czwartek, 23 stycznia 2014

Kaprys.....po wilku






Czy potrzebowałam nowej kurtki-NIE

Czy biała sportowa kurtka jest praktyczna przy dwójce małych dzieci - TYM BARDZIEJ  NIE

Czy wobec tego uległam szaleństwu wyprzedaży ?!
I TAK i NiE ;)

Kupiałm na naszym LuksemPolkowym bazarku za ....równowartość dwóch Milek z orzechami, aż w bonusie dołożyłam doniczkę z pięknie kwitnącymi cyklamenami .....
Uległam więc kaprysowi na białą kurtkę bądź płaszcz....no bo jak nie ulec kiedy jak za darmo ;) i to z metką.....









A zabieram Was dzisiaj na spacer po lesie pełnym wilków ;) przepięknie położony rezerwat Wolfspark w Merzig, założony przez wielkiego pasjonata tych zwierząt Wernera Freunda , który żył między tymi pięknymi i dzikimi zwierzętami jako samiec alfa ..... Jego opowieść....wzbudza dreszcz .....zobacz tu







Po tym spacerze obalił się mit z czerwonego kapturka.... Moje dziewczynki doszły do wniosku, że wilk nie mógł w całości zjeść i babci i Czerwonego Kapturka .....bo ma za mały brzuch.....;))
Proste :)









Wystąpili
Kurtka - ICEPEAK
Czapka - made by Sivka - Siveczko Kochana pozdrawiam najmocniej !
Jeansy
I kalosze - KiCkErs , bo jak leśne wertepy przemiarzać w błocie ;)






A skoro już wyprzedaże wywołałam :) to moje łupy ;) sportowe





haha tego na mnie najprawdopodobniej nie zobaczycie :)

62 komentarze:

  1. Zrywa mi się net, ale może zdążę napisć komentarz. Bo wyglądasz ślicznie w tej czapie (byłam ciekawa)!:):)I do wilczego tematu pasuje! No i tradycyjnie mam pytanko :D Czy mogę ukraść zdjęcie, żeby wkleić na moją blogową stronkę Włóczkowe sTWORY& poTwory i na fb sie pochwalić??? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry zakup. Co z tego że niepraktyczny. Biała kurtka zimą się przydaje, choćby żeby samopoczucie poprawić jak wokół szaro.
    A wilki przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilki są przepiękne , a kiedy wyły to naprawdę ciarki przechodziły

      Usuń
  3. Kurtka bardzo fajna, przepiękne zdjęcia i wycieczka widzę sie udała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka jak kurtka , myśle ze sportowa zawsze się przyda ;)

      Usuń
  4. Spacery po lesie, uwielbiam! Pięknie tam! Wilków jeszcze nie oglądałam ;)
    Kurtka śliczna, i fantastycznie, że jest biała, tak samo czapka - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako mieszczuch odkrywam jego uroki .... Dzięki Olu

      Usuń
  5. jestem okrutna...bo pomyślałam, że piękne byłoby futerko z tych białych wilków:D
    no dobra...wystarczy mi na osłodę biała kurtka;)
    a, że niepraktyczna...to co!
    Wilkowy Las fajnyyyy...chciałabym się po nim przespacerować..Twoje maluszki wyglądaja jak prawdziwe Czerwone Kapturki:D
    Mądrale:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) a fe ... Teraz nie wypada w pprawdziwym chodzić ;))
      Buty czy torebki to co innego ;) chyba ze futra ;))
      Chyba powinnam spisywać ich teksty ;) niektóre Z nich rzucają na kolana ;)

      Usuń
    2. czasami odzywa się we mnie pragnienie futra...spalę się za to w piekle;)
      ja spisywałam powiedzonka mojego czorta, nie wszystkie, ale parę mam uwiecznionych:D

      Usuń
    3. mamo , dlaczego nie mogę zjeść wiecej czekolady ??!
      Bo będziesz gruba ...
      Ale mamo
      Ja chce być gruba i ..... Szczęśliwa ;))

      Usuń
  6. Wilki to piękne i bardzo mądre zwierzęta i przede wszystkim rodzinne:)))dziewczynki nie raz udowodniły że są bardzo mądre:)))mama wygląda świetnie :)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Reniu, uwielbiam je za taką nieokiełzaną dzikość .....
      Rodzinne ?! Ha ... Tak pan Werner twierdził ,że historia z Księgi dżungli jest prawdopodobna :))

