wtorek, 14 stycznia 2014

Mocniej , mocniej ,mocniej...



Mocny kolor, dla mocnej kobiety :))
Zmobilizowana do działania i do wytężonej pracy , w bardzo wojowniczym nastroju .....
Zabiegana dosłownie i w przenośni ....
Trzymajcie kciuki.... szczęście też się przydaje :))





to trzecia odsłona czerwonej sukienki, tym razem zimowa :)
w towarzystwie czarnej dyplomatki :)
kupionej na LuxemPolkowym Bazarze za....milkę z orzechami
to był deal roku :)






wystąpili
Sukienka Allegro
Płaszcz -Zara 
Kozaki NoStress
Torba -Bocage
Rękawiczki Witchen
Szal nn 
Beret nn

73 komentarze:

  1. Piękna jest ta sukienka. I płaszcz świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Paryski szyk! Noo, w każdym bądź razie wyrazisty mocny look Ci pasuje! No i podoba mi się nazwa firmy od kozaków:) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo beret ?! Och to stereotyp ;))
      NoStress bardzo bym mi sie teraz przydało :))

      Usuń
  3. Zdecydowanie lubie jak jestes taka zdecydowana w ubiorze;) Czerwien kobieca i energetyczna bardzo Ci pasuje! W berecie wygladasz interesujaco - Sivka dobrze gada - zapchnialo Paryzem;);) No i trzymam te kciuki za Ciebie...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) miło mi niezmiernie :))
      Żeby mi tego zdecydowanie starczyło nie tylko na kolor ubrania :))

      Usuń
  4. WOW!!! ślicznie Ci w czerwieni:)
    Jak zobaczyłam zdjęcia od razu na myśl mi przyszła piosenka "Lady in red" - Chris De Burgh:)
    Takie skojarzenie? No nie wiem?:)
    Przepięknie wyglądasz:)
    całuski Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż ... Może piosenkę uslyszałaś ... Moj màż ją nucił od rana ;))
      Dziękuje bardzo !!!

      Usuń
  5. Czerwień podkreśla Twoją urodę i charakter:)))w tym zestawie wyglądasz fantastycznie:))Pozdrawiam i oczywiście powodzenia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) z sukienką robi sie jeden problem ... Wyrasta ze mnie ...

      Usuń
  6. Aniu mocno dobrze wygladasz, jak na bisneswomen przystalo, ale moim skromnym zdaniem, innego koloru np. czarnego kozsczki do tego, albo kryte rajstopki czearne i czolenka czarne, zimy nie ma przeciez, ale to tylko uwag mojej skromnej osoby, a Ty to Ty i nosisz co Ci sie podoba!! Caluski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bizneswomen nie jestem ;) nie sprawdziłam ani jednego dnia w biurze ;)) ale elegancja i klasyka jest jak najbardziej wskazana :))
      Pewnie masz racje , czerń byłaby bardziej oczywista .... Ale ja nie lubie czarnych rajstop ... Poza czarna spódnica ;)

      Usuń
  7. No no ogień :) Ta czerwień Aniu :) wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dzięki , podwójnie za to boSko :))

      Usuń
  8. cudownie w czerwieni!

    pozdrawiam z ośnieżonej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Z taką czerwienią to tylko Aniu zwycięstwo. Czego Ci życzę. Kiedyś już Ci to pisałam, powtórzę jeszcze raz: bardzo ładnie Ci w czerwieni. Uwielbiam takie połączenie. Pozdrawiam Cię ogniście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu , możesz powtarzać mi to zawsze :))
      Dzięki , trzymaj !

      Usuń
  10. Czerwień jest super,dodaje pewności siebie i takiej wyrazistości,bardzo ja lubię:)
    Bardzo Ci pasuje:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) dodaje ...
      Choć na rozmowe ubiore sie jednak bardziej klasycznie ;))

      Usuń
  11. Taka mocna czerwień pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie , ogólnie mocne kolory :))

      Usuń
  12. Deal roku, haha, oj nie wiem, kto Tu miał lepiej, ja za milkę wiele bym dała :D Wyglądasz jak milion dolarów, oj władza Ci uderzyła do głowy ;) Ogień czuję, ogień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jadam słodyczy ... Za steka to bym może sie nie wymieniła ;))
      Jaka władza ;) chyba endorfiny ;)) dobry trening , mięśnie bolą jak skruca bomba ,ale nastrój jak w hipomanii ;))

      Usuń
  13. Energetyczny zestaw! Podoba mi się! Bardzo :) Ale tez zgodzę się z jedną z komentatorek, ze czarne kozaczki i rajstopy (kryjące) wyglądałyby jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Cię w czerwieni! Bardzo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Widzę nie tylko mi poprawia humor !

