czwartek, 14 listopada 2013

Starych fotografii czar



Kim jesteśmy?!
Jaki wpływ ma na nas czas ?!
Poddajemy się nurtowi życia, przyjmując jego dary i trudności...czy idziemy raz wybraną ścieżką ....
Co nas kształtuje?! Jakich ludzi spotykamy po drodze?!
Wreszcie
skąd pochodzimy ?! I jaki to miało na nas wpływ?!  Na nasze wybory życiowe ....

Ile pytań , tak mało odpowiedzi ....






Ja lubię spoglądać w przeszłość.... Stare zdjęcia odświeżają pamięć...
Te dzisiejsze pochodzą z wakacji 2003 roku ,kiedy świeżo po studiach korzystałam z nieograniczonej wolności ....







Czy tak wiele się zmieniło ?!


Znów noszę długie włosy i białe sukienki, mam tych samych przyjaciół, nawet mężczyzna u mojego boku ten sam....czas był łaskawy













Ale też mam dwie córki, piątą zimę będę spędzać na emigracji, nigdy nie wymyśliłabym Luksemburga,poddałam się biegowi życia, a to właśnie tu znalazłam mój własny kawałek nieba....z wielu rzeczy musiałam zrezygnować ( lub odłożyć na później ,tak brzmi lepiej)
o inne na nowo zawalczyć ....

Nie planuję więc tego co będzie i gdzie będę za kolejne 10 lat....byle by nie zgubić się , nie zaprzedać i zostawić w sobie te małą cząstkę ....która ciągle marzy i błądzi gdzieś w chmurach ;)

Niby nic ....a tak wiele ...

62 komentarze:

  1. sentymentalna podroz Ani....jakos nastroilas mnie smutno, a przeciez moje zycie ulozone i spokojne jest, zaczelam sobie zadawyc pytanie co by bylo ''gdyby'' i dochodze do wniosku ze, wszystko musialo sie stac zebym znalazla sie dzisiaj tu gdzie jestem i zyje .. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro życie wyniosło Cie na spokojne wody to chyba dobrze :)) i raczej nie powód do smutku :)

      Usuń
  2. takie patrzenie wstecz zawsze nastraja mnie odrobiną nostalgii, a wierzę, że wszystko co się dzieje nie dzieje się bez przyczyny. Przynajmniej chcę w to wierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie jak Ty , wszystko jest po coś , wszystkie doświadczenia nas kształtują !

      Usuń
  3. To o czym piszesz dotyczy każdego człowieka. Przecież wszyscy zadajemy sobie te pytania, chociaż odpowiedzi będą bardzo różne... Miło było powspominac z Tobą Aniu. Myślę, że to szczęscie, że masz tych samych przyjaciół oraz tego samego męża i prześliczne córeczki. Nie zawsze tak jest... Twoje zdjęcia i przemyślenia zmuszają do refleksji... Piszesz, że 5 rok jesteś na emigracji - najważniejsze, że jesteście razem. Ślicznie wyglądasz na przedostatnim zdjęciu. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdego , ale każdego inaczej ....
      Tak , wiem .... Doceniam moje szczęście :) każdego dnia !

      Usuń
  4. Moje życie 10-12 lat temu .... Ogromnie dużo się zmieniło, głównie na lepsze zresztą :)
    Nowy mąż, nowy dom ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile po drodze ....
      Jeżeli na lepsze to tylko sie cieszyć !

      Usuń
  5. Piękne te fotki. Przypomniał mi się taki jeden mój wyjazd z koleżanką do Hiszpani:) Czasem jest tak że niewiele się zmieniamy na zewnątrz a za to troszkę lub jeszcze bardziej w środku. Ja mam za sobą taki niefajny czas, chętnie wykreśliłabym kilka lat z życiorysu. Na szczęście ostatnio przyszło nowe lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) za kilka lat Nawet te trudne kilka lat będziesz oglądać jak kolejne doświadczenie , które cie ukształtowało ... Trzeba tylko perspektywy ...
      Te blisko Hiszpanii , Są zrobione w Portugalii :))

      Usuń
  6. bardzo fajny blog

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czas biegnie stanowczo za szybko...ale Ciebie się nie ima, boś się nic nie zmieniła:D
    laska jesteś tak jak za czasów studenckich!
    a dzieci, to taki bonus i szczęście wielkie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah dzięki Kochana , w końcu to ktoś napisał ...
      Nie liczą kilku zmarszczek ;) to niewiele ;))

