piątek, 6 grudnia 2013

Zakonnica



Anna:    Kochanie, podoba Ci się moja nowa sukienka ?!
                                                                                           ( wersja soté - bez dodatków)
mrA : ---- eeee---- nie, wyglądasz jak zakonnica
Anna: A-ha













Dwa tygodnie później, sukienka w wersji jak na zdjęciach








mrA : Ładnie wyglądasz, nowa sukienka ?!
Anna:   A -ha ;))


Punkt widzenia zazwyczaj zależy od punktu siedzenia, tym razem jednak od dodatków ;) bo ja sukieneczkę wyjątkowo polubiłam i mam dla niej niejedno wcielenie .....

Wystąpili
Sukienka - Preska
Futrzak- Un jour
Kozaki - No Stress
lniano-drewniany naszyjnik kupiony na allegro :))


i PS z okazji Mikołaja

Praca Szkolna mojej 3-y latki

57 komentarzy:

  1. hahaha:D mężczyżni!:D ale może, to skojarzenie z zakonnicą było całkiem pozytywne, bo wiesz...niektórzy mają swoje fantazje;)))
    a sukienka jest super!!! a dodatki dobrałaś do niej jak zawodowa stylistka!

    a Twoja trzylatka, to tworzy świetnie! lepiej niż mój 14-stolatek;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No No No Ty to chyba też kudłate myśli masz ;)) hahaha
      Dzięki Słońce !!!

      Usuń
    2. hahaha:D też, to znaczy, że z tymi myślami nie jestem osamotniona;)))
      Buziole:*

      Usuń
  2. Eh Ci mężczyźni... ;))
    A sukienka bardzo mi się podoba, krój idealny dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo pomyślałam ... O Tobie w bordowej kupując przez internet kiedy sie wahała co do fasonu :))

      Usuń
  3. Zakonnica? No rewolucję zrobiłabyś Aniu w zakonie... Matka przełożona miałaby z Tobą problem, bo kto widział kiedykolwiek tak ponętną zakonnicę? No cóż, mężczyźni chyba już tak mają... czasem to jest rozbrajające... Zdolna ta Twoja pociecha. Boże, kiedy to było, jak moje dzieci robiły takie cuda...Wieki temu... Pozdrawiam Cię ciepło w mikołajkowy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej taka w stylu Whoopie Goldberg :))
      Oj , na prace moich księżniczek cała półka i jeszcze mało ...

      Usuń
  4. Jakbym ze swoim mężem rozmawiała:)) Świetnie wyglądasz, kolor sukienki bardzo w moim guście, a kamizelkę zabieram do siebie, szukam takiej ale jakoś żadna mnie nie porwała, pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) tak to jest z mężami ... Zero wizji ... Dziękuje bardzo !

      Usuń
  5. Sukienka świetna, a kolor przepiękny ;) Pozdrawiam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cie Aniu widzieć znowu :) dziękuje i pozdrawiam !

      Usuń
  6. zakonnica? chyba to musiałaby byc jakas bardzo frywolna zakonnica, Aniu, cha, cha! :) sukienka mistrzowska, bardzo, bardzo moje klimaty, niezwykle twarzowa! :) pozdrawiam cieplo, mam nadzieję, że do ciebie orkan nie dotarł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bardziej chodziło o wykończenie góry ;) nie o jej krótkość ... Która cały czas mnie stresuje ;))

      Usuń
  7. Ania, sukienka trafia w punkt! Fasonem i kolorem! Nieśmiało dodam, że widzę ją z żółtymi rajtami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieśmiało powiem ,że tak ... To jej wersja nr dwa ;))

      Usuń
  8. Zdolną masz córeczkę:))sukienka śliczna i piękne dodatki:)))często cały stój zmieniają dodatki:)))))skoro zostały zauważone warto się potrudzić:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,Reniu masz absolutną rację ! Pozdrawiam !

      Usuń
  9. ja rowniez dodam cos niesmialo od siebie, mozesz zawrocic w glowie jakims ksiedzom czy ksiedza zakonnico.Pfuj na pasa urok...wydladasz slicznie!!! Lasecznie tak.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, chyba nie tylko od dodatków, ale i od nóg zależy ten punkt widzenia :) W tej wersji wyglądasz jak hipiska. Sukienka świetna, krój i kolor...
    podeślij prosze linka do tego e-booka, bo jakoś słabo widzę, chyba z niewyspania i nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is the end ... My only friend ...the end ;))
      Muzycznie Takie Klimaty ?! Jak najbardziej

      Usuń
  11. Jaką Ty masz piękną sukieneczkę, jest rewelacyjna! Podoba mi się jej połączenie z futrzakiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj mi też się ta sukienka bardzo podoba, prosta, elegancka i świetnie się w niej prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tchniesz we mnie nadzieje , ze to nie jest niewypał ;))

      Usuń
  13. Hmmm...skoro zakonnice noszą takie habity i wyglądają jak Ty to poproszę o namiary na ten zakon-chętnie zostanę Waszym ojcem Dyrektorem Przełożonym ;-).

