czwartek, 5 września 2013

Pocztówka z...Amsterdamu




Jestem. Czasem drogi do Polski wiodą przez ....Amsterdam. Pamiętacie długi weekend sierpniowy ??!! właśnie z niego pochodzą zdjęcia. Pogoda holenderska, raz słońce i upał, raz chmury i chłód, zakrapiane deszczem....przelotnym. Więc i "stroje "wielofunkcyjne...
Ale Holandię i tak lubimy :) za niepowtarzalny klimat luzu i dynamikę, której w eleganckim i statecznym Luksemburgu czasem brakuje....fajne są więc takie wypady.
Śledziki lubię....piwa może mniej....










niechronologicznie z dnia drugiego
bluzka psychodeliczna Promod
spodnie Takko
Torba  5th Avenue





 dzień pierwszy po mojemu

spodnie C&A
t-shirt Lola&Liza
torba ta sama

i jak macie jeszcze  ochotę na zdjęcia to Amsterdam w moim obiektywie wygląda tak






i dla wytrwałych mały bonus .
zawsze to zdjęcie wywołuje mój uśmiech, wam również??


57 komentarzy:

  1. Aniu, stesknilam sie za Toba, dobrze, ze juz jestes. Pieknie wygladasz, pomimo, ze dziewczynki robia Tobie duza konkurencje haha przyzwyczajaj sie. Piekne zdjecia buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem , jestem :)
      Wypoczęta i pełna pomysłów :))
      I nigdzie sie już nie wybieram .... Na dłużej ;))
      Oj dziewczynki są bezkonkurencyjne ;)
      Pozdrawiam Elu :))

      Usuń
  2. Aneczko! Nareszcie jestes...:)
    Juz na dobre wrocilas z wojazy? Widze, ze podroz sie udala, bo fotki piekne, a Ty i Dziewczynki - usmiechniete!
    Zestaw drugi klasycznie i po Twojemu w bialych portkach i to zawsze lubie, ale bluzeczka "psychodeliczna" tez strasznie mi sie podoba!!!
    A miasto wyglada pieknie, zdjecia super, a szczegolnie...ostatnie;))
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wróciłam :) po 2 tygodniach poza cywilizacją ;)) i tygodniu podróżowania :))
      Tak ostatnie zdjęcie mnie rozczula najbardziej :))

      Usuń
  3. Cuuuudnie, fajnie ze sie pokazalas:) ale urlop i wypoczynek najwazniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amsterdam! Szczerze zazdroszczę! Przypominaja mi się wypady z młodości tam :D :D
    Beżowe portki i ta kolorowa bluzka - cuuudnie! Fason bluzki mi się bardzo podoba!
    Brakowało Cię tu, w tym blogowym światku :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Sivko :))
      Ja tez pierwszy raz w Amsterdamie byłam w czasach studenckich , stopem ;))
      No czasem zaglàdałam ;))

      Usuń
  5. Nie byłam niestety ale mogę sobie obejrzeć Twoimi oczyma:DD Zdjęcia super! Najbardziej podobasz mi się Twoja pierwsza stylizacja, bluzka jest cudna. Te kolory i wzory po prostu coś pięknego. Super Wyglądasz :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) a zapraszam na wirtualną wycieczkę ;) wobec czego :))
      Psychodeliczna bluzka mnie też urzekła :))

      Usuń
  6. Świetny ten pierwszy zestaw, zwłaszcza kolorowy top (od razu pomyślałam, że to Promod). I żółta torba tez super!

    Fajnie, ze już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Promod a jakże ;)) żółta torbę uwielbiam , i o dziwo do wielu wielu rzeczy mi pasuje ;))
      Jestem :))

      Usuń
  7. Witaj. W pierwszym zestawie wyglądasz uroczo, kolory i wzory bluzki rewelacyjne. Torbę porywam, nie mam jeszcze dużej, żółtej. Zdjęcia z Amsterdamu wzbudziły jeszcze bardziej mój apetyt na odwiedziny w tym mieście. Ostatnie zdjęcie - uśmiech i minka Twojego Twojego dziecka bezcenne. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje Basiu !
    Amsterdam wart jest odwiedzenia i podelektowania się atmosferą :)) żółty to twoj kolor , więc pewnie taka torba bezrobotna u Ciebie by nie była ;))
    I tak Olejuszka na ostatniej fotce cudna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. oj brakowalo mi Ciebie, dobrze ze jestes...
    wwszedzie wygladasz interesujaco, ostatnie zdjecie rowniez wywolalo moj usmiech, a ja Holandie rowniez bardzo lubie, bywamy np w Den Haag czesto, :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się wywołać uśmiech :))
      Tak , Ty rownież nie masz daleko ;) ja lubię jeszcze wypady na Texel :))

      Usuń
  10. Podoba mi się bluzka z pierszego zestawu i to bardzo.Wzór i kolory na niej sa fantastyczne. Ostatnie zdjęcie jest ekstra :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) zgadzam sie ! I to w obu przypadkach :))

      Usuń
  11. :-).Koleżanka Obibok wróciła :-). No w końcu...Ale za tą bluzkę to warto było czekać;tylko mam nadzieję;że na kolejny post nie będzie trzeba znowu czekać pół roku ;-)))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam obibok .... Fotki przywiozłam ;)
      Aczkolwiek większość czasu spędziłam na czytaniu , spacerach po lesie i bieganiu ... To zaraz obibok :))
      Pozdrawiam !!! Zaglądaj , bedzie coś specjalnie dedykowanego dla Ciebie ;))

      Usuń
    2. A co to za romansowanie na oczach swiata,chyba bede musiala powiadomic kogo trzeba;-)
      A co do szczerych komentarzy to odpisalam Tobie na moim blogu:-*

      Usuń
  12. w pierwszej bluzce wygladasz bardzo kobieco jak barwny motyl, druga, bardziej sportowa utrzymana w mojej ukochanej bazowej kolorystyce. swietnie jest tak zahaczyc gdzies po drodze:) z tego co wnioskuje wybierasz sie na maraton do Bxl! :) ja raczej jesli juz to w roli obserwatora, ale jesli wystartujesz to juz teraz goraco ci dopinguje:) dziewczynki-swietne modelki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Agnieszko :) motyl o wadze słonia ;))
      Tak , już za 30 dni :)) maraton !!! Przyjdz pokibicować!