      Usuń
  8. Uwielbiam stare zdjęcia, często je ogladam, jak się życie zmieniało....sentymentalna jestem...
    Takie zdjęcia Aniu to piękna pamiątka, to chwile zatrzymane w kadrze, które już nigdy nie wrócą a wiec warto zatrzymywać jak najwięcej...pięknie wyglądałaś i mało się zmieniłaś, 10 lat to mało i...dużo...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 lat to mgnienie oka ...
      Ja tez lubię ogladać stare zdjècia , choć ostatnio dziewczynek częściej niż własne :)

      Usuń
  9. Ja staram się nie wracać do przeszłości,chociaż czasem najdzie mnie taki nastrój,że przypominam różne zdarzenia i zastanawiam się co by było gdyby...Uważam,że każde zdarzenie ma wpływ na nasze życie,nic nie dzieje się bez przyczyny.Chciałbym wiedzieć co będzie za 10lati jak będzie wyglądał świat...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie ze tak , ale to właśnie te trudne chwile nas kształtuja , wzmacniajà ... Moze Czasem trudno patrzrc wstecz ... Ale warto ... Choćby po to żeby wyciągać wnioski :))
      I jesteś jedyną która zastanawia się nad tym co bedzie .... :) jesteś wojowniczką !

      Usuń
  10. A czy warto się zastanawiać nad przyszłością? Czasem jedna sekunda może zmienić wszystkie nasze plany;zamierzenia...I tak nie oszukamy Księgi Przeznaczenia...co ma być to będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co z
      Każdy jest Kowalem własnego losu ?!

      Usuń
    2. Może i jest ;-);ale materiał do kucia pochodzi z Wielkiej Kuźni gdzie zapisano jak "pozornie" sami wykujemy swój los...

      Usuń
    3. Ja akurat jestem za samosprawczoscia ;) tyle bogów na świecie ,ale żadnego jakoś losy świAta nie obchodzą ;))
      Grzeczne dziewczynki idą do nieba , niegrzeczne tam gdzie chcą

      Usuń
    4. :-) to Ty wierzysz w "wielu bogów"? ;-); ja tam jestem Jednemu wiernemu ;-);a losy świata...może wcale nie są aż tak głupie;może to czemuś służy-a służy na pewno.
      A co za samosprawnością-odpowiem Ci tak--"miecz przeznaczenia ma dwa ostrza;jednym z nich jesteś Ty; drugim jest..........? ;-).

      Usuń
    5. Chyba nie miejsce na takie dyskusje , szanuję Twoją wiarę , ale jej nie podzielam .

      Usuń
  11. Kochana Ty się nic nie zmieniasz, dalej taka piękna !!!
    Lubie tez oglądać stare zdjęcia wtedy widać jak czas leci nieubłaganie :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba największe zmiany zaszły we mnie .. Jestem spokojniejsza , bardziej wyluzowana , lepiej znoszę stres i głupotę innych ;))
      Jestem szczesliwsza ! I potraFie to docenić!

      Usuń
  12. Bardzo sentymentalny post:)))czas płynie dość szybko dlatego trzeba go jak najlepiej wykorzystać:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. A co Cie tak Aniu wzielo na wspominki i egzystencjalne rozwazania?;)) Ja tez czesto wracam wspomnieniami do przeszlosci, zwlaszcza do tych tzw. "przelomow", ktore zmieniaja zycie o 180 stopni… jak wygladaloby gdybysmy podjeli inna decyzje? I przechowuje cala szuflade albumow ze starymi zdjeciami, lubie do nich wracach…
    A Ty na tych fotkach taka piekna i mloda..hihihi;)))))
    Buziaki Aneczko! A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zostało tylko te hihihi ;))

      Jesien zawsze nastraja mnie nostalgicznie .... A i "biję" sie z myślami ;)) ot ,co ...