    OdpowiedzUsuń
  14. No jak na zakonnicę to powiem że bardzo seksownie. Normalnie zapytaj który to zakon bo ja nie znam takiego, który by na taki frywolny dress code pozwalał;) Hihi. Kiecuszka super w każdym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. :)) dress code przyszłości moja droga ;)) kiedy już będziemy przemiarzać galaktyki ;) religia jako opium dla ludu zawsze istnieć bedzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. No bo to bardzo fajna sukienka! Daje szerokie pole do popisu :) Ach Ci faceci ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Doskonale te futerko robi całą stylizację sukienka bardzo fajnie na Tobie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Od mikołaja w tym roku chcę dostać WIĘCEJ CZASU bo ostatnio z niczym sie nie wyrabiam, nawet z regularnym odwiedzaniem blogów, a tego przeżyc nie moge! Takie zmiany tutaj! Piękna fryzura, boska Ty... Anno! Jak Ty to robisz ze tak piękniejesz z posta na post!? Sukienka jest obłędna, musze zgapić! :) A Fryzura... też się czaję na ostre cięcie, ale fryzjerka na razie odradza, bo są nieco zniszczone i musze czekać az się odbudują:( Więc gul mi skacze patrząc na Ciebie:)
    A tak nawiasem to co mi sie nie laduje wersja bez dodatków:/ ubolewam, ale tylko odrobinę, bo Te wszystkie zdjęcia rekompensują mi nieobecnosc jednego:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Czas ... Tak to dobry pomysł na prezent ;))
      Dzięki za wszystkie komplementy ;))
      Moja fryzjerka też mi odradzała cięcie ... Bo jej żal było takich zdrowych wlosów .... Ot , a to ich fach przecież ;)) teraz przecież muszę chodzic częściej ;))
      Nie ma wersji bez dodatków ;) w sumie nie pomyślałam o tym ;))
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. To w takim razie nie zrozumiałam "wersja sote - bez dodatków" :D Trudno:)
      I chciałam Cię poinformować, że zostałaś moją ikoną "cięcia". Umówiłam się do fryzjera i będe prosiła fryzurę na Pannę Annę. Musiałam:D!

      Usuń
    3. Zrozumiałaś intuicyjnie , pewnie tak byłoby lepiej :))
      Fryzurka jest twarzowa i bardzo łatwa w obsłudze ,
      także polecam :)) i
      chce to zobaczyć !!!

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) mam nadzieje ze tez fason ;)

      Usuń
  20. Hahaha, podobne dialogi mają czasami miejsce i u mnie ;)) To prawda-to dodatki "robią" strój.
    Sukienka ma przepiękny kolor. Ciekawy naszyjnik, szkoda tylko, że go nie widać z bliska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) jakoś zawsze tak zapominam zrobić zdjęcia szczegółom ... Postaram się o tym pamiętać ...

      Usuń
  21. Zapomniał dodać " seksowna" zakonnica :-) W dzisiejszym poście widać jaka jesteś szczuplutka. Już dość tego odchudzania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za seksowna ;)
      Ależ ja się nie odchudzałam i nie odchudzam ... Jakoś tak samo ubywa z każdym kilometrem ;))

      Usuń
  22. Anka kiecka jest cudowna! Fason i kolor! I połączenie z kamizelką- klasse!
    Ślicznie się prezentujesz Kochana!
    Buziaki- Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo Ci ładnie w tym kolorze...to co lubię, wiele wcieleń jednej rzeczy....super Aniu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , noszę ją z żôłcią i czerwienią :))

      Usuń
  24. Anus! Teraz to trafilas w moje ulubione klimaty))) Idealnie wygladasz w tej sukience, piekny kolor i kroj, swietny duet z futrzakiem, no i te Twoje nooogi….. Dlugosc jest w sam raz!
    No i Ci faceci.. bez komentarza;) ;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytało mi się twoj komentarz :)) sukieneczkę wyjątkowo polubilam , więc taki ciepły odbiór bardzo , ale to bardzo mnie cieszy !
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  25. Sukienka jest totalnie w moich klimatach :)) Lubię takie proste formy - są świetną bazą, by poszaleć z dodatkami :))
    Super fajnie wyszło z włochatą kamizelką ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki gość w moich progach ....
      Dzięki Ada !

      Usuń
  26. Jaka twórcza Mała :) Mi osobiście zakonnicy nie przypominasz :)

    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję że nie :))
      Rownież pozdrawiam !

      Usuń
  27. Mężczyźni się nie znają ;))
    Piękna sukienka, ma śliczny kolor i krój. Właśnie takie lubię najbardziej. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uffff, ledwo przebrnęłam przez tą ilość komentarzy :)
    No, i Ty masz swoją sukienkę z Preski ( tak jak moja biała) Wiesz, że uwielbiam ten krój. Tobie też w niej super! Futrzaki też kocham. Super wszystko dobrałaś. Swoją drogą, jakie wyobrażenie o zakonnicach ma Twój mąż?... Może to jednak fantazje...
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mam niejedną ;) druga w bardziej klasycznym kroju i kolorze :))jakoś tak futrzak wszędzie mi ostatnio pasuje ;)

      Usuń