sobota, 21 grudnia 2013

Wigilia -nieWigilia






Dwa razy do roku ambasada przypomina nam,że jesteśmy Polonią i nie mieszkamy we własnej ojczyznie, (podła ;)
Nie ,no spoko obie moje dziewczynki patriotyczny wierszyk "kto ty jesteś - Polak mały " znają doskonale i nawet bardzo lubią. Choć trudno było mi wytłumaczyć im,  co to właściwie jest "momojczyzna"

  Wcale tego nie widać, to kreacja moja  na oficjalne spotkanie opłatkowe w Ambasadzie,
w środku tygodnia ,więc przyszło mi tak na basen z dziewczynkami iść przed odwiezieniem ich  do tzw "tagesmutter" czyli niani opiekującej się dziećmi w swoim własnym domu oraz  odebrać męża z pracy....
                        Matka-Polka potrafi :)
a potem już  piękna,świeża i radosna poszłam na polskie pierogi ;) z kapustą i grzybami .....
  i tylko z każdym rokiem mam wrażenie,że wszystkich już na tych rautach znam....










Tak, Polonia Luksemburska to około 3000 tysięcy osób, z czego około 200 bywa zapraszanych do Ambasady za aktywność i krzewienie polskości na obczyźnie .... Ja krzewię piekąc ciasta na polskie teatrzyki ;) biegając w polskiej sztafecie, a zaproszenie oficjalne dostaje mój mąż :(
 bywa










i zawsze zapominam o zbliżeniu na biżu- różowe hodowlane perły -uwielbiam










wystąpili


Sukienka - Cotton House
Wdzianko _butik Salsa z Mikołajskiej
Szpilki -Vendetta
Torebka - Allegro
Perełki - z jakiejś podróży


PS.
i nie, nie jestem masochistką -w słońcu było 18st !!!

57 komentarzy:

  1. sukienka ładna:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/karen-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zazdroszczę pogody ...
    Poza tym - widzę, że normalka. Kobita pracuje, facet zbiera laury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah
      O nie , Moj mąż bardzo zasłużenie Zbiera te laury ;)

      Usuń
  3. 18st? Wow, zazdroszczę pogody, choć w Krakowie było dziś też całkiem ciepło, jak na zimę oczywiście.
    Piękne perły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W cieniu 10 st więc strój nie spacerowy ;)
      Tak , wyjątkowo słoneczny rok ;)

      Usuń
  4. o faktycznie obcięte, suuuper!

    świetny kolor :))

    sukienka szykowna, ma ładny kolor i ciekawy fason

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosowe komplementy od arcyMistrzyni :)) fiu fiu
      Dzięki :)

      Usuń
  5. mam bardzo podobny naszyjnik ale w kolorze zielonym oczywiscie, a Ty w tej sukni moge chyba powiedziec koktajlowej, cudna jestes buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah tak chyba koktailowej , bo poza weselem nigdy nigdzie jej nie ubrałam ... A ma już z 10 lat ;)) i to jej drugie wyjście :)

      Usuń
  6. śliczna sukienka, bardzo Ci ona pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka i pasuje Ci:)
    Pogoda oj robi wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      No kolorek taki nie mój ;)) ale bardzo ją lubię :))

      Usuń
  8. Ja bardzo lubię kolor bakłażana. Z żakietem sukienka ładnie się prezentuje.
    Zazdroszczę ciepełka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor w słońcu bardzo przekłamany ;) sama byłam zaskoczona jej odcieniami :)
      W pomieszczeniu to taki ciemny , chłodny , głęboki fiolet ;)

      Usuń
  9. Wow! 18 stopni, super! Mnie teraz brakuje ciepełka. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. Żakiet jest boski!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny i słoneczny grudzień mamy :)) mam tylko nadzieje ,ze najbliższe kilka dni tez bedzie takie :))
      Pozdrawia równie ciepło !