      Usuń
  14. Oj wiele trudnych momentów bylo w moim życiu. Nie raz trzeba było podejmowac niełatwe decyzje ale jakoś wysztko w końcowym efekcie okazywały się trafne.Wychodzę z założenia, że nie ma co narzekać:-) Trzeba się cieszyć kazdym dniem i do przodu iść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prosze , jak moje egzystencjalne klimaty się udzielają :))
      To właśnie jest mądra ,życiowa postawa :) iść dalej , wyciągnąć wnioski i iść dalej !
      Pozdrawiam Grażynko !

      Usuń
  15. Ja tez uwielbiam zdjęcia. Mam ich sporo. Szczególnie jak dzieci były malutkie starałam się uwieczniać je na zdjęciach. Tak fajnie patrzeć jakie były malutkie i słodkie. Na siebie tez patrzę z sentymentem. Ach.... 20 lat małżeństwa 20 kg za dużo... ale ja trzymam się zasady, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.
    Ty, Aniu przez te 10 lat nic się nie zmieniłaś. Zazdroszczę :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam nadzieje ,ze tak pozostanie ;) hahahah

      Wspomnienia , marzenia ... Fajnie tak czasem :)

      Usuń
  16. Beautiful photos
    Stunning background
    xoxo
    www.welovefur.it
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia, również lubię czasami tak wspominać sobie oglądając zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do komentowania i obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mimo wszystko powinnaś realizować swoje marzenia i nie odkładać na później swoich pasji.Stare fotografie są fajne.Tez lubię je oglądać i wspominać ale staram się żyć tu i teraz tym bardziej, że nie wiem ile mi jeszcze czasu zostało.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " nie przestawaj marzyć ! Nie pozwól aby życie przerwali ich pasmo ! (..) skacz razem z nimi i Choćbyś miała utonąć ... Nie pozwól by marzenia umknęły ..."
      To jeden z 1000 cytatów który mam w głowie
      Ja z nich nie rezygnuje , czasem trzeba odroczyć ... Ze wzglendu na bezpieczeństwo dzieci ;)

      Usuń
  20. O! Jakie ja mam zaległosci, wcześniejsze Twoje propozycje modowe bardzo mi się podobają, oj Aniu, Ty naszej pomocy i żadnych już podpowiedzi nie potrzebujesz! A wspomnienia dzisiejsze są piękne, ach ta młodość! Czy to ten wypad na stopa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pierwsze zdjęcie ;) jest z półwyspu Wincenta ,południowa Portugalia ;) wyprawa stopem ;)
      Pozostałe są robione ze 3 tygodnie wcześniej w Chorwacji - wyprawa nurkowa :)) och to były czasy ...

      Ale ja w dalszym ciągu lubię słuchać waszych podpowiedzi :) i innych pomysłów :))


      Usuń
    2. Tak też myślałam, że jakieś zdjecia są z Twojej wyprawy stopem ;))

      Usuń
  21. fotografie mają w sobie pewien piękny klimat:)
    zapraszam do mnie---------------->http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba zapraszam również do obserwatorów:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. super post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/boy-london_18.html

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/boy-london_18.html
    Ps. Klikniesz w baner SHEINSIDE ??? Dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. > Zobacz, ile komentarzy napłynęło pod postem. Hm, mnie na tych studiach najbardziej uderzył upływ czasu. Dlatego tak wcześnie zdecydowaliśmy się na małżeństwo i dlatego nauczyłam się, że w życiu trzeba być odważnym i kreatywnym, a poczucie utraty czasu trochę się oddali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na tych studiach żyje sie od sesji do sesji ;) po ostatniej czuje sie ogromną ulgę ;) ze koniec ... Ale te najtrudniejsze ... I najważniejsze ciagle
      Jeszcze przed Tobą ;)

      Usuń
    2. Tak, mam (wszyscy mają) tego świadomość i muszę się pogodzić m. in. z myślą, że blog pójdzie w odstawkę. Ale spoko, szycia i sportu już nie porzucę, bo bym umarła bez innych zainteresowań...

      Usuń
    3. No ale jakby nie patrzeć to do specjalizacyjnego masz zapas kilku lat ;))
      Te inne , to betka ;) naprawdę to tylko powtórka ;) da sie !

      Usuń
  25. Bardzo fajny refleksyjny post. Każdy chyba odnajdzie w twoich pytaniach swoje własne, a w odpowiedziach siebie samego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi , by czasem sie zatrzymać .... Spojrzeć wstecz , pomyśleć , spojrzeć do przodu , by nie stracić celu ....

      Usuń