      Usuń
  15. Za milkę z orzechami??? To ja ci przeslę nawet dwie :) I poprosze twoj płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra propozycja zestawienia czerni i czerwonego. Beret jest fajnym akcentem w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah i najbardziej zimowym ... Ostatecznie zima trwa ... Dziś nawet zamiast deszczu - śnieg z deszczem ;)

      Usuń
  17. Świetny zestaw :) I ten francuski berecik :))
    Trawa taka zielona w tle a u mnie śnieg.. ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) śniegu wyglądają moje córki , a tu tylko deszcz , deszcz i deszcz :€

      Usuń
  18. Kupiony za milkę z orzechami heh;) No to faktycznie dobry deal!! Pięknie wyglądasz zabiegana kobieto! Trzymam kciuki mocno mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) za Milkę ;)) prawie funkel -nówka :)
      Dzięki !

      Usuń
  19. To, że jesteś silną kobietą wiem od dawna:D Trzeba nie dać się życiu i brać je za rogi. Wojowniczy nastrój...hmm.. cokolwiek to znaczy trzymam kciuki , niech się uda, niech się spełni:*
    Aniu, kiecka jest czerwona , więc już mnie masz:P kocham ten kolor. Wygladasz w niej idealnie . Do tego klasyczny płaszcz i ten beret wow! jest ślicznie.
    A teraz esencja....niech ktoś powie , że berety są dla starych moherów...obalony mit!!!! Bo Anka jest młoda, ładna, modna i w berecie...KROPKA
    Buziaki kochana, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojowniczy do zmagań z biurokracją , papierzyskami , przeciwnosciami .... Przydaje sie ;))
      Trzymaj trzymaj , na pewno sie przyda :))
      Moherowa Anka ;)))

      Usuń
  20. kobieco bardzo i energetycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie i elegancko :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie! Pierwsza fotka jest super! Czerwony kolor jest wyjątkowy, nawet do mnie przemawia:) Świetny płaszczyk.
    Pozdrawiam cieplutko mocna kobieto:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Soniu ! Tak , wiem i pięknie Ci w nim :)

      Usuń
  23. czerwien rewelacja, bardzo sexownie i kobieco ! ;)
    zapraszam do mnie i mam prośbę, aby w nowym moim poście wejść dzięki niemu na stronę Sheinside, bardzo mi na tym zależy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. 100% kobiecości, czerwona sukienka to jest to! wyglądasz niezwykle
    a kciuki trzymam - niech moc będzie z Tobą! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplement i za kciuki :))

      Usuń
  25. Wyglądasz w tej czerwieni fantastycznie! Bardzo fajnie dobrane dodatki! super Aniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne kolorki :) energetyzujące!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie Ci w czerwieni !!
    Dziękuję za przemiły komentarz, również dodałam do obserwowanych, bardzo ciekawe wpisy, przesympatyczna Ty i śliczne dzieciaczki na pewno będę cie odwiedzać, pozdrawiam serdecznie Justifashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cie powitać :))
      Lubie mądre kobiety :))
      Oczywiscie zapraszam !

      Usuń
  28. very very nice look! love your boots so much!

    OdpowiedzUsuń
  29. to trzymam kciuki najmocniej jak się da:D
    a w czerwieni Ci bardzo do twarzy! tak jak mówisz - mocny kolor dla mocnej kobiety! możesz podbijać świat!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio chodzi o to ,zeby ten świat nie podbił mnie ;))
      Dzięki Wielkie

      Usuń
  30. Trafiłam przypadkiem i nie żałuję. Świetny blog a w czerwony na prawdę do twarzy :)
    Zapraszam do siebie http://lovelybyangie.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak odkryłaś to zostań na dłużej :) będzie mi bardzo miło !

      Usuń
  31. Czerwień to Twój kolor, z dyplomatką wyglądasz elegancko...zachwycasz Aniu...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) czasem czerwień czasem szarości ;) w czerwieni trzeba się czuć , inaczej męczy ...
      Dziękuje Basiu i pozdrawiam !

      Usuń
  32. pięknie wyglądasz w czerwieni ;-)
    zapraszam do siebie na konkurs walentynkowy w którym do wygrania biżuteria mojego autorstwa http://jeanettegloves.blogspot.com/2014/01/konkurs-walentynkowy.html

    http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Chętnie zajrze , choć z konkursami u mnie cieżko ;)

      Usuń
  33. Śliczny odcień czerwieni. Pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hah, na czerwień też zajawkę mam :D
    Pięknie po całości!

    OdpowiedzUsuń
  35. WOW!!! Sukienka cudowna!! Wyglądasz w niej zjawiskowo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka fajna ... Ale kupawana 10 kg temu ;)
      Robi się za luzna :(

      Usuń