      Usuń
  10. Jaka pogoda u ciebie wow :) U mnie dziś leje jak z cebra :( calusienki dzien :( buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dzień czy dwa i dotrze do nas ten deszcz :(

      Usuń
  11. pięknie prezentujesz się w tej sukience! I jaka pogoda cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no, bardzo twarzowa sukienka, ślicznie w niej wyglądasz:), żakiecik świetny, uwielbiam wszystko co ma stójkę.
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ... Prawdziwy to vintage z dna szafy :)

      Usuń
  13. Hej Anulka!
    Piękna kreacja! Świetnie jest Ci w takich kolorach, no i jeszcze wiecznie modny aksamit:)
    Super:))
    Wszystkiego Najlepszego Kochana! Szczęśliwego Nowego Roku:)
    Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) to taka Twojà kolorystyka ;)) nieprawdaż ?!
      Dzięki Aniu i wzajemnie !!!

      Usuń
  14. Wyglądasz bajecznie:) Wspaniałych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i dziękuje :))
      Wzajemnie !

      Usuń
  15. Aniu perełki i sukienka są boskie i osładzają gorycz Twoich słów odnośnie traktowania Polonii;ale jak Cię to pocieszy-zauważ;że generalnie polskim specjałem jest traktowanie rządzonych przez rządzących " z góry" i z lekką olewką..Cóż; podobno w Noc Wigilijną zwierzęta mówią ludzkim głosem i mówią mądrze;szkoda;że nie robi tego (chociaż raz w roku) większa część polityków....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam i czytam i nie widzę noc gorzkiego w tym ,co piszę o Polonii ;) uczestniczymy w jej życiu dość aktywnie .... O czym świadczy chociażby to zaproszenie :)
      Aluzja raczej dotyczy tego , że iż wszyscy rozmawiamy we wszystkich 3 oficjalnych językach ... Nigdy sie do końca niezasymilujemy ... Mimo że moja młodsza ma podwójne obywatelstwo ....
      Ale ponoć kazdy czyta to co mu pod wątrobą leży ;))

      Usuń
  16. rany...jak Ci zazdroszczę tej pogody!!! i tego, że możesz się tak lekko ubierać...my tu w kurtach, a Ty w sukieneczce:D
    elegancko się ubrałaś! wiadomo, że do ambasady, to trzeba odpowiednio wyglądać i pokazać, że Polka potrafi pięknie wyglądać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz kochana na spacer kurtka obowiązkowa ;)) ....
      Z tą elegancją bywa różnie w te Ambasadzie ;)) ale ja Uznałam , że kiedy mam zadać szyku ;) na placu zabaw ;)) ??!!

      Usuń
    2. zgadza się! ja też jak mam okazję, to szyku zadaję! a co!:D

      Usuń
  17. Aniu, nieziemsko pięknie... Życzę radosnego świętowania!!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu ! Tobie spokojnych i radosnych mimo wszystko

      Usuń
  18. jakie słoneczne zdjęcia !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. poprostu bosko wyglądasz!! Wesołych Świąt:*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki wielkie :))

      I wzajemnie !!!

      Usuń
  20. Polskie pierogi = najlepsze pierogi :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesołych świat i samych sukcesów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, rewelacyjnie Ci w tej sukience!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie Aniu wyglądsz, piękny naszyjnik, sukienka leży idealnie...
    Wesołych Świąt droga blogowa koleżanko...życzenia dla Twojej rodzinki, buziaki dla dziewczynek...

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, czulosci, miłości, ciepła rodzinnego , sukcesów we wszystkich dziedzinach nie tylko w te święta, ale na każdy dzień:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka!! Wyglądasz pięknie!! I ten cudowny żakiet!! Uwielbiam aksamit!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu , ja tez lubie aksamit :)

      Usuń
  26. Kurcze, nie wiem, czy mi napisalo komentarz, dlatego:
    Najważniejsze, że masz tą świadomość, że robisz rzeczy pożyteczne, ważne dla Ciebie i Twoich bliskich, a nie dla ambasady. No a samo spotkanie to idealna okazja dla założenia kiecki. 18 stopni... Mmmm fajnie choc u nas też były ciepłe te święta... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tez tak to traktuję ;) Z przymrużeniem oka

      Usuń