poniedziałek, 21 października 2013

Krótko, coraz krócej

103 komentarze:

  1. Aniu! Zadne tam legginsy czy kalesony! Nie jest za krotko! Jest pieknie, masz cudne nogi i nos te kiecko-tunike dokladnie tak jak pokazalas:) Nic dodac nic ujac. Pozdrawiam. Anka
    A fotki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie zrobiłaś zbliżania naszyjnika- zaciekawiłaś mnie jego historią:).

    Sukienka świetna, choć ja pewnie nie odważyłabym się jej nosić solo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie naszyjnika dorzuciłam :))
      Hahaha ja też mam problem mentalny z mini ;))

      Usuń
  3. Też chętnie zobaczę naszyjnik w zbliżeniu. :) Co do długości to przy Twoich świetnych nogach jest ok, tylko czy ta sukienka nie będzie się podwijać w trakcie chodzenia do góry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik ?! Bardzo proszę !!!
      Nie przetestowałam jeszcze w terenie , póki co postroiłam się przed lustrem ;)) i Blogiem ... Zobaczymy ;))

      Usuń
  4. A tam krótko - zgrabna jesteś to i dlugość odpowiednia :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wierzę ale kiedyś chodziłam w takich ledwo tyłek zakrywających , a teraz ... Nad kolano mam problem ;))

      Usuń
  5. odważnie, ale masz ładne nogi więc pokazuj:) naszyjnik super:* i nasza jesień też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważnie :) hahah na własny trawnik mogę jeszcze krócej , tylko pytanie czy do miasta też tak wyjdę ;)

      Usuń
  6. A się przejmujesz:) Dobrze wyglądasz i noś ją po prostu
    Piękna jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) hahaha
      Jasne że nie do pracy , ale na spacer do parku ??!!

      Usuń
  7. pięknie wyglądasz:) zakupy internetowe też można zwrócić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Pięknie wyglądam czy mam odsyłać ??!! ;)
      A tak serio to w moim przypadku , rzadko udaje mi się zobaczyć zakup w regulaminowych 10 dniach ;)) zwrotu :))

      Usuń
  8. Krótko-chciałbym Cię zobaczyć w szpilkach do tej sukienki ;-). Koniec i kropka ;-)))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie zobaczysz ;) aż taka Niunia nie jestem ;))
      Szpilki i mini to tak banał ;)

      Usuń
    2. Eeee tam;raczej diabelnie seksowny look :-); a Niunią to byłabyś gdybyś założyła do niej białe słit kozaczki ;-))).

      Usuń
    3. Ot męski punkt widzenia ;))

      Usuń
  9. Jak świetnie zestaw wygląda na zielonym tle! Zdjęcia jesieni są czarujące <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co ciekawe mimo końca października ta zieleń ciągle taka soczysta
      Oj , tak jesień jest czarująca !!!

      Usuń
  10. Ja po mojej prababci to demencję odziedziczę co najwyżej... Kurczę, jak to wartość przedmiotów rośnie po latach. Nie narzekaj na tunikę - bluzkę, bo jest świetna, mimo że możliwe, iż nie tak wyobrażałaś sobie ten zakup. Coś w butelkowej zieleni poszukaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem ,że w tym naszyjniku wiecej sentymentu niż urody , ale co tam ... Czasem rzeczy mają duszę :))

      Usuń
  11. Absolutnie nie przeszkadza ta długość :) nie ma w niej nic perwersyjnego :)
    Do czarnych getrów będzie na pewno spoko :) Białe niekoniecznie :) Ale jest też cała gama innych kolorków :) Tak to bywa z internetowymi szaleństwami.. niech podniesie łapkę ten kto się nie naciął nigdy :))

    OBSERWUJĘ :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dokładnie , co gorsze ceny są tak Kuszące ,że znów mi palec wisi nad ikoną kup ;))
      Pozdrawiam serdecznie i witam !!!!

      Usuń
    2. Noo mi już coraz rzadziej palec wisi na kupowaniem :)) Bo zbyt wiele razy się przejechałam :) Nie ma to jednak jak możliwość przymierzenia ciucha przed zakupem :) Za to buty namiętnie kupuję przez net :) Dzięki za odwiedzinki :***

      Buziaki
      xo xo xo xo xo xo

      Usuń
    3. To prawda , ale z perspektywy mieszkania w nAprade drogim państwie , niektóre ceny są śmiesznie niskie , sukienka za mniej niż 10 euro ??!!! Ta tunika cena 17 pln - to mniej niż 5 euro . Za tyle to dzieciom nie kupię w najtańszym H&Mie . Butów kupuje coraz mniej .. Coraz lepszej jakości , i z moją 1 roMiarową różnicą nigdy na zakup internetowy chyba sie nie zdecyduje :)) pozdrawiam

      Usuń
  12. Jakie leggi? Jakie kalesony ja się pytam? Świetnie Ci w tej długości:) Nogi masz świetne:) A naszyjnik zacny, sama posiadam pamiątkę po babci w postaci kamei mam do niej ogromny sentyment:) Dziękuję za miły komentarz choć miał miejsce mały wypadeczek przy publikowaniu w telefonie przycisnęło mi się usuń zamiast opublikuj i fruuuu...:(
    PS. A co do za piękne widoki? Ta alejka taka magiczna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamea chciałabym mieć ! Ale taką z historią właśnie !
      Fruuuu No zdążą się ;))
      A widoki zaczynają się 200 metrów od mojego domu ;)

      Usuń
  13. Hahah chciałabym zobaczyć Cię w kalesonach :)
    I długość i kolor i krój ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah aż taką ekshibicjonistką nie jestem ;))
      No tak Marzenko , Ty Biegasz w mini i masz nogi do samego nieba , to nie wiesz ,jakie to kompleksy można mieć w głowie ;))

      Usuń
  14. Tunika jeśli nie będzie podciągać się do góry to jest super przy Twoich nóżkach:))a jeśli bedzie z tym problem to może jakieś legginsy we wzory?teraz jest takich mnóstwo i jest w czym wybrać:)
    Ja mam jedną taka co sie podciąga i niestety nadaje się tylko do rajstop,bez nich podjeżdża ciągle do góry;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz , z nieba mi spadłaś :)) leggi w wzorki to jest myśl !!! Niezależnie od podciągania , wraz z chłodami jeszcze zima po nogach ciągać będzie ;))

      Usuń
    2. Tak, leginsy we wzory, o tym samym pomyślałam. Kozaki te same co masz na nogach, do wzorzystych, ale spokojnych kolorem leginsów, będą idealnie pasować ;) A może zamiast naszyjnika, apaszka ? :)

      Usuń
    3. Naszyjnik gościł tymczasowo , tego typu biżu nie jest zbyt popularne tutaj , ale
      Wkrótce ferie jesienne , może u Pl coś
      Mi się uda ciekawego dostrzec :))

      Usuń
    4. :-).Widzę po zdaniu Oli;że nie tylko ja Ciebie namawiam Cię na apaszki ;-);może w końcu ulegniesz naszej koalicji ;-).

      Usuń
    5. Hahaha chyba jesienią bardziej szale i kominy ,nie bandanki i apaszki

      Usuń
  15. Dlugosc idealna dla Ciebie i zadnych zwrotow mi tu prosze nie robic:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrobię ;) ale zawsze mogę gdzieś głęboko w szafę upchać ;))

      Usuń
  16. Długość ok. Krój też. Sprawdź tylko, czy materiał nie jest zbyt przezroczysty - tzn. w pomieszczeniach będzie ok, ale w słońcu może się okazać, że będzie widać więcej niż byś sobie życzyła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest piękna - ja zakładałabym do niej kryjące rajtki, wtedy mogłabyś ją nosić bez skrępowania.Zazdroszczę Ci bardzo kozaków - są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupujàc myślałam o pomarańcOwych , ale sama nie nie wiem czy aż na taką
      Ekstrawagancję mnie stać ;) haha

      Usuń
  18. Nie za krótko! :) świetna sukienka! Legginsów bym nie zakładała, ale grube rajstopy już tak.
    Tez z reguły nie robię spontanicznych zakupów. Chyba, ze w second handach. Wtedy włącza się mój instynkt łowcy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok pomyślę o ratjtach ;))
      Ja niestety w SH nie umię kupować , chyba że to krakowskie były takie beznadziejnie - kiepska jakość , i jeszcze ten charakterystyczny zapaszek konserwanatami .....
      Teraz odwiedzam tutejsze ( to bardziej jak kiermasze odzieży używanej ) organizowane 2 razy w
      Roku z ubraniami dla
      Dzieci ,

      Usuń
  19. Alez Ty posluszna jestes;-)
    W poprzednim poscie kazalam Ci skrocic spodnice , widze nowy post... zagladam.....jest krocej. Ania, uwielbiam posluszne kobiety:p
    A powaznie, to nietoperz swietny, spokojnie mozesz nosic do rajstop
    Jest hot i jest swietnie.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kto by pomyślał :)
      Hahahah
      No jest hot , tyle ,że sama nie wiem czy i ja taka hot ;))

      Usuń
  20. ten naszyjnik to prawdziwa perełka! Piękny i do tego z taką historią! super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wyszło szydlo z worka ;) że jestem sentymentalna

      Usuń
  21. Ładne to, to. Pasuje Ci, dobrze w tym wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  22. super kochana ;)
    piękny zestawik :D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/burgrund-and-gold-autumn-romwe.html nowy post:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu nóżki masz jak marzenie, to możesz sobie na taką bluzko - tunikę - sukienkę pozwolić. Noś moja droga i ciesz się, że możesz sobie pozwolić na mini. A z innej beczki: ja mam po mojej prababci wprawdzie nie naszyjnik, ale bardzo oryginalny kieliszek - podstawkę do jajka. Uwielbiam przedmioty z duszą. A i kupiłam już czarne rajty kryjące... Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem takie rzeczy mają największą wartość .... Sentymentalną :))
      Basiu , to koniecznie się jeszcze pokaż w tym pantero~wężu po zmianach !!! Kiecka jest obłędna !!!

      Usuń
  24. Ah pamiętam jak miałam kiedyś "faze" na nietoperze:P co druga bluzka taka była:D
    Co do zestawu.Po pierwsze...Twoja bluzka/tunika ma b.ładny kolor. Piękny brąz idealnie komponuje się z Twoimi włosami. Po drugie masz zgrabniutkie nóżki, więc nie masz co się czaić, tylko noś, noś, noś!:) Nie każdy może sobie pozwolić na tego typu wdzianka:)
    Spójrz tylko na 1 zdjęcie.. sam sex:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Co za piękna, kolorowa jesień prezentuje się na zdjęciach, oby taka utrzymała się jak najdłużej :) A tunika/nietoperz bardzo fajnie się prezentuje, a z długością wcale nie przegiełaś, wygląda to bardzo przyzwoicie z płaskimi kozaczkami, inaczej gdybyś zestawiła je z wysokimi szpilami, to rzeczwywiście bardziej wulgarnie by to wyglądało :P Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak Ty myślę w sprawie szpilek !!! Bardzo chętnie zajrzę !

      Usuń
  26. Aniu ja osobiscie bardzo lubie taka dlugosc. Uwazam, ze wygladasz swietnie i chetnie czesciej cie zobacze z odslonietymi kolankami. Figure masz swietna wiec korzystaj, bo wszystko i we wszystkim jest ci bardzo ladnie. To moj drugi wpis, bo widze, ze ten piewszy gdzies przepadl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja najczęściej chodziłam w spodniach ;) teraz sie to zmieniło ,więc eksperymentuje z krojami i długosciami :))

      Usuń
  27. ślicznie w kolorach jesieni!!
    cudo
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że jest ok tak jak pokazałaś. Ale (uwaga uwaga) mam wizję: zielone (butelkowy odcień) rurki do tego, sznurowane botki na klocku(zielone???) , kapelusz farmera i jakaś zamotka na szyję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak ,że mi się szybko te Twoje wizje też wizualizują ;))
      Zwłaszcza kapelusz ;)) hahaha

      Usuń
  29. Fajnie wyglądasz:) Piękne zdjęcia jesień:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , jesien zawsze zachwyca kolorami :))

      Usuń
  30. Wszystko jest na swoim miejscu!
    Wyglądasz super;)

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwujemy ?
    Jak tak to zacznij ; ) Odwdzięczę się tym samym : )
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak nie to nawet do ciebie więcej nie zajrzę ;))
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  32. Świetnie wyglądasz, taka długość Ci pasuje, podoba mi się naszyjnik...pozdrawiam Aniu...

    OdpowiedzUsuń
  33. mam podobny sweter tylko szary! noszę go do legginsów, ale wizja Sivki bardzo jest ciekawa...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat Ty moglabyś nosić tylko do rajtek ;) bo jesteś i niższa i zgrabniejsza :)) i pokaż tego szarego nietoperza w locie ....
      Pozdrawiam Kochana !!!

      Usuń
    2. hahaha, szary w locie wyglądałby nieżle..a ja w nim..hhihi;))
      a do rajtek, to mogłam nosić 10 lat temu...teraz bezpieczniej czuję się w legginsach;)
      Ty do rajtek możesz nosić...jesteś wyższa i zgrabniejsza:D

      Usuń
  34. Bardzo dziękuję za komplementy. Wszystko co jest pokazane na moim drugim blogu jest dostępne tzn. moge wykonać na zamówienie. Co do cen to swoje prace sprzedaję w b. niskich cenach dosłownie po kosztach produkcji. Co do zamotków to ceny szacują się ok. 25 zł plus koszt przesyłki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplementy były w pełni zasłużone !!!

      Usuń
  35. Masz bardzo ładne nogi więc możesz krótko a nawet krócej:)))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nogi to nie wszystko ;) jest jeszcze metryka ;)

      Usuń
  36. i like this look. great boots. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  37. Z pewnością nie jest za krótko. Wyglądasz bardzo zgrabnie i sexi :-) Taka pamiątka bezcenna...

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne zdjęcia!

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. piekna kolorystyka:) rewelacyjne zdjęcia :)
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajnie wygląda tunika z długimi kozakami:)

    OdpowiedzUsuń
  41. O! Czekolada! co za zbieznosc tematow postow:) Nie musze wiec chyba dodawac, ze podoba mi sie szalenie! :) a zdjecie alei z przeswitujacym sloncem- zjawiskowe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam:)
    Aneczko, cudowna i w roli sukienki i tuniki! Ja uwielbiam takie długości:)) Ślicznie zestawiłaś, bardzo kobieco! No i kolorystyka- klasse!!!
    Buziaki- Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu ! No długość jak dla mnie baaaardzo odważna ;)

      Usuń
  43. A mnie się taka długość podoba :) masz zgrabne nogi to je pokazuj !!! Anno :) Sukienka + naszyjnik = świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam zgrabne ;) ale od razu pokazywać ;)

      Usuń
  44. Bardzo fajnie wyglądasz. Masz super figurę, możesz spokojnie nosić takie sukienki. Naszyjnik jest przepiękny. Cudowne zdjęcia jesieni udało Ci się uchwycić.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje asoni, jesień niezmiennie mnie zachwyca

      Usuń
  45. nogi! świetnie wyglądasz ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. you look absolutely gorgeous and those are some pretty areas you are at!

    OdpowiedzUsuń