      Usuń
  13. wygladasz super!!! wspaniałe radosne zdjecia
    cudownie:*
    pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i pierwszy zestaw:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wróciłaś nareszcie!!!:):) Stęskniłam się!! Top masz przecudny -egzotyczny i psychodeliczny:);) Przyznam szczerze że chętnie bym pojechała do Amsterdamu:) Zawsze byłam bardzo ciekawa tego miasta. No i pozdrów żabcię w okularach przeciwsłonecznych. Jest przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm myśle ,że Amsterdam jest bardzo w twoim stylu :) młody , oryginalny , dynamiczny . Wszystkie cechy za które lubię twoj blog :))

      Usuń
  16. tęskniłam za kolejną "pocztówką" od Ciebie, byłam bardzo ciekawa gdzie mnie zabierzesz i co pokażesz :)
    Bluzeczka z pierwszego zestawu jest obłędna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W te lato to już chyba repertuar pocztówek wyczerpałam ;)
      Ale jeszcze jesienią. Bardziej lokalnie ... Kto wie , kto wie ....
      Dziękuje Basiu ! Tak , jest obłędna ...

      Usuń
  17. Bardzo lubię Twoje pocztówki:)))bluzka z pierwszych zdjęć śliczna:)))dziewczynki są urocze:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę sie Reniu ze Ci sie podoba :))

      Usuń
  18. Oczywiscie jak zawsze piękne zdjęcia! bluzeczka kolorowa bardzo mi sie podoba do twarzy Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Dziękuje :)) jak coś dąży do pomarańczowego to mi pasuje ;)) do Twarzy
      Ten typ tak ma ;))

      Usuń
  19. Sorry, ale zdjęcie nr 7 powala z nóg! Wymowa kąta rozwartego jednoznaczna?! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRÓBOWAŁAM W ZAWOALOWANY SPOSÓB ZWRÓCIĆ TWOJĄ UWAGĘ NA UJĘCIE Z PODNIESIONĄ RĘKĄ. PRZYJRZYJ SIĘ UWAŻNIE, A ZOBACZYSZ TO, CO JA WIDZĘ:)

      Usuń
    2. Hahah w teście Rorschacha też każdy widzi to ;) co widzi ;)) co chce zobaczyć ;))
      Ale tak ;) hahahah

      Usuń
    3. hahaha- twoja replika jest zadziwiająca- jak prawdziwa ŻYLETKA!!!!! Proponuję używać jej często, ale wybór należy do Ciebie;)

      Usuń
  20. Witam:))
    Aneczko, cieszę się, że znów Cie widzę i to na jakich cudownych zdjęciach!!! Amsterdam jest MEGA! Byłam tam tylko raz i byłam pod ogromnym wrażeniem!:)) Bluzeczka z pierwszego zestawu jest urocza:)
    Pozdrawiam ciepło- Anna

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, co za samokrytyka: nie o wadze slonia, ale piekny wyrazisty motyl:) Juz tak mysle o tym maratonie! takie mimochodem mini spotkanko blogerskie:) Planowalismy pojechac z chlopakami na jakies tam pokazy loticze tego dnia, moze sie wylamie i wtedy oni pojada sami, a ja przyjde pokibicowac :) zobaczymy, czy beda moxno nalegac by z nimi jechac. Jak cos to w kontakcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia cudne, pięknie pokazałaś miasto...mnie bardzo podoba się zestaw a kolorową bluzką, super wyglądasz...pozdrawiam Ciebie i dziewczynki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu !
      Pokazać jeszcze jakieś , nie-moje , acz piekne miasto ??!!

      Usuń
  23. Fantastyczne zdjęcia i cudne dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobieto, jak ja Ci zazdroszczę tych wyjazdów! :)) Pięknie wyglądacie - cała trójeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) to naprawdę tylko tak wyglada .. Wyjazdy są bardzo lokalne :))
      Gdybym nadal nieszkała w Krakowie to pewnie pojawiałaby się Słowacja , Czechy , i południowa Polska ;)

      Usuń
  25. Looks like a fabulous vacation. Love the first outfit. The top looks fab! :)
    FASHION PANACHE BLOG
    Google Plus | Bloglovin | Networked Blogs | Facebook | Twitter | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx , it's not only looks , it was fabulous :))

      Usuń
  26. świetnie wyglądasz! świetna z Ciebie mamuśka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwszy zestaw wymiata!!! ta bluzka jest piękna!!! drugi też świetny:))
    no i wycieczka fantastyczna....ślicznie tam jest...pewnie nigdy Amsterdamu nie odwiedzę, to chociaż sobie popatrzę na zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie môw nigdy ;))
      Nigdy to nie wiadomo co nas w życiu czeka i ile przeprowadzek ;) i gdzie ....

      Usuń