      Usuń
  7. Te białe wilki są szczególnie piękne.
    Czapka Sivkowa świetna, kurtka tez mi się podoba, choć może szybko się brudzić, ale skoro trafiła się tak okazyjnie, to czemu nie skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może , moze ...ale robiłam już w swoim życiu bardziej niepraktyczne zakupy ;) ... I znacznie przy tym droższe ;)
      Sama tak sobie to tłumaczę ;)

      Usuń
  8. Czytając tytuł zastanawiałam się co to za kaprys...;))a Ty taką ładniutka kurtałkę dorwałaś i to za pół darmo!a to,że mało praktyczna to szczegół,w końcu czego się nie robi...:)
    Wilki piękne i zarazem straszne(ten ciemny)

    miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardziej kontroluje wydatki , mniej za to lepszej jakości ;) tym razem jakość bardzo dobra , cena jeszcze lepsza ;)
      Wilki .... Niesamowite ....

      Usuń
  9. Kurtka jest świetna! Co tam, niepraktyczna, ważne, że dobrze Ci w niej i dobrze się w niej czujesz. Siwka też się spisała, super czapka! Piękne zdjęcia w cudownym lesie. nie wiedziałam, że wilki są takie śliczne.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Soniu :)
      Tak na sportowo to ja rzadko , ale czasem można , bo wygodnie w sumie;)
      Piękne i dzikie ...

      Usuń
  10. Strasznie podoba mi się ten Twój niepraktyczny zakup:)
    Jak zwykle świetne zdjęcia, a to na którym dziewczynki biegną drogą w dół, śliczne:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą , las taki jesienny ciagle , choć zimno już było to ciagle pełen ciepłych barw !
      Ale komu ja to pisze ... Zawsze zachwycam się nim na Twoich zdjęciach !

      Usuń
  11. Taka kurtka za bezcen....No nie...to takie niesprawiedliwe....dałabym za taką dużo więcej niż bezcen :)) I czapa też fajna ! :)
    Białe wilki takie słodziusie, wydają się grzeczne jak aniołki ... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powetowałam sobie za brak seconde handów.
      Luksemburg drogi ... Strasznie ... Tylko mnie się nie chce do Germanii jeździć po każdy ciuch ;) ale ceny istotnie mniejsze ....

      Usuń
  12. Anusia! Ja powoli przekonuje sie do sportowych elementow w mojej garderobie… Powiem szczerze: bluzy czy spodnie dresowe w polaczeniu z "normalnymi" ciuchami wygladaja ciekawie, ale za kurtkami sportowymi nigdy nie przepadalam... W Twojej na wielki plus zaliczam, ze jest biala i wyglada jak plaszczyk, wiec ma w sobie odpowiednia doze elegancji:)) No i to, ze nabylas ja prawie-gratis;) Czapa Sivkowa pieknie ja uzupelnia!
    Twoje Dziewczynki, wilki i lesne tereny… do podziwiania:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO właśnie ... Moim najbardziej sportowym ciuchem są jeansy ( ok nie liczę stroju do biegania czy na fitness )
      I wiecznie mam problem bo nawet po lesie na spacer szlak w obcasach i obiecalam sobie coś odpowiedniego kupić ;) kalosze na zimę się sprawdzają ;) kurka mam nadzieje tez będzie !

      Usuń
  13. To prawda białe płaszczem kurtki, marynarki są niepraktyczne ale świetnie się prezentują.
    Zdjęcia w lesie cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe te wilczki aż mnie ciarki obleciały , a twoje nowe buty kocham <3 Pozdrowienia dla Twoich księżniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOOO i ten niby niepraktyczny zakup mniemam iż okazał się bardzo praktyczny !!! Kurtka jest świetna i też bym brała, a to że jasna to przy dzisiejszych środkach piorących nie jest problemem, pralka za Ciebie wypierze hahha:)))Swego czasu bardzo nie lubiłam odzieży sportowej, no nie wiem sama dlaczego, wydawało mi się nieatrakcyjna ale z wiekiem i większą aktywnością sportową się przekonałam :)) Dresy czy też buty sportowe zestawione z marynarką świetnie wyglądają, no i polubiłam luzny look, z odrobioną elegancji :)))

    Świetny spacer Nam zaserwowałaś, te wilki brrrr, a dziewczynki rację mają hahha:)
    No i zazdroszczę Twoich butów sportowych, poszukuję dla siebie na wiosnę coś w tym stylu :)
    Pozdrawiam WAS serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. NO właśnie , miałam , mam podobnie .... Choć czasem to bardzo przydatny strój ;)
    Ni moje już takie czyste nie są ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. kurtka świetna, świetne zdjęcia:) oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Białe wilczki całkiem ładnie i grzecznie się prezentują :) Bardzo ładna kurtka i fajne zdjęcia ze spaceru. Lubię spacery po lesie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne bestie ;)) jak wyły to przechodził dresZcz ... Dzięki !

      Usuń
  19. Ale ja uwiebiam lasy, zachwycają mnie widokami, tajemniczością, naturą. Są inspirujące! Są jak tu i teraz! Przepiękne wilki ;)
    I kurtka cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu !!!
      Zgadzam się w 100% .... Dlatego teraz cieszę się ze mimo ze w stolicy to jednak 200 m od lasu ;) mieszkam . Cieszę się ze Luks jest miastem wielkości nie wiem Radomia ?! Kielc ?!

      Usuń
  20. Och jakie piękne są wilczki!! I te rzeźby!! W czapce wygladasz rewelacyjnie! Ta nasz Siveczka ma talent w łapkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, sąsiadka dopuściła do Internetu, więc tak szybciucho. Wilczki białe śliczne a ten czarny, oj wzbudza respekt. Dziewczynki masz niezwykle mądre i spostrzegawcze, a biała kurtka śliczna i Ty w niej śliczna. Zawsze miałam białe kurtki lub futerka na zimę, nawet w poczekalni czekają zdjęcia w mojej białej kurteczce. Niepraktyczne... e tam, ale jakie twarzowe... Czapula Sivkowa bardzo udana. Pozdrawiam Cię ciepło w mroźny wieczór. U Ciebie widzę jeszcze cieplutko i kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło może niekoniecznie :)) dzięki Basiu za ciepłe słowa :)
      Czekam więc na posta w bieli ;))

      Usuń
  22. Świetny kaprys, może mało praktyczny ale...warto...a u mnie Aniu zima, brrr!!!...pozdrawiam więc cieplutko...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ja liczę że Luksemburg choć śniegu w tym roku miną ;)

      Usuń
  23. Ja bardzo dużo dowiedziałam się o wilkach z książki,, Nakarmić Wilki,, Marii Nurowskiej. Miło spędziłaś dzień w pięknej okolicy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe skąd Nurowska czerpała informacje :))

      Usuń
  24. Hej Aniu!
    Świetna Sivkowa czapa! Ja też należę do tych niepraktycznych! Uwielbiam moją białą kurtkę:) Cudownie Aniu, takie rodzinne wypady to ja też lubię! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) witam w gronie mało praktycznych , ale jakże urokliwych kurtek :)
      Widziałam ,widziałam Twojego posta :)

      Usuń
  25. Ej tam, czasami mozna ulec takiej kobiecej pokusie, cały w nas urok, że czasami bywamy niepraktyczne i nieracjonalne:0 Po prostu ja w nazwie twego bloga: być kobietą... :):) Jakie ciekawe rzeźby, bardzo fajny plenerowy look:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ... To sedno ... Bywamy niepraktyczne ... Tylko dlaczego ja częściej niż inni ??!!

      Usuń
  26. Widziałam już tę czapkę na Fb u Sivki. Za reklamowanie Jej prac zażądaj dużej kasy.
    Aniu, białe kurtki mają swój urok a my kobiety musimy czasami ulegac pokusie. |W końcu za coś muszą nas kochać nasi faceci:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) hmmmm tak , za raz zglosze sie do Sivki po tantiemy ;))

      Usuń
  27. Myślę, że bez dziewczynek biała kurtka też szybko się brudzi, doświadczam tego na co dzień, chyba bym musiała stać i się nie ruszać, żeby nie ulec zabrudzeniu. Także biała kurteczka jest gites, i jak kiedyś mówiłam "czapa na baniaka i do warzywniaka" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że stanie w na przykład Krakowie też nieuchronnie prowadziłoby do zanieczyszczenia ;)
      Sprawdziłam w boju ;) nawet nie jest najgorzej ;)

      Usuń