czwartek, 3 października 2013

Anna i Anna #14



 A


Nie jestem umysłem ścisłym- za często bujam w obłokach
Nie jestem artystką - zbyt twardo stąpam po ziemi

Ale jestem wystarczająco zdeterminowana by ...dążyć wytrwale do celu
Ten blogowy to praca nad sobą, tak ogólnie....

Więc kolejna porcja


przed ....to coś co zapoczątkowało bloga, zmiany i przyglądanie się sobie...







i po...

zmiana?!
           mały szczegół-
                              lepszy fason spodni,
                                                       inny  kolor,
                                                                           odrobina biżuterii...
                                                                                                                   nic więcej...











Wystąpili
Bluzka Sh
kamizelka made by teściowa
białe spodni H&M
buty _Tamaris
torebka- Mano
Biżu.... kto by pamiętał



58 komentarzy:

  1. Dla mnie oba zestawy super:) Żółta torebka cudowna! Aniu, ślicznie wyglądasz!
    Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu ! Tak , tę żółtą uwielbiam :))

      Usuń
    2. Buziaczki Kochana i miłego weekendu:)
      Też macie ferie w szkołach? U nas dzieciaki przeszło 2 tygodnie w domu...masakra!:)

      Usuń
    3. Nie, moje dopiero 3 tygodnie chodzą , a za 3 tygodnie maja tydzień ferii z okazji wszystkich świętych . Tu tydzień ferii co 6 tygodni ....

      Usuń
  2. Aniu! Spodnie mimo, ze szczegol, "zrobily" spora roznice:) Zreszta wiesz, ze w bialych portkach wygladasz rewelacyjnie. No i podobaja mi sie te rude dodatki. Chociaz nie powiem, zolta torba rowniez przykula moja uwage:)
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dokładnie tak Aniu :))
      Białe portki mimo ,ze ukochane , wraz z deszczami powoli ustąpią innym ... Więc póki co ... Noszę :))
      Choć tej jesieni jakoś częściej w sukienkach chodzę ;)
      Żółtą torebkę uwielbiam ... Pewnie nie raz jeszcze bedzie :))

      Usuń
  3. Aniu, blog niby jest zabawą i odskocznią od codzienności, bo mam wrażenie, że właśnie tak go traktujesz. Jednak wiem z autopsji, że ma też inne znaczenie, a mianowicie pozwala patrzeć na siebie w inny sposób. trochę przez pryzmat innych kobiet i jest mobilizacją do dbania o swój wizerunek. Ja znam Cię wirtualnie już jakiś czas i widzę, że zmieniasz się z każdym postem, nabierasz pewności siebie a to co nosisz jest przemyślane.
    Wygladasz super, kamizelkę przygarnąć mogę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu doskonale to ujęłaś !!! Blog trochę jak lustro .... Pozwala przyglądać sie sobie , mobilizuje , ale jest tez kopalnią pomysłów :))
      Przyglądając sie innym kobietom, szukam inspiracji , wybieram to , co pasuje do mnie , do tego co już w szafie ... i podziwiam ... Styl , ciuchy , oryginalność ....
      Samo w sobie jest to dobrą zabawą :))
      I ogromnie mi miło , jeżeli ktoś jak Ty i parę innych osób wpada w miarę regularnie i dostrzega zmiany , te mniejsze i większe ;))
      Hahahah Moj màż dostrzega ... Choćby w budżecie ;)) bo nigdy dla
      Siebie tylu ciuchów nie kupowałam :) pozdrawiam Cie cieplutko !!!

      Usuń
    2. to wlasnie chcialam napisac , nie tylko spodnie sie zmienily Ty sie zmienilas, inacze stoisz, inaczej patrzysz, jestes bardziej pewna siebie, sa to wszystkie zmiany na korzys tak jak piekny kolor wlosow Buziaczki Aniu

      Usuń
    3. Też tak uważam, Ty się zmieniłaś Aniu, Ty patrzysz na siebie inaczej i jest od razu lepiej, co ja mówię, jest cudnie...blog to zabawa, my się zmieniamy ale nie bardzo to widzimy a jak jest dokumentacja to sprawa jasna, zerkasz na stare wpisy i wszystko już wiesz...i dobrze, że tak jest...pozdrawiam Aniu cieplutko...buzaiki dla dziwczynek...i jeszcze nie napisałam, że super wyglądasz, niby to samo a jednak inaczej....

      Usuń
    4. Dziękuje dziewczyny za trafne spostrzeżenia , ale także za to ,ze czesto tu gościcie!!!

      Usuń
    5. Lepiej bym tego nie ujęła ! w 100% podpisuje się pod słowami Lusi, Izy i Basi :D

      Usuń
    6. :)) jak tyle osób dostrzega zmiany to musi w tym coś być ;)!!
      Dzięki dziewczyny !

