poniedziałek, 14 października 2013

Pokochać róż



Przyglądając się swoim ostatnim postom i temu, w czym chodziłam w ostatnim tygodniu doszłam do wniosku, że kolorem ,który ,może nie tyle ,że dominuje w mojej szafie, ale zdecydowanie jest ważnym elementem mojej garderoby jest biel. Białe spodnie, białe sukienki , białe bluzki czy marynarka nie wychodzą z użycia. Więc by wprowadzić trochę odmiany - dziś RÓŻ!!!! Z którym meje relacje są .... nieco skomplikowane. Aczkolwiek coraz bardziej mi się ten kolor i optymizm,który wprowadza podoba.
Jest mocnym akcentem, zwraca na siebie uwagę, nie można pozostać niezauważonym....
Dziś moja próba zestawienia spódnicy zwiewnej i lekkiej z granatową, jeansową koszulą .... Bo w modzie nie ma już żadnych reguł czy zakazów ;))





Efekt ciekawy.... Tak myślę....

Jeżeli ktoś powie jeszcze raz ,że w szpilkach można wychowywać dzieci - pokażcie mu te zdjęcie....ja wyszłam na trawnik zrobić zdjęcie i ....




W szpilkach nie da się wychowywać dzieci ;)
no chyba,że ogranicza się to do spaceru po mieście ;) ja póki co biegam po trawnikach, robię babki w piaskownicy, a jak trzeba to i wpinanie się po drabinkach nie jest mi obce ;))
Zostawię więc szpilki  na wyjścia do pracy  ;))






A Wy ??!! Co sądzicie o takim połączeniu ??!!


Wystąpili
Spódnica -H&M
Koszula - Promod
Szpilki - Vendetta
Torebka - Bocage
Branzoletka - ??!!

61 komentarzy:

  1. Biedne szpileczki:( Jak dla mnie super zestaw!! Jeansowa koszula wygląda bardzo ciekawie w połączeniu z tak intensywnym kolorem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowód jednoznaczny ;) nie da się ;))
      Mnie też całkiem sie podoba ;)

      Usuń
  2. Spódnica ma przepiękny kolor, pięknie Ci w takich barwach :) Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dla mnie to prawie neon , który zarzekałam się ,że nie będę nosić ;))
      Dzięki Aniu i pozdrawiam !!!

      Usuń
  3. Bardzo udane połączenie i kolorów i spódnicy z jeansową koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty już dobrze wiesz, co ja sądzę o takich połączeniach kolorystycznych :)

    Jestem w pełni usatysfakcjonowana Twoim widokiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      A ja jestem zawsze usatysfakcjonowana kiedy czytam twoje komentarze :) bo są czesto merytoryczne i szczere !!!

      Usuń
  5. Jak byłam kiedyś z synem na placu zabaw - cały wyłożony piaskiem - jedna młoda mama biegała za dzieckiem ok. 2-letnim w wysokich, eleganckich szpileczkach po piasku - widok bezcenny ;))
    Piękna spódnica, fajnie wygląda w połączeniu z jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ;))
      Tylko ostatnio ktoś próbował mnie przekonać ,że da się ;))
      Ja sama nie próbuje :) co najwyżej odprowadzam tak i odbieram ze szkoły ;))
      Dzięki za opinie ! I szczególnie ciepło pozdrawiam !

      Usuń
  6. Pięknie wygladasz!kolor spódnicy niesamowity,do tego koszula,super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor mocno daje po oczach ;) cały czas sie do siebie przyzwyczajamy !

      Usuń
  7. Jestem OGROMNĄ fanką plisowanych spódnic! Twoja jest genialna.... a jeansowa koszula to moje drugie love :D Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest różowa ;)) i plisowana oczywiscie ;)
      Bardzo mi miło ,ze zajrzałaś !

      Usuń
  8. A nie słyszałam by był taki zakaz. Moim zdaniem połączenie superowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Asiu ponownie !
      Zakaz , może bardziej konwencja :) w takim sensie tego użyłam .
      Cieszę ze sie podoba !

      Usuń
  9. malinowa maxi jest przepiękna<3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/- klikniesz w baner sheinside?
    dzieki i obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciemno-granatowy jeans i intensywny róż swietnie do siebie pasują! Jednak ta koszula wydaje mi się trochę za ciężka do tej lekkiej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W założeniu tak miało być - ciężka góra , zwiewny dół. Choć sama uważam , ze koszula mogłaby być bardziej wytaliowana i nieco ciemniejsza ;)

      Usuń
  11. Wow, bardzo mocne zestawienie. Przyznam, że prezentuje się ciekawie. Ja osobiście dodałabym czarną bluzkę. Piękna spódnica. Wyglądasz kwitnąco, Aniu:)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czerń jest aż nazbyt oczywista ;)) oczywiscie,że właśnie z czernią te spódniczkę najchętniej łączę :))
      Tym razem było w wersji eksperymentalnej ;))
      Pozdrawiam Cie serdecznie !

