czwartek, 26 grudnia 2013

Magia Świąt



Nie mogę się nadziwić. Myślałam, że na czas świąt ruch w blogosferze zaniknie. Będziemy siedziały przed stołami, choinkami, z rodziną.....ilość  postów która się ukazała bardzo mnie zaskoczyła. Stylizacje, choinki , ozdoby i życzenia....
Mam na to tylko jeden wniosek- czujemy się blogerową rodziną i mamy potrzebę złożenia sobie nawzajem życzeń.
Dziękuję więc wszystkim tym ,którzy pamiętali o mnie w poprzednim poście Wigilia- nieWigilia i tym którzy opublikowali życzenia w swoich postach, a tym do których sama nie wpadłam składam tutaj życzenia -wesołych po świętach :))

JA swoje spędziłam bardzo rodzinnie, na wycieczkach i spacerach ... mimo, że pogoda zrobiła psikusa i zrobiła się bardzo deszczowo...jak widać doudoun i kalosze i można korzystać z uroku świąt w mieście.
Pozostałe zdjęcia - to luksemburska galeria świąt, wyjątkowo piękna ....zrobione w ciągu ostatnich 3 tygodni kiedy gościła u nas wiosna i zanim nie nadeszła typowa dla tego regionu pora deszczowa :)




54 komentarze:

  1. Ale ślicznie:)))
    pozdrawiam Świątecznie Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , dzięki iluminacją zIma nie taka zła ;)

      Usuń
  2. Mhhh przepięknie :) Genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie cudne;ale...brakuje mi oprószenia dachów przez śnieg i tego rozkosznego skrzypania pod stopami ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , dla takiej fotki czasem warto udać sie na wieczorny spacer :))
      Śnieg jest rzadkością i nikt specjalnie go nie wyglada :) ale fakt w zeszłym roku było przez chwile śnieżnie :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, a ostatnie szczególnie mi się podoba. Brak śniegu mi nie przeszkadza, nie tęsknie za nim specjalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie :) lubie go wyłącznie w górach :)

      Usuń
  5. Ależ piękne zdjęcia, a Ty zachwycasz swoim wyglądem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna Ty i zdjęcia:)))muszę się przyznać że bardzo lubię tą blogową rodzinę i ostatnio trochę mi jej brakowało:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Reniu zapraszam na następny post ;) bedzie bardzo rodzinny :))

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia Aniu...piękne...magia Świąt...
    Ja mniej byłam, bo pracy dużo i...choroba...pozdrawiam poświątecznie...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca w święta ??!! Tak , ja tez pamietam te czasy kiedy prawie wszystkie i całe spędzałam w pracy , ale od kiedy mam dziewczynki czas z nimi jest priorytetem ....
      Zycze zdrowia więc ! Ono najważniejsze !!!

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego po świętach Aniu!
    Ja spędziłam świeta rodzinnie, niestety mało spacerów, bo już w dzień wigilli Natalka dostała biegunkę;(
    Na szczęście nic poważnego;)
    Aniu, dziękuję za komentarz, ale ja zamiast go opublikować - skasowałam go ;(
    Będzie mi miło, jak jeszcze raz do mnie zajrzysz ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ale ja napisałam same miłe rzeczy ;)) hahaha tak , wiem mnie tez sie zdażyło;)
      Mam więc nadzieje ,że twojej maleńkiej już lepiej !

      Usuń
  9. wspaniale wyglądasz!! pięknie

    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:**:
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas jak nigdy też pogoda wiosenna:)))
    Ja na czas świat odpuszczam troszeczkę komputer i poświęcam więcej czasu mężowi;))
    Ale rzeczywiście...cały czas byłam myślami z blogowym światem...już się chyba nie da inaczej. Człowiek za bardzo się zżył ze wszystkimi:)))
    Na przykład z Tobą Aniu:D
    Super foty! Jest klimat!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Màż ważny ;))

      No klimat najważniejszy :))
      Ciepło , blisko i radośnie !

      Usuń
  11. Wow, ale foty! Uchwyciłaś ten klimat. Światełka nawet ja lubię, którą wkurza całe świąteczne zamieszaie i przerost formy nad treścią. Myślę, że jak się ma dzieci, to bardziej da się znieść to wszystko i nawet się człowiek uśmiecha do świecidełek :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ... Magii swiecidełek trudno nie ulec :)) Tylko taki przerost lubie ;))
      Pozdrawiam Kochana !

      Usuń
  12. U mnie święta nie były tak magiczne i tak rodzinne jak i wszystkich, którzy to opisywali na blogach, a i tak nie znalazłam dłuższej chwili by opublikować coś nowego, podziwiam więc ich, już 3 rok podziwiam ten ruch i ilość życzeń w wigilię ;)
    Piękne zdjęcia! ;)

    Sukienka - tunika jest dostępna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))Basiu to co jest w nas jest najważniejsze - to rodzina , dobroć czy wyrozumiałość ... Dla
      Swiata .... i to należy mieć na co dzień .... Nie tylko od święta . A dla mnie Tobie tego akurat nie brakuje :))

      Usuń
  13. Cudowne zdjęcia!! Uwielbiam ten świąteczny kicz!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kicz nie kicz ale dzięki niemu ulice zimą jakby ciekawsze ;)

      Usuń
  14. Pięknie i klimatycznie <3
    Moje święta również były bardzo rodzinne i relaksujące :) Tego mi było trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. już usunęłam Twój komentarz, a meil zapisałam ;)
    Odezwę się wieczorem, wyjechałam na weekend z Przemkiem i nie mam dostępu do swojej poczty u niego na ipadzie, a posty zaprogramowałam ;d do usłyszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaglądam do Ciebie od dawna, polubiłam Cię chociaż osobiście nie poznałam...za szczerośc i autentyczność za to, że nie czekasz na gifty, że sama tworzysz swój świat, Wydoroślałaś a właściwie inne słowo powinnam użyć..stałas sie pewną siebie kobietą. Z tego postu bardzo podoba mi się Twoje pierwsze zdjęcie...lachon jak powiedziałby mój syn. Bo to że dziewczynki są cudowne i piękne , dawno zostało ustalone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu , trzymajmy fason ;) Kto jak nie my ;))
      Bardzo miło czytać mi Twoje słowa ! Zaglądaj częściej , pisz wiecej i ... Nie znikaj na tak długo !

      Usuń
  17. łał jak magicznie u Ciebie,chciałabym choć na chwilkę znaleźć się tam i poczuć ten klimacik;)a tym czasem czekamy do kolejnych świąt;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) przed nami jeszcze cały karnawał ;)

      Usuń
  18. Piękne zdjęcia! Udało Ci się zatrzymać "magię".
    Dla mnie Święta to była m.in. okazja do "odłączenia" się od sieci.
    Wszystkiego dobrego! Nie tylko od święta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tez można !!! Pozdrawiam
      I życzenia odwazemniam :)

      Usuń
  19. Dokładnie tez tak czuję ,że jesteśmy jedną blogową rodziną i życzę każdemu jak najlepiej , nie rozumiem czasami zawiści , trudno . Życzę Tobie wspaniałego sylwestra oraz Szczęśliwego Nowego Roku <3Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje dziękuje bardzo !
    Zawisciom i zawistnikami nie będziemy sobie zawracać głowy ;)) nie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego wspaniałego w nowym roku Aniu:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepięknie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjecia, zwłaszcza ostatnia panorama. Ja jakos nie potrafię wyobrazic sobie czasu okoloswiatecznego bez sniego. Ale w PL choć deszczowo nie było, to biało niestety tez nie. Moze dlatego nie do końca poczułam świąteczny nastrój.

    Życzę udanego sylwestra i dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ... Panoramka się udała :))
      Dzięki i nawzajem !

      Usuń
  24. Aniu, nie zdazylam na starym roku, ale na Nowym spiesze z najlepszymi zyczeniami! zdrowia, wielu ksiazek, pomyslnosci , no i;... pozostanmy taka blogerska rodzina na dlugo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś ! Tobie również cudownych chwil w Nowym Roku i kolejnym Nowym i kolejnym

      Usuń
  25. Nie wiem, o czym mogłoby to świadczyć, ale ja odpuściłam sobie bloga i osobiście jestem przeszczęśliwa. Zero laptopa - piękne uczucie. Niemniej jednak składam Ci najserdeczniejsze życzenia, życzę tego, co Tobie, czyli samorealizacji w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze .,., ja od sieci odłączam sie na wakacjach ... I nie tylko internetowej ;) od cywilizacji wogóle ;) tak trzeba

      Usuń
  26. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego.
    Ps Ala - moja ulubiona dziewucha. Nie muszę mówić, dlaczego i bez obrazy dla Oli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) oj tam ... Stronnicza jesteś ;))

      Usuń
  27. Ufff ... Myślałam ze usunelam przypadkiem komentarz ;) do aktualnego posta ;) a on tu sie ukrył ;))
    Dzięki !!!!

    OdpowiedzUsuń