      Usuń
  4. Najlepsze są zmiany, które sami dostrzegamy...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) nie .... Ja mysle ,ze tez miłe i motywująca jest , jeżeli poza nami Ktoś to widzi i docenia :))

      Usuń
  5. Dla mnie obydwa zestawy są super. W jednym i drugim moją uwagę bardzo przykuwają torebki.Wolę jednak kolor włosów z drugiego zestawu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ja tez uważam ,ze to dobrze ,ze fazę blondu mam za sobą ;))

      Usuń
  6. A ja tym razem przekornie-Przedmówczynie chwalą zestaw drugi;mi jednakże...bardziej przypadł do gustu pierwszy.a najlepsze? jest to;że nie umiem uzasadnić dlaczego; po prostu po raz kolejny oglądając te zestawy...wolę jednak pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj , wierz mi , zdjecia przeklamują ;) spodnie zdecydowanie deformują sylwetkę ;)

      Usuń
    2. Eeeech Baba ;-); Ty to kurcze w worku pokutnym juranda wyglądałabyś tip-top a narzekasz na swoją sylwetkę...:-).Smerfetka Marudka ;-).

      Usuń
  7. Wiesz co mi się rzuciło w oczy?? Jesteś pewniejsza siebie i promieniejesz!! Strój się prawie nie zmienił za to Ty bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm tak , nie wątpliwe masz racje ... To chyba najwieksza zmiana :))

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz, oba zestawy super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiana wyszła na korzyść:)))wyglądasz ślicznie i tak jak już ktoś napisał wydajesz się pewniejsza siebie:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi oba się podobają, a tak na marginesie wysłałam ci smska, czekam na odpowiedź czy spotkamy sie w niedzielę. Moi chłopcy jada w Ardeny, ja zostaję na maraton, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Diabeł - podobno - tkwi w szczegółach. Jak widać :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obu wersjach podobają mi się torby :) Nie jestem natomiast fanka tego typu kamizelek. Moim zdaniem fason spodni z pierwszej wersji jest dla Ciebie korzystny, ale kolor wybrałabym inny-ciemnogranatowy.

      Usuń
    2. A ja nawet te kamizelkę lubię , choć rzadko chodzę :)
      Co do spodni , nie będę cie przekonywać , ale ... Są posty w których zdecydowanie TEGo fasonu mi odradzacie , więc może to tez kwestia ustawienia sie do zdjec ;)

      Usuń
  12. Kochana wspaniale na jesień!! piekne torebki

    pozdrawiam i życzę miłego weekendu:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuje ! Tak , torebki są super !!!

      Usuń
  13. i większa pewność siebie! rzeczywiście, niby szczegóły, a jaka zmiana! kolor włosów tez korzystniejszy!
    teściowa ma talent! fajowa kamizelka:D

    P.s. nie wiem czemu umknął mi Twój wpis wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) uniknął bo mam jakieś kłopoty techniczne ;)
      W słońcu takie rude , normalnie spokojniejszy kolor maja ;))

      Usuń
  14. No, ta pewność siebie to w zasadzie zawsze się u Ciebie przebijała, odkąd znam Twojego bloga. Dla mnie jesteś osobą, która ma swoje zdanie i nie waha się go użyć. Różnicę widzę w mocniejszych barwach, jakby Twój temperament bardziej się zaognił:D
    Co do czapki, to pisz na mail - podaj mi wymiar głowy, tzn jaki obwód jej masz, a ja Ci podam informację cenową :D Ciao bella :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieć własne zdanie ,a decydować sie go bronić to .... Jeszcze całkiem spory kawał kompleksów i niepewności do pokonania . Ale tak , sporo racji w tym co piszesz ;)
      Maila , skrobnę jutro :))

      Usuń
  15. O tak, czasem mały szczegół potrafi nadać całości nowego życia. W tych białych spodniach wyglądasz cudownie, pięknie na Tobie leżą, więc i cały zestaw nabrał czegoś więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Hahaha
      Tak
      Ja i moje alter ego mamy niezłe torebki ;))

      Usuń
  17. ślicznie wyglądasz!!oba zestawy super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, zmieniasz się na plus!
    Dzisiejszy zestaw jest najlepszy z dotychczasowych, mój ulubiony.
    Ta urocza bluzeczka zestawiona z kamizelką i dodatkami w mocnym kolorze brązu wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jeszcze w tych zmianach sie odnaleść muszę ;) No , mam nadzieje ,ze jeszcze kilka było interesujących :))

      Usuń
    2. Jasne, że było ich więcej, ale ten jest po prostu śliczny ;)

      Usuń
  19. Wow Aniu kwitniesz :) Bardzo fajne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  20. No kwitnę ;) taki ze mnie jesienny kwiatuszek ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja z białymi spodniami naprawdę choć po małej zmianie prezentuje się całkiem inaczej :) Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie wersje bardzo fajne, chociaż zestaw nr 2 trochę bardziej mnie osobiście się podoba:):):) Torebki świetne i pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń