środa, 11 grudnia 2013

Kompleksy





 

Zawsze miałam kompleks wielkiego tyłka.
Zawsze podobały mi się skórzane portki...
Ale ten kompleks nigdy nie pozwolił mi nawet o takich zamarzyć.?..
Na szczęście  po 30 perspektywa się zmienia ;)
 skoro wbijam w rozmiar 38
to chyba z moim tyłkiem ,aż tak źle nie jest.....
Pozostaje więc pytanie....
Tylko z czym ja "to" będę nosić ??!!!
A ....
z białą koszulą będę nosić
 i z wisiorem pamiętającym moją prababkę ,a może i nawet praprababkę ...
a jak  zimno;) to dorzucam biały żakiecik i szal w kropy
A co ;))








Ba .....skóra ta pokryta jest wężowym printem...bo jak szaleć to szaleć ;))



Spodnie - Esprit
Koszula - Vero Moda
Żakiet - H&M
Szpilki - vendetta
Wisior - vintege by my praprababka :))
Torebka - Bocage


PS. Tak W Lux ciąle zimy nie widać :) a las jest wręcz magiczny. Zobaczcie sami

62 komentarze:

  1. Kochana, rewelacyjne spodnie!!! Wspaniale

    wspaniale:*
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie kompleksy?? Chyba mojego tyłka nie widziałaś:)? Super wyglądasz, spodnie bardzo oryginalne:)) A wracając do kompleksów to wiekiem, (moim zdaniem) na szczęście inaczej na siebie patrzymy, łaskawszym okiem:)) i tak trzymać
    pozdrawiam cieplutko Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam, ale chętnie zobaczę :) chodzi o to by strój dobrać do sylwetki tak, by podkreślić atuty ,schować problemy ..... i prawda ,nawet jeżeli oko nie takie łaskwe to nasza tolerancja już tak :))

      Usuń
  3. Ślicznie i piękne włosy :) Ostatnio się zastanawiałam czy nie ściąć swoich właśnie na taką długość:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie !!!! co najmilszy komplement :)
      ale choć fryzurka twarzowa i wygodna, to jeżeli Twoje włosy jak na awatarze ....to nawet mnie żal ich by było :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę pogody i spodni i fajnego tyłka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Alunia Kochana......
      wracaj do blogosfery...ja ciągle tęsknie

      Usuń
  5. Spodnie super. :)
    Ale jeszcze bardzo jesiennie u Ciebie, liście na drzewach, u Polsce to już takie same gołe konary niestety, choć śniegu na szczęście u mnie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki KOchana.
      Tutaj zima wygląda zupełnie inaczej.... i liście do końca nigdy nie opadają....śnieg jest rzadkością ...tylko buro i ponuro dookoła...więc korzystam,że ostatnio jednak sporo słońca na spacery, bieganie po lesie i place zabaw :))

      Usuń
  6. Ja Cię Aniu..;-) dla takich widoków warto kilka h przesiedzieć w taksie jeżdżąc po "grudzie i lodzie" bo Twój widok wynagradza mi trudy dnia...
    Wyglądasz po prostu jajefajniszcie w tych spodniach i z góry zastrzegam-znajdę Cię w Luksie i coś Ci zrobię jak się jeszcze w nich nie pokażesz ;-).
    A tak bardziej na serio i po męsku-myślę;że to co napiszę poniżej w pełni odda to co myślę o Tobie i tej stylizacji:
    Chciałbym aby moja Żona nosiła podobną stylizację.
    Bo w pełni facet może pochwalić tak znakomity wygląd tylko jeżeli tak wygląda najbliższa jego sercu osoba.
    :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj MAriusz, MAriusz...coś czuję,że Ty w końcu wydasz poradnik jak komplementować kobiety :))
      To zaproś żonę do sklepu i wykorzystaj czas obdarowywania się prezentami :) wszak twoja"Jasmina" jest piękną kobietą :)

      Usuń
  7. Rozmiar 38, to jakie tu kompleksy się uruchamiają? Seksownie Aniu, oj seksownie a przy tym elegancko. Apaszka w grochy skradła mi serce. Łykam kolejny antybiotyk i inne świństwa i patrzę z rozrzewnieniem na Twoje cudne jesienne kolorowe zdjęcia... Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie noszę S czy XS ;) a do niedawna L- XL ....
      i właśnie w tym seksownie problem :) bo nie wiem czy ja aż taka odważna jestem...
      Życzę sporo słonka, powrotu do zdrowia i śle mnóstwo pozytywnej energii

      Usuń
  8. mamy podobne portki!:D
    a tego dupska, to Ci niejedna zazdrości! nie martw się, ja też miałam mnóstwo kompleksów...jakoś tak z wiekiem prawie wszystkie przeszły;))
    a zestaw odpicowałaś na błysk!!! bo wszystko dobrane idealnie! nawet dojrzałam rajstopki, bądż skarpetki z wzorkiem!
    zdjęcia jesieni śliczne...u mnie już tak bardziej ponuro...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :) po Twoim poście zastanawiałam się ,czy mogę jakąś nową ich odsłonę pokazać:)
      dzięki , ale pewnie jak sama wiesz, z wiekiem zwracamy uwagę na bardziej szlachetne wartości niż rozmiar, wielkość nosa czy kształt męskich dłoni :)
      na szczęście nie jest ponuro....i nawet niezbyt zimno :)

      Usuń
  9. Oddam Ci tę białą sukienkę za te portki! Tylko, że ja 38 to miałam 10 lat temu :( Boskie są! I ten print. Czy to nowa kolekcja? Kurcze, zakochałam się w nich. Z resztą w całym zestawie, bo wyglądasz cudnie.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha kiecka z krótka :)
      tak kolekcja jesienna
      dzięki Soniu

      Usuń
  10. Zapomniałam dodać, że jak miałam tyłek 38, to bardzo go lubiłam, to świetny rozmiar!
    Buziaki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, poniżej 38 zapadają mi się policzki - najczęściej słyszę pytanie czy nic mi nie dolega :)

      Usuń
  11. Świetne spodnie! Widziałabym je w jesienno/zimowej wersji z botkami i kardiganem. Albo z futrzakiem z poprzedniego posta :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre pomysły....realizuję wraz z nadejściem chłodu :) tyle,że pokazać Wam chciałam ,pierwszy pomysł....

      Usuń
  12. Po trzydziestce odkrywamy się na nowo, bardziej kobiece, pozbawione kompleksów:) slicznie wygladasz, a gra światła w lesie cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście....można wtedy z życia czerpać garściami ...i doceniać wiele rzeczy...zdrowie,rodzinę, drobnostki i czuć się szczęśliwymi ...

      Usuń
  13. o rany jak bosko wygladasz, ja jestem taka fanka skory ze nawet majac rozmiar 42 nosze spodnie skorkowe i to w roznych kolorach. Aniu majac taka sylwetke jak Ty masz mozesz calkiem smialo w sukienkach ze skory biegac...Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz kochana, a ja mam opory :)) na szczęście patrzę na siebie teraz także waszymi oczami :)

      Usuń
  14. Las przepiękny wręcz zaprasza do spacerowania, mam ochotę wskoczyć do niego przez monitor;) Zestw jest bardzo fajny, takie B&W podrasowane skórą, super:) Urzekła mnie ozdóbka po prababci, takie przedmioty mają ogromną wartość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak....magia w nim jest ......
      niewiele pozostaje takich pamiątek....

