środa, 27 listopada 2013

Pocztówka z Ojcowa



To już chyba ostatnie zaległe fotki :) pochodzą dokładnie sprzed miesiąca :)
jak na 27 października było wyjątkowo ciepło i słonecznie, pamiętacie jeszcze taką cudną jesień ??!!

ba, było tak ciepło,że pokrzyżowało moje plany wobec szala i sivkowej czapy :)
ale niech będzie.... przynajmniej widać co widać :))



jesień ,szarości i moja mała księżniczka ...w koronie...






jeżeli gdzieś zostało moje serce, to niewątpliwie jest to Jura Krakowsko-Częstochowska



W Tych pięknych plenerach wystąpili

Spodnie - H&M
Swetrzycho Lola & Liza
Sweterek _Promod
Torebka Mano
Naszyjnik H&M
Buty- Siemens
Pasek _Esprit


PS
Łza mi się zakręciła czytając Wasze komentarze pod poprzednim postem,
Tytuł sugerował kontynuację, ale nie było w tekście krzty kokieterii, pisząc go słowa same poniosły w kierunku przemyśleń, podsumowań....i pytania o cel....
Blog zajmuje ważne miejsce w moim sposobie spędzania wolnego czasu,
 problem w tym, że szukam problemów :) i drugiego dna we wszystkim..... to czego się dogrzebałam nie koniecznie mnie zachwyca....
ale o tym jeżeli macie ochotę, nie tylko oglądać ,ale i czytać jeszcze napiszę, jak już sobie poukładam w głowie moją e- osobowość :) gdzie jest granica autentyczności , a gdzie ekshibicjonizmu, a gdzie zwykłe chwalipęctwo.....
tak ,tak, jestem pod wpływem lektury :"Wirtualnej Osobowości Naszych Czasów" ;)) E. Aboujaoude'a

54 komentarze:

  1. piękne zdjęcia :) ciekawy sweter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, hahaha fotografem nie był Moj màż ;) i to widać :))

      Usuń
  2. Ach!nie myliłam się:)
    Anka!wyglądasz fenomenalnie w tych włoskach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścięłam jakieś 30 cm ;))
      Ale chyba długie już nie dla mnie ;))

      Usuń
  3. Wygodny zestaw na wycieczki to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko buty nie na obcasie by sie jeszcze przydały ;)

      Usuń
  4. jaką masz wspaniałą fryzurkę!!! Tyś nas specjalnie w niepewności ostatnim postem trzymała...ja Ci dam! a tu proszę jakie wejście!
    naprawdę, szczerze - fantastycznie wyglądasz w tych włosach!!!
    księżniczka w koronie też:D
    i dzięki za wycieczkę! jeszcze tam nie byłam, a widzę, że warto:)))
    przemyśliwaj, tylko nie za bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam w niepewności ;)) te Zdjecia zrobione ;) to co mam nie opublikować ;))
      I dzięki :) nowa setka nowa fryz ;))

      Usuń
  5. śliczna fryzurka:)
    świetnie wyglądasz:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , tez ja lubię ... Za nieskomplikowanie ;)

      Usuń
  6. Byłam w Ojcowie jako mała dziewczynka i bardzo chętnie sobie przypomnę:)))))a Wy wyglądacie pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jura jest niesamowita , zwłaszcza jesienią .... Uwielbiam :))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. To koniecznie tam wrôć !
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Nowa fryzura-bardzo na plus! Zestaw też. Zawsze podobało mi się połączenie szarości z bielą, bo wyglada bardzo świeżo.
    Zaciekawila mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Książka bardzo psychiatryczna , ale zjawiska w sieci opisuje bezbłędnie :)) Moj ulubiony tekst o Zwykłej codziennej niegodziwości - doskonały :))

      Usuń
  9. Zaglądam już któryś raz, już mogę coś napisać :) Że fryz masz twarzowy bardzo, bardzo. Że szarym swetrzyskiem powaliłaś mnie na kolana. Że Ojców, to prawie jak w domu :) Że książkę chętnie bym chapnęła. Chwalipięctwa można się nauczyć i dobre jest, przy zachowaniu autentyczności. Ekshibicjonizm? Myślę, że w sporej mierze nie uświadamy sobie jaki zasięg mają nasze wirualne działania. Wszystko pod kontrolą powinno być. Znaczy to, co pokazujemy, piszemy. Jestem za szczerością i prawdą, bez epatowania... Buziaki dla Ciebie i Dzięki wiesz za co :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ prosze bardzo ;))

      No niestety czapa sie nie załapała na tak piękne okoliczności przyrody , i tego ... Niepowtarzalne ;)

      Usuń
  10. Fryzura na 5+!! Ciuch i zdjęcia - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa widzisz! pozory mylą :) to, że czasem lubię zaszaleć z wyglądem/ubiorem, pokazać coś więcej nie oznacza, że jestem taka we wszystkim mhihi :D we mnie jest jeszcze sporo dziecka i dobrze mi z tym :) lubie ostre kolory ale o sypialni marze białej :) no cóż :D

    ps. genialnie wyglądasz, uwielbiam oversizowe swetry, ten Twój jest idealny! mam nawet chyba podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Agatko , bo nigdy nie wiadomo co w duszy kobiecej siedzi ;) i jej sypialni jak widać ;)
      Dzięki !

      Usuń
  12. Wiem, że wszyscy chwalą Twoja fryzurę ale jest to w pełni uzasadnione. Wprost nie mogę się na Ciebie napatrzeć :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieje ze to nie zwykła kurtuazja ;))

      Usuń
  13. Ja też podziwiam Aniu Twoją fryzurę, na ostatnim zdjęciu ślicznie wyglądasz...Jura to też moja miłość, blisko mieszkam więc często jestem...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu, ja niestety coraz rzadziej :(

      Usuń
  14. Tak, Jura jest pięna, do zakochania! Tak samo jak Ty Aniu. Włosy jakieś inne, ładne uczesanie, pasuje Ci bardzo! No i cały Twój zestaw rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 cm mniej ;)
      Musi być inaczej ;))
      Dziękuje Olu :))

      Usuń
  15. Aniu! Fryzura calkowicie Cie odmienila. Wygladasz pieknie, kobieco i sexy. Taaak, klasa z Ciebie babka! I do idealnej fryzury - idealne ubranie! Szary z biela - klasyk najpiekniejszy z mozliwych:) Pierwsza fota mnie powalila - wygladasz ze ech…
    A Dziewczynki - do przytulania:)))
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pól roku sie zbierałam do fryzjera ;) Alę cieszę sie, że efekt robi wrażenie ;))

      Usuń
  16. Aniu, wszyscy są zachwyceni, bo jest Kim i czym... Ja także jestem pod wrażeniem. Bardzo twarzowa jest Twoja nowa fryzura, bardzo, ale to bardzo. A ubrania zgrabnie zgrane. Piękne, radosne i rodzinne zdjęcia. Śliczne są te Twoje księżniczki. W Ojcowie byłam kilka razy. Magiczne miejsce. Dziękuję Ci droga za komentarz... Ty wiesz, o który chodzi. Czekam na promyk słońca na niebie... Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo za komplementy ;)
      A wiesz ,że ja nawet nie pamietam skąd ten cytat ... Ot , jest w mojej głowie od lat ...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Wow! Jakie piękne zdjęcia! Jaka piękna pogoda. Słonko. Piękna okolica. W Ojcowie jeszcze nie byłam. Śliczną masz księżniczkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okolice i jesien :) cudowne .. A to zaledwie miesiąc temu ... Ale grudzień za pasem i do wiosny coraz bliżej :))

      Usuń
  18. urocza ta Twoja księżniczka :) świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie było wyruszyć z Twoją rodzinką w tę podróż - dziękuję, bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Na kolejne ;) może i zimą sie gdzieś uda wyrwać w plener :)

      Usuń
  20. So beautiful.
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej Anulka!
    Ale cudowna fryzurka, moja ulubiona:)) A sweter masz czadowy! Te zdjęcia w ogóle są cool!!!
    A pierwsze zdjęcie z poprzedniego postu- klasse!:))
    Buziaki- Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , wszystko doskonale , pogoda i plener i fotograf ;) ( nie Moj mąż) i nastrój :))

      Usuń
  22. jak ja dawno w Ojcowie nie byłam! a bardzo lubię to miejsce. Super reportaż i ty w tych szarościach milutkich, moich ulubionych. Sielsko, anielsko, świetne zdjęcie z mężem i dziewczynkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , bo w Tej Polsce to rzadko bywamy turystycznie ... To na takie przyjemności i spacery czesto nie ma po prostu czasu ...

      Usuń
  23. Och, jaka cudna księżniczka:)) Szarości uwielbiam, przy dzisiejszej pogodzie bardzo miło wspomina się tegoroczną jesień,
    pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj , tak ... Zimno ... Choć cieszę się ,że Słonecznie !
      Pozdrawiam rownież !

      Usuń