czwartek, 17 października 2013

Contry styl Anna i Anna #15






Styl może nie jest jakimś moim szczególnie ulubionym ..ale koszule w kratkę tak mi się kojarzą.
Kratka ma być hot tej jesieni ,więc skoro tę koszulę popełniłam już w ubiegłym sezonie, czas zacząć w niej chodzić ;))




Na blogu pokazałam ją już w ubiegłym roku, kiedy zastanawiałam się jaki jest w ogóle sens prowadzenia bloga przeze mnie.....w takiej wersji.
 Sami przyznacie spódnica ,czarna, ołówkowa jakoś mało się komponuje z całością......
        ewentualnie można jeszcze do jeansów ......
ale ......póki tyłka nie będzie mrozić pochodziłabym jeszcze w spódniczkach .....
i tak znalazła się w mojej szafie sztruksowa spódniczka....mimo ,obaw co do jej długości.
                       Jejku ......w mini nie chodziłam od epoki kamienia łupanego ;)
 Ale chyba jeszcze mogę ;)) .......






Więc mała zmiana  a wizualny efekt??!!
                                                           .....  i żeby contry stylowi stało się za dość kozaczki ;)




Może być ???!!!!
                                           Sobotni zwyklak ??!!!



wystąpili
koszula- C&A
sweter _Terranova
spódnica Vero Moda
Kozaki Prima Moda
Torebka- 5th Avenue

i mały PSik





 w życiu tyle nie nazbierałam...ba...same prawdziwki i ...po godzinie już tych dużych nawet nie zbierałam ;))
                                                      to się nazywają zbiory :))

70 komentarzy:

  1. ze sztruksową spódniczką i kozaczkami jak najbardziej pasuje:) dla mnie to taki jesienny ubiór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety kozaczki coraz częściej w użyciu ;(
      Ale przynajmniej słonko zagląda :))

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wszystko do siebie pasuje :) kozaczki i koszula rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu - jest świetnie! Wprawdzie ja też za stylem country nie przepadam, ale wszystko fajnie skomponowałaś razem i wyszedł Ci bardzo spójny i twarzowy zestaw :-))) A spódnice - są zdecydowanie dla Ciebie, świetne nogi Kochana!!! :-))) do kozaczków zaś...będę się ślinić ;-PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Beatko , za ciepłe prZyjecie ! Masz dobre oko ;) kozaczki są świetne i REWeLACYJNEJ jakości :))

      Usuń
  4. jak pokażę mężowi Twoje grzyby, to padnie z zazdrości!!! ale okazy!!!
    a nogi wręcz powinnaś pokazywać!!! masz nie dość, że zgrabne, to długie!
    co do zmiany spódnicy do tej bluzki, to zmiana niby niewielka, ale jaki efekt! naprawdę bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah niech zzielenieje z zazdrości :)) Moj teść zzielenieł :))
      :)) nogi , ok , zawsze uważałam ze są ok , tylko tak mi sie w głowę wkręciło , ze z wiekiem już nie wypada ;))
      No właśnie , diabeł tkwi w szczegółach :))
      Pozdrawiam Kochana !!!

      Usuń
  5. My też byliśmy na grzybach, ba! Trzy razy (już mamy dosyć)! W tym zaliczyliśmy pierwsze kanie (spokojnie, blok z toksykologii pozwolił nam na ich zbieranie :D). Prawdziwków też troszkę było, ale przeważnie podgrzybki.

    Mi najbardziej odpowiada wersją nr 3, czym jestem zaskoczona, bo rzadko kiedy spódnica z kozakami pasuje, w moich odczuciach przynajmniej. Przekonałaś mnie, żeby przymrozić tyłek i założyć spódnicę z kozaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ciekawe Kozaki kupiłam w lipcu ;) lekko ażurowe , letnie ... Ale ja latem i tak nie potrafilabym w nich chodzic ;)) za to z dużą przyjemnością jesienią :))
      Ja co ciekawe jakoś tak wrosłam w sukienki , i póki co nie mam ochoty tego zmieniać !

      Usuń
  6. Kiedyś sztruksowa w takim jak ta Twoja kolorze spódnica to był mus dla mnie! Z kozakami wygląda debeściarsko, z koszulą, żółtymi swetrem i torbą też! Wszystko idealnie pod kolor Twoich włosów. Kowbojska Pani Jesień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) trochę to tak , że wiem o czuję ,źe to moje kolory ... Ale tylko tak ?! Byłoby nudno ;))
      Hahaha mnie tez się właśnie tak kowbojko kojarzy , w sam raz na jakiś piknik country ;)) jeszcze kapelusz i voilá !!

      Usuń
  7. O teraz jest świetnie! Ja uwielbiam sztruks, choć ostatnio ciężko kupić cokolwiek z tego materiału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) chętnie kupilabym spodnie ....

      Usuń
  8. Kolorystycznie i stylowo trafiłaś zupełnie w mój gust! Kozaki są najlepsze! W sensie grzyby też, aż znów mam ochotę iść w las.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ! Ja Cię kojarzę właśnie z taką kobiecościś ... Mało epatującą seksualnoscia , ale właśnie taką trochę zawoalowaną , skrytą w naturalnosci :))

      Usuń
  9. przepiękna koszula i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze lubiłam ten styl:)))z tą brązową spódnicą i,kozakami fantastycznie:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha a mnie zdążyło sie kiedy mieszkałam w Andrychowie być na piknikach Contry i zupełnie nie wiedziałam w co i jak sie ubrać ;) teraz samo wyszło :))

      Usuń
  11. Ze sztruksową spódnicą i kozakami-świetnie! Podobają mi się żółte akcenty.

    Kilka lat temu bardzo często nosiłam sztruksowe spódnice, a szczególnie taką podobną do Twojej, ale w kolorze ciemnobrązowym. Koszul w kratę nie nosiłam wcale, aż do zeszłego roku, kiedy kupiłam jedną i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ! Po raz kolejny okazało sie że diabeł tkwi w szczegółach ;))
      Większa staranność w kompletowaniu ubrania poprawia efekt.
      No czekoladowo -brązową chętnie widziałabym w swojej szafie :))

      Usuń
  12. Aniu, zdecydowanie możesz nosić mini :)
    A te prawdziwki to zbierane Polsce czy w Luksemburgu?
    Pzdr. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) w Ardenach - pogranicze Niemiec i Luksemburga :))
      Zahacza o Belgię , ale tam zakaz zbierania ;))

      Usuń
  13. kozaczki super:D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !!!

      Pozdrawiam !!!

      Chętnie zajrzę !!!!

      Usuń
  14. Kratka z musztardą bardzo dobra :) Fajny weekendowy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak się ma takie nogi, to wręcz należy je pokazywać. Mnie również zestaw z kozaczkami - butami, podoba się najbardziej. Niby nie chcesz, a jednak emanujesz kobiecością moja droga, nie da się inaczej przy takich walorach... Grzybki mniam mniam, mąż też już zaopatrzył nas na święta. Pozdrawiam ciepło i póki pogoda Ci sprzyja, wskakuj w mini!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Ten uśmiech to za wszystkie komplementy które napisałaś :))

      Usuń
  16. W życiu bym nie pomyślałam o połączeniu czerwonej kraty i musztardy, a efekt jest zaskakująco ciekawy i chętnie sama go wypróbuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krata jest bardziej taki oranż ... Jak zwykle światło , aparat i ustawienia monitora trochę przeklamują kolor :))
      Ale Cieszę się ,że Ci sie podoba, to rownież Twojà kolorystyka !

      Usuń
  17. Bardzo podoba mi się jak zwiazujesz wysoko włosy. Fajne, kolorystycznie połaczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażynko , moje włosy czeka mała rewolucja ;) ale pssssst

      Usuń
  18. świetna koszula ;) ja nigdy nie dopinam się w biuście i niestety nie mam od dawna żadnej

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha znam ten problem , tez tak miałam. Na szczęście z utratą kg zmniejszył się i tutaj rozmiar ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Z kozakami wyglądasz super, bardzo pozytywna zmiana, nie bardzo lubie kratę ale może pomyślę, taka koszula na weekendowe wyjazdy będzie w sam raz a grzyby...zachwycają...pozdrawiam Aniu, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ja lubię , choć nie w nadmiarze :)) na weekend zwłaszcza w terenie idealna !!!
      A
      Z grzybów wyszło fantastyczne spagetti porcino

      Usuń
  21. Oj jak dla mnie wersja ze sztruksową spódniczką idealna!!! Chyba miałam taką spódniczkę daaawno temu;) Ślicznie wyglądasz:) Oby słonko Tobie świeciło jak najdłużej**

    OdpowiedzUsuń
  22. Fotka z rozwianymi włosami najfajniejsza;ale "się muszę przyczepić" bo do tej stylizacji przydałoby się żebyś trzymała w ręku uzdę mustanga albo innego rasowego rumaka; tudzież jakiś gadżet kobiet prerii..
    ps.kluczyków w łapce od "4 kołowego mustanga nie uznaję ;-)".
    ps2. oczekuję dalszych wariacji z tą czarną spódniczką ;-).

    OdpowiedzUsuń
  23. ad PS 1 Ooo taki atrybut by mnie ucieszł
    ad PS2 już były ;)
    Anna i Anna #1 i Anna i Anna #2 :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Krata i musztarda??? Super połączenie!!! :D Świetny pomysł :)
    PS. Kosz grzybów okazały- gratuluję! :D Ja na grzyby to tylko na spacerek po lesie :P Kompletnie się nie znam :P Zazwyczaj to robiłam za kierowce i ucinałam komara w samochodzie .... hihihi :D

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your style. This look is perfect for autumn
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej! jakie grzybobranko! :) skoro kratka ma byc hitem w tym sezonie to nie pozostaje mi nic innego jak odkopac moje wszystkie koszule, zalegajace gdzies na tylach szafy:) dla mnie absolutnym hiciorem jest twoja torba, no i botki, mniammm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz hahaha jaką trendsetterką byłam , bo w ubr kupiłam poza koszulą , jeszcze trencz w kratę ;))
      Tak jakby krata i paski nie były od zawsze ;))
      Kozaczki i torbę uwielbiam :))

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Jest ciekawie odszyta , to fakt !
      Dzięki !

      Usuń
  28. Obie wygladacie tak pięknie, jak siostry!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za dobre intencje i komplementy ;) ale czasem warto czytać coś pod czym podpisuje się własnym nazwiskiem :))

      Usuń
  29. Z brązową spódniczką i kozakami wyszło genialnie!!!! Boskie połączenie, żółte dodatki były świetnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mały szczegół , mały detal .. A robi różnicę, nieprawdaż ??!!

      Usuń
  30. Świetna stylizacja! No i grzybki :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuje !
    Chętnie wpadnę !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Bardzo podoba mi się ten zestaw :) Wyglądasz w nim świetnie :) Wszystko jest idealnie dobrane :) Jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do zajrzenia na mojego bloga :) Właśnie trwa konkurs, w którym możesz wygrać dowolnie wybraną sukienkę (http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/10/win-stylish-dresses-giveaway.html)

    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ! Sukienki kocham więc chętnie zajrzę !!!choc w konkursach szczęścia nie mam :( Pozdrawiam rownież

      Usuń
  33. Koszula w "tartanowy" wzór to hit sezonu, a w zestawieniu z żółtymi/musztardowymi dodatkami wyszło super. Przepiękny, jesienny zestaw. Skradłabym Twoją torebkę i kozaki. Pozdrawiam
    Kratkowy wzór również u mnie-w wolnej chwili zapraszam:
    http://magdulablack.blogspot.com/2013/10/krata.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupując w ubr rOku nad modą i trendami sie nie zastanawiałam ;) i dla mnie była to po prosto krata ;)) choć w tym roku postawiłabym na biało- granatowa :) z zaproszenia chętnie skorzystam !

      Usuń
  34. Tez chce taka koszule,
    Aniu swietnie wygladasz, spodnice moglabys ciachnac krocej, do odwaznych swiat nalezy.
    Pokazuj wiec nogi, poki cieplo jeszcze
    :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ja raczej z tych krnąbrnych ;))

      Usuń