      Usuń
  12. Sądzę ,że jest to ciekawe połączenie ,nigdy na to jakoś nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) podoba mi sie łączenie przeciwieństw ,czasem sie to udaje czasem nie ;))

      Usuń
  13. fajnie kolory do siebie pasują, a malinowa spódnica, choć jestem na bakier z takimi kolorami, bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta spódnica to jedyny przedstawiciel tego koloru w
      Mojej szafie ;))

      Usuń
  14. Minka zarąbista na trzecim zdjęciu od dołu;co zaś do różu-wyglądasz w nim świetnie;ale ja bym jeszcze dodał do tego biały kapelusz;i biały szal w czarne grochy-ale i bez tego wyglądasz znakomicie ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do szala to całkiem niezły pomysł ;) kapelusz musiałabym przemyśleć dłużej ;)

      Usuń
    2. I do tego lekki powiew wiatru rozwiewający Twoje tycjanowskie włosy i Ty spacerująca albo po molo albo po piasku brzegiem morza;a słońce igrałoby refleksami w Twoich oczach;a rondo miękkiego letniego kapelusza osłaniałoby Twoją twarz;gdzie w półcieniu ronda błyszczałyby Twoje oczy....KONIEC!!! Bo za bardzo rozmarzyłem się ;-).

      Usuń
    3. Ja zawsze wpisuję się po Mariuszu i mam problem z koncentracją po Jego wypowiedziach. Ze też On mnie takich komentarzy nie pisze:-(((
      Aniu, podobasz mi się w tej stylizacji, trochę jesiennie i nostalgicznie ale seksownie. Idziesz z wiatrem do przodu.

      Usuń
    4. Hahah Tak Mariusz to szalony romantyk ;)) ale bardzo go lubię , choćby za poprawianie mi humoru ;)
      Jesiennie ??!! No tak to już nie krótki rękaw i Sandały ;))
      Pozdrawiam Cie serdecznie !

      Usuń
  15. mnie się bardzo takie połączenie podoba, a Ty w nim!!!
    do twarzy Ci Aniu w takim dżinsowym niebieskim:D
    hihihi, mam tak samo ze szpilkami;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. No tak , Ty sie kolorôw nie boisz , to i takie połączenie kupujesz ;))
    Ale zawsze miło to usłyszeć ;) dzięki Edytko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo proszę:)) z opóżnieniem, bo coś ostatnio życie w realu bardziej mnie absorbuje;))

      Usuń
    2. :) rozumiem , ja tez ostatnio na zakretach nie wyrabiam !

      Usuń
  17. Mnie się takie zestawienie podoba, świetna spódnica, nie tyko kolor ale i fason.
    Masz rację, nie da się w szpilkach, ja chodziłam z dziećmi w szpilkach ale nie do piaskownicy tylko np. na spacewr po parku, do piaskownicy i po trawie chodziły z mamą, z babcia grzecznie za rączkę ha!ha!...żartowałam...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W spódnicy można sie zakochać to prawda , absolutna :))
      Te szpilki wygodne , ale do spacerowania po alejkach ;) a na tym rzadko sie kończy ;))
      Pozdrawiam Basienko !!!

      Usuń
  18. świetnie wyglądasz :) bardzo podoba mi się połączanie jeansu z różem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Bardzo !!! Takie opinie budują !

      Usuń
  19. Wlasnie to mi sie podoba w obecnej modzie, ze nie ma granic i wszystko mozna. Bardzo fajny pomysl no i widzisz ja tradycjonalistka nawet bym nie pomyslala, ze tak mozna i tak fajnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tradycjonalistka , ciagle sie od Was uczę dziewczyny :))

      Usuń
  20. Aniu, jak wiesz lubię mocne barwy , więc bardzo mi się podoba takie połączenie kolorystyczne. A co do szpilek, kiedy moje dzieci były małe, nosiłam sandałki na niskim obcasie a szpile tylko od okazji. Fajne to były czasy, jak biegałam za nimi na placu zabaw... Ty Aniu czy w szpilkach czy bez i tak prezentujesz się cudnie. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez przedkładam mocne ,nasycone barwy nad pastele :)) Szpilki nawet lubię , dodają szyku , ale nie jest to zdecydowanie obuwie uniwersalne :))

      Usuń
  21. Pieknie cudnie wspnaial i niezwykle Ci w rozu do twarzy ale spodnice bym skrocila o cale 10cm:)) pokaz te zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość moich kiecek nad kolano ;) jedna może być dłuższa ;)
      Co do twarzy to nie wiem , ale na pewno do nóg ;))

      Usuń
  22. Hej:)
    Aniu, dla mnie superowe połączenie! Wiesz, że jak uwielbiam róż! A i on Ciebie całkiem całkiem lubi! :) Baw się nim częściej i uwierz, w różu Ci do twarzy!
    Buziaki ciepłe- Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) jest ożywczy i energetyczny :) to fakt ;))
      Ale i Moj nastrój musi go akceptować ;)) o co jesienią i zimà dość trudno ;))

      Usuń
  23. Jestem na tak !bardzo podoba mi się róż w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu za zrozumienie idei ;) miało nie być landrynkowo ;))

      Usuń
  24. Ja nadal jestem z różem na bakier. Na innych chętnie oglądam, np. w Twoim wydaniu akceptuję w pełni, ale już sama rzadko sięgam po ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest nas dwie ;) z tym ,że ja mam tę spódniczkę ;))
      Hahahah ale to jedyny przedstawiciel tego gatunku :))

      Usuń
  25. Połączenie śliczne:)))ja kocham róż od zawsze:)))wyglądasz pięknie pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. o jak sie dobrze pokombinuje to wyjdzie bardzo oryginalne polaczenie! jestem pod wrazeniem!

    OdpowiedzUsuń
  27. W końcu znalazłam sposób aby dostać się na Twój blog :-) Nie wiem czy coś zmieniłaś w ustawieniach ale blogger nie przekierowuje z Twojego profilu...Takie zestawienie kolorystyczne jest moim ulubionym .Jest kontrastowo modnie i zwiewnie :-)Świetnie wyglądasz w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń