środa, 1 stycznia 2014

Kartki z kalendarza



Nowy Rok to dość specyficzny okres
 Robimy podsumawania tego co przeszłe,
spoglądamy w przyszłość snując plany i czyniąc postanowienia noworoczne....
Ja do bilansów wykorzystuje raczej jakieś ważne i przełomowe własne rocznice , a w moc postanowień noworocznych nie wierzę, a za idealny czas do zmian uważam - dzisiaj ! Niemniej corocznie, od kilku lat w grudniu przeglądam zdjęcia z całego roku, wracam wspomnieniami do tych najmilszych chwil  i ..... Przygotowywuję kalendarz !
Dla babć i dziadków jest to najpiękniejszy prezent, zwłaszcza kiedy mieszkamy tak daleko.
Skoro więc moje dziewczynki są i tak bohaterkami mojego bloga, ten bedzie poświęcony wyłacznie im.
Jak kartki z kalendarza zmieniają się pory roku....a dzieci rosną ....

Styczeń


Na taką zimę można liczyć w Luksemburgu i to w górach - Ardenach , w mieście do południa wszystko się topi i kalosze zdają się najlepszym rozwiązaniem


Luty





Czas karnawału i karnawałowych szaleństw.... Czas wróżek i księżniczek ;)
choć w naszym domu ten czas trwa cały rok.....

Marzec




Jedna z moich ukochanych fotografii Aleksandry ...
Ta dziewczynka tym uśmiechem zjednuje i rozkochuje w sobie dosłownie wszystkich

Kwiecień




To zdjęcie z ważnego wydarzenia - Relais pour la vie - polinkowałam, dla moich nowych czytelniczek - w tym roku znów będziemy!!!

Maj



Piękna Alicja , moja najpiękniejsza .... Solenizantka majowa










Czerwiec




Znów Aleksandra ,czerwiec to jej miesiąc :))






Lipiec



Pamiętacie Paradę Słoni??!! My odnaleźliśmy 47 z 55 które znajdowały się w Luksemburgu


Sierpień



To wg mnie najlepsza fotka ubiegłego roku, uwielbiam. Tak jak uwielbiam St Malo i Bretanię, w której zostało zrobione.......kiedyś marzyłam, żeby tam pojechać ...teraz marzę ,żeby tam zamieszkać.......


Wrzesień




Wsi spokojna ,wsi wesoła.....koniec lata na zamojszczyznie .... To taka nasza spokojna przystań, miejsce gdzie zostawiamy cywilizację gdzieś koło Leżajska ....jest las, rżysko i cisza.....

Październik




Trochę oszukałam ;) to zdjęcie zrobine końcem września.... Ale nie mogło zabraknąć zdjęcia z sportowego sukcesu Ali. W biegu 5 kontynentów była 8 na 150 dzieci w swojej grupie wiekowej !!! Aleksandra z mamą za rękę także przebiegła 2 km .....i była jednym z najmłodszych uczestników :))

Listopad




I znów małe przesunięcie czasowe. To październikowa Bruksela.



Grudzień





I nasz las Bambesch ,zaczyna się zaledwie 200 m od naszego domu ....jego ścieżki i rozdroża znam na pamięć ..... Jest już częścią mnie.....



Tak wyglada nasz kalendarz, nasz rok  ...nasze podsumowanie 2013 roku ......



Do Siego .....

71 komentarzy:

  1. Aniu, Wszystkiego Naj naj Najlepszego z okazji Urodzin! Dużo zdrówka, szczęścia, miłości i radości.
    Ja też co roku już przygotowuję takie kalendarze dla najbliższych. To super prezent i pamiątka. Twój będzie piękny, wybrałaś cudowne fotki. Masz prześliczne córeczki. Szczególnie wyróżniam Aleksandrę a to przez okularki, bo mój synuś musiał je nosić od 10 miesiąca życia.
    Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Twojej rodzinki na ten Nowy Rok!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:)) wiesz Ty masz podwójna okazje , potrojną właściwie ;)
      Z Olinką tak już jest , uśmiech , okularki i ...każdemu serce mięknie ...

      Usuń
  2. Cudownie, piękne zdjęcia, piękne wspomnienia. Wrześniowe zdjęcie przepiękne, a dziewczynki..... dwie łamaczki serc:):) Kupiły mnie w 100%
    pozdrawiam gorąco Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też .... Od pierwszego wejrzenia ;))

      Usuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    Piękne zdjęcia, śliczne masz te dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie to zrobiłaś, dziewczynki rosną, będzie świetna pamiątka, zmiany widać najbardziej na dzieciach, ja też lubię takie podsumowania...
    Postanowień nie mam bo i tak nic mi z nich nie wychodzi...
    Pozdrawiam cieplutko...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ... To dzieci odliczają nam upływ czasu ;)
      Dziękuje Basiu i pozdrawiam noworocznie !

      Usuń
  5. Aniu jeszcze raz wszystkiego dobrego dla Twojej uroczej rodzinki w Nowym Roku!!! Zdjęcia słodkie, Wasze dziewczynki to zawodowe modelki... a z Was piękna para. Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj modelki ;) mam nadzieje ze w głowach będę miały wiecej ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Swietny pomysł z takim kalendarzem! Śliczne dziewczynki i urocze zdjęcia! Dużo szczęścia w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama je lubię więc i dla mnie to super kalendarz i podróż we wspomnieniach :)
      Nawzajem Śliczna !

      Usuń
  7. Jesteście cudowni:)))Twoje dziewczynki są przeurocze:)))Pozdrawiam i samych radosnych dni w Nowym Roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Siego Roku! szczęśliwego, radosnego i pełnego miłych niespodzianek losu!
    fajne podsmowanie na kartach własnego kalendarza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, powodzenia w Nowym Roku, aby był jeszcze lepszy niż poprzedni :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) tez sobie i tobie tego życzę !

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla Was w Nowym Roku :-)) Niech Wam się szczęści :-))) Ściskam przeogromnie :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Upssss
    Przepraszam Nieco Starsza Grażynko. Skasował mi sie komentarz :((

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz przepiekne córeczki ! Musisz być z nich mega dumna ! :) zdjęcie wykonane na wsi jest NAJ. Mega mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem;)

      Tak , zgadzam sie jest dobre ;) stad koniecznie znalazło sie w kalendarzu :))
      Pozdrawiam Moniczko !

      Usuń
  13. Cudowny kalendarz, świetny pomysł! ;)
    Ja w moc postanowień również nie wierzę, ale korzystam z grudnia i czasu na przemyślenia by na nowy rok przy każdy miesiącu wpisać jakiś mały cel do spełnienia - a to skończyć magisterkę, a to wybrać się nba dodatkowy kurs, a to gdzieś pojechać. Małe cele, małe terminy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I to jest najlepsza taktyka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bo rodzina jest najważniejsza...:)))
    a te Twoje dziewuszki są przesłodkie!!! mnie też uśmiechami kupują:D
    kurcze...po dzieciach najbardziej widać jak ten czas leci...ja nie lubię początku roku i podsumowań...bo za niedługo mam urodziny:( coraz szybciej są kolejne;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ;)
      Ja mam urodziny 1 stycznia :/
      Więc od razu sie licznik przekręca ;)

      Usuń
  16. Gorgeous!

    PS. We've a $75 Shoe Giveaway on our blog! Check it out!

    ox from NYC!
    Erica

    OdpowiedzUsuń
  17. To,że Twoje dzieci są uczone biegania-to jestes dla mnie mega mamą!
    No i Ty sama biegniesz po sylwestrze na 10 km...no,no! że juz nie wspomnę o maratonie-marzenie ściętej głowy dla mnie :)
    Córeczki masz śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jak nałóg , brakuje powietrza i wolności myśli ... 10 to standarcik , żaden wyczyn .... A dzieci .... Lubią uczestniczyć w tym co mama więc same chcą ;) ... Co ważniejsze .... Męża przekonałam ... Ma zacząć w niedziele !!!

      Usuń
  18. Cudowne masz dziewczynki,kalendarz będzie przepiękny:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny post, piękne podsumowanie :))) Gdy czytałam i oglądałam zdjęcia miałam łezki w oczach, Jesteś niesamowitą mamą, z wielkim serduchem dlatego Ten przystojny facet może patrzec CI tak głęboko w oczy z wielką dumą !:)
    A dziewczynki mnie rozbroiły, szczególnie Aleksandra :)))Moja chrześnica też nosi podobne okularki :)
    Wspaniała rodzina z WAS I życzę WAM aby ta miłośc, szacunek i radosc z bycia ze sobą tylko się umacniały z każdym Nowym Rokiem i dawały WAM jeszcze większą siłę w pokonywaniu wszystkich barier i dążeniu do celu, spełnianiu marzeń i pragnień nawet tych, które wydają się byc nieosiągalne !:)
    Wszystkiego Dobrego dla całej Rodziny na Nowy Rok życzę :)
    Pozdrawiam

    Beata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuje za tyyyyyyle ciepłych słów ....
      Po cichutku muszę przyznać że ten okres w naszym życiu jest niesamowity .... Fortuna sprzyja , więc doceniamy ....
      I nawzajem chciałoby się rzec ... Do Siego Roku !

      Usuń
  20. Ale piekne zestawienie! Dzieciaczki bardzo podrosly:) A te Wasze koloroweslonie pamietam i maraton! Ale ten rok zlecial!! Duzo szczescia dla Ciebie i Twoich bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , czas szybko biegnie ,a dziewczyny dorastają tak szybko ... Mgnienie oka ....
      Wszystkiego dobrego Śliczna !

      Usuń
  21. Choć Air Maxy to buty do biegania, mi w nich szkoda biegać, noszę je po prostu na co dzień :) poza tym biegać nie znoszę haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( boja szukam supinujących .... Do biegania właśnie

      Usuń
  22. ps. super zdjecia, na niektóre nie moge sie napatrzec!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, jeszcze raz życzę wszystkiego co najlepsze:)
    pomysł z kalendarzem jest świetny, widać na nim upływający czas; ani się obejrzysz, a dziewczynki to będą już dorosłe pannice,dlatego takie chwile trzeba i chwytać i nie puszczać:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak!
      Dla mnie upływ czasu , dla
      Dziadków i Babć ... Znacznie wiecej ! Dziewczynki widzą ba żywo razy w roku ...

      Usuń
  24. Piękne podsumowanie, piękne zdjęcia!
    Szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)))
    Coś mnie ścisnęło w środku podczas oglądania i czytania tego wpisu... heh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak ściska kiedy oglądam te starsze kalendarze ;)

      Usuń
  26. U r o c z o :):) Słodkie dziewczynki, ale przede wszystkim w oczach widać myśl! Radość i spełnienie tryska z tych zdjęć, a ostatnie, powiedziałabym, wręcz intymne :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celebrujemy te chwile ! Najmocniej jak sie da ..... Są takie ulotne ....
      Buzka !

      Usuń
  27. Szczesliwego Nowego Roku i spelnienia marzen odemnie i oczywiscie buziaczki, a ja wzruszona Twoim postem popadam w zadume......:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu najlepszego roku !!!!
      Mam nadzieje ze zaduma wprawia sie w dobry nastrój ...

      Usuń
  28. Świetny blog!:)
    Zapraszam do mnie!
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznotki :) Uśmiechami podbijają świat :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu mam opóźnienie, wiem, ostatnio nie umiem się zmieścić w 24H :P
    Bardzo fajny pomysł na kalendarz, ile ciepła i miłości w Waszych zdjęciach, aż miło się tu zatrzymać.
    Ostatnie zdjęcie mówi samo za siebie....cichchooo uciekam, aby nie zburzyć Waszej bliskości.
    Najlepszego Aniu :-*

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne te kartki z kalendarza!! I świetne podsumowanie roku!! O i słonie!! Ja te słonie spotykałam w Mediolanie!! Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) może nie genialny pomysł , ale na pewno bardzo sympatyczny.
      Tak ,ten happening był w wielu miastach Europy , zreszta nie tylko Europy !

      Usuń
  32. Aniu, szczęśliwego Nowego Roku!
    Ja jak już wiesz, też uwielbiam wracać wspomnieniami, a zdjecia mi w tym pomagają.
    Twoje dziewczynki są przeurocze, Aleksandra okularki ma fantastyczne;)
    Moja Emilka w jej wieku też nosiła, ponad trzy lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu i nawzajem !
      Wracanie do starych fotografii dziewczynek jest ... Wzruszajace , nieprawdaż ?!
      Olinki wada chyba tak szybko nie przejdzie , już nosi 3 lata ( od 4 msc życia )

      Usuń
  33. Fajnie zrobić sobie takie zestawienie z całego roku, teraz świetnie widać jakie piękne chwile spędziliście razem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , masz absolutna racje ... Za nami bardzo dobry rok , mam nadzieje ze i taki przed nami

      Usuń
  34. Podoba mi się twój blog, oraz zdjęcia, pięknie się ogląda takie uśmiechnięte buźki :)
    Obserwuję i chętnie będę zaglądać tutaj częściej.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba.
    Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło , oczywiscie zapraszam na kazdy post i kazdy kiedyś zaczynał ;) na pewno zajrzę - nie raz :))

      Usuń
  35. W moim rankingu wygrywa zdjęcie z czerwca! Fajnie mieć dzieciaki w podobnym wieku, na pewno razem się nie nudzą, a już zwłaszcza, że obie dziewczynki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest genialne , nieprawdaż ??!!
      Tak , to idealne rozwiazanie ...

      Usuń
  36. Zaglądam od dawna. Przewijam zdjęcia w dół, czytam, i co widzę? Leżajsk :) Moje okolice. A dokładniej okolice Nowej Sarzyny :) Aż mi się miło zrobiło. I tęskno do domu rodzinnego, do wsi. Dobrze, że niedługo się z mężem wybieramy tam na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jakie tęsknoty sie czasem rodzą ;))
      Tam ojcowizna moich teściów :)
      Zapraszam Częściej ;)

      Usuń
  37. Piękny bilans i przepiękne, fachowe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń