierzysz, ale jak dzisiaj przeglądałam moją szafę i niestety niektóre letnie ciuszki powędrowały do pudeł, to przygotowałam na juto czerwoną sukienkę do pracy i jeszcze tylko muszę zgrać się z moim osobistym fotografem, żeby mi zrobił fotki. Bo jeszcze w czerwieni, jakoś tak wyszło, nie pokazałam się jeszcze na poście a to też mój ulubiony kolor. Bardzo mi się Aniu w czerwieni podobasz, dodatki - rewelacja. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ uwierzę :))
      Hahaha urodzaj na blogach w czerwone sukienki ;))
      I fakt w czerwieni cie nie widziałam jeszcze ... Kojarzysz mi się z żółtym , i to połàczonym z turkusem ..... Ale chętnie zobaczę w innej odsłonie...

      Usuń
  8. Sukienka fajna;ale ja wolałbym Cię widzieć w szpilkach niż kozaczkach-byłoby dużżżo ffajniej ;-); a jak podkreśliłyby Twoje nogi.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ale ze mnie jesienna dziewczyna ;)
      Choć z ogladaniem moich nóg nie będziesz musiał czekać aż do wiosny ;)

      Usuń
  9. elegancko i z klasą :) Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabraklo mi slow.. musze pomyslec... WOW!!!!!! Wygladasz nie tylko jak milion, ale jak pare solidnych milionow dolcow!!!! Nie mam pytan.
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak .... ??????!!!!!

      Dziękuje bardzo Aniu !

      Usuń
    2. Az tak:) Napewno ogladnelabym sie za Toba na ulicy i pstryknela fotke;))))

      Usuń
  11. Ja już dawno przestałam dzielić ciuchy na te codzienne i od święta. Wszystko zależy od "oprawy" czyli dodatków jakie zakładamy do np. sukienki.
    Pięknie wyglądasz jak milion..euro :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle komplementów .... Aż nie wiem co powiedzieć ....
      :)))) dziękuje !!!

      Usuń
  12. fajna sukienka, masz racje z tymi wyjsciami, wiekszosc rzeczy potrzebujemy wlasnie na codzien, a Twoje wlosy sa rowniez pieknym dodatkiem w kolorze dodatkow:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i w końcu okazało sie jaki mam kolor wlosów ;)
      W zależności od oprawy zmieniają kolor ....

      Usuń
  13. znakomicie Ci wyszło to ucodziennienie tej sukienki!!!:))) bardzo mnie się podoba ona w towarzystwie brązów...wyszło tak jesiennie, ciepło...no i do twarzy Ci Aniu w czerwieni:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienna ze mnie dziewczyna to i w takich tonacjach mi dobrze :))
      Mnie tez efekt sie podoba :))
      Ojj czekałam tylko żeby sie ochłodziło ....

      Usuń
    2. teraz będziemy czekać aż się ociepli;)

      Usuń
    3. Już sie ociepliło ;) dziś do pracy poszłam w letniej sukience i gołych nogach .... Jutro Sandały Ubieram ;) 24st w cieniu ;)) wczoraj było ....

      Usuń
  14. Ale cieplutko tam u Ciebie!
    Świetnie ją ucodzienniłaś, wyglądasz elegancko ale nie - oficjalnie:)
    Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O coraz ciepłej ;))
      Efekt osiągnięty ! I co najważniejsze bardzo mi sie podoba :)) dzięki !

      Usuń
  15. Tak, mogę i ja powiedzieć, że wyglądasz jak milion dolarów. I wcześniej też wyglądałaś http://pannaanna-mmanna.blogspot.com/2013/05/anna-i-anna-10.html. Czerwień Ci służy, inwestuj w nią jak najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej ale cudnie!!! Ucodzienniłaś tą oficjalną sukienkę:) I jak ja kocham takie karmelkowe kozaczki, najlepsze buty na taką pogodę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ślicznosci Ty moje !!!
      Ja tez uwielbiam jesienne Stylizacje z kozaczkami ....oj byle słonko dłużej świeciło :))

      Usuń
  17. Taką sukieneczką można nosić na prawdę na różne sposoby. Pewnie założyłabym do niej czarną ramoneską, żeby dodać jej nieco drapieżności, by nie była czerwoną, oficjalną sukienką :) Połączenie z brązami też jest fajnym wyjściem :) Polecam do czerwieni także granaty, świetnie kontrastują ze sobą :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) czy możesz sie prosze dopisać do obserwatorów i wpadać częściej ???!!!
      Bardzo lubię konstruktywne opinie i .... Sugestie :)) są bezcenne :))

      Granatowa marynarka to nawet zamiast płaszcza do tego zestawu byłaby ok , ale znów zrobiłby sie bardziej oficjalnie ;))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ooooo komplement od faceta :)) dzięki wielkie :))

      Usuń
  19. Mama wraca do pracy z klasą:)))wyglądasz świetnie:)))nie myślałam o łączeniu tych kolorów i jestem miło zaskoczona:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesujące , nieprawdaż ??!!
      Znam jest z blogów :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Genialnie wyglądasz w czerwieni.
    Ja zwykle do czerwonej sukienki dobieram czarne dodatki (buty, torebkę), ale widzę, że karmelowy też fajnie się z czewienia komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny to klasyk ... Ale wtedy jest inny charakter stroju :))
      Dziękuje Magdo , oj dawno cie nie było ....

      Usuń
    2. Ucodziennilas te elegancka sukienke jak ja robie ze swoimi! Dokladnie tak jak to prezentujesz na zdjeciu, a widzac brazowe (kamelowe) kozaczki, az mi serce mocniej zabilo! Uwielbiam przelamywac kolorem, tak troche nietypowo, np jak u ciebie. czerwien kojarzy sie z czarnymi butami, a ty- chlast! potraktowalas ja cieplym bezem (brazem) i efekt niesamowity! Milej pracy! :)

      Usuń
    3. Dzięki wielkie Agnieszko za tak przychylne przyjęcie :))

      Usuń
  21. nawet nie wiem od czego zacząć..
    Sukienka jest piękna, pięknie na Tobie leży! I nie raz pisałam, że uwielbiam Cię w czerwieni - to Twój kolor!
    Do tego piękne buty, sama chętnie bym je widziała u siebie. Połączenie ich wysokości z długością sukienki jest genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu , zgadzam sie z każdym Twoim zdaniem. Sukienka jest piekna , ten odcień czerwieni mi służy ;) a kozaczki są rewelacyjne i tak , to także Twojà kolorystyka :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kozaki do gołych nóg!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są gołe !!!!
      W cienkich rajstopach :))

      Usuń
  24. cudownie, czerwień to najlepszy z kolorów jesieni!!!
    rewelacyjnie:*
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka,czerwień to jest to;)))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Taak to ta sukienka ! Wtedy po raz pierwszy dodałam komentarz na Twoim blogu :D Taka stylizacja na co dzień bardzo mi się podoba. Nie zawsze musi być oficjalnie! Wyglądasz szałowo!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu .... Skoro zapamiętałaś sukienkę ., to dobra nasza ;)) musiała zrobić wrażenie :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  27. Czerwona sukienka!!!!! Jest super!!!!
    Bardzo fajne to połączenie z kozaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplementy z ust ikony stylu :)) fiu fiu ...Ogromnie mi miło :))

      Usuń
  28. bardzo fajne buty ;)
    Zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba zaobserwuj na pewno zrobię to samo ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Slicznie wygladasz i co tu wiecej mowic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze ;) powiedziałaś :))
      Dziękuje !!!!

      Usuń
  30. Rzeczywiście bardzo fajne połączenie kolorów. Bardzo Ci do twarzy w tym zestawie.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie dzielę swoich ubrań na "wyjściowe " i " codzienne " . Zawsze staram się aby każda część mojej garderoby , była na tyle uniwersalna , aby mogła służyć mi zawsze i wszędzie . Tobie wyszło to bardzo dobrze , efekt końcowy jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Paulinko ... Dziękuje dziękuje dziękuje :))

      Usuń
  32. Mam prawie identyczną sukienkę, tylko z kieszeniami na biodrach! I kozaki podobne. No to już wiem co z czym zestawić, dziękuję za podpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka Ma kieszenie na biodrach !!! Takie przeciąganie do tylu zakończone guziczkiem .... Bardziej widać to w poście Anna i Anna 10 :)

      Usuń
  33. Bardzo mi się podoba jak potraktowałaś tą sukienkę i ją ucodzienniłaś tymi kozaczkami i torebką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem ... Mnie tez sie podoba efekt :))

      Usuń