      Usuń
  15. Czasami myslimy o sobie krytycznie,a tak naprawdę inni nie widzą tego co my tam sobie wymyslimy :-)
    Spodnie świetnie leżą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwór jest w naszej głowie.....i tego akurat najtrudniej się pozbyć

      Usuń
  16. Ja to miałam kompleks tyłka-ale płaskiego :))
    fajną pupkę masz,co to chcesz od niej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już fajny ;) plus 10 kg taki fajny nie był ;))
      Ale hahaha tak , męża na tyłek poderwałam ... Dosłownie ;)) tyle ze 10 lat temu ;))

      Usuń
  17. Hej Aniu!
    Super, że Ci przeszło, bo w tych portkach prezentujesz się cudownie! Seksowna babka z Ciebie!
    A propos tyłków- ja mam 36 rozmiar, a tyłek konkretny! Ale lepiej taki niż płaski:)) Ja tam lubię swoje tyły:))
    Buziaki- Ania
    U nas też śniegu brak:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))
      Płaski nie jest ;)) hahh
      No jak nic Moj mental muszę zmienić ;))

      Usuń
  18. Piekny ten spodniowy opinacz tylkowy;) W moim guscie bardzo. Skorzany i czarny… Z biela idealny.
    I fajnie, ze zawalczylas z kompleksami - efekt koncowy powalajacy;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinacz , Opinacz ... Ciekawe czy do wiosny będzie opinał czy spadał czy nie wchodził ;)) hahaha
      Na żywo bardziej matowe są ;))

      Usuń
  19. Naprawdę nie wiem skąd te kompleksy....wyglądasz w nich bardzo seksi;))
    Prawda jest taka,że często widzimy co innego w lustrze,ja też miałam kompleksy na tym punkcie..
    Piękne zdjęcia lasu:)

    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) potwór jest w naszej głowie :))

      Usuń
  20. Las fotografias trasmiten, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, es genial, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow spodnie super, jaki gruby tyłek, własnie jest w sam raz,super wyglądasz :) u Ciebie faktycznie wczesna jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No chyba w sam raz ;))
      Dzięki Marzenko !

      Usuń
  22. hihi zawsze mialam ten sam kompleks co TY.. mam do dzisiaj i choc bardzo podobaja mi sie skorzane spodnie to ja jeszcze hmm... niedojrzalam? do ich noszenia :). Ty wygladasz w nich rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok temu jeszcze na wieszak odwiesiłam ;) ale kiedy jak nie teraz .... Jak będę ekscentryczną staruszką ??!!

      Usuń
  23. Co ty mi tu Aniu piszesz o kompleksach? Figura super, w spodniach wyglądasz wow~~~~ale laska...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompleksy powstają w głowie ;) nie w Szafie

      Usuń
  24. Hi dear,nice blog =)
    Would you like to follow each other ?
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx
      But I don't see you in my followers ;))

      Usuń
  25. Duża pupa? Proszę Cię, masz apetyczne kształty, jak prawdziwa kobieta! :) Nie powinnaś mieć kompleksów z jakiegokolwiek powodu, wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ! Usłyszeć/przeczytać takie słowa ... Poprawia nastrój błyskawicznie !!!

      Usuń
  26. Kochana, gdzie ty tam duża pupę widzisz! Chyba masz jakieś lustro powiększające...bo ja tu widze zgrabną laseczke. Ja to bym chciala miec wieksza...:) Swietne spodnie szalik w grochy tez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marylko !
      Hahah po 30 stce człowiekowi się wzrok poprawia i obraz urealnia ;))

      Usuń
  27. Świetnie wyglądasz :) Nie potrzebne kompleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niepotrzebnie masz kompleksy. W tych spodniach jest Ci doskonale. Czasem trzeba zaszaleć. Ale pieknie w tym lesie.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dzięki blogowy zyskuję na pewności siebie ... Wiesz ,wcześniej myślałam ,że takie spodnie , krótsze spódniczki to już nie w moim wieku .... Od przedwcześnie ;)

      Usuń
  29. Spodnie są świetne i wyglądasz w nich świetnie!!! całość - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno miło mi że komentujesz ! Ja niestety nie bardzo mogę u Ciebie ... Nie wiem jeszcze jak ominąć ten problem techniczny , ale
      Twoje kobiece Stylizacje uwielbiam :))

      Usuń
  30. Świetne spodnie i świetny tyłek(!) ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa od Ciebie Ada ?! Dziękuje , dziękuje !!!

      Usuń