czwartek, 7 listopada 2013

Sposób na szkocką kratę



Sukienka w szkocką kratę, krata na czasie, a szkocka to już zawsze mi się podobała. Ba, nawet w marcu zastanawiałam jak ją nosić - o tu :)) miałam nawet przygotować posta z waszymi propozycjami, ale nadeszło lato, więc wełniana sukienka poszła na dno szafy, a tej jesieni doba ma tylko 24h, zdecydowanie za mało :)

trendsetterka ?! hahah
nie myślę, że klasyczne wzory zawsze wracają, zmieniają się materiały, bądź fasony....
wiele z waszych pomysłów przetestowałam, najgorzej poszło z butami, bo gdzieś czułam,że szpilki to nie to. Czarne czy nude...
Więc przy kozaki i jeans...jest bardziej młodzieżowo ?! jej bombkowy fason i tak, taki był....





ale jednak chłód jest silniejszy ...dorzuciłam więc golf...i mamy efekt taki.....






z okularami słonecznymi to nie maniera,w gruncie rzeczy  to ciągle pogoda nie może się dookreślić :)


mnie efekt dość zadowala, a wam jak  się podoba ??!!



67 komentarzy:

  1. Ładna krata! Zdecydowanie bardziej podoba mi się jako sukienka, czyli bez swetra. A żeby było i ciepło, i młodzieżowo to może czarna ramoneska??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też bardziej bez golfa :)
      ale czarną ramoneskę najpierw trzeba by mieć :))

      Usuń
  2. Krata w postacie koszul, czy spódnic zalała nas z każdej strony, ale na sukienkę w kratę spotkałam dopiero na drugim blogu :) Jest świetna, pasuje c ten fason i kolor :) I dostrzegam jakiś cudowny naszyjnik... szkoda, że tak mało go widać :( Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje , miło to łechce moją próżność własną ,zwłaszcza,że sukienkę przed laty sama uszyłam z wykroju Burdy :)
      Oczywiscie ,że zajrzę !

      Usuń
  3. Aniu, ale Ty cudnie wyglądasz...laseczka prawdziwa, i jakie nóżki zgrabne:)super:)
    sukieneczka pierwsza klas:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. z czarną górą ładniej, ale bez naszyjnika :)
    pamiętam, że rok temu w lumpkach było od groma spódniczek w kratę z atmo i primarka, a teraz nie ma ;) moda zabawna rzecz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawna :))
      Blogerki wykupiły to teraz modna ;))
      Ja myślałam,że niewiele w szafie u mnie kraty , ale
      Wystarczy pogrzebać ;) i nie trzeba do sklepu iść ;))

      Usuń
  5. Aniu, dziesiec lat mlodziej to pierwsze spostrzezenie, drugie- jakie nogi ma to dziewcze mlode, trzecie sukienka w kratke (bez golfa) jak najbardziej, ogolnie Aniu nie wygladasz na matke dwojki dzieci, zamiast tej torby kupa ksiazek zwiazane paskiem, bardzo mi sie twoj look, klasse!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry to zestaw skoro ujmuje lat , choć na efekt dzidzi piernik trzeba uważać ;)

      Usuń
  6. Mmm fajnie :-); co byś powiedziała na dodanie sporranu dla ozdoby? Duży plus za naszyjnik-jest rewelacyjny i klasyczną "katanę" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz?????
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Sporran
      ot;gustowna i ładna torebusia noszona przez facetów ;-).

      Usuń
    2. O widzisz , z tradycyjnego stroju Szkota znam tylko kilt i kobzę ;))
      Ale powiem Ci ,że całkiem fajna :))

      Usuń
  7. Cudo! Miód! Malina!
    Anulka, dl mnie Bomba!!!!
    Buziaki, Twoja fanka:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba to zestawienie chociaż bardziej bez sweterka:) Generalnie świetnie wyglądasz w krótkich kieckach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) generalnie to spodniczke tez chcialabym mieć ;))
      Dzieki Śliczna , milo to czytać ;)

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz,z golfem bardzo podoba mi się,idealne połączenie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prosze , ile kobiet tyle opinii , w sprawie gOlfu rownież ;)

      Usuń
  10. Hahaha.... o co chodzi z tekstem "dzidzia piernik" ??? Pytam bo moja sisi też tego używa określenia :D
    Sukienka jest genialna .... i powiem szczerze że ja osobiście widziałabym ją z rajstopami imitującymi zakolanki i świetnym płaszczem oversize i kapelutkiem a do tego sztyblety :)
    Twoje wersje też mi się podobają.... bardziej ta bez sweterka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzidzia - piernik to ubranie śmieszne , ośmieszające - kiedy dojrzała , dorosła kobieta ubiera się infantylnie ... Tak mniej wiecej ;))

      I dzięki Aguś , że wpadłaś , już kiedyś przerabialiśmy temat jak ją nosić , a twoja propozycja oryginalna i ... Trafiająca do mojej wyobraźni :)) dzięki ...

      Usuń
  11. Aniu, mam nadzieję, że tym razem komentarz dojdzie... U Ciebie cudniej z każdym postem. Rewelacyjnie wygladasz, a nóżki, ach... Sukienka jest śliczna. Ja mam jedną w kratkę na oku, ale, jak wiesz oszczędzam, więc raczej nie kupię. Pozdrawiam ciepło, u Ciebie jeszcze tak zielono, a ja już marznę i jestem trochę przeziębiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki kochana !!!

      U nas tak zielono całą zimę zazwyczaj ;) w grudniu kwitną stokrotki w ogródku , a w styczniu bywało ,że i .... Żonkile ;) pora deszczowa mokro i zimno

      Usuń
  12. Potraktowajas ja koncertowo! nie jest tak latwo poradzic sobie stylistycznie z taka kratka, tobie udalo sie swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkodzka kratka jest cudowna!:)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, ja na krate zawsze "TAK":) W kazdej z powyzszych wersji mi sie podoba, z lekkim wskazaniem na golf, bo to moje ulubione wykonczenie podszyjne i nosze je do czego popadnie;)) Sukienka jest oczywiscie rewelacyjna, rownie piekna jak Twoje nogi w tych kozaczkach..;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Ty , rozumiesz ,że zimno ;) a na kurtki i płaszcze grube nie mam jeszcze ochoty ... Ba na grube swetry jakoś też jeszcze nie ;)
      I jaki komplement ?! Dziękuje :)) w imieniu sukienki i nóg :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. super krata!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/udobuy-ciekawostki.html
    ps. klikniesz w baner persunmall?
    dzieki

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez swetra! Jak sukienka, to sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie podobają się obie wersje, z sukienką świetnie ale przecież można tę piękną sukienką wykorzystać właśnie tak jak Ty zrobiłaś, dochodzi sweter i jest całkiem inaczej, super, super i jeszcze raz super...pozdrawiam Aniu...buziaki dla dziewczynek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu za to super ;)
      Niestety coraz częściej po te swetry i golfy trzeba bedzie sięgać :(

      Usuń
  18. Podobają mi się oba sposoby w jakie połączyłaś szkocką kratę! Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Krata rzadzi, Twoja spodnica jest ladna, zgrabnie w niej sie prezentujesz.
    Z jeansowa kurtka wyszlo bosko.
    Swietny look Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ... Trzeba zacząć w końcu wykorzystywać potencjał własnej szafy :)

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie się bardzo podoba!!!
    a nogi masz w tej kiecce długie, że szok!!!
    acha! dodanie naszyjnika przy sweterku, to był strzał w dziesiątkę - super uzupełnia kratę:))
    co do okularów jesienią...jakbyś zobaczyła kiedyś babkę jadącą na rowerze w okularach...dodam, że w deszczu, to będę, to ja:D
    traktuję po prostu okulary, jako ochronę przed deszczem ...na rzęsy;)

    rozgadałam się...ale już wiem, żeś Ty też gaduła, to mnie rozumiesz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha na chodzę w okularach słonecznych do zimowej czapki , co niezmiernie denerwuje mojego męża ... Ale skoro zima słońce świeci ??!!
      A ochrona rzęs niezmiernie ważna ,zwłaszcza w deszczu ;)
      Dzięki za komplementa

      Usuń
    2. przecież zimą też słońce świeci;))

      Usuń
  22. Ależ mi się ta sukienka podoba! Świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi siE podobasz w tej stylizacji!!!!! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki Kasiu , Tobie sie pochwałę , bo Docenisz ... Sukienka samodzielnie przeze mnie uszyta ;) wg wyroju z Burdy ... Kilka lat temu ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja, nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  26. kupiłam ostatnio w używanej odzieży podobną spódniczkę jak Twoja sukienka (kolorystyka i wzór) właśnie z myślą i połączeniu jej z czarym sweterkiem ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na Stylizacje ;) moja to sukienka pod swetrem , samodzielnie uszyta :))

      Usuń
  27. Śliczna spódnica a ta krata wydaje się ponadczasowa:)))bardzo ładnie i gustownie wszystko zestawiłaś:)))Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ponadczasowa ... Ekstrawagancka ,a jednak klasyka ;))
      Pozdrawiam !

      Usuń
  28. Bardzo ładna ta sukienka, lubie szkocką kratę ;). w połączeniu z kurtka jeansowa tez fajnie wyglada :). ja bym jeszcze zalozyla czarne rajstopy i chyba czarne kozaki :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) tez jest to jakiś sposób , choć ha nie lubię czarnych rajstop i .. Dopóki da sie w cienkich ,nie zmienię ;))
      Pozdrawiam !

      Usuń
  29. Jeans ze szkocką kratą świetnie się komponuje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś samo sie skomponowała w szafie ;) ja sie podmieniłam z wieszakiem :)

      Usuń
  30. Mi dzisiaj się nie podoba, czegoś mi tu za dużo, ale musisz mi wybaczyć, bo aktualnie popadłam w trans myśli o zminimalizowaniu zawartości swojej szafy do zera i na większość rzeczy patrzę z tej perspektywy.

    Pamiętam tę sukienkę, którą uszyłaś i że nie wiesz, jak ją nosić i czy ją w ogóle jeszcze nosić. Mimo, że szkocka krata to nie moja bajka, cieszę się, że nie zapomniałaś o niej, ja zamieniłabym kozaki na czarne plus rajstopy i płaszczyk zamiast katany w takowym kolorze, trochę bym stonowała, trochę bym te kratkę na tle czerni wyróżniła, taka jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczam ;) hahah
      Trochę to tak , że kombinuje z tego ci mam w szafie ;) ,a że nie jestem fanką czerni to ... Ni kozakôw ni płaszcza w tym kolorze nie mam ;) więc to jeszcze nie w tym sezonie ;)
      Ja póki co postawiłam sobie szlaban na wydatki ... I zaczynam od nowa penetrowanie własnej garderoby ...

      Usuń
  31. Kraty lubiłam zawsze, ale ostatnio coś u mnie z nimi na bakier jest, może "wyrosłam" :(

    OdpowiedzUsuń