piątek, 11 października 2013

Pocztówka z ...Brukseli






Tym razem nasz wyjazd do Brukseli nie był turystyczny. Nie mieliśmy czasu na zwiedzanie czy kawę na Grande Place .....szkoda. To wyjątkowo piękny Rynek ;)
Ale starczyło nam czasu na spacer w Parc du Cinquenataire i zrobienie kilku fotek zanim deszcz nas pogonił......






Na szczęście ,pogonił nas nie daleko ;)) do Muzeum.......






No ,takie wystawy mnie kręcą .. Jest dla mnie w samolotach jakaś niesamowita magia.....





Wystąpili
Kurtka Vero Moda
Sukienka - Promod
Buty Prima Moda
Torebka - Mano
Komin - prezent od teściowej
zegarek Ice


PS. fotki zrobione dzien przed Maratonem.... po ...mam....ale ze zmeczeniem jakos mi nie do twarzy ;)

PSS. tu....no coz ....konkurencja wzrasa w sile



66 komentarzy:

  1. piekne zdjecia, zazdroszcze!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) nie ma czego zazdrościć :)
      I oczywiscie ze zajrzę :))

      Usuń
  2. Witam:))
    Aniu, ale superowy zestaw! Cudowne połączenie, bo raz suknia jest delikatna i subtelna, dwa rozładowana mega ślicznymi kozaczkami i jeansem! Dla mnie super!
    A i zdjęcia są cool! Dziewczyny są urocze!
    Buziaki ciepłe- Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ,masz racje ! Mnie sie te zestawienie wyjątkowo podoba :))

      Usuń
  3. Być w takim miejscu choć na chwilę jest dobrze :-)
    rzeczywiście konkurencja dla mamy się szykuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ... Tak ... Konkurencja jak sie patrzy ..... I wyjątkowo cieszy :))

      Usuń
  4. Wspaniałe zdjęcia! Cudowne stylizacje :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , zgadzam sie Stylizacje córeczek śliczne ;))

      Usuń
  5. coreczek tez sa sliczne, ale Twoja wyrafinowana, bo pieknie przelamalas delikatnosc koronki dzinsem i kozaczkami, ja uwielbiam takie zestawy.Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Ja sie bardzo dobrze czułam w takim zestawieniu :))
      A o to chyba tez chodzi ;)

      Usuń
  6. Powiem krótko-co bym nie pisał to i tak bez sensu bo głównym urokiem tej stylizacji są Twoje warkoczyki i basta ;-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warkoczyk ;) liczba pojedyncza ;)
      Hahaha dzisiaj przeczytałam w gazecie ,ze niedbaly wątkach jest hot ;) Lucy Liu wystąpiła w takim na czerwonym dywanie :))

      Usuń
  7. No, to mi się podoba :) :) Konkurencją masz, fakt - dziewczyny są kapitalne! Zdaje się, że mają zupełnie różne osobowości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bystrym obserwatorem :)) rzeczywiście tak jest :)) Alicja jest spokojniejsza i poważniejsza ,,Super inteligentna i rozważana . Aleksandra to wesoły rozrabiaka ;)) ale ma tyle uroku .... Pasuje m najbardziej do niej francuskie określenie mignon :))

      Usuń
  8. Cuuuudnie wygladasz, a fotki sa przepiekne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. po pierwsze - świetny zestaw!!! bardzo Ci do twarzy w tej sukience i kurteczce, a ten szal-apaszka(?)....pięknie podkreśla Twoją urodę :-)) A brązowe dodatki (supeeeer kozaczki - skręca mnie z zazdrości :-P ). Po drugie - uwielbiam patrzeć na Was Trzy :-))) A po trzecie - zazdraszczam biegania, bo ja niestety mam przerwę (przyplątało się przeziębienie...) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wełniany komin ;)) i tak lubię bardzo pomarańczowy ;)
      Więc dziękuje bardzo !!!
      Kontuzja , rwa kulszowa i gorączka zwalnia z treningu ;))

      Usuń
  10. Anno, z posta na post jesteś śliczniejsza :-))))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej .... Zarumieniałam się :))
      Ale cieszę sie niezmiernie ,ze tak uważasz :))

      Usuń
  11. Aniu ale z Ciebie śliczna mama :) Pięknie wyglądasz:) Sukieneczkę bym Ci skradła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo Marzenko :))
      O ... Sukienki nie oddam , jedna z ulubionych :))

      Usuń
  12. Bardzo lubię tego typu zestawy. Fryzurę tez :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Alunia , jak miło cie widzieć !!!! Nie znikaj na tak długo :))

      Usuń
  14. ale masz cudną sukienkę!!!!!!!! w ogóle odjazdowo się prezentujesz...zmęczenia żadnego nie widać:D
    dziewuszki rozszalałe, zadowolone...no ale jest wycieczka, to musi być trochę szaleństwa;)
    dzięki za objazd po Brukseli:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka sie już pojawiała :) a zmęczenia nie widać bo to dzień przed biegiem ;))
      A dziewczynki czasem i mnie namawiają na te szaleństwa ;))

      Usuń
  15. Fajnie wyglądasz! Podoba mi się to połączenie sukienki i kozaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah świat nie widział , letnia sukienka i Kozaki :))

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia. Ale sukienka....jejku jaka piękna!!! Bardzo lubię zestawienie delikatnej sukienki z ciężkimi kozakami. cudo! Ostatnie zdjęcie córeczki - prześliczne!!!
    Pozdrawiam cieplutko, Aniu :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka tO moja miłość od pierwszego wejrzenia ... Więc zgadzam sie jest fantastyczna !

      Usuń
  17. Byłam w tym parku raz w życiu i były tam wtedy takie ogromne makiety/rzeżby z brukselką;) I pamiętam jeszcze smak czekoladek kawowych które kupiliśmy z Michem przy starówce. Ania śliczne fotki, dziękuję Ci za nie*** A przy okazji muszę powiedzieć że prześlicznie wyglądasz! Przecudny komin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , czekoladki belgijskie są boskie :))
      Miło mi ,ze odswiezylam wspomnienia i dzięki za komplementy :)

      Usuń
  18. Miło się czytało. Ułatwia to praktyczny, ładny wygląd bloga :)

    http://appiappi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super fotki, zazdroszczę takiej wycieczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak kochana, rośnie Ci konkurencja, świetne te Twoje dziewczynki.
    Ale mamuśka też całkiem, całkiem...śliczna sukienka...piękne zdjęcia, zwłaszcza te z dziewczynkami...pozdrawiam,,,buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka konkurencja tylko cieszy :)) pozdrawiam Basiu !

      Usuń
  21. Ślicznie dziewczyny wyglądacie:))))zestaw świetny i ta sukienka bardzo,bardzo ładna:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze zdjęcie, bach i zachwyt! Niby nic, a tak to wszystko fajnie zgrałaś, zdecydowanie moje klimaty, jak również Merode w Brukseli. Twoje dziewczynki wyglądają fantastycznie, małe kobietki!











    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga , za ten zachwyt :))
      Nieskronmnie , ale tez mi sie podoba :)) mysle ,ze mimo zimy za głęboko jej nie schowam ;)

      Usuń
  23. świetne zdjęcia! Masz cudowne dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalio ! Tak dziewczyny są rewelacyjne !

      Usuń
  24. Piękne zdjęcia:)
    memoriems.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Po powrocie z Grecji nie nadążam z komentarzami, nareszcie dotarłam do Ciebie.W sukience wyglądasz obłędnie. Piękny look. A dziewczynki, prawdziwe modelki, pozują profesjonalnie. Cudna z Was rodzinka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu :))
      Dziękuje raz jeszcze w imieniu dziewczynek :)
      Pozdrawiam Cieplutko !
      I czekam na fotki z Zakyntos !!!

      Usuń
  26. Widać po radosnych wyrazach twarzy, że wyjazd był w 100% udany !
    Pozdrawiam M.
    PS. Zapraszam do mnie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udany ;) dobieglam ;))
      Chętnie zajrzę ! Pozdrawiam !

      Usuń
  27. You are BRILLIANT! love the whole look. from head to toe!!!

    Would you like follow each other? I'll be soo glad :) let me know and I'll be follow back


    ADDICT BE ICONIC BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie!

    ♥ ♥ ♥ ♥

    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach jak tam pięknie!!!
    ślicznie wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się , Bruksela jest piękna ! I zawsze chętnie tam wracam :)

      Usuń
  30. Cudowna Trójca, pięknie wygladacie dziewczynki.
    Aniu, uwielbiam białe sukienki w połaczeniu z jeansem. Ten set bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) może będę mało skromna ,ale mnie tez ;)

      Usuń
  31. W ogóle powinnam się publicznie zlinczować za brak mojego komentarza pod tym postem. Czytałam i oglądałam go już w momencie, gdy się pojawił. Będę szczera, ale bardzo Ci zazdroszczę, albo inaczej, chciałabym móc ściągnąć z Ciebie te ciuchy i je założyć i tak nosić. Lekko, dziewczęco, luźno. Wszystkie te epitety pasują do siebie nawzajem. A mi bardzo trudno jest osiągnąć takie połączenia ubraniowe. Ty chyba o tym wiesz. Zapiszę sobie zdjęcie nr 6 na pulpicie i będę dążyć do lekkiej koronkowej sukienki, jeansowej katany i marszczonych płaskich kozaków. Bosko.

    Jeszcze Ciebie córki wygryzą z tego bloga... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę jaki lincz publiczny ;)
      Usprawiedliwienie przyjęte ;))
      I właśnie tak się czułam w tym zestawie - lekko , dziewczęco i luźno ...
      Dziewczynki póki co mają mocno w poważaniu bloga ;) i moje pomysły na ich szafę ;))

      Usuń
  32. A marynarka jest z Reserved, chyba zeszłoroczna albo wiosenna kolekcja, bo ją kupiłam na przecenach, poliester, wiskoza, elastan. Tylko brzegi nieznośnie się wywijają na zewnątrz i żadne prasowanie nie jest w stanie temu zaradzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma genialny krój i na zdjęciach wyglada o niebo lepiej jakościowo niż moja H&Mowa . Choć ta tłumaczy sie ceną :))

      Usuń
  33. Fantastyczne z Was babeczki! Świetnie Wyglądacie na fotkach, modnisie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu , także w imieniu dziewczynek :